Sivuja: 1 ... 621 622 [623] 624 625 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604788 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9330 : 21.05.2009 13:03:10 »

Huomenta  Smiley I'm free!  Grin

Hei kivaa olin unohtanut jotain ihme mössöruokaa jääkaappiin varmaan melko moneks päiväks ja löysin sen äsken  Lips Sealed öh oli vähän sen näköstä että se olis jo lähdössä käveleen sieltä, hyi hemmetti.. Grin
Tällasta se on, joskus silloin kun teen ruokaa niin teen sitä liikaa ja sit aattelen että syön sitä vielä huomenna, mutta en sit koskaan syö.. Mä en oo jotenkin oppinut syömään samaa ruokaa peräkkäisinä päivinä, ellei oo ihan pakko..

Jaaha, nyt on siis helatorstai, mikä tarkoittaa että sunnuntaina on helluntai?
Ja jos ei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena.. Wink
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9331 : 21.05.2009 13:15:14 »

Okei, oon taas ihan pihalla... Grin

Jumppaava prinsessa... Grin Mä alan kanssa jumppaileen sitten, kun saan vähän rahaa semmotteeseen..
Se on kyllä ihan huippufiilis kun on hyvässä kunnossa!

Tajuuttekste ees miten outo olo mulla on, appuuuaa mä en tiiä miten päin mun pitäis olla.. Grin
Mua ei sido tällä hetkellä yhtään mikään mihinkään aikaan, paikkaan eikä ihmiseen.. ihan pirun outoa!  Grin
Parempi pysytellä tiukasti kotona eikä tehdä mitään, niin on turvallista  2funny
Ei vaan ku siis oikeesti, mua hieman pelottaa, mutta tuntuu kyllä hyvällekin!
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9332 : 21.05.2009 15:17:05 »

Ja jos ei heilaa helluntaina, niin jono juhannuksena.. Wink
Cheesy
Parempi, kun meillä päin... ei heilaa hellutaina, ei koko kesänä  Shocked
Pientä suoriutumispainetta luovaa... -ko?!

Onneksi olkoon, valmistumisesta ja JÄTTI hali päälle  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9333 : 21.05.2009 15:27:07 »

Saturnalia: juu mutta ei mulla nyt sellanen sekoilu-olo ole yhtään, jotenkin oon silti täynnä rauhaa ja varmuutta ja tosiaan, suunnittelin että seuraavina päivinä tulen esim. siivoomaan vaatekaapit ja kaikkea sellaista, mitä ei juuri ikinä tule tehtyä kun "ei muka ole aikaa".. Smiley
Jos jostain syystä alan kuitenkin sekoileen, niin pistäkää mut ruotuun.. Grin

*Kide* juu tuo sun sanomasi versio on se alkuperäinen.. En tiedä oliko tää mun sanoma vaan yhen työkaverin keksintö, vai käyttääkö sitä joku muukin.. Grin

Elwyn: ilmankos olet hamsteri kun sulla on  kuu harka ! smitten
Mulla on  kuu kauris 2. huoneessa ja hamsteroin ihan hemmetisti kaikkia perusjuttuja kuten wc-paperia, shamppoota, hammasharjoja ja tahnoja.. Sukkiakin ostan aina jotain 10 uutta paria kerralla..
Mutta jostain kumman syystä tää hamstraaminen ei ulotu ruokatarvikkeisiin.
Se ehkä johtuu siitä että mulla on sellanen ruokakauppaperversio: mun on pakko käydä vähintään joka toinen päivä ruokakaupassa, joskus käyn montakin kertaa päivässä. Eri kaupoissa. ja mun ostokset on aina pienet, pari juttua kerrallaan. koska muuten mä tiedän että mun ei tarvisi käydä moneen päivään kaupassa, ja se jos mikä olis kamalaa.

Oon siis se kummallinen tyttö joka hengaa jokaisen teidän lähi-ruokakaupassa aina kulkien tyhjän korin kanssa ja katselee ihmisiä.. Friikkiä eikö.  Grin No ehkä sain kuulostamaan paljon perverssimmältä kuin se oikeasti on, mutta mä siis niiiiiin tykkään käydä ruokakaupassa, tykkäättekste?  smitten
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9334 : 21.05.2009 16:18:41 »

^
Ei ole maistunut juomat moneen kuukauteen.
Tohtisko tuota kuitenkin kajota olueeseen
kun on niin pitkä paussi edellisestä kerrasta..
No jos vklppn ei sada, niin muutaman vois luonnon helmassa hörpätä.

Ruokakauppailu vois olla ihan mukavaa
jos ei tarvis jonotella ja väistellä tyyppejä
jotka vaihtaa kuulumisiaan keskellä käytävää..
(Miten niin Oinas Kuu on kärsimätön?)

Eilen ostin lettutarpeet, leipää
ja alekorista taskurapusäilykettä
ynnä aivan tajuttoman hyvää kaktusmehua..
eiköhän tuo kupu taas pullota noillakin eväillä,
ilman mitään olutkumpua.





tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #9335 : 21.05.2009 16:27:05 »

Mulla lähtee olut todella harvoin kaupasta mukaan, mutta sitten kun se lähtee ja juon esim päivällä ruuan yhteydessä niin se olotila, tällaiselle mun kaltaisella tuitulle on helkkarin hyvä. Ei pinna kiristä ja olo on tosi retee tuolloin Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9336 : 21.05.2009 19:03:54 »

Mulla on nyt NIIN kova matkakuume että puuh  Cool
Heti kun tulee ylimäärästä rahaa niin lähden äkkilähdöllä jonnekin, se on selvä se!
Hassu ilma tänään, vähän ukkosta ilmassa mutta ei kuitenkaan tapahdu mitään vielä..
Sellanen että kohta räjähtää.. Cool  :Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9337 : 21.05.2009 19:13:19 »

Saturnalia the Princess of Periwald tiedätkö, päästit  jousimies minut juuri pahasta  angel

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #9338 : 21.05.2009 19:27:20 »

Istuksin äsken reilun tunnin tai enemmän parvekkeella, NIIIN valmistautuneena ukkosen jyrinän kuunteluun ja salamoiden ihasteluun. Taas oli kaikki "vakiot" mukana: iso kupillinen vihreetä teetä+termari, mummot jalassa(villasukat-jos joku ei tiedä  Grin),tupakat,lämmin takki ja varuksi viltti..Lupaavalta näytti-ja ohi meni  Cry. Pari hassua salaman tapaista ja vaimea jyrähdys  Tongue Grin
Siis voi turkkilainen alaston rotta että osaa  knuppel2 tickedoff ja 2funny

Noh, hyvää kannattaa odottaa  smitten smitten
Muita ukkosen ihailijoita?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #9339 : 21.05.2009 19:37:39 »

eppana Kyllä, ukkonen ON ihanaa JA kamalaa! On upeaa katsella sitä turvasta ja toisaalta iho on koko ajan kananlihalla ja olo todella puistattava. Rakastan ja pelkään sitä 50/50   crazy2

Saturnalia no just se tulisuus   Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9340 : 21.05.2009 20:56:07 »

Mä een tiiä mitä mä tekisin... Grin

Mä oon siivonnu ja heittänyt surutta kaikkia kökköjä koulupapereita paperinkeräykseen.. Grin
Osan siis aion kyllä säästää, noissa on pieni läpikäyminen...
Ihan outoa, ihan kummallista, sitä paitsi mun  leijona -kaverilla on viikon päästä laskettu aika!!!
Wuhuu, beibi tulee!  laugh (veikkaan poikaa!)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9341 : 22.05.2009 09:25:59 »

sehän on sinussa kätevästi sisällä.

kertokaas miksi on vakio se että miehet muuttuu kylmiksi? silloin ei ainakaan itseä huvita olla rakastava. jos niitä kiinnostaa niiden hössötykset.. joku henkisellä tiellä oleva (toistan) saattaisi pysyä rakastavana, paitsi yksi sellainenkin muuttui viileäksi kun kaikki piti lopettaa.

ja ne jotka ei oikeen olleet polulla, tietysti tekee sen helpommin. siis ei
puhu, tms.. jälleen olen siinä pisteessä missä 3 kesää sitten, että mieluummin on näkemättä ollenkaan. unohtaa. siis kun jostain ei ollut tarkoituskaan tulla pitkäaikaista, silti voisi olla hieman empaattisempi,
eikä pelleillä. silloinhan hän tosiaan on pelle naisen silmissä.. ja näitä on ollut eri lajeissa elämässäni- en halunnut yhtään mitään neuvoa ravulle, koska tuntuu että luukut on taas kiinni.. ja se vain käyttäisi tietoja hyväkseen.

lapsihan tietty kärsii samasta asiasta eikä pidä isästään.

 kaksoset mieskin havaitsi miten viileä tuo yksi oli.. olen kerran odottanut että joku herkistyy henkisesti - no ei kerran vaan kaksi - ja
se nyt osoittautuu turhaksi..  tietenkään tämä ei tuntuisi missään jos kerrankin itse muuttuisin kylmäksi, mutta kun pidän jotain henkistä tasoa yllä. sainpahan sanottua että pallon potkiminen ei kiinnosta, toivottavasti loukkasi yhtä paljon kuin sen omat sanat.  Wink

se voi olla niiden keino suojautua tai sitten ollaan vaan sellaisia luonteita.. kun yritin alkaa puhua jostain mielestäni hauskasta, sen hän torjui heti ja siitä se sitten lähtikin sille tielle, että enpäs kerrokaan.

jos se 18 vuotta menee näin, niin miksi luulla muuta..

samalla tavallahan myös  kauris  skorpioni kylmeni ja erityisesti  jousimies ja myös toinen  skorpioni muuttui oudoksi. tuon takia kaikki menee psykoanalyysiksi aika äkkiä. olisikin yksi jäänyt tosi ystäväksi.. kun vertaan yhteen-kahteen mieheen joka tekee henkistä työtä, niin kyllä mies voi olla henkinen ja rakastava - yksi miljoonasta.

luojan kiitos on muuta.
« Viimeksi muokattu: 22.05.2009 10:22:31 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9342 : 22.05.2009 10:25:24 »

jos tuolla ei ole väliä niin sitten ei ole suhteilla väliä, ja sitten jääkin raha, tai muu huvitus. tai, en vaan voi olla nk tavallisten miesten kanssa enää..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9343 : 22.05.2009 13:21:42 »

joo, niin minäkin, ei asioille ole mitään syytä eikä ilmeisesti väliäkään sitten. pitää vaan olla vähemmän rakastava ja varottava ahneita.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9344 : 22.05.2009 16:22:15 »

Elwyn, tollaset pelastaa kyllä päivän.. Grin

Hihhih, kävin hengailemassa mun entisessä harjottelupaikassa (mielenterveyskuntoutujien asumispalvelu) ja lähdin sitten muuten vaan sen yhden mieshoitajan ja asukkaan kanssa TV-ostoksille mukaan..
Niin kun se hoitaja pyysi mua.. Autoon kuulemma mahtui vielä yksi kaunis tyttö..
Joo joo joo mä en puhu siitä enää ja lakkaan ajattelemasta,
mutta voi voi voi jos oisin tuolla töissä niin saisin kuunnella tuota lirkutusta joka päivä.. Eikä se oo yhtään ällö tai limanen vaikka se puhuu noin... Se on  aurinko kauris..
Nii ja naimisissa joten se siitä.  Grin
Mutta kylläpä tulin taas hyvälle tuulelle.... Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 621 622 [623] 624 625 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: