Sivuja: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604579 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9195 : 01.05.2009 19:52:07 »

Hmmh, mä katselin mun tulevaa auringonpaluukarttaa ja siellä on niin perkeleesti neliöitä, voi pojat.
No lohduttaudun sillä että 7. huoneessa majailee  vertex sekä  mars aspect_con venus ..
Jos auringonpaluukartta ja astrologia toimii, niin noilla jutuilla pitäis olla kyllä jotain merkittävää annettavaa mun rakkauselämälle, vielä kun kartalla on  vaaka nousu... Smiley Smiley Smiley Smiley

Tänään vielä haaveilen ja kirjoittelen voimalauseita ja teen meditointiharjoituksia, eli hömppäpäivä in my mind. Huomenna palataan sitten voimaantuneena arkeen, mieli kirkkaana ja aletaan lukemaan sydänkäyriä....

Eräänä päivänä herra kuolema kulki miinakentän poikki,
vihellellen ja luut kolisten musta huppu silmillään,
keräillen kottikäärrynsä suoristuneita sydänkäyriä,
kääri ne siistille kerälle,
jatkoi matkaa siihen suuntaan,
minne sotakoneet lensivät,
kohti horisonttia josta nousi musta savu..

Eh, päivän runo!  Grin
tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #9196 : 02.05.2009 12:44:36 »

 Me matkataan perheen kanssa kohta sirkukseen, joten pientä humua tähänkin vappuun  Cheesy. Ikävää vaan kun on tunne että joku pöpö tekee tuloaan kroppaan Undecided
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #9197 : 02.05.2009 14:47:29 »

Mullakin on takapihalla pienoiseläintarha, onhan sitä elämää kiva seurata!

Suurin ilonaihe on jänöjussi, joka makoilee jokatoinen päivä pienen kuusenalun alla ja lähtee iltasella liikkeelle ja pysyy seuraavan päivän poissa. Tänään ensimmäisenä vilkaisin ikkunasta, olisko jänö tullut paikalleen ja siellähän se oli. Siltä on toisesta takajalasta pätkä pois, mutta ihan hyvinvoivalta tuo vaikuttaa.
Fasaanikukot paimentaa kanojaan ja eilen oli jonkinsortin reviirikiista, toinen kukko sai kyytiä ja uskomatonta, mutta tää poisajetun kukon kana liittyi tähän toiseen ryhmään!
Oravat pitää omaa kilpajuoksuaan, varsin pirteitä tapauksia! Pikku orava säksätti tälle jänölle yks päivä niin penteleesti ja häntä viuhto vinhasti!

On ihan mukavaa että luonto ja sen elämä on lähellä vaikka kaupungissa asunkin.
Varikset ja harakat vois kyllä ymmärtää olla hiljaa silloin kun mä nukun, ärsyttävää metakkaa pitävät. Siks toisekseen ne jahtaa pikkuoravia ja lintuja. Ei kiva.

Tässäpä oli luontopläjäystä kerrakseen!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9198 : 02.05.2009 17:43:37 »

Mä juttelen ihan kaikelle.. Oon oppinut sen äidiltä, kun se kiittää koko ajan kaikkea ääneen "kiitos kahvinkeitin, kun keitit meille kahvia" "kiitos aurinko kun paistat niin ihanasti".. Se puhuu ääneen myös enkeleille ja kuolleille läheisille koko ajan.... Niin ja töissä se juttelee koko ajan kasveille, oon huomannut sen monta kertaa kun oon mennyt moikkaan äitiä kesken työpäivän niin se lepertelee pensaille ja kukille...... 2funny No niin mäkin teen kun oon yksin kotona...
Oon joskus huomauttanut sille, että onko sen pakko höpistä koko ajan itsekseen, tyyliin vaikka jossain ruokakaupassa, mutta joo ihan sama, höpisköön sitten..  Grin

Mutta juu, eläimiä pitää aina tervehtiä, oli kyseessä sitten ötökkä, lintu, koira tai orava..
Ihan oikeestikkin kehtaan sanoa vastaantulevalle koiralle että moi koira, vaikka sen omistaja katsoiskin mua pitkään... Grin Yleensä ne kyllä hymyilee mulle, joten ei ne kauheen hulluna mua pidä ehkä. Ja ihan sama what ever!!!!! Mä oon lakannut välittämästä, mitä musta ajatellaan!!  Smiley Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9199 : 02.05.2009 19:58:03 »

Saturnalia hyvä.  smitten

Elwyn no huhhuh..  Shocked 2funny ..Ihan kauheeta... Grin

Luin just 10 sivua tenttiin!!
Ja aion jatkaa vielä tänään....
Vielä pikkasen luettavaa, mutta oon tässä melkein joka päivä lukenut just joitain 5-10 sivua ajatuksella ja samoja alueita. Kyllä mä nyt jotain hiffaan.  Smiley

Niin joo, palamisraportti tällekin päivälle: olkapäät vähän kärähti.
Mä narisin äidille äsken, että miks mun pitää olla aina joko kalpee tai possunpunanen, pläh.  Tongue
Niin se sanoi että ehkä maailmassa on tärkeämpiäkin asioita, kuin rusketus. Ai on vai.  uglystupid2 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9200 : 03.05.2009 12:07:02 »

meinasin hetkellisesti eksyä kiistaan 2 "henkisen ihmisen" kanssa, mutta lopetin.. toinen haluaa bisnestietoja minulta ja panttaa omiaan, huom.

toinen ottaa asiat liian vakavasti, no toivottavasti en loukannut,  Grin

olen itse vaan oppinut tänään kanavoinneista jotain. ei kenenkään pidä uskoa mitään mikä ei kolahda, tosin kovapäisiin ei mikään

Jokaiseen hetkeen sisältyy äärettömästi mahdollisuuksia
 
Olemme aloittaneet tämän keskustelun niihin äärettömiin mahdollisuuksiin keskittymiseksi, joita on jokaisessa hetkessä. Ei riitä, että vain sanoo: "Ole tässä ja nyt." Jos henkilön uskomusjärjestelmä ei ole riittävän laajentunut, hän luultavasti pitää nykyhetkeä mieluumminkin tylsänä ja mielenkiinnottomana. Kohdatessaan olemisen yksinomaan latteassa "nykyhetkessä", monet ihmiset luovat ulkoisia ajanvietteitä, heistä tulee jännityksen etsijöitä ja he jopa kehittävät riippuvuuksia. Riippuen ihmisen aiemmista ohjelmoinneista ja uskomuksista, hän saattaa ulottaa tämän tyhjyyshavainnon itseensä ja pitää itseään puutteellisena. Monet jännityksen etsijät tuntevat ytimeltään itsensä tyhjäksi ilman toimintahiekkamyrskyn pyörimistä ympärillään. He pitävät toiset etäällä ja pelkäävät näiden huomaavan tuon tyhjyyden, jos pääsevät liian lähelle. Näin ei tarvitse olla. Nykyhetken määritelmän laajentaminen voi avata häikäisevän joukon mahdollisuuksia, jotka eivät koskaan jätä teitä tuntemaan tylsyyttä, puutetta tai tyhjyyttä.
 
Askelia nykyhetkenne laajentamiseen
 
Ensimmäinen askel nykyhetken määritelmän laajentamiseen on tutkia nykyisiä uskomuksianne siitä, kuka olette. Jos uskotte olevanne laaja ja moniulotteinen olento, jolla on äärettömästi kykyjä, olette hyvin matkalla nykyhetkenne laajentamiseen. Jos kuitenkin uskotte, että nykyinen fyysinen todellisuutenne on kaikki, mitä teillä on, ja että olette rajoittuneita siihen informaatioon, minkä olette ohjelmoineet henkilökohtaiseen keskusyksikköönne, nykyhetkenne määritelmää olisi varaa venyttää. Silloin kun tarkastelette maailmaa hengen silmin, on helppoa nähdä, miten jokainen ihminen on hengen inkarnoituma. Hengellä joka on luonteeltaan ääretön, on kyky olla kaikissa paikoissa samanaikaisesti. Sanaa "kaikkitietävä" käytetään usein kuvaamaan tätä rajatonta mahdollisuutta.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2009 12:32:56 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9201 : 03.05.2009 17:48:52 »

God.... Give me strenght.... Uh,,

Mä oon lukenut tänään 15 sivua, mutta en tiedä tiedänkö mitään..
Miten tää on näin vaikeeta. No ei varmaan ole, mutta mulla on joku pelko ja vastustus ehkä messissä.
Tästä tentistä on kuitenkin kiinni valmistunko mä nyt.

No, yritämme nyt keskittyä ja olemme positiivisia ja luottavaisia.. Luovumme peloista ja nautimme tästä ihanasta lukuseikkailusta iiiihmeellisessä sisuskalutautien maailmassa! Olemmehan alkaneet jo hyvissä ajoin lukemaan.. Ja meitittelemme nyt itsejämme, olemmehan kaksiajakautunut maanisdepressiivinen kaksonen!

Niin joo, ihan super huippu masukki oli mun  leijona ystävällä ja olin siellä puoltoista tuntia, enkä saanu sitä suututettua - ihme.  Grin Sillä oli joku hyvähormonipäivä... :Smiley Se ei kertonut onko se tyttö vai poika, mutta maha oli kyllä aikas edessä... Eikös sanotakin että jos on tyttö tulossa niin maha leviää silleen että sen näkee takaakin ja jos on poika, niin maha kasvaa enemmän eteen, eikä sitä sivuilta näe,,,  Shocked :Smiley :Smiley Mä veikkaan. Poika tulee!
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #9202 : 04.05.2009 00:17:59 »


                                                coolsmiley


                  Jäät lähtee, mutta uskomattomia salaliittoteorioita liikkuu, kuin

                    itsekseen! Illuminaatio se vaan rakentaa tulevaisuuttaan

                      tuolle maailmankaikkeuden romahtamiselle, tai ainakin

                         henkilökohtaiselle sellaiselle. Joten säästöt

                             sukanvarteen ja ovet kiinni kaikille

                                helppoa tulevaisuutta

                                   ennustaville.


                                              smitten


                    Valoisaa kesäähän tässä odotellaan, joohan! ?


                                                    crazy2  knuppel2  2funny


                               Elämä jatkuu jokatapauksessa, ehkei meissä
                                 kaikissa kuitenkaan sellaisen, kuin olimme
                                   suunnitelleet, mutta kuitenkin, edes
                                       jotensakin, tai melkein, joo.


                                                          angel



« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 00:23:12 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9203 : 04.05.2009 10:53:30 »

siinä teille Viron kirkon miehiä.. taidan kutsua erään sinne, tapahtumaan, sehän on oman kotiseutunsa henkisestä keskuksesta kotoisin; minun vuki, kun se soitteli 25.4, 30.4 jne.. olen ollut tarpeeksi cool   Wink

http://vys.palvelee.fi/uutiset.html?136

http://www.visitestonia.com/index.php?page=888&print=true
« Viimeksi muokattu: 04.05.2009 10:59:23 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9204 : 04.05.2009 14:41:48 »

Eräs asia selvisi!!!!!!!!!!!!  smitten smitten smitten smitten smitten
Mun kadonneet opintopisteet löytyi, HUH!  Grin

Vielä kun alkaisin lukemaan tohon tenttiin... No kai mä luen tänään taas jonkin verran.

Olipa kivaa, näin koulussa mun ihanan  leijona miespuolisen luokkakaverin.. (Siis kun meillä ei ole ollut viime marraskuun jälkeen varsinaisia tunteja niin hassua törmätä koululla)  Smiley Se oli aina mun, sitten mun  leijona- bestiksen ja  skorpioni-bestiksen kanssa aina leffa- peli-illoissa ja tietty baarireissuilla.. Yksi tytöistä.. Grin

Harmi että meidän nelikko hajosi. Tai kaikki muut ollaan kyl vielä aina silloin tällöin tekemisissä, mutta  skorpioni ei.... Molemmat  leijona :t seurustelee ja mä oon porukan ainoo sinkku, vaikka opiskelujen alussa mä olin ainoa seurusteleva ja kaikki muut oli sinkkuja... Niin ne asetelmat vaihtuu...
tallennettu
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9205 : 04.05.2009 14:47:59 »

^^ kerran oon tainnut Äijät nähä jotain palomieshommia tekemässä..

Sitä toista äijäilyprokkista tulee seurattua vähän tiiviimmin, eilen Madventures sekoili Nipponissa
mm. hentaiseksin merkeissä..
Jännittävin pätkä oli äijien reissu Pripjatin kummituskaupunkiin
http://www.kiddofspeed.com/chernobyl-revisited/chapter11.html

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9206 : 04.05.2009 16:15:04 »

Kävin juoksemassa suurimman ressin pois ja nyt oonki sit ihan seis.. Grin
Oi jos olis sauna, olis niiin ihanaa. Oon viimeks käyny jouluna saunassa!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #9207 : 04.05.2009 17:16:56 »

olen taas sohaissut ampiaispesään, kun sanoin eräälle promiskuiteetti-kaksosmiehelle että mitä se touhuaa, eikö vaimo riitä, ja samaisen asian raputytölle, jolle moni mies on kelvannut. nyt sitten hauska kuulla mitä vastataan, melkein voi arvata kun nappeja painelee. tarkoitan että kumpikin loukkaantui jo.

jos on avoimet suhteet mitäs siinä sitten. haluaisiko raputyttö joka on juuri raskaana, että hänenkin miehensä pettäisi? antaisiko kaksosmies vaimolleen useita miehiä? yleensä itse kyllä saisi kaikkea..

odottelen mitä asioita kyseinen raputyttö siis halusi sanoa minulle, hehe? siis noin niinkuin asioita jotka suututtaisi? leikitäänkö vihaista eikä lähetellä kivoja henkisiä tekstejä? no aiempi kiemura ihmisten kanssa oikeni.

ehkä otan sen oinaan leikkikaveriksi, ei tätä jaksa.. heh (siis oikeeta)
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
rhoda
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 261



Profiili
« Vastaus #9208 : 04.05.2009 17:40:07 »

Kiitos tuosta linkistä.. Cheesy Innostuin ihan suunnattomasti! Kaikki kiinnostava tässä maailmassa liittyy jotenkin  pluto-teemoihin.. vaikka esim. plutonium ei olekaan niin siisti juttu.
Olispa hienoa nähdä tuo aavekaupunki livenä.. Sama pätee näihin vanhoihin suosikkeihin eli keskitys&tuhoamisleireihin.

Tästä päästäänkin sitten mukavasti ydinaseisiin.. Silkkaa hulluutta.
Taidan kuitenkin haluta pitää oman nahkani tässä päällä ilman että joku kuorii sen atomipommin avulla irti.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Hiroshiman_ja_Nagasakin_pommitukset


No kyllä tuo geigeri naputti sen verran tiuhaan kun Riku ja Tunna siellä kuleksivat, että mulla nousi iho kanalihalle jo siitä aavemaisesta rutinasta. En menisi vapaaehtoisesti huudeille.

Tämäkään ei hirveesti hymyilyttänyt, mietin vaan ett oiskohan ollut menoa sitten seuraavan pohjoistuulen myötä jos ois vuotanut:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kursk_(sukellusvene)

Elwyn
Ootkin sitten varmaan lukenut Hiroshiman päiväkirjan?
Enemän kuin ahdistavaa kuvausta paikallisen lääkärin silmin..
Sitten suosittelen sellaista dokkaria (ellet oo nähnyt) kuin Atomic Cafe,
joka kertoo Usan ydinasevarustelun alkutaipaleesta, ydinkokeista yms.
Ajoittain aika absurdia settiä.

Joo,
mullakin tuppaa olemaan melko morbideja kiinnostuksenkohteita,
varmaan   8.huoneen  saturnus ja  :nousumerkki  aspect_con uranus yhteisvaikutusta..

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #9209 : 04.05.2009 17:42:30 »

^^star^^ Mjaa. Mä pysyttelen kaukana toisten valinnoista, kukin keittäköön soppansa ihan itse, en usko että ainakaan moralisointi auttaa mitään asiaan...


Ja mikäs siinä sitten jos toiset tykkää harrastella irtosuhteita ja toiset ei...

Itse en aio kyllä hetkeen jakaa itseäni tälle kaupungille.  2funny (no siis hei c'moon, ei nyt ihan noin)... Mutta kyllä se seksi on niin erilaista miehen kuin itsen kanssa... Ja mielestäni se asia on sellainen, mikä pitää hoitaa just silloin kun siltä tuntuu, eikä pakahduttaa halujansa.. Oon mä joskus ollut pitkiäkin aikoja ilman seksiä edes itseni kanssa, mutta oon huomannut että olen joka tavalla onnellisempi toisella tavalla. Se on ihan verrattavissa meditointiin. Miksi ei hoitaisi alinta chacraa samalla vaivalla kuin vaikka se, että joka päivä viettää meditointihetken. Se on itsensä rakastamista henkisesti ja fyysisesti. Vähintään joka toinen päivä!  Wink

Mutta siis tosiaan, kyllä mä edelleenkin peräänkuulutan sitä oikeeta miestä mun elämään ja sellasen kun löydän niin se saa tuntee kyllä nahoissaan, miten pahassa puutteessa mä oon ollu viimesen vuoden... 2funny Joten parempi olla tosi viriili mies!! En kelpuuta enää mitään tossuja tai pihtailijoita.......... knuppel2
Toisaalta en kyllä halua mitään seksiin painottuvaa suhdetta, vaan kaikki muukin pitää olla kohdillaan. Vaadin aikas paljon, mutta sen kaiken totisesti tunnen ansaitsevani.  Smiley

Kesä tulee ja rakkaus.. Uskokaa pois. Se tuntuu jo.  Smiley Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 612 613 [614] 615 616 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: