Sivuja: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5605545 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9210 : 04.05.2009 17:53:53 »

niin, sitä kai kutsutaan sanalla "moralisointi".. niin se olikin..

silti kysyn, antaako mies naisen tehdä samaa kuin itse tekee ja oikeastaan minulle ihan sama; luulin vain että jonkun kanssa voisi puhua matkailusta eikä vaan siitä montako tytteliä nyt on isketty vaimon selän takana... 

eli mihin päädymme? ihan sama mitä ihmiset touhuaa, tosiaan; pääasia että sain puhelupaketin halvemmaksi tänään.

jaa että sillä kaksosmiehellä on lapsia? ei ole koskaan maininnut sanallakaan. rakastaakohan paljonkin perhettään, kun salassa kertoo tyttöjutuistaan.. miksi minulle??


 coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 18:00:35 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9211 : 04.05.2009 18:02:15 »

Hmm, no onhan noi aika ikäviä asioita silleen, jos joutuu kuunteleen. Mua ei kiinnosta toisten pettämiset yms, ja voin suoraan kertoo sen että mä en halua välttämättä edes kuulla, koska mulla ei ole sanottavaa...

Justiin yksi tuttavapari eros kun tyttö kävi panemassa naapurin äijää aina kun miehen silmä vältti. Ja nyt meidän yhteinen ystävä haukkuu mulle koko ajan tätä tyttöä. Noh, mitä se haukkuminen auttaa? Sama ihminen se noin muuten on. Uskoisin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9212 : 04.05.2009 18:12:57 »

kaikkein hauskinta on sanoa että ihan sama, kun ihmiset ensin huomaa että olen "moralisti" ja ne tuo asiansa tarjottimella, odotellen näpäytystä ja apua sekoiluunsa, ja sanon että ihan sama. ottakoot  kaksoset mies vaikka 5 naista orgioihinsa,  oinas oli jo viiden kanssa, ei mitään uutta auringon alla
  Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 18:16:28 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9213 : 04.05.2009 22:08:03 »

Nestemäinen happi on vaaleensinistä ja yhdestä litrasta nestemäistä happea saadaan noin 840 litraa kaasumaista happea!   Smiley

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9214 : 04.05.2009 22:39:58 »

Hahhah. Voisko olla koukuttavampaa kuin facebookin farm town.. Mä en voi mennä nukkuun ennen kuin mun rypälesato on kypsyny, että voin harvestoida ne ja myydä torilla  Cool
Olin tänään ihan katkera, kun mun rypäleet oli mennyt piloille, kun en harvestoinut niitä ajoissa  tickedoff Pitää tästä lähtien kylvää jotain minkä kypsymiseen menee pari päivää 4 tunnin sijaan. Voi pojat miten tyhmä ihminen on kun jää tällaiseen koukkuun kiinni.  2funny

Haaveilen siitä että saan voittoo mun sadoista niin paljon säästöön, että voin ostaa aitaa. Sitten saan aitauksen mun eläimille, jotka juoksentelee tällä hetkellä joka puolella farmia. Pupu, koira, kissa ja possu.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9215 : 05.05.2009 07:39:15 »

hmm

eilinen päättyi sentään järkevästi yhteen tilaisuuteen.. pitää kohta kömpiä ihmisten ilmoille.. kamalaa mitä ihmissuhdesotkua.. siksi keskityn numeroihin.

se kaksosmies sanoi, ettei varsinaisesti petä vaimoa.. ihmettelen vaan kun on kovin monille muille aikaa.. ehkä se on suht viatonta, en tiedä. sitten raputyttö paljasti kenelle on suuttunut. no sitten kysyin pitääkö huumeiden ja alkoholin käytöstä kuunnella.. huh huh. tuntuu että olen auttamiseni auttanut.. odotin siltä kaksosmieheltä alunperin kommenttia erääseen henkiseen tekstiin ja tuli vaan tyttöselostuksia. ja nyt sitten odotan, miten raputyttö perustelee sen, että on eri mieltä joidenkin filosofisten juttujen kanssa. siis nimenomaan perustelee.

but sama tuo lopulta.. kiistat on turhan päiväisiä.. rapuhran kanssa ei kai oikeen edetty filosofia-asioissa, kun se kuittasi ettei kiinnosta.. jostain syystä sekin vaan ottaa yhteyttä 1-2 kertaa vko. why? ? ? oinaalta en odota suurta neronlentoa..

pitää saada hyvä fiilis takaisin today, huh. yhtä lailla olisi voinut ajautua kiistaan siitä mitä Amma on jne ymv, mutta koska en kumarra ketään, en mene siihenkään kiistaan. kanavoinneista meinasi tulla edellispäivänä kiista, sivuutin sen puhumalla matkoista. kannattaa siis pitää asiat kevyinä ja iloisina, niin kyllä se siitä..  Tongue :Smiley
« Viimeksi muokattu: 05.05.2009 07:45:35 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9216 : 05.05.2009 13:52:38 »

nyt olen viisaampi kuin eilen, kun vertailin noita miehiä.. miehisyyden osoituksestahan kaikessa oli kyse, jos joku ei voi olla uskollinen.. miten miesten aivot oikein toimii?? siis kaksi  aurinko  kaksoset ja  kuu  kaksoset  olisi pettänyt vaimoaan kanssani tavalla tai toisella. kolmas, vaikka seurustelisi. jotkut osaa keskittyä vähän muuhunkin.

no niin takaisin ajattelemaan lähinaapurimaita ja filosofiaa..
« Viimeksi muokattu: 05.05.2009 13:55:33 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9217 : 05.05.2009 22:05:22 »

Puuh.

En mä ressaa.  2funny

Oispa nyt vaan hirveen kiva käpertyy jonkun syliin nukkumaan. No, joskus sekin vielä tapahtuu.  Smiley Voin vaan kuvitella, sitten kun löydän rakkauden niin mä varmaan kysyn siltä mieheltä ensimmäiset pari kuukautta, että ootko sä ihan todellinen ja et mä en usko että sä oot olemassa.. Grin

Koska se on jotain niin uskomattoman ihanaa, että oivoivoi  Smiley angel smitten smitten ei sanat riitä!
Ja kun mä rakastun niin koko maailma saa sen huomata! Oli hauskaa kun olin tavannu exän jonkin aikaa sitten, ja mulla oli tapaaminen tutor-opettajan kanssa, nii se kysy multa melkeen heti että Tiigris, ootko sä rakastunu  2funny .. Sitten olin ihan hämilläni ja sanoin että no oon, näkeekö sen? Nii se sano että näkee kilometrin päähän kun mä ihan hehkun. Kyllä mä olinkin silloin onnellinen ja muistan miten kaveritkin -ttuili mulle että voisitko nyt jo lakata hymyilemästä ja naureskelemasta itsekses... Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9218 : 06.05.2009 09:32:39 »

aamulla eka puhelu, lähdenkö matkailukoulutukseen! mutta vielä päivätyötä.

kaikki siis vaikeni kun sanoin etten jaksa noita juttuja. no, sama se. katson vieläkö oinas herää vai menikö pupu pöksyyn. ravulle en jaksa tolkuttaa asioita, kun ei mitään tajua. kaksosilla tuntuu olevan vilkkainta tuo seurusteluelämä, jos nyt ajattelen muutamaa.

uutta kehiin illalla!

Your Horoscope - Today, May 6, 2009
It is a terrific day for you, in which you will find that your jovial approach to every situation is just what the doctor ordered. Spend time with children and enjoy their magical world. Spread your love and affection around to the people who surround you. Make sure that the corners of people's mouths are turning up instead of down. A friendly attitude will take you quite far.

Mercury, the planet of communication, goes retrograde for the second time this year on May 6-7 (depending upon your time zone). Mercury normally turns retrograde three times a year -- however, in 2009 Mercury turns retrograde four different times. The effects of each retrograde period differ depending on the sign in which it occurs. This time around, Mercury is turning retrograde in Gemini -- its home base. Mercury is the ruler of Gemini!
Both Gemini and Mercury govern communications, the way we pick up information and process thoughts. Mercury rules thinking and perception, processing and disseminating information and all means of communication, commerce, education and transportation. Mercury retrograde gives rise to personal misunderstandings as well as flawed, disrupted or delayed communications, negotiations and trade glitches, and breakdowns with phones, computers, vehicles.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2009 10:37:50 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9219 : 06.05.2009 10:50:22 »

Saturnalia, katso v*ttu googlesta, ennen kuin alat täällä kyseleen!  Wink Grin

Ei vaan...... Smiley Katsos. Mulla on just samalla tavalla  saturnus aspect_squ aurinko ohitusten kanssa. Niitä menee kaks päällekkäin. En sitten tiedä että miksi, kyselin sitä tuossa kanssa jonkin aikaa sitten.. En mä ymmärrä miten se on mahdollista, mutta näköjään se vaan on.

Saanko piristää teitä? Jos ketään nyt naurattaa yhtä hölmöt asiat kun mua.. Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=_xRu_TrbWB4


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9220 : 06.05.2009 14:31:00 »

löysin tietoja yhdestä rapumiehestä, jonka tunsin.. ollut Vuoden nuori yrittäjä.. firmansa Parhaiden työpaikkojen joukossa.. hmm.. heillä oli raha käsissään..

 rapu pääsee halutessaan pitkälle.. 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9221 : 06.05.2009 16:58:47 »

Hui kun mä ekaks säikähdin, että mitä mä oon NYT mennyt tekemään  Grin huh.

Ehkä se on joku Sepon bugi? Mä muistan sun kyselleen sitä, mutten tajunnut mitä es tarkoitat ennen kuin mulle tuli se sama.  Grin

Sori, ei ollut tarkoitus pelästyttää.. 2funny

Niitä ohituksiahan on aina kolme peräkkäin, niin kai ne sitten vaan on niin lähellä toisiaan että niiden katsotaan menevän päällekkäin. En mä usko että se mikään virhekään on.  idiot2



Uuh ette tiedä, MIKÄ HELPOTUS...
Arvatkaas mitä? Meikäläisten opinnäytetyö on HYVÄKSYTTY! Kieliasu ja englannin tiivistelmä hyväksytty! Opinnäytetyön ohjaakin sanoi: hyväksytty!

Korjasin tänä aamuna vielä viitteitä paniikki persuksissa, kun työ tuli TAAS bumerangina takasin.. Koko päivä lähetelty viestejä kolmen opettajan kanssa, sitten lopulta löydettiin kadoksissa ollut enkunmaikka livenä ja huh, se tarkasti sen abstractin puolessa tunnissa. Jos me ei oltais löydetty sitä, me ei oltais saatu esittää työtä huomenna, joka on viimenen mahdollinen päivä esittää, koska kypsäri on ylihuomenna! Hahhah, voi tätä onnea!  Grin Kyllä meni taas hilkulle.. 2funny
tallennettu
LYV
Vieras
« Vastaus #9222 : 06.05.2009 23:13:59 »

Mä oon oikeesti ihan v*tun sekaisin.  Embarrassed Ehkä meen psykoosiin niin ei tartte enää huolehtia.

Saako kysyä mistä kiikastaa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9223 : 07.05.2009 09:04:42 »

tuntuu että se kaksosmieskin oli aika sekaisin, koska kun mainitsin että eikö vaimo riitä, niin hän ei sano enää MITÄÄN! ensin kehuu ja sitten sanoo, sain hänen olonsa pahaksi. itsepä kertoi asioita, joista en kauheasti pitänyt. olisi varmaan pitänyt?? sehän toimii ihan kuin  jousimies  kuu  kaksoset tapaus

eilen oli hyvä tilaisuus mutta otan bisnekset aika tarkkaan, sopimusasiat§, tästä eteenpäin.

ja missä on erään flirttipuheet, taitaa sekin jänistää. kauan en ihmettele, nämä ei sitten kai kuulu elämääni? menen matkailutapahtumaan yhdessä tai ilman. pääasiallinen motiivi noilla  kaksoset   jousimies  oinas  rapu miehellä oli pullistaa egoaan sillä että saa naisia, kertoa siitä minulle ja ihmetellä, jos ei innosta! voi jesus. jos en ihaile,  katkotaan välit, kadotaan tms.
täytyypä alkaa katsoa vähän tarkemmin mistä miehet ALKAA jutun, ei se siitä muutu. esim jos pettää, pettää varmaan toisenkin kerran. mutta mikä idea oli selittää, että pitää minusta, olen sitä ja tätä? kaikki noista on joko rakastuneet, ihastuneet tai ainakin tunteneet vetoa.. ja
vain naurahdin noille jutuille. 
 
« Viimeksi muokattu: 07.05.2009 11:26:41 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9224 : 07.05.2009 09:34:29 »

sitten päästään villakoiran ytimeen. se olikin kaksosmiehelle herkkä paikka, hänen erikoiset kokemuksensa, kun minua kiinnosti kuulla vieraasta KULTTUURISTA, ei tytöistä. katotaan nyt sitten ymmärsikö se.. tai kuunteleeko miehet, kun sanon, puhuisitko matkailusta, ei seksistä!  Grin Cheesy hehe sama juttu taisi tapahtua astrossakin.. siis jotkut matkailee, että olisi vaikkapa sauna ja seksikokemuksia ja nudistirantoja ja thai massagea? öö? tämähän on hyvää koulutusta minulle..  Grin minä kun luulin että mennään Wimbledoniin ja Ascottiin tms..

brassailua, sanoo raputyttö.. totta

Merkurius alkaa perääntyä kaksosissa, joten hän nyt sitten voi miettiä oliko muuta asiaa.. olen ehkä asunut hänen kulttuurissaan menneessä ajassa. Venus oinaassa ? onko?
 
« Viimeksi muokattu: 07.05.2009 10:33:58 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 613 614 [615] 616 617 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: