Sivuja: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604334 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9270 : 14.05.2009 13:46:27 »

onko minun hyödyllistä olla 10-15 v nuorempien seurassa jotka ajattelee eri tavalla? no pysyy nuorena.

tässä tulikin sellainen pointti esiin että olin miettinyt sopiiko  rapu ja  oinas yhteen, kun itse  jousimies olin  rapu kanssa eikä sitten aivan täysin pelannut, mutta kun ihmiset voi olla yhdessä ihan miten vain skoopeista riippumatta. ja pitääkö kaikista aina teettää pariskuntaskoopit.

pitää varoa etten vitsaile vieraiden  oinas kanssa.. tai jos joku  oinas tai jopa  leijona pyörisi..
« Viimeksi muokattu: 14.05.2009 14:22:39 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9271 : 14.05.2009 14:26:39 »

Kaikki mun planettaohitukset täällä hetkellä on marsin, saturnuksen ja pluton.
Onko ihme jos vähän ahdistaa ja toisaalta on täynnä räjähtävää voimaa.
Tiedä sitten millä tavalla räjähtää,
ainakin äsken onnistuin purasemaan leivän päällä ollutta kirsikkatomaatin puolikasta niin että kaikki siemennesteet roisku näppikselle.. Great! Enkä tiedä onko se oikeesti siemennestettä, mutta sopii pluto ja mars-teemaan.. 2funny

 mars aspect_opp keskitaivas ei liene mikään maailman paras transiitti työnhaulle,
tai sitten se just aiheutaa nää pistokset mun "elämänhallintapisteessä" että tsiisus nainen tee jotain,
äläkä ihmettele.. Undecided

Mutta jatkan ihmettelyä, ainakin vielä tänään.

Voin tehdä paljastuksen, mikä ei sinänsä nyt oo niin ihmeellinen, mutta tää työnhaku on mulle yhtä vaikeeta kun lääkärissä käyminen.
Mä en nimittäin ole ikinä hakenut töitä.  Smiley no pari kertaa vaan kysymällä ihan vapaamuotoisesti.
Mä oon saanu kaikki työt suhteilla, tai sitten mua on pyydetty töihin. Äh, mä en tiiä miten töitä haetaan
ja se on tavallaan aika noloa, koska luulis että 24-vuotias osaa hakee töitä.

No joo kyllä mä periaatteessa tiedän mitä mun pitää tehdä.. Varmaan vaan soitan suoraan jollekin osastonhoitajalle ja tarjoan itseäni. Mieluummin niin kuin jonkun työkkärin kautta..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9272 : 14.05.2009 16:46:33 »

Mun tekee mieli tehdä jotain radikaalia, jotain .... Mikä se olis..

Mä haluan kokeilla, onko maailmalla mulle oikeesti rajoja.  Cool Haluun tehdä jotain, mikä todistaa että mä voin tehdä mitä vain. Mä haluun ottaa kaikki voimani käyttöön. Mä haluun olla välittämättä muiden ihmisten odotuksista ja käsityksistä.  Cool Kohta tapahtuu JOTAIN!! Jotain mikä on ihan kukkuluuruu mun kaikille ympärillä oleville ihmisille! Mutta mä en oo todistamassa niille muille ihmisille mitään vaan itselleni!
Koska se on nyt ainoo keino, millä voin pelastaa itseni tästä "suosta" mihin pelkään vajoavani..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9273 : 14.05.2009 21:03:24 »

Katselin tuossa äkkilähtöjä ikäänkuin mulla olis varaa, mutta voihan olla että mun tilille tupsahtaa ylimääränen 500 egee ja pääsen kaheks viikoks Alanyaan..  Cool
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #9274 : 15.05.2009 00:56:22 »

 2funny Grin 2funny
Olipas tosi seksikkään vauhdikas!
 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #9275 : 15.05.2009 08:01:52 »

Huomenta  angel
Kerrankin kunnon aamunavaus...  Grin
 smitten
Luisteluun jotakin uutta, JEE... kannatetaan  knuppel2
...jotakin outoa kaverissa kyllä oli  idiot2 Kaulasta ylöspäin ihan eri värinen iho ja jalat eri paria yläkropan kanssa. Tuollaisia lihasrajoja ei saada ihan helpolla aikaan... toivottavasti pisut on puhtaat kaverilla  Wink

tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9276 : 15.05.2009 16:01:32 »

^
Sakkia liikenteessä..hmmmm
mulla on varmaan joku klaustrofobian ja ihmiskammon välimuoto,
mutta tungoksissa alkaa huolella ahistamaan?

Joskus tää biisi kun alkaa soimaan päässä,
ja tekis mieli mennä samalla tyylillä kuin tää heppu tässä videossa
Oi oispa tommonen pokka (ja kivihartiat)
http://www.youtube.com/watch?v=Zx3m4e45bTo

Ja kotoviikonloppu täälläkin
- Pyykkäyssessio, hiustenvärjäys, nöräily
ja metässä haahuilu on riittävää tuulettumista tällä erää..



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9277 : 15.05.2009 19:02:38 »

Elwynin mainostama Koli on Suomen matkailuesitteessä. selvitän väärinkäsitystä kaksosmiehen kanssa joka suostuu puhumaan kanssani, mentiin heti sille linjalle. no mietin rapututtavan bisneksiä ja katson voiko/ kannattaako välittää elämänkokemusta nuorelle rapuherralle (taas tuli outo yhteensattuma, siis että isäni täti on työskennellyt  rapu kotikaupungissa.. näitähän on ollut ja mitähän se kaikki merkitsee). sehän voisi hyötyä suuresti. rapusukulainenkin on ok, eri teemat vaan sillä. siksi juuri hyvä kun sen teemat ei ole minulla menossa ja minä voin puhua omistani. väitöstilaisuus oli hieno mutta mutta.. mietin jo ens vuoden kuvioita.. olisiko se sitä samaa mitä teki ennenkin, ei aivan.. onneksi hetki aikaa miettiä. tuttu järjestää mm konsertteja.. olin myös toisen kaupungin kulttuuritiloissa. oli ihan kiinnostavaa toki.. ja vielä neljäs  rapu tänään, tarjosi siiderin.

kertoisiko joku mitä tämä rapukavalkaadi on.. 
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 19:04:23 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9278 : 15.05.2009 19:05:55 »

Mä sain kutsun.. hah..
Jos haluan muuttaa, niin voin muuttaa kahden veljeksen kerrostalo-neliöön.. Mulla ois ikioma huone ja vuokra ois 1/3 tän hinnasta.. Ja se ois Tre:lla... Aika pimeä idea, mutta tavallaan osaan kyllä arvostaa että tällaista tarjottiin.  Grin

*oho, vähän kummallinen kirjotusvirhe oli
« Viimeksi muokattu: 15.05.2009 21:06:04 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9279 : 15.05.2009 20:57:09 »

No se on se mister Urakoitsija ( neitsyt), joka ehdotti tätä.. Se jonka kanssa oon sählännyt ihan luvattoman paljon.
Ja sen mua vuotta vanhempi pikkuveli ( kaksoset)...

Voi pojat missä kusessa olisin niitten kanssa asuessa.
Hauskaa olisi kyllä, mutta olisiko liian hauskaa.
 Wink

Kyllä se ajatus kiehtoo, varmaan just siks kun se olis ihan päätöntä...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9280 : 15.05.2009 22:39:51 »

Kiitos kiitos tuosta sanaparresta.. uudistusta tosiaan kaivataan. Ei mitään liian mullistavaa vaan vähitellen hyviä asioita...

Mä koen että mun elämässä on sinänsä hyvä "perusta" jolle lähteä rakentaa lisää elämää.
Nyt käydään vaan uskonpuutteesta johtuvaa sisäistä kamppailua.
Ja koen yksinäisyyttä, mutta sen toinen puoli on itsenäisyys ja omanarvontunto, jotka eivät olisi mahdollisia jos olisin vääränlaisessa porukassa hengaamassa.


Mutta tosiaan, en mä kyllä edes harkitse sitä muuttoa (ellei jostain syystä lähde kämppä alta tms.  Grin) - sen tietää mikä ihme show siitä tulisi erään osalta. Jos voisin luottaa siihen, että tämä pohjautuisi kaveruuteen niin sitten mikäs siinä.. Mutta kun on jonkin asteisia tunteita puolin ja toisin niin siinähän olisi soppa valmis.  Grin Mä en ihan viitsi alkaa leikkimään enää tuon plutonikon kanssa, koska silloin mennään vähän liian syviin vesiin...
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #9281 : 16.05.2009 00:00:02 »

Minut täytyisi hiljentää... Olen liian suorapuheinen mielipiteissäni.  buck2

Tuntui vaan nyt siltä, että oli pakko sanoa tää.  Lips Sealed
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9282 : 16.05.2009 11:26:47 »

Mutta en ollut antanut sille kännykän numeroa vaan porukoiden lankapuhelinnumeron ;)Mutsi vastasi ja piti sille jonkun saarnan 2funny

Khihhihiii...  Cheesy 2funny Kiitos tästä.. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9283 : 16.05.2009 18:16:29 »

alussa oli Pimeys.. ?

joudun sanomaan  rapu herralle lähipäivinä jotain, joka toivottavasti menee jakeluun (koska se sanoi taas että huomenna, kun ke vähän unohtui miitti).. en ole turhien yhteydenottojen vastaanotin... ei ole muuten enää mitään turhia luuloja asioista, vaikka tiedän kaikki hienoudet sielukumppaneista ja kaksoisliekeistä (ja ikäeroista ja tehtävistä).. jos toinen ei tajua.. ja kuitenkin pitää yhteyttä.. ei ole järkeä.. käyn nopeasti läpi mitä se oli ja se siitä. siis en tarkoita etten suostu puhumaan, mutta kiitos 6kk välein jotain järkeä sen sijaan että ei-minnekään-etenevää selostusta viikottain. ja sekö oli soittanut klo 22 viime yönä mutta puhelimeni kiinni?  pitikö selittää matkasta kaupunkiin, jossa oli ministeritapaaminen? vai mistä?? esteratsastuskisastaHuh??   Cool

mielessä on aiemmat ajat paljon enemmän, ihan muut ihmiset ja tulevat kuviot
..kiintoisia kontakteja tuli tänään , verkostointia.. juttelin toimittajien jne kanssa.. pari pv sitten oli party jossa minulle esiteltiin suoraan Milanon design messujen uutuuksia..

voin ihan samalla tavalla toisella korvalla kuunnella parin muun seksijuttuja mutta ei ne nyt innosta.. edelleen voisin kuvitella lähinnä henkisestä kehityksestä kiinnostuneiden miesten tajuavan jotain, mutta siis touhuaako ne vain sen kasvunsa kanssa.. tjaa.. saahan sitä miettiä..

no keräsin vauvaperheille lahjoja tapahtumista.. good luck, avioliiton ensimmäinen koetinkivi.


luen suomalaisten ulkomaillemuuttolehteä ja äkkiä ei olekaan kiire.
.
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 19:49:04 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9284 : 16.05.2009 18:29:48 »

toinen

hyvä puoli tässä on se että case closed lähellä, ei satu, en vaan jaksa. asiat joita näin mahdollisina, hän ei nähtävästi näe ja on kyllä miehiä joita kiinnostaa, eri asia kiinnostaako minua.. joten on AINA hyvä putsata tilanteet.  vuosi sitten sentäs oli hauskaa  rapu kanssa, vaikka alkoholia taisi olla kuviossa riittävästi.  toki kuulin että olen ollut eri rooleissa tän kanssa eri elämissä (taas pe kuulin outoja yhteensattumia, sukulaisellani oli pesti ravun kotipaikassa jne). eli sen PELKO alkaa kyllästyttää! kun olimme jo lähellä rakkautta! ! !  knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2 vai olimmeko vain lähellä screeniä, josta näkyi urheilutulokset  2funny   Grin  2funny

sitäpaitsi.. Euroopan matkat edessä kertaa 2 lähikuukausina.. mutta laiskottaa.

niin, kun joku julkimo tai sen sellainen pomo on koettanut flirttailla ja ei tule mitään fiiliksiä.. se on sitten niin..  Smiley   huomenna sitten taas asialinjatapaaminen tutun kanssa.  varmaan noita seikkailuun heittäytyjiä on.. mutta ei ainakaan syrjähyppyilijät innosta.. tarkoitinkin kosmista seikkailua.. suuri historiallinen tarina.. hoh

luin loistavasti itselleni sopivan lauseen yhdestä kirjasta, josta tehtiin leffa, pääosassa Meryl Streep, siinä joku kysyi: miksi sinä teet kaikesta tarinan?

miksi kaiken pitää olla tarinaa?


no siihen oli vastaus.. 
« Viimeksi muokattu: 16.05.2009 19:40:25 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 617 618 [619] 620 621 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: