Sivuja: 1 ... 618 619 [620] 621 622 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605698 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9285 : 16.05.2009 19:07:12 »

kolmas..

kaikki kanavoinnit tuntuu äkkiä ihan oudoilta.. siis ajatella että on joku "aika" jolloin "henkimaailmassa kovasti muuttuu asiat" ja "sielukumppanit tapaa ja puhdistaa asioita ja yhdistyy tai erkanee" tai kaikki se jargon. teki vaan mieli sanoa. mikä ihmeen aika, mikä ihmeen piilossa ollut suunnitelma joka "vasta nyt" tapahtuu, ei siis 50v sitten tjtn..

mitä ihmettä.. että "nyt" se "jokin suuri ja ihmeellinen" on laitettu liikkeelle.. ja kaikki onkin mullistuksessa ja indigot päälle.. hmm.. vieläkin säälin eläimiä joilla on "sielunsopimus" olla maan päällä vaikka karjana.. sekö oli se selitys jonka RV sai Jeesukselta.

mitä jos emme olekaan "nyt" menossa minnekään mitä ei jo "ollut" meidän ja keskusauringon välisessä tilassa.. mitä jos kaikki on koko ajan ollut.. mitä jos olimme jo 20 v sitten jossain ihan eri ulottuvuudessa hihiih
..

Eläkää täydesti jokaisessa läsnä olevassa hetkessä. Älkää pilatko iloanne epärealistisilla odotuksilla. Valat ja muut pitkäaikaiset sopimukset eivät yksinkertaisesti ole osa sitä, kuka todellisuudessa olette.
 
Todellisuudessa olette Jumala. Jumala ei tarvitse rajoituksia, tavoitteita tai mitään muuta, mikä rajoittaa kasvuanne.
 
Olette Jumala. Olette iloa. Eläkää täysin tietoisena tästä loppuelämänne joka hetki.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 19:52:29 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9286 : 16.05.2009 22:39:18 »

Elwyn!  Shocked

Mä katselin pari päivää sitten prinsessakakkua sieraimet kiinni kaupan pakastinkaapin lasiovessa...
Se on kyllä hyvää... Mutta tosiaan en tohdi ostaa koska söisin sen kerralla....

Jos mä järjestäisin ala-asteen jälkeisessä elämässäni ekaa kertaa synttärit tänä vuonna, mulla olis syy ostaa rinsessakakku!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9287 : 17.05.2009 02:07:36 »



                                          coolsmiley

                  Linkola punk, kuulostaa jopa sen suuntaiselta, ettei siinne

                    papujen poimijat ehdi apajille, kun jo saalis on poissa.


                                                    knuppel2   angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9288 : 17.05.2009 12:57:44 »

No heihei Jinksula!  smitten Kiva nähdä/kuulla piitkästä aikaa.  Smiley

Elwyn: suomalainen euroviisumusa vaan ON perseestä aina. Jotkut humppatantat äänestää sinne kamalimmat tyypit esiintymään.. Vai miten ne nykyään edes valitaan, en tiedä ilman TV:tä tästä elämästä mitään.  2funny

Oh fucking hell minkä mogan mä tein,  crazy2 Embarrassed Grin siis jotain että mua ihan aikuisten oikeesti hävettää, mutta onneksi myös naurattaa aika paljon..
Hehhehee, mä lähetin vahingossa sen ***** message from god vai mikä oli, kaikille mun n. 150 (?) lle kaverille facebookissa.

Voitte kuvitella, että siinä määrässä on myös ihmisiä, jotka ei ole ehkä ihan niin hyviä kavereita tai tuttuja - voi tuntuu pikkasen kummalliselta saada multa joku jumalaviesti.  Grin 2funny Cheesy Cheesy

Koska ihan vastoin mun periaatteita on tuputtaa kellekään mitään mihin pitäs uskoo.  Grin
Sitten painan nappia ja lähtee jumalaviesti 150:lle ihmiselle.  uglystupid2 Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9289 : 17.05.2009 13:16:39 »

Ai eikö se tullut sulle? No ei se sitten varmaan menny kellekään muullekaan... Kivaa sekoilua taas.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9290 : 17.05.2009 13:34:24 »

No voihan nyt  2funny nyt mä oon pettynyt... Grin
katso nyt vielä näkyykö se siellä vasemmalla alhaalla ilmotuksissa... Grin

Mä syön prinsessakakkua!!  Grin
Ja en mä tiiä miksi, mutta oon hirrveen ilonen.. Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9291 : 17.05.2009 13:44:21 »

No tämä perinteinen missä on vaaleanvihreää marsipaanikuorrutetta ja jotain kermantapaista sisällä...
Ihan suoraas s-marketin pakastealtaasta..

Ajatus on energiaa = ajattelet kakkua, ja seuraavana päivänä sinulla onkin jo se kakku.
Toimii. Vetovoiman laki. Afro
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9292 : 17.05.2009 13:54:14 »

Elwyn, jonain päivänä sulla on vielä ihan ikioma pyramidi - mä jotenkin uskon siihen. Afro
Kyse on vain jumalallisesta ajoituksesta..
Mun olis nyt aika siivota, mutta olen kakkupöhnässä, enkä osaa päättää tiskaanko vai mitä teen ensin.
Tiskaaminen on ehkä jotain ärsyttävintä siivoamisessa. Mieluummin pesen vessanpönttöäkin kuin tiskaan!

Mä meen istumaan parvekkeelle ja lukemaan sairaanhoitajan käsikirjaa, ihan vapaaehtosesti, eikä se liity mihinkään koulujuttuun.. Tajusin vaan tohon kokeisiin lukiessa että on ihan kiva oppii uusia tietoja tähän ammattiin liittyen (beibe, sytyt hieman hitaasti mutta ei se mitään..) siis jos tätä koulua on enää 5 päivää jäljellä niin olihan se herätys jo aika kokea.. 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9293 : 17.05.2009 15:39:47 »

Tiigris -vetovoiman laki  angel
Toimii, mutta myös syytä muistaa se... joskus pitää olla varovainen mitä toivoo, sen voi vaikka saada  Wink
Minulla on nyt se vaihe... yritän välttää tavoittelemasta kuuta ja kaikkia tähtiä taivaalta, kun yksi tähti on jo sylissä  smitten
Pitää osata olla iloinen ja onnellinen siitä mitä on tai mikä on, eikä aina haaveilla taivaanrantaa...

Mutta sen kakun voisin kyllä tahdota minäkin  Wink

Hellurei vain kaikille tasapuolisesti... komia keli ja pihahommia oikein urkilla kasaan... piipahdin huokaiseen kahveen kera tuvassa  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9294 : 17.05.2009 16:17:22 »

Suursiivous tehty melkein!

Kesän tulon tunnistaa siitä että ottaa jouluvalot pois ikkunan päältä,
mutta ihan vielä ei ole täysin kesä kun auton renkaat vielä vaihtamatta.
Joo joo, jälkijunassa tullaan, mutta ei se menoa hidasta.  Cool
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #9295 : 17.05.2009 16:27:32 »

Mulla on vielä viime kesän kukkaistutukset parvekkeella 2funny


 Grin 2funny  2funny  2funny Hyvä Elwyn!  smitten

Ja päivää tupaan piiiiitkästä aikaa!! Smiley Tullu vähä taukoa,mut oon kyllä käyny lukemassa aina mitä teille kuuluu,en vaan ite oo jaksanu kirjotella  :Smiley
Otin tänään aurinkoa ekaa kertaa tänä kesänä ja ehkä ihan vähä rusketuinki  Grin
Välihousuista en vielä luovu ku se on perinne että ne on mulla jalassa vähintään kesäkuuhun  2funny
Sinkkuna ollaan ja ollu vähä railakasta meininkiä tässä viime kuukauden aikana... pippaloita pippaloiden perään.. nyt aattelin vähä alkaa rauhottumaan että jaksaa taas sit uudella innolla  Cool
Vois hipsiä suihkuun tästä ja illalla mäcciin  leijona kans  angel

Saan palkan ensviikolla ja meen ottaa pienen keiju tatuoinnin nilkkaan  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9296 : 17.05.2009 20:27:06 »

Huhhuh.  Undecided

En mä tiiä onko tää koomista vai mitä, mutta äidillä oli kaikennäkösiä oireita ja aloin huolestua ja sanoin että se on umppari.. Se vaan naureskeli ja sano ettei hän mihinkään lääkäriin mee.. Ja että kyllä se ohi menee.. En uskonut.
No monta puhelua ja sitten mä sanon että nyt SOITAT sinne päivystykseen..
Olin etsinyt sille numeronkin valmiiksi.

Äsken soitti mun exä ja kysy että ollaanko mun äitiä viemässä ambulanssilla TAYS:siin kohta..
(niin siis exä kuskaa, hahaa äidillä on tuttua seuraa siellä  Grin)
Joo no näköjään, kyllä se itsekin soitti sitten kohta että lähtö tuli...
Olin niin varma, luojan kiitos että onnistuin vakuuttamaan äidin, koska se on ihan yhtä tutkimus/lääkärikammoinen kun minä.......
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9297 : 17.05.2009 23:44:37 »

Ihan niinkuin aika olis pysähtynyt.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9298 : 18.05.2009 11:39:34 »

Kiitos.  Smiley

No joo, soittelin äsken sinne polille niin äiti on viety aamulla puol ysin aikaan leikkuriin eikä ollut vielä palannut eli kolme tuntii se on siellä jo ollu...
Mä soittelen kahen aikaan uudelleen...

No jotenkin tuli huojentunut olo siitä kun se oli nyt siellä leikkauksessa, kun eihän se mikään varma umppari ollu, jos se olisikin ollu jotain muuta tai ne olis jääneet arpomaan sinne pitemmäks aikaa niin sitten ei olis ollut kiva.

Kaikki menee hyvin...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9299 : 18.05.2009 12:11:53 »

 smitten smitten

Äiti oli soittanut äsken lääkepöppyräisenä siskolle että kaikki on hyvin, leikkaus meni siististi, umpilisäke oli ollut tulehtunut eli syy varmentui ja voi päästä kuulemma jo tänään illalla kotiin..
Koska olisin ollut näin huojentunut ja onnellinen viimeksi, en edes muista. Kiitos!!!!!

Mikään ei ole mitään sen rinnalla että oma ja läheisten terveydentila on vakaa ja vointi hyvä..
Se on niin suuri kiitollisuuden aihe, että siitä tulee olla joka päivä kiitollinen..
Huhhuhuhuhhuuuu...

Nyt vaan sitten äitsyliini toipumaan... Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 618 619 [620] 621 622 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: