Sivuja: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542940 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8880 : 03.04.2009 14:44:44 »

pakko kysyä.. miten allaoleva toimii teillä.. tämä on tätä Mikael-kanavointia..

Rakkaat ystävät, asteittain olette alkaneet nähdä, että te ette ole rahaksi kutsutun järjestelmän orjia, vaan teitä tuetaan ja tarpeenne tyydytään aina, kun otatte mestaruutenne ja luotatte Lähteen jumalaisen valon luovan ja ilmentävän sen, mitä tarvitaan elämänne ylläpitämiseksi.
On ollut voimakas harhakuva siitä, että raha luo tuvallisuutta, ja rakkaat ystävät, olette tehneet kovasti työtä vapautuaksenne tuosta harhasta ja nähdäksenne, että jumalaisen rakkauden ja yltäkylläisyyden virta turvaa tarpeenne ja raha on ainoastaan vaihdon symboli tässä prosessissa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #8881 : 03.04.2009 16:17:57 »

Anaaliin sattuu. Olen kai analiinin tarpeessa. Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8882 : 03.04.2009 16:27:17 »

pakko kysyä.. miten allaoleva toimii teillä.. tämä on tätä Mikael-kanavointia..

Rakkaat ystävät, asteittain olette alkaneet nähdä, että te ette ole rahaksi kutsutun järjestelmän orjia, vaan teitä tuetaan ja tarpeenne tyydytään aina, kun otatte mestaruutenne ja luotatte Lähteen jumalaisen valon luovan ja ilmentävän sen, mitä tarvitaan elämänne ylläpitämiseksi.
On ollut voimakas harhakuva siitä, että raha luo tuvallisuutta, ja rakkaat ystävät, olette tehneet kovasti työtä vapautuaksenne tuosta harhasta ja nähdäksenne, että jumalaisen rakkauden ja yltäkylläisyyden virta turvaa tarpeenne ja raha on ainoastaan vaihdon symboli tässä prosessissa.

No siis, mä olen huomannut, että rahasta on oikeasti turha murehtia. Elin 3 viikkoa silleen, että tilillä oli alle 5€, mutta en ollut yhtään stressinä siitä, koska ruokaa on kaapeissa ja bensaa tankissa ja laskuja ei ole nyt.... En puhunut kellekään mitään mun rahatilanteesta. Noh, toissa vai sitä edellisenä viikonloppuna mä pelastin mun entisen jouskari-miesystävän majottamalla sen yhdeksi yöksi kun se oli lukinnut itsensä ulos. Noh, se kävi sitten aamulla ruokakaupassa ja osti mun jääkaapin täyteen safkaa vaikka en pyytänyt! Ja viime viikonloppuna sisko oli laittanut mun tilille rahaa, vaikka en ollut pyytänyt. Nyt pari päivää sitten tuli mummolta pääsiäiskortti jonka välissä oli 50€ seteli.. Grin

Ja tosiaan mun suku ei ole mikään rikas, siskojen kanssa laitellaan aina tavasta toistemme tileille rahaa pyytämättä, sen mukaan kellä millonkin sattuu olemaan "ylimäärästä", sama juttu äidin kanssa, eikä me koskaan lasketa, että joku olis velkaa jollekin.  Smiley Raha kiertää ja yhteishenki pelaa. Afro
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8883 : 03.04.2009 16:33:21 »

hyvä.. itsekin kuulin yhdestä suht isosta rahasummasta, joka lilluu tuossa lähipiirissä, jos sattuisi olemaan tarvetta.. ehkä tuo voisi toimia..

millä pitäisin itseni Pohjolassa vielä tai yleensä manner-Euroopassa, taas kuulin kursseista Azoreilla.. ei pitäisi..
  angel
  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 16:34:59 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8884 : 03.04.2009 16:53:09 »

Olen huomannut kuinka vähälläkin rahalla ihminen voi tulla toimeen. Toki se siinä vaihessa hakkaa vastaan kun tahtois ulkomaille, mutta aika se tulee joskus sillekin matkalle Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8885 : 03.04.2009 17:06:37 »

viimeisimmät risteilytarjoukset lähimaihin 4, 10, 12 egee.. hauska tuo selostus että maat joihin matkaamme, sisältävätkin sielun palasia. täytyy katsoa sillä silmällä paikkoja joihin olen menossa.

« Viimeksi muokattu: 03.04.2009 17:23:37 kirjoittanut ^^star^^ » tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8886 : 04.04.2009 17:13:02 »

Sanokaas nyt hyvät ihmiset mitä teen mun hiuksille.. Mä revin ne kohta päästä..
Ne on kasvussaan juuri siinä vaiheessa että liian pitkät ollakseen lyhyet ja liian lyhyet että saisi kiinni..
Ne on yhtäkkiä alkaneet menemään entistäkin kiharammalle, joten pakko suoristaa ja käyttää hirveesti tököttejä, jos meinaa säästää kanssaihmisiä variksenpelätin-efektiltä.

Ja thanks edelliselle kampaajalle joka teki mulle vaaleita raitoja, se poltti ne ihan haperoksi..
Harmaa juurikasvu, vaaleenruskea pohja ja kusenkeltasia raitoja.. Tekis mieli värjätä takas johonkin vähän tummempaan väriin............ Vaikka tavoite oli olla kesällä vaaleahko... Niin ja pitkähiuksinen.. 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8887 : 04.04.2009 17:14:55 »

No en mä oikeesti tee stressiä itselleni mistään hiuksista.

On vaan niin hirveesti kaikkea, että haluais mielessään vaan paeta kaiken tällaisen hömpän miettimiseen ja olla keskittymättä oikeesti tärkeisiin asioihin......
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8888 : 04.04.2009 22:15:58 »

Embarrassed

Kevät on karvan lähtöaikaa. Olkaamme onnellisia jos,

syksyllä edes joku karvantuppi on tuottanut?

Kahvia lisää!!

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8889 : 05.04.2009 20:07:16 »

Huoooh.. huomenna taas töihin.. ja ku se työporukka on nyt vaihtunut,niin yks työntekijä on meidän
entinen kodinhoitaja joka hoiti mua ja muita sisaruksia ku olin jotain 5-7v ja inhosin sitä jo silloin
ku se oli liian tiukka ja tarkka joka asiasta ja komenteli kokoajan kaikesta...
Nyt joudun kestää sitä töissä! buck2 
Eikä se oo muuttunut yhtään näiden vuosien aikana,muistin sen heti kun näin sen.
Sama käkkärä/kihara pörrötukka niinku olis sähköiskun just saanu... Noo ehkä kestän tän kuukauden sitä,
ei se enää ainakaan voi mua komennella  Wink
Ollaan Suklaasilmänkaa palattu yhteen... saas nyt nähä  smitten

Mut nyt mä meen saunomaan ja sit lukemaan hyvää kirjaa ja mässäilemään  Smiley

Ihanan rauhallinen sunnuntai.
Mietittiinki  leijona kaverinkans lenkillä et ulkonaki oli tänään sellainen maisema
jotenki niinku kaikki olis pysähtyny.. ihan rauhallista,hiljaista,hämärää.. tuli jotenki ihana olo  smitten

ELWYN: kuulostaapa ihanan taianomaiselta paikalta sun tuleva työpaikka!Korkealla ja pilvisessä  angel cool  Cool
« Viimeksi muokattu: 05.04.2009 20:10:22 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8890 : 06.04.2009 08:29:41 »

Huh mikä yö... sain nukuttua ehkä korkeintaan 2h ja nyt on sen mukainen olokin..  buck2
Ja sen vähänkin mitä näin unta niin oli painajaista,katsoin tv:tä mut siitä ei näkyny muutaku
"lumisadetta" ja yhtäkkiä siihen ilmestyi koko ruudun kokoisilla kirjaimilla teksti HELP !
Ja sit säpsähdin hereille.  Shocked
Soitin pomolle töihin ettei musta oo tänään menijäksi sinne,oon liian väsyny ja kurkku täynä limaa
taas  Undecided Onneks se on tosi mukava ja sanoi että voin olla vaikka huomisenkin pois jos siltä tuntuu  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #8891 : 06.04.2009 12:32:35 »

Mun kulmakoru repes irti eile. Pikkase nipisti  Grin Saatana.. Uutta en hommaa, toi huulirenkula riittäkööt.

Tääl tapahtuu vaikka mitä, en oo pysyny mukana pitkään aikaan vaikka olisin halunnut, ku tekee vähä tiukkaa pysyy tän oman elämän tahdissakin mukana..  Grin On uus poikaystävä joka on muutes oinas.. Leijona ja oinas.. Mut leijona vie ja oinas menee ku pässi narussa!  Grin Nii ja koulu menee mite menee, vaihan ens vuon amikseen.. Pyörät pyörii ja sarjacrossiin sit jossai vaihees takas.. Laulutunnit alotin taas, pianotunnit sit ens kuussa.. Kaverit on mahtavia, aurinko paistaa ja moon ehkä esim. paras.

I love my life right now and I make sure that nobody's gonna miss that fact.

Lionheart lovee teillekki, olkaa hyvätttttt  smitten smitten smitten smitten

AND HEY! U THERE!

Smiley   PUT ON A SMILING FACE!   Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8892 : 06.04.2009 14:08:47 »

Elwynillä on hieno profiilikuva, mitä se esittää? Olen näkevinäni jonkinlaisen merenalaisen levämaiseman?

^jotenkin aika leijonamaista menoa Lionheartilla  Grin

Tein tossa just suklaakakkua ja nyt sitä sitten riittää pitemmäksikin aikaa, jos ei tule ketään kylään. Sumpit pihisemään.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8893 : 06.04.2009 15:17:20 »

Elwynin kuvassa on pieni mies, suurten puitten katveessa Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8894 : 06.04.2009 16:00:34 »

Mua painaa kipeenä olo ja hedari, ja huomenna toteutetaan meidän opinnäytetyön toiminnallinen osuus, eli mennään vetämään 6-luokkalaisille ensiapuopetusta.. Vähän jänskättää mutta eipä se mitään. Menee miten menee, se on vaan kerran ja meitä on siinä kolme toisiamme tukemassa et jos joku sekoo niin toiset ottaa tilanteen haltuun  Grin

En päässytkään läpi siitä hemmetin sis-kir-hoitotyön taidot koe 2.:sta.. Lähetin sitten viestiä opettajalle että mikä hemmetti tässä on vikana kun mä en yhdestä tentistä millään lukemisella pääse läpi ja luulen osaavani sen aihealueen??!! Ottaa meinaan päähän että oon uusinut sen kokeen jo kolme kertaa!

Vielä ton siskir-tentin lisäksi tekemättä: kaksi hallinnon tehtävää, laatujärjestelmätehtävä, elinsiirtotehtävä, lakihommelitehtävä ja mielenterveystehtäviä 70h itseopiskeluna ja opinnäytetyö loppuun.. Tähän kaikkeen on aikaa 7 viikkoa!! Jaa miten niin tulee kiire?  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 591 592 [593] 594 595 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: