Tiigris
|
|
« Vastaus #9450 : 04.06.2009 15:35:48 » |
|
Fiuh! Valtakunnassa on kaikki hyvin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #9451 : 04.06.2009 20:54:47 » |
|
Piti mennä öögaamaan se Termis mutta tuli vedettyä kämppiksen lahjoittama votkapullo, enhän mä saa raahattua itseäni edes ovesta ulos.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #9452 : 04.06.2009 21:40:20 » |
|
^ Juu ei se soossissa luonnistu leffojen katsominen.
Huomenna tulis Coraline ensi-iltaan. Ei se kirjana ihan K7 ollut tai sitten ne ahdistavimmat tunnelmat on jotenkin kevennetty. "Nappisilmät" Mutta jos ihan Gaimanin ja 3D:n takia eksyis johonkin matineanäytökseen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kengururotta
|
|
« Vastaus #9453 : 05.06.2009 10:15:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9454 : 05.06.2009 11:53:51 » |
|
Kiitooos kengy.. Hihii, nyt mua ei haittaa yhtään, vaikka meenkin vasta kolmeen iltavuoroon.. Mulle tuli äsken puhelu sieltä paikasta, missä olin viimesen harjottelun, ja mua pyydettiin sinne tekeen sairaanhoitajan sijaisuuksia näin kesällä ainakin..!! Sitten mulle tarjottiin eilen heinäkuun puolivälistä eteenpäin kahdesta eri paikasta joko lähihoitajan tai sairaanhoitajan sijaisuuksia!! Ihan pitkiä pätkiä eli muutama kuukausi vähintään täyttä listaa. Sitten...! -mies tarjos mulle töitä omasta firmastaan, nurmikoiden tekoa yms pihatöitä ja palkka oli itseassa hivenen korkeampi kuin sairaanhoitajan palkka.. Vähän kutkuttaa sekin! Mitä mä teen....................?? En ehtinyt laittamaan vielä edes hakupapereita sinne yhteen ainoaan paikkaan, mihin itse keksin että voisin hakea.. Hakisinko vielä sinne?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #9455 : 05.06.2009 13:18:23 » |
|
Vaihdoin just vähän erilaiseen liittymään... ja saan uuden puhelimen hintaan 45€, osamaksulla.. hyvät kaupat tein.. Sauniksen asiakaspalvelijat on mukavia ja ne saa mut aina suostumaan mihin vaan.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #9456 : 05.06.2009 13:35:43 » |
|
Paljon onnea Tiigris Ja ihmeessä laita hakemus menemään Ei vara venettä kaada, vai miten se oli? On varmaan aika vaikea päätää mitä tekis, mut etkös sä hoitsuksi valmistunut? Ja upeasti saanut jalan jo parin paikan oven väliin. Täälläpäin tiedän pari hoitajaa, jotka saa töitä aina 1-3 päivää kuussa ja eri paikoista , mut toivottavasti siellä on eri meininki. Ja voithan sä käydä heittämässä kakkos-työnä noi nurtsit yms Mut, tietty teet just niinkun haluat- Maailma on sun!!!
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9457 : 05.06.2009 14:51:45 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 15:16:51 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9458 : 05.06.2009 15:02:37 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 15:23:29 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
rhoda
|
|
« Vastaus #9459 : 05.06.2009 15:18:19 » |
|
Onnea Tigris! miten muut vaa´at tai nousuvaa´at, koetteko rakkaus/ sosiaalinen elämä-asian rasitteena tärkeämpien asioiden tiellä?? mikä on elämän suola?
Tämän kohdalla tilanne se, että mitä huonommat mahdollisuudet valita itse (kuu oinaksessa) milloin on ihmisten ilmoilla niin sitä varmemmin rasittaa.. Menee vähän vaiheittain milloin pyörii kylillä ja milloin käkkii itekseen kämpillä. Molempi parempi jos on sellanen olo..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9460 : 05.06.2009 15:19:41 » |
|
en kovin paljon pysy kotosalla, jatkuvassa liikkeessä, mutta miesanalyysini alkaa olla valmis. näiltä osin. no mutta onhan se hassua; jos ei kerran mitään kipinää tule ellei jonkun tunne jostain elämästä tms, siksi sitä kai luulee asialla olevan jotain merkitystä, kun jonkun tapaa, mutta ehkei sitten
ehkä rakkaus on vain yksi "juttu" niinkuin tulipalo, vip kortti, urheilumatsi tms.. who knows
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 15:24:30 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #9461 : 05.06.2009 15:19:51 » |
|
lisäksi kun puhuu henkisistä asioista.. niin taas joku uskoo omaan juttuunsa niin tosissaan ja itse en.. palataans takaisin siihen mikä eniten HUVITTAA.. Me olemme ihan selkeästi niin kaukana toistemme järjenjuoksuista, että en kommentoi muuta kuin... jokaisella on oma juttunsa, mihin uskoo ja jutut joihin ei usko. Ne on niitä uskon asioita, joihin ei kannata toisten osalta puuttua. Mutta mikä huvittaa? Mikä sinua?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9462 : 05.06.2009 15:22:33 » |
|
aika moni asia, tänään varsinkin miehet. kuten useinkin. lyhyesti. eikö sinua koskaan rasita se, että ihmiset uskovat asioihinsa niin tosissaan? ja luulevat vielä tietävänsäkin kaiken ko aiheista?
takaisin huvittelemaan
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.06.2009 15:24:54 kirjoittanut ^Conchenn^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #9463 : 05.06.2009 15:35:33 » |
|
aika moni asia, tänään varsinkin miehet. kuten useinkin. lyhyesti. eikö sinua koskaan rasita se, että ihmiset uskovat asioihinsa niin tosissaan? ja luulevat vielä tietävänsäkin kaiken ko aiheista?
takaisin huvittelemaan Minulla on suurempiakin murheita ja rasitteita elämässäni kuin se mihin muut uskovat. Minullakin on asioita, joihin uskon tosissani, eikä toisten tarvitse olla samaa mieltä.. saavat muutkin uskoa, mihin haluavat. Mutta ei se mitenkään minua rasita.
Se on heidän elämäänsä.
Mulla on omat murheeni ja rasitteeni, eivätkä ne liity toisten uskomuksiin.
Tokihan minullakin välillä ärsyttää ihmiset, jotka saarnaavat omaa totuuttaan toisilleen ainoana oikeana, mutta kun minulla on oikeus ja valta valita, seurustelenko heidän kanssaan, minä myös käytän tätä oikeuttani.
Sanoisin omana näkemyksenäni, että ihmisen ei ole pakko olla niiden seurassa, jotka ärsyttävät.. ja jos on, hän on senkin valinnut, omista syistään...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9464 : 05.06.2009 15:40:36 » |
|
mutta kun minulla on oikeus ja valta valita, seurustelenko heidän kanssaan, minä myös käytän tätä oikeuttani.**ihmisellä on 2 mahista; pyrkiä olemaan samaa tai eri mieltä.. tarkoitin tietysti tilannetta jossa JOUDUT kommunikoimaan jonkun kanssa, joka uskoo asiaansa, ja se ei sinua kosketa.. silloin ei ole aina mahista vain kadota paikalta*. vaan voi joutua miettimään, miksi tuo asia (on se vaikka uskonto tai urheilu) on tuolle elämää suurempi juttu, kun sinulle ei. *tosin sen teen nyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|