Sivuja: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8543979 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #9630 : 23.07.2009 22:26:57 »

smitten smitten
Mun ihana rakas 20 vuoden aikanen yksi parhain ikinä  neitsyt ystäväni sai tänään pojan..  smitten
Rommia, NAM... kiitos kyllä kelpaa  smitten
Ja syystä...  Wink vuoden vanha ystävä rakas ja arvokas sai tänään pojan  smitten
Eli vrk.n nuorempi on tämä sankari, Tiigriksen ystävän sankarin suhteen  Cheesy
ELÄMÄ ON IHANAA  smitten smitten smitten
Lisää vauvoja, ne on SULOISIA otuksia  smitten smitten (mutta ei meille!!!!!)
 Wink
Teho päivä takana, joka päätyi saunaan ja tänne  Kiss
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9631 : 24.07.2009 13:13:19 »

Joo kyllä mä taidan jättää nuo koiran kanssa pyöräilemiset aika vähälle  Grin Ei innosta kuitenkaan leikkiä omalla hengellään...
Mun isoveljelle ja sen tyttökaverille pitäs kans tulla vauva joskus helmikuussa.. vesimies  Cheesy
ja mä pääsen ehkä kummiks  Kiss

Muutaman tunnin päästä lähtee kyyti kohti Oulua ja huomenna sit Rovaniemelle sinne häihin. smitten
Kivaa ku ei tartte mennä vanhempien kans samalla kyydillä,ku meitä on niin iso sakki niin mä pääsen
siskon poikakaverin kyydissä,paljo rennompaa ja voi popittaa musiikkia matkalla yms... Smiley

Hyvää viikonloppua kaikille! smitten

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9632 : 24.07.2009 17:00:39 »

vaikeuksia ohjata  kaksoset miehen aatoksia järkeville linjoille.. sellaisia ne kai on.. hauskaa iltaa, meillä leffailta kaiken kunniaksi, taisi tulla partnereita ku pipoo.. jotkut oli 3 rock konsertissa tänä kesänä (toiset ei, heh)-- me vain katselimme oopperajuhlien valmistelua ulkomailla..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9633 : 25.07.2009 11:59:13 »

Kaikki menee niiiiiiiiiin hyvin...  smitten

Musta kyllä tuntuu että skorppari odottaa mun ottavan kaikki eteenpäin menevät askeleet,
mutta se on ihan heti täysillä mukana ollutkin kaikessa.. Mutta joo, mä oikeastaan tunnen oloni mukavammaksi kun saan ehdottaa asioita ja kysyä että käviskö näin ja mitäs jos. Jos multa aletaan kyselemään kovasti kaikennäköstä niin mä alan vatvomaan asioita liikaa. Mä haluan päättää ensin asian ja vasta sitten ottaa puheeksi. Eikä niin että joku on ajattelee ja sanoo jonkun asian ennen mua.. Nounou!

Jos joku yrittää hätiköidä asioita nopeemmin kuin mä,
mulle voi tulla oikosulku, ahdistunut ja ristiriitainen olo ja halu paeta ÄKKIÄ..

Siis en oleta, etteikö se ajattelisi samoja asioita, mutta se vaan antaa mun sanoa ne ääneen..
Ja luulen että tämä sopii meille molemmille näin päin..
Mä tykkään olla päällä ja se alla.. Grin Hmmmmmm.. :Smiley

Mutta joo, ei se nyt muuten ole mitenkään tossun alla vaikka kauheen mukava ja kiltti mulle onkin..
Musta tuntuu että se vaan tykkää kun mä vähän pidän sille kuria.  Wink
Kyllä me passataan ja hemmotellaan toisiamme kilpaa, enkä usko että kumpikaan yrittää pomottaa tai käyttää valtaa millään tasolla..

Paitsi mä sanoin eilen skorpparille että olen sen kanssa vain siksi, että yritän hyötyä siitä taloudellisesti..
Aika huolestuttavaa miten paljon se nauratti.  2funny
Varsinkin kun se tietää et se yksi pankinjohtaja yritti kovasti tapailla ja hurmata mut samoihin aikoihin
kun me oltiin just tutustuttu... Grin
Noh, onneks raha ei ole mulle tärkein asia.... Wink Wink

Mä olen tässä miettinyt, että me molemmat maksetaan 500€ vuokraa ja kuitenkin käytännössä ollaan kaikki yhteinen vapaa-aika vähintään 20 metrin etäisyydellä toisistamme..
Joku voisi ajatella, että olisi kerrassaan typerää muuttaa yhteen kun on tuntenut alle 2kk,
mutta voisin olla siihen valmis, vaikka heti.

Mä tiedän mitä kävi exän kanssa, mutta yhteen muuttamista sen kanssa en kadu,
se suhde oli paska muista syistä kuin hätiköidystä yhteenmuutosta.....
tallennettu
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #9634 : 25.07.2009 13:13:20 »

Päivää.

Vaaveista tuli mieleen että saan serkun varmaan alkuvuodesta ja musta tulee kummi.

Muuten menee päi helvettiä, mut eteenpäin mennään.

Lionheart kuittaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #9635 : 25.07.2009 13:35:42 »

vaikeuksia ohjata  kaksoset miehen aatoksia järkeville linjoille.. sellaisia ne kai on.. hauskaa iltaa, meillä leffailta kaiken kunniaksi, taisi tulla partnereita ku pipoo.. jotkut oli 3 rock konsertissa tänä kesänä (toiset ei, heh)-- me vain katselimme oopperajuhlien valmistelua ulkomailla..

Se on ihan helppoa. Pitää antaa luulla, että kaksonen ajattelee ja päättää itse, vaikka oikeasti ohjailet ajatuksia ilman sanoja...  Grin Tai ainakin kun suhteessa molempien rytmi on sama, niin olen huomannut että kaikki toiveeni toteutuvat ilman sanoja, kunhan hän vain on se joka ne sanoo ääneen.  Wink

Hyi kamala näitä ihmisiä, jotka kuvittelevat olevansa jossain mielenhäiriössä tai sairauksessa
joitain diktaattoreja ja jumaluuksia itsessään,
jotka pyrkivät hallitsemaan ja muuttamaan toisen persoonaa, ajattelutapaa ja elämää
itselleen sopivaksi. buck2 buck2 buck2

Varmaan siksi, että tunne -ja sosiaalinen älykkyys ei riitä itsensä kehitykseen,
vaan silloin mieli hakee korvaavan toiminnon ja pyrkii sitten muuttamaan muita
ja ympäristöänsä omiin vajavaisuuksiinsa sopiviksi. Huh

Justiinsa mietin tuossa intraälykkyys-topicissa ravinnon, myrkkyjen ja saasteiden
vaikutusta aivoihin ja siten esim. tunne -ja sosiaaliseenälykkyyteen
-kuin myös toki muihin älykkyyden muotoihin.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9636 : 25.07.2009 17:14:27 »

Eiks toi ns. hienovarainen ohjailu ole muutenkin aika yleinen tapa saada asiat hoitumaan mielensä mukaisesti? Olen ainakin ollut huomaavinani :Smiley

Meitsi taas sanoo suoraan miten asiat ovat ja mitä tapahtuu jos homma ei mene meikäläisen mielen mukaan 2funny

Grin 2funny

Niinpä, mutta minä olen pyrkinyt siihen, että valitsen sellaiset ihmiset
lähipiirini, jotka ovat jo valmiiksi sopivia.. :Smiley
-yksinkertaisesti siitä syystä, että olen pirun laiska ja mukavuudenhaluinen! Grin 2funny

En minä mitään vaivaa halua tehdä/nähdä..  :Smiley
-elämä on mukavaa näinkin ja en ole mikään kärsimyksiä elämääni haluava masokisti,
joka sitten saa leikkiä sadistia sille toiselle. Tongue
tallennettu
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9637 : 26.07.2009 08:33:43 »

Huomenet tupaan!

Töihin pitäisi lähteä, mutta ensin aamukahvit....

ja pikku monologi, kun muut näyttävät vielä nukkuvan.

En oikein tiedä kummasta täällä on ollu puhe vai kummastakin, eli parisuteessa vallitsevasta dynamiikasta vai, että valitaan tyystin itselleen "sopimaton" kumppani, jota sitten yritetään muokata persoonaltaan ja ajattelultaan itselle mieleinen?

Itse olen varsin itsenäinen ja kykenevä hoitamaan lähes kaikki arjen aisiat, mutta parisuhteessa molemmilla on tarve tuntea itsensä tarpeelliseksi ja tarvituksi (onkohan tuo Suomea?) Joten olen joutunut opettelemaan antamaan puolisolleni tilaa myös tehdä ja päättää asioita, eikä vain mennä minun rytmissä. Parisuhteessa, kuten ystävyyssuhteissa tämän voi tehdä suoraan sopimalla tai sanattomalla sopimuksella. Ja kyllähän sellainen "ripsien räpsyttelyllä" tahtonsa läpivieminen on ihan hauskaakin, kunhan molemmat tietävät missä mennään ja asiat jotka ovat silloin kyseessä eivät ole toisen alistamista. Vaikka "syödäänkö vai naidaanko ensin?  Grin

Parasta tämän ripsien räpsyttelyn ja miehisen arvovallan käyttö on silloin, kun molemmilla on hauskaa ja siihen riittää huumorintajua. Myös tilannetaju ja toisen oikea kunnioitus auttavat.   coolsmiley

Nyt töihin. Ihanaa sunnuntaita astrolaisille ja heidän kumppaneilleen!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9638 : 26.07.2009 08:50:18 »

Parasta tämän ripsien räpsyttelyn ja miehisen arvovallan käyttö on silloin, kun molemmilla on hauskaa ja siihen riittää huumorintajua. Myös tilannetaju ja toisen oikea kunnioitus auttavat.   coolsmiley

Nyt töihin. Ihanaa sunnuntaita astrolaisille ja heidän kumppaneilleen!  smitten

Juuri näin!  smitten
Huomenet täältäkin kaikille! Itse vietän tänäänkin vapaapäivää ja sitten taas töihin..
On mennyt vähän kummallisesti kun on ollut jo kahtena viikkona ma-pe töitä ja la-su vapaa,
oon melkein tottunut siihen että viikonloppuna on aina töitä ja viikolla vapaat..
Mut joo.. vuorot menee näin: aamuvuoro, kaks iltavuoroa, kaks aamuvuoroa.
Sitten TAAS viikonloppu vapaa! Harmi, sunnuntait ois rahaa..........

Nyt tässä pitäs ruveta heräileen ja laitteleen itseensä ihmisen näköseks,
niin voin mennä kirmaamaan tuonne auringonpaisteeseen skorpparin kanssa.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9639 : 26.07.2009 10:03:46 »

täällä ei ilmeisesti tapahdu mitään sen kummempia.. ?

Saturnalialle, en voisi olla  kaksoset miehen kanssa suhteessa, ja kun koetan puhua asiaa, se vain flirttailee, no pitänee myhäillä, että sen saa hetkeksi kuuntelemaan asiaakin. kun ei nyt muu huvita.

no eräs mies, jonka merkkiä en edes tiedä, teki minulle tavallaan palveluksen kun oli kriittinen yhdessä asiassa. piti oikein miettiä miten asiat on ja lähetin asiallisen viestin. miesparka on menettänyt rahaa joissain yhteyksissä (katsomatta mihin on mennyt mukaan, onko tunnettu tuotemerkki tms). nyt sitten kyseli haluanko bisneksiä erään maan kanssa.. hmm.. no siihen suhtaudun kyllä aika kriittisesti. katsotaan! huh
« Viimeksi muokattu: 26.07.2009 10:32:25 kirjoittanut #Sleipnir# » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9640 : 26.07.2009 21:10:00 »

Mulla on tänään "treffit"  Cheesy  Cheesy  Cheesy  uglystupid2

2funny

Ihan uus ja tuiki tuntematon tyyppi....  Grin

Peukkuja! Ei kerkee nyt enempää kertoa...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9641 : 26.07.2009 21:23:33 »

Mulla on tänään "treffit"  Cheesy  Cheesy  Cheesy  uglystupid2

2funny

Ihan uus ja tuiki tuntematon tyyppi....  Grin

Peukkuja! Ei kerkee nyt enempää kertoa...

Afro
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9642 : 26.07.2009 22:26:37 »

Vai ettei mitään tapahdu, no mullapa tapahtuu ..  2funny

Onnee Kenkulin treffeille!

Mun elämän yhtälöitä:  angel

aurinko mars merkurius kaksoset askendentti jousimies kuu kauris venus oinas +  aurinko skorpioni askendentti leijona kuu kalat mars neitsyt venus vaaka merkurius jousimies =  smitten smitten smitten LOVE
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9643 : 27.07.2009 17:20:35 »

Eipä menny treffit hirveen hyvin  Grin Olin vielä niin väsyny matkasta ja ei se tyyppi sit
ollu yhtään mun tyyppiä.. no onneks ymmärsi sen itsekki sit hyvin,ku musta paistaa kyllä läpi
jos ei kiinnosta  Smiley
Nyt oottelen vaan enskuuta innoissaan ku aion ottaa pään täyteen pikkulettejä ja vähä hiuslisäkkeitä siihen sekaan  Kiss
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9644 : 27.07.2009 17:30:18 »

JOo, ei ne trehvit aina onnistu. *muistelee menneitä*  2funny Mä oon tapaillu niin kummallisia ja itselleni epäsopivia tyyppejä, että hohhoijaa............. buck2

Hmm, mä vaan odotan täällä että kulta pääsis iltavuorosta ja tulis hakemaan mut yöksi luokseen..
Meillä on kerrankin samat vuorot huomenna ja ylihuomenna niin pystytään näkemään
(ellei sokeiks tulla  2funny)

Fly fly fresh forever.. http://www.youtube.com/watch?v=rsiTur9EiHk
Tara bänxxin blogista löysin tän ja sen jälkeen soinu koko ajan..

Miten mä voin rakastua johonkin skorppariin,
vaikka olen aina jotenkin ajatellut että se on ihan viimeisin merkki mulle?  Grin
Olin näköjään ihan väärässä, tosin tajusin taas että mun kolme parhainta ystävää on nousevia skorppareita!  Grin

Vielä olisi neljä päivää töitä ennen vapaita. Tänään on vatsalihaspäivä (oon nyt jonkin aikaa tehnyt vatsalihastreenin joka toinen päivä ja tuloksia näkyy jo hieman).. Mitäs muuta.. idiot2 Kämppä on sotkunen, mutta ei mua kiinnosta, kun periaatteessa asun ihan muualla kun täällä..  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 641 642 [643] 644 645 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: