Sivuja: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8545841 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9030 : 26.04.2009 13:42:40 »

Aijaih, nytkö se tulee, krapulamasennus.. Sad Aarrgh, olin jo näin pitkällä ja mietin miten mulla voi olla näin hyvä ja tasapainonen olo.. Angry Kohta haluun vaan itkeä, oksentaa ja kuolla.... (no ei nyt IHAN) Ja kaikki alkaa ahdistaa niin paljon... Sad

Muistiin: tämä olo tuli sen jälkeen kun join kaksi kupillista kahvia. Eilen en juonut kahvia ja oli hyvä olo koko päivän, paitsi sen jälkeen, kun olin illalla polttanut tupakan. Johtopäätökset: kahvi ja tupakka laskee mielialaa ja lisää ahdistusta? Fysiologisena seikkana verenpaineen nousu ja kiertävä tunne mahaan (fyysinen paha olo, levoton olo) jos se lisäisi myös psyykkistä pahaa oloa, kun on näin herkässä olotilassa, että kaikki pienikin näköjään voi vaikuttaa ihan sikana??

Muistiin: älä ryyppää enää koskaan.  crazy2 Ja jos näin pääsee käymään, niin vältä pari päivää sen jälkeen kahvia ja tupakkaa. Mielellään lopeta niidenkin käyttäminen kokonaan.

Niin ja:
Terkut taas täältä albiionlandiasta, istuin puoli tuntia parvekkeella auringossa ja PALOIN.. No en pahasti, mutta joo tästä se kesä alkaa Afro

al-bii-no ... Onko vaikea sana?
Muistiin: opettele kirjoittamaan oikein.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9031 : 26.04.2009 16:58:48 »

Mä sain luettua kymmenen sivua tenttiin, hyvä hyvä.. Smiley Alan muistamaan jo kaikki glomerulonefriititkin, vaikka en aluksi osannut kirjottaa koko sanaa.  laugh Toivoa siis on...

Sitten kävin tunnin kävelyllä metsässä ja mitäs muuta.. Jotenkin ihan ihme päivä ollut,
Haaveilen ja haaveilen haaveilemisesta.. Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #9032 : 26.04.2009 17:42:18 »

Heissuli vei ja hei!
Ihana näkkäritanssia livenä tänne ja heti  Cheesy
Olo on harmaa täälläkin, kun "juhlistin" töiden loppumista eilen ehtoolla... miten, koska ja kuinka pääsi sänkyyn  idiot2 mutta siellä herättiin  Grin 
Seuraavaksi saunaan ja nukkuun... huomenna on MAANANTAI  crazy2

Oliko kukaan Tampereen hot, rod and rock show´ssa?
Mein piti, mut ei sitten menty... ukolla on hammas ollu kipiä ja aikaa ja nyt sitten päivystykseen piti lähteä, kun alkoi poski turpoon ja kipu koveni  Undecided
Eli tuo Tiigriksen kokemus kunnon kyydistä on haavekuva vain täällä päin  :Smiley
...jospa sitten taas joskus...
 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #9033 : 27.04.2009 11:06:15 »

ei oo

jousimies
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9034 : 27.04.2009 11:43:51 »

ARGH!!

V*ttu että on VAIKEA tehdä jouskarin kanssa töitä, EN KESTÄ  tickedoff tickedoff tickedoff

HEMMETTI  tickedoff tickedoff tickedoff

Noh! Onko  jousimies:llä hitaanlainen työtahti, vai kuinka? Oinasta siis ottaa päähän Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9035 : 27.04.2009 13:34:02 »

Saturnalia, järjetöntä lepyttelyä Grin

Neitsyt!? Kuinka ne niin vetävät puoleensa? Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9036 : 27.04.2009 18:22:24 »

Mulla on sellanen olo, että nyt ohjat käsiin ja sinne suuntaan vaan minne sisin kompassi sanoo, eikä mitään ylimääräistä hötkyilyä.. Kylmä järki, selkeys, toiminta... Ei kompromisseja.
Mun ei tarvitse selitellä mitään kenellekään, jos teen omaa elämääni koskevat päätökset niin kuin teen, sen perusteella että olen ne itse valinnut jonkun aavistuksen ja tunteen ajamana.

Eikö näin.

Nyt vaan luotetaan elämään. Kyllä se suunta on edessä päin, kun sinne katsoo niin sen huomaa.  police

Katsotaan missä mä olen kuukauden päästä, sillä suoraan sanoen en tiedä vielä mitään.
Mutta jotenkin luulen että tässä tapahtuu jotain. Tai on melkein pakko tapahtua,
ettei jää tuleen makaamaan.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9037 : 27.04.2009 20:33:42 »

Onko kellään muulla sellasta oloa että
voi hurrrrja miten jännää tää elämä on.. Huhhuh, ihan kutkuttaa!
Siis kun ei tiedä mitä tapahtuu, mikään ei sinänsä ole varmaa,
mutta uskon vaan että kohta tapahtuu ihan rytisten kaikkia asioita.  laugh

Vai siis onko se tää mun  kaksoset jousimies -kombinaation positiivinen mielikuvitus?
Toisaalta jos mulla menee nyt tuplana  saturnus aspect_squ aurinko ,
niin luulis mun olevan ihan "maassa"...  Grin

Mjaa siis kyllä mä tiiän että tässä pitää hetken aikaa vielä hakata päätä seinään,
mutta SO WHAT, kerrankos sitä ihminen valmistuu ammattiin, ei siis meinaan ole ihan joka päiväistä tai jokavuotista ainakaan mun elämässä, JOTEN ihan mielellänihän mä itken vaikka kaksi viikkoa verta ja kyyneleitä sen eteen, että kohta tulee se stnan lappu kouraan!  police

Se merkitsee samaa, kuin vapaus!

Se merkitsee myös samaa, kuin lisääntyvä vastuu uusista asioista!

Mutta, on se silti kehitystä!!!!

Ja kyllä, mua pelottaa, mutta enemmänkin oon iloinen ja luotan että kaikki järjestyy..
On se tähänkin asti järjestynyt ja mitä JOS ei järjesty? Tai siis miten asiat vois olla järjestymättä, sehän on ihan sula mahdottomuus.. idiot2 Jos kaikki menee ihan epäjärjestykseen, niin mähän kuolen ja siinä tapauksessa mun ei tarvii enää stressata mistään.  2funny Joten kävi miten kävi, niin hyvä!  Smiley Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9038 : 28.04.2009 13:42:49 »

siinä sitten skandia ja latviaa..

http://www.spacegroup.no/index2.html

http://www.spacegroup.no/index2.html
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9039 : 28.04.2009 16:43:49 »

Oho! Sullahan on juomat. Onkos hyvääkin? Wink Cheesy

Toki on, aito luonnon juoma. Parempaa kuin mehut ja limut  Smiley
Sopii vaikka vappubooliin  Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9040 : 28.04.2009 21:01:06 »

Oon usein miettinyt omaa avuttomuuttani ja kyvyttömyyttäni hoitaa tietynlaisia asioita elämässä.
Ei se, ettenkö haluaisi pitää asioitani järjestyksessä vaan musta tuntuu,
että multa puuttuu joku rationaalisten asioiden ymmärtämis-lohko päästä..

Ehkä ylikuormittuneet hermot muutenkin..? ne on niin täynnä mielikuvitusta...!  2funny

Sitten on aina tullut joku joka sanoo
hei nyt soitat sinne verotoimistoon ja sanot että haluat freelancer-verokortin,
ja tällanen prosentti olisi sopiva sun tuloille

(joku muu tietää ja ymmärtää mun tulot paremmin kuin MÄ..)..  Shocked
Ja mä oon ihan että MIKÄ freelancer,
no okei mä soitan.  smiley6600 Kiitti kun kerroit!

Tämä oli vaan yksi esimerkki..

Ihmeen hyvä tuuri, sillä moni asia ois voinut mennä ohi mun silmien,
jos joku satunnainen lähimmäinen
ei olisi just sillä hetkellä vähän tönäissyt mua.

Siitä tulee aina sellainen olo että OHO,
mikä onni että tämä asia tuli hoidettua nyt, eikä päivää myöhemmin!  Shocked Shocked

En ehkä itse osaa arvostaa omia palveluksiani niin paljon,
koska ne ei ikinä liity mihinkään kovin järkevään,
mutta kai tässä maailmankaikkeudessa vallitsee jokin oikeudenmukaisuus?  uglystupid2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9041 : 29.04.2009 08:34:57 »

yksi freelancer neuvoi minua juuri y-tunnarin kanssa, että mistä ilmaiseksi, kun kaupparekisterissä se maksaa; siis verotoimistosta..
tallennettu

asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9042 : 29.04.2009 11:01:04 »

Lainaus
Oon usein miettinyt omaa avuttomuuttani ja kyvyttömyyttäni hoitaa tietynlaisia asioita elämässä.

Tuli ihan sama olo tuossa vähän aika sitten, kun tuttu( aurinko  harka tietty) selitti, että kannattaa hakea veronpalautusta matkakuluihin. Mä että  Shocked voinkos mä sellastakin saada. Yleensäkin nuo kaikki byrokraattiset virastot ja paperit saa aivot solmuun, ei niitä ymmärtäis millään!
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9043 : 29.04.2009 13:30:03 »

Mulla on Saturnalia aivan samat ajatukset...
Koska jos mä huomenna johonkin lähden, niin siinä ei ainakaan ole mitään järkeä.

Tosin mulla on sellanen vaaleenkeltanen pitkä toppi, jonka päälle laittasin mustan topin jossa on sellanen jännä selkäpuoli ja siinä on vinot raidat paljeteilla...
Niiden kanssa tummanharmaat lyhyet shortsit ja mustat sukkikset ja tollaset jänskät saappaat..
Niin ja paksu kultainen kaulakoru, joka on ihan bling bling.. Olisin hei tosi mauton.. Grin
tallennettu
Posti
Kohtuuastroilija
**

Toivo elää ja niin minäkin!

Profiili
« Vastaus #9044 : 29.04.2009 13:44:27 »

Vappu on perinteisesti työn juhla eli ihan loogista painua duuniin. Siinä sitä juhlaa on ihan kerrakseen. Jos työnantaja ei turvaa oikeeta vappua, niin voi kai sitä vaikka siivota kotona. Tai käykää siivoamassa mun kämppä, kun minä kerran ole töissä.  :Smiley    2funny    coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: