Sivuja: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8770307 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9150 : 15.05.2009 21:39:51 »

Kiitos kiitos tuosta sanaparresta.. uudistusta tosiaan kaivataan. Ei mitään liian mullistavaa vaan vähitellen hyviä asioita...

Mä koen että mun elämässä on sinänsä hyvä "perusta" jolle lähteä rakentaa lisää elämää.
Nyt käydään vaan uskonpuutteesta johtuvaa sisäistä kamppailua.
Ja koen yksinäisyyttä, mutta sen toinen puoli on itsenäisyys ja omanarvontunto, jotka eivät olisi mahdollisia jos olisin vääränlaisessa porukassa hengaamassa.

Mutta tosiaan, en mä kyllä edes harkitse sitä muuttoa (ellei jostain syystä lähde kämppä alta tms.  Grin) - sen tietää mikä ihme show siitä tulisi erään osalta. Jos voisin luottaa siihen, että tämä pohjautuisi kaveruuteen niin sitten mikäs siinä.. Mutta kun on jonkin asteisia tunteita puolin ja toisin niin siinähän olisi soppa valmis.  Grin Mä en ihan viitsi alkaa leikkimään enää tuon plutonikon kanssa, koska silloin mennään vähän liian syviin vesiin...
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #9151 : 15.05.2009 23:00:02 »

Minut täytyisi hiljentää... Olen liian suorapuheinen mielipiteissäni.  buck2

Tuntui vaan nyt siltä, että oli pakko sanoa tää.  Lips Sealed
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9152 : 16.05.2009 10:26:47 »

Mutta en ollut antanut sille kännykän numeroa vaan porukoiden lankapuhelinnumeron ;)Mutsi vastasi ja piti sille jonkun saarnan 2funny

Khihhihiii...  Cheesy 2funny Kiitos tästä.. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9153 : 16.05.2009 17:16:29 »

alussa oli Pimeys.. ?

joudun sanomaan  rapu herralle lähipäivinä jotain, joka toivottavasti menee jakeluun (koska se sanoi taas että huomenna, kun ke vähän unohtui miitti).. en ole turhien yhteydenottojen vastaanotin... ei ole muuten enää mitään turhia luuloja asioista, vaikka tiedän kaikki hienoudet sielukumppaneista ja kaksoisliekeistä (ja ikäeroista ja tehtävistä).. jos toinen ei tajua.. ja kuitenkin pitää yhteyttä.. ei ole järkeä.. käyn nopeasti läpi mitä se oli ja se siitä. siis en tarkoita etten suostu puhumaan, mutta kiitos 6kk välein jotain järkeä sen sijaan että ei-minnekään-etenevää selostusta viikottain. ja sekö oli soittanut klo 22 viime yönä mutta puhelimeni kiinni?  pitikö selittää matkasta kaupunkiin, jossa oli ministeritapaaminen? vai mistä?? esteratsastuskisastaHuh??   Cool

mielessä on aiemmat ajat paljon enemmän, ihan muut ihmiset ja tulevat kuviot
..kiintoisia kontakteja tuli tänään , verkostointia.. juttelin toimittajien jne kanssa.. pari pv sitten oli party jossa minulle esiteltiin suoraan Milanon design messujen uutuuksia..

voin ihan samalla tavalla toisella korvalla kuunnella parin muun seksijuttuja mutta ei ne nyt innosta.. edelleen voisin kuvitella lähinnä henkisestä kehityksestä kiinnostuneiden miesten tajuavan jotain, mutta siis touhuaako ne vain sen kasvunsa kanssa.. tjaa.. saahan sitä miettiä..

no keräsin vauvaperheille lahjoja tapahtumista.. good luck, avioliiton ensimmäinen koetinkivi.

luen suomalaisten ulkomaillemuuttolehteä ja äkkiä ei olekaan kiire.
.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 18:49:04 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9154 : 16.05.2009 17:29:48 »

toinen

hyvä puoli tässä on se että case closed lähellä, ei satu, en vaan jaksa. asiat joita näin mahdollisina, hän ei nähtävästi näe ja on kyllä miehiä joita kiinnostaa, eri asia kiinnostaako minua.. joten on AINA hyvä putsata tilanteet.  vuosi sitten sentäs oli hauskaa  rapu kanssa, vaikka alkoholia taisi olla kuviossa riittävästi.  toki kuulin että olen ollut eri rooleissa tän kanssa eri elämissä (taas pe kuulin outoja yhteensattumia, sukulaisellani oli pesti ravun kotipaikassa jne). eli sen PELKO alkaa kyllästyttää! kun olimme jo lähellä rakkautta! ! !  knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 vai olimmeko vain lähellä screeniä, josta näkyi urheilutulokset  2funny   Grin  2funny

sitäpaitsi.. Euroopan matkat edessä kertaa 2 lähikuukausina.. mutta laiskottaa.

niin, kun joku julkimo tai sen sellainen pomo on koettanut flirttailla ja ei tule mitään fiiliksiä.. se on sitten niin..  Smiley   huomenna sitten taas asialinjatapaaminen tutun kanssa.  varmaan noita seikkailuun heittäytyjiä on.. mutta ei ainakaan syrjähyppyilijät innosta.. tarkoitinkin kosmista seikkailua.. suuri historiallinen tarina.. hoh

luin loistavasti itselleni sopivan lauseen yhdestä kirjasta, josta tehtiin leffa, pääosassa Meryl Streep, siinä joku kysyi: miksi sinä teet kaikesta tarinan?

miksi kaiken pitää olla tarinaa?

no siihen oli vastaus.. 
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 18:40:25 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9155 : 16.05.2009 18:07:12 »

kolmas..

kaikki kanavoinnit tuntuu äkkiä ihan oudoilta.. siis ajatella että on joku "aika" jolloin "henkimaailmassa kovasti muuttuu asiat" ja "sielukumppanit tapaa ja puhdistaa asioita ja yhdistyy tai erkanee" tai kaikki se jargon. teki vaan mieli sanoa. mikä ihmeen aika, mikä ihmeen piilossa ollut suunnitelma joka "vasta nyt" tapahtuu, ei siis 50v sitten tjtn..

mitä ihmettä.. että "nyt" se "jokin suuri ja ihmeellinen" on laitettu liikkeelle.. ja kaikki onkin mullistuksessa ja indigot päälle.. hmm.. vieläkin säälin eläimiä joilla on "sielunsopimus" olla maan päällä vaikka karjana.. sekö oli se selitys jonka RV sai Jeesukselta.

mitä jos emme olekaan "nyt" menossa minnekään mitä ei jo "ollut" meidän ja keskusauringon välisessä tilassa.. mitä jos kaikki on koko ajan ollut.. mitä jos olimme jo 20 v sitten jossain ihan eri ulottuvuudessa hihiih
..

Eläkää täydesti jokaisessa läsnä olevassa hetkessä. Älkää pilatko iloanne epärealistisilla odotuksilla. Valat ja muut pitkäaikaiset sopimukset eivät yksinkertaisesti ole osa sitä, kuka todellisuudessa olette.

Todellisuudessa olette Jumala. Jumala ei tarvitse rajoituksia, tavoitteita tai mitään muuta, mikä rajoittaa kasvuanne.

Olette Jumala. Olette iloa. Eläkää täysin tietoisena tästä loppuelämänne joka hetki.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 18:52:29 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9156 : 16.05.2009 21:39:18 »

Elwyn!  Shocked

Mä katselin pari päivää sitten prinsessakakkua sieraimet kiinni kaupan pakastinkaapin lasiovessa...
Se on kyllä hyvää... Mutta tosiaan en tohdi ostaa koska söisin sen kerralla....

Jos mä järjestäisin ala-asteen jälkeisessä elämässäni ekaa kertaa synttärit tänä vuonna, mulla olis syy ostaa rinsessakakku!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9157 : 17.05.2009 01:07:36 »

coolsmiley

Linkola punk, kuulostaa jopa sen suuntaiselta, ettei siinne

papujen poimijat ehdi apajille, kun jo saalis on poissa.

knuppel2   angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9158 : 17.05.2009 11:57:44 »

No heihei Jinksula!  smitten Kiva nähdä/kuulla piitkästä aikaa.  Smiley

Elwyn: suomalainen euroviisumusa vaan ON perseestä aina. Jotkut humppatantat äänestää sinne kamalimmat tyypit esiintymään.. Vai miten ne nykyään edes valitaan, en tiedä ilman TV:tä tästä elämästä mitään.  2funny

Oh fucking hell minkä mogan mä tein,  crazy2 Embarrassed Grin siis jotain että mua ihan aikuisten oikeesti hävettää, mutta onneksi myös naurattaa aika paljon..
Hehhehee, mä lähetin vahingossa sen ***** message from god vai mikä oli, kaikille mun n. 150 (?) lle kaverille facebookissa.

Voitte kuvitella, että siinä määrässä on myös ihmisiä, jotka ei ole ehkä ihan niin hyviä kavereita tai tuttuja - voi tuntuu pikkasen kummalliselta saada multa joku jumalaviesti.  Grin 2funny Cheesy Cheesy

Koska ihan vastoin mun periaatteita on tuputtaa kellekään mitään mihin pitäs uskoo.  Grin
Sitten painan nappia ja lähtee jumalaviesti 150:lle ihmiselle.  uglystupid2 Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9159 : 17.05.2009 12:16:39 »

Ai eikö se tullut sulle? No ei se sitten varmaan menny kellekään muullekaan... Kivaa sekoilua taas.. Grin
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9160 : 17.05.2009 12:34:24 »

No voihan nyt  2funny nyt mä oon pettynyt... Grin
katso nyt vielä näkyykö se siellä vasemmalla alhaalla ilmotuksissa... Grin

Mä syön prinsessakakkua!!  Grin
Ja en mä tiiä miksi, mutta oon hirrveen ilonen.. Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9161 : 17.05.2009 12:44:21 »

No tämä perinteinen missä on vaaleanvihreää marsipaanikuorrutetta ja jotain kermantapaista sisällä...
Ihan suoraas s-marketin pakastealtaasta..

Ajatus on energiaa = ajattelet kakkua, ja seuraavana päivänä sinulla onkin jo se kakku.
Toimii. Vetovoiman laki. Afro
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9162 : 17.05.2009 12:54:14 »

Elwyn, jonain päivänä sulla on vielä ihan ikioma pyramidi - mä jotenkin uskon siihen. Afro
Kyse on vain jumalallisesta ajoituksesta..
Mun olis nyt aika siivota, mutta olen kakkupöhnässä, enkä osaa päättää tiskaanko vai mitä teen ensin.
Tiskaaminen on ehkä jotain ärsyttävintä siivoamisessa. Mieluummin pesen vessanpönttöäkin kuin tiskaan!

Mä meen istumaan parvekkeelle ja lukemaan sairaanhoitajan käsikirjaa, ihan vapaaehtosesti, eikä se liity mihinkään koulujuttuun.. Tajusin vaan tohon kokeisiin lukiessa että on ihan kiva oppii uusia tietoja tähän ammattiin liittyen (beibe, sytyt hieman hitaasti mutta ei se mitään..) siis jos tätä koulua on enää 5 päivää jäljellä niin olihan se herätys jo aika kokea.. 2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #9163 : 17.05.2009 14:39:47 »

Tiigris -vetovoiman laki  angel
Toimii, mutta myös syytä muistaa se... joskus pitää olla varovainen mitä toivoo, sen voi vaikka saada  Wink
Minulla on nyt se vaihe... yritän välttää tavoittelemasta kuuta ja kaikkia tähtiä taivaalta, kun yksi tähti on jo sylissä  smitten
Pitää osata olla iloinen ja onnellinen siitä mitä on tai mikä on, eikä aina haaveilla taivaanrantaa...

Mutta sen kakun voisin kyllä tahdota minäkin  Wink

Hellurei vain kaikille tasapuolisesti... komia keli ja pihahommia oikein urkilla kasaan... piipahdin huokaiseen kahveen kera tuvassa  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9164 : 17.05.2009 15:17:22 »

Suursiivous tehty melkein!

Kesän tulon tunnistaa siitä että ottaa jouluvalot pois ikkunan päältä,
mutta ihan vielä ei ole täysin kesä kun auton renkaat vielä vaihtamatta.
Joo joo, jälkijunassa tullaan, mutta ei se menoa hidasta.  Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 609 610 [611] 612 613 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: