Sivuja: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604314 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9360 : 25.05.2009 15:15:23 »

jos NDWalsch kirjoittaa, että kukaan ei tee sinulle mitä et sallisi/ haluaisi, niin onko kaikki loukkaaminen sitten oppimista?

vai onko hän väärässä?

vai eikö ole väliä sillä mitä joku sanoo, esim jos itse loukkaa.. päivän pohdinnat.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9361 : 25.05.2009 15:33:36 »

Iltapäivää tupahan!  angel
Onhan täällä kaikki paikallaan? Vai kävikö ukkonen sekoittamassa sähköjohtoja täälläkin ja sähköistämässä ilman totaalisesti?

Meinas helatorstaina pää hajota... sitten helppaa, kun rytinä alkaa ja kyllä rytisi  Shocked Puhelin langat paloi seinistä ulos ja ikkunoita rikkoutui tässä lähistöllä... meil onneksi vain tärinä sai torpan hiljaiseksi  :Smiley

Vihreät silmät vei minun sydämeni totaalisesti aikoinaan ja vieläkin niihin tahtois jäädä jumiin  smitten tuijottaa tunti tolkulla ja vain killitellä  Wink
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #9362 : 25.05.2009 18:51:01 »

Onneksi Matti löytyi, surullista kuitenkin, että kuolleena. Epätietoisuus on ollut todella rankkaa perheelle ja muillekin läheisille.  Cry Muistot ja laulut jäävät elämään
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9363 : 25.05.2009 21:22:11 »

No juu, yksi "unelma" pieni mutta suuri ja pari kertaa pieleen mennyt, savuton elämä..
Olen siis jälleen kerran lopettanut polttamisen ja frustraatio on suuri.
Mutta tosiaan jos haluaa muutoksia on niitä oltava valmis tekemään..
Viimeksi onnistui olla päälle 3kk polttamatta, joten kyllä mä siihen pystyn..
Ajattelin että en kertoisi tästä kenellekään, mutta enhän mä osaa olla kertomatta asioita.. Grin
Joka tapauksessa, neljäs päivä ja huom huom, olin tokana päivänä baareilemassa enkä siltikään sortunut..

Jooh tulta päin  Sad muissakin asioissa, kyl se hymyksi viel muuttuu...!  Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9364 : 26.05.2009 16:49:41 »

Jooh, Saturnis... Mikähän se rutiini sitten olisi.. Mä jotenkin haluaisin päästä ihmisten pariin.
En voi kovasti urheilla vaikka se auttaisi, koska mulla ei ole ruokaan rahaa. Jos treenaa niin pitää syödä. Muutenkin tää rahattomuus on perseestä. Ei voi käydä jumpassakaan sen takia.

Yritin tehdä siivoomisesta rutiinin, mutta olinkin tehnyt suursiivouksen vuorokaudessa...

Jooh... En kai mä silti yksin tässä maailmassa ole ja kyllä tää tilanne tästä vielä muuttuu..
Nyt ei saa vaipua synkkyyteen...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9365 : 26.05.2009 18:17:25 »

mix musta tuntuu että palaute on aina sama jos astrossa koettaa puhua menestyksestä..

myös jos neuvoo ihmisiä..

mix musta tuntuu että lopetan k.o asiat kun ei ole fun..

itse asiassa palaute on aina sama jos puhuu vaikeuksistakin!

miten kuvailisin sen palautteen?

"ei voi mennä noin hyvin"

"voi kun sinulla menee huonosti"

ja jotkut jääräpäisesti jankkaavat samaa asiaa!
« Viimeksi muokattu: 26.05.2009 18:19:21 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9366 : 26.05.2009 18:57:34 »

hämmentää se että eräät niin tyytyväiset ihmiset jaksavat jauhaa ja saivarrella ja etsiä mahdollisia ongelmia toisten ihmisten elämästä vuodesta toiseen, miksi?

olen muuten neuvonut sinuakin Saturnalia..

tänään neuvoin toisiakin ihmisiä..

niinpä niin

pusut ja halit
« Viimeksi muokattu: 26.05.2009 18:59:49 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9367 : 26.05.2009 19:25:38 »

sanoithan laittaneesi sellaisen ehdon kaikkeudelle.. ehkä olet ollut voimakas siinä suhteessa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9368 : 26.05.2009 19:27:06 »

millähän tuon Saturnalian saisi rauhoittumaan.. ehkä se mieskin vielä sieltä, vaikka leikkimies..


kysymys kaikille;

onko oma napa aina lähinnä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9369 : 26.05.2009 19:30:39 »

kysymys kaikille;

onko oma napa aina lähinnä?

Iltaa tupaan!  Smiley

Ja no jos ei oma, niin kenen sitten?  Wink
Eihän sitä osaa muita rakastaakaan ennenkuin oppii itseään.

Voimia nyt meidän Prisessalle ja Tigrulle.... kyllä se elämä kantaa.... uskoi tai ei!  Cheesy

*väistää nyrkkiä*  Grin

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9370 : 26.05.2009 19:31:19 »

Oukeih...

Mä taas en tiedä mitä töitä hakisin, en todellakaan tiedä minkälaiseen paikkaan menisin ja mua suoraansanoen pelottaa se työelämään astuminen, koska tiedän miten huonosti jossain paikoissa perehdytettään koska on kiire, ja sitten on heti se kova vastuu.

Niinku mä en olisi valmis siihen. Mä en ole mikään hidasälynen  Grin mutta uusissa paikoissa saatan käydä ensialkuun puoliteholla koska arastelen. Se menee ohi ja must tulee tehokas kun saan varmuutta, mutta eihän kukaan voi sitä uskoo ennen kuin ne näkee.

En mä halua päästä kaikesta helpolla, mutta haluan johonkin paikkaan missä saan opetella uusia asioita silleen turvallisesti ja tottakai ottaa juuri sen verran vastuuta mihin pystyn.
Mutta en haluu minnekään missä sitten heti jupistaan seläntakana että voi v toi uusi nuori sairaanhoitaja on ihan huono.. Sad Koska mun hermot ei nyt kestäis kritiikkiä. Sen takia mua pelottaa työnhaku...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9371 : 26.05.2009 19:32:24 »

Neela ei ainakaan multa saa nyrkkiä, kiitos vaan.. Grin

Ja Saturnalialle mä en uskalla sanoo mitään koska pelkään sitä vähän... Sad
 Grin
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #9372 : 26.05.2009 19:40:39 »


Tigru kuule;

Mene ja hae töitä!
Jokaisessa paikassa on ne alkukankeudet ja jos jupinaa tulee selän takana "nuorisosta"... anna jupista!
Olisiko sulla sellaista valmistumisen ahdistusta, kun tuntuu ettei sittenkään ole valmis, osaa mitään ja ei pysty ottamaan vastuuta.... Se menee ohi viikossa, kun vaan työelämään astuu.  smitten

Ja muista, koeaika on yhtälailla sinua, kuin työnantajaa varten, voitte molemmat tutkia työsuhdetta. Eli sinäkin, onko sellainen paikka johon haluat jäädä!
Ja vakitöistäkin pääsee pois, kun irtisanoo itsensä. Työsuhde ei tarkoita, että sinne pitäisi jäädä loppuelämäkseen!

Rohkeasti vaan kohti elämää!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #9373 : 26.05.2009 19:50:53 »

Puhu pukille menestyksestä  tickedoff Mä sain taas TAAS TAAS hylyn, nyt ne olivat jo soittaneet mun suosittelijoilla ja silti joku paskiainen sai mun unelmatyöni  tickedoff

Mä en oikeesti jaksa enää HA-KE-A. Kohta kolme vuotta mennyt ja jatkuvaa EI:tä joka vitun paikasta. Yliopisto syytää uusia maistereita markkinoille duunipaikat on tasan NOLLA.

Mä olen NIIN pettynyt koko elämääni että voisin räjäyttää jokaisen ihmisen kenellä menee hyvin. Alkaa oikeasti katkeroitua. Mitä järkeä on olla hyvä toisille ja ajatella toisten etua kun itse saa turpaan maailmankaikkeudelta?? Vittu multa menee kotikin alta kohta, ja jään pakkolomalle!!

Ja suosittelen, että kukaan ei nyt lässytä tähän perään mitään vitun henkeviä läppiä tai saa kuulla kunniansa.
 

No kyllä minäkin tyhjentäisin konekiväärillisen hauleja,
ajasin katujyrällä päälle, sytyttäisin tuleen ja kusisin päälle,
jos joku kehtaa tuossa tilanteessa alkaa sanomaan,
että kuule jeesus, jehva ja amma
ja what ever antaa sinulle kuule lämpimän halin. tickedoff knuppel2

Paska homma kuule. Tosin nyt on maailmanlaajuinen talouskriisi
ja jos ei ollut saanut duunia aikaisemminkaan,
niin nyt on vielä vaikeampi tilanne.

Toki, ei mahdoton.

Mitä jos lähtisit maasta, kuten allekirjoittanut vastaavassa tilanteessa?
Mitä hemmettiä sinä roikut yhdessä maailman kalleimmassa,
pimeimmässä ja kylmimmässä maassa elää ilman työtä ja tulevaisuutta? uglystupid2

Miehetkin on mitä on ja ihmisten kateus ja verotus...

Kuule, avaapa silmät. Koulutettu ja kielitaitoinen reipas nainen
Suomen passilla varustettuna saa kuule loistavia
paikkoja muista maista.

Minä lähdin hazardilla ilman rahaa.
Käytin vain hiukan oveluutta omaksi parhaakseni. Tongue

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9374 : 26.05.2009 19:52:43 »


muista Sasha kun sinäkin olet niin kiireinen ja tärkeä, kuten tuolla aiemmin sanoit, että ei sinulla oikeastaan ole aikaa astroilla.. varsinkaan vinoilla muille.

en ole muistaakseni koskaan sanonut että olen niin TÄRKEÄ etten voisi tänne kirjoitella, eri asia mikä fiilis tästä tulee..
« Viimeksi muokattu: 26.05.2009 19:56:48 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 623 624 [625] 626 627 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: