Sivuja: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542616 kertaa)
0 jäsentä ja 51 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8865 : 01.04.2009 10:51:14 »

Ja minä olen kanssa jossain määrin ollut kiinnostunut kulttuuriantropologiasta. Joo, ei se taiteilijan tiekään ole kivetön. Mutta perkele, minä en kun vain uurran ja uurran.  coolsmiley

Ja kyllä Saturnaliassa on tahdon voimaa, kyllä perkeeti on. Vaikka en olekaan Saturnaliaa vuosia tuntenutkaan niin olen huomannut kuinka hän rakastaa työtänsä. Kuka muu sanoo tipauttavansa kyyneleitä kun työ on noin rakastettavaa!? Se työ on hemmetin mielenkiintoisen kuuloista, totta vie!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8866 : 01.04.2009 11:16:19 »

Saturalia, auttaako jos katsoo niinpäin noita turpaanvetoja ja kuhmuja, että tiedät ainakin mitä ET halua?
Ja kun ne karsii pois, jää vain se mitä haluaa  Huh Shocked ..no joo, ei ehkä ihan parhaimmasta päästä tämä ajatus  Tongue

Kide, paljon onnea!!!
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8867 : 01.04.2009 11:17:49 »

Mitäs se sellainenkaan elämä ois, jos se ois yhtä suoraviivaista, vailla kuoppia ja mutkia? Onhan noita mullakin ollut ihan kiitettävän laisesti. Niistä kuopista minä vain sitten löysin sen elämän suolan. Tarvittavassa määrin "hullu", en kaavoihin niin kangistunut, oman polun kulkija = TH  angel
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8868 : 01.04.2009 11:19:09 »

Hei kaikkille tasapuolisesti  smitten
MINULLA ON SYNTTÄRI  Wink
Eli kakku pöytää (paljon suklaamunia, vai mitä Tuuli-Hiuksissa?), kuohua lasiin, pahvitötterö päähän ja kynttilöihin valkeaa  Cheesy

Ei vaiska, töihin menossa viettään syntymäpäivää... eli se ei ole aprillipila  Cool

Saturnalia -  Kiss monet kommentoivat sinulle ja mie nyökytän päätäni täällä... periks ei anneta  police
Pistän sinulle yv.n  Wink

ONNEA KIDE! Smiley Oisit tullut hehkuttaan oinastopikkiin.

Mulla oli synttärit viime viikolla Wink Pidin pikku kemut.

Hitsi kun tulee kirjoitusvirheitä Grin
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 11:22:39 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8869 : 01.04.2009 11:21:06 »

ELWYN! Eu juukeli kun oli skooppi  smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8870 : 01.04.2009 13:33:14 »

Eppana ja Tuuli-Hiuksissa, kiitos  smitten
Kahvit juodaan kahvi- ja teetuvassa, siksi tänne tuulettamaan tuli.. ja kappas, joku tuonut noita narsissejakin (tuoksuvia) tuohon pöydälle... ihanaa  Cheesy vaikka hei, meillä höytäilee lunta ja on niin kalsaa  Sad
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8871 : 01.04.2009 13:40:55 »

Kide: Tehän ootte jo kunnolla etujassa pääsiäisvieton Wink

Aion se minäkin munia, siis suklaamunia ostaa tänne. Ajattelin sellaisen iso vuoren kokoisen munakuorman kasata Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8872 : 01.04.2009 13:50:57 »

Juu, juu... on se itse aika niin äkkiä ohi, että täytyy aloittaa varhain. Niin ehtii kyllästyyn ja sitten aloittaa Vappu  Cheesy
Iso kasa muni, JOO... oisko se kukko jääny mihinkään...  :Smiley
 smitten
...tai pupu...
 Cheesy
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8873 : 01.04.2009 16:27:06 »

Kiitos tuosta, olipa tavallaan osuva.  Smiley

Hmmh, mua tympii ja kyllästyttää nyt, mutta kai tämä tästä. 2 viikkoa niin suurimmat paineet on suurin piirtein ohi. Rakas Jumala anna minulle pitkäjänteisyyttä, rauhallisuutta, loogisuutta, organisointikykyä, itsekuria ja selkeyttä.. Grin Nyt tarvii olla kylmät hermot, joten pistetään nää  aurinko merkurius mars kaksoset -hermot narikkaan kunnes saan hommat hoidettua!
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8874 : 01.04.2009 16:38:04 »

Sulla on ollut puutetta lihasta. Hyvä tyttö, syö vaan, Saturnlia  Wink Grin

Joko on mieli yhtään iloisempi kun sait potkan verran lihaa?  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8875 : 01.04.2009 18:10:19 »

olen edelleen samaa mieltä kuin aamulla.. sitten kävin kuuntelemassa mm Mercuri Urvalin konsultin luentoa, ja kyllähän kaikki tuutit jauhaa lamaa.. onhan se sikäli mahdollista että se vaikuttaa työnsaantiin vaikka miten visualisoisi.. oma päätös vaan on se sapattiaika, anyway..

viimeksikin löytyi työvaikeuksien jälkeen tosi uskomaton duuni.. että kyllä sellaista tapahtuu. odottelen seuraavaa ens vuodelle. nyt on vähän muun aika.. ja onnea kaikille
.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8876 : 01.04.2009 19:08:19 »

Iltaa tupaan

Ja ONNEA KIDE!  smitten

Ihanaa kevät alkoi!
Minun mielestä kevät alkaa aina 1.4  angel

Elwyn.... kohtalontoveri  angel Keventää kehonpainoa yritetään täälläkin  buck2
....saa sitten kesällä kerätä grilliruoan ja muiden ihanuuksien kanssa talvivarastoa.  :Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #8877 : 02.04.2009 06:45:23 »

Huomenta tupahan  smitten
Raikas aamu ainakin meillä päin, pakkanen nipisti nenua kun sen ulos työnsin  Smiley
Kiitos, Neela ja muut eilisestä... oli hyvät pirskeet  Cheesy

Tekis mieli puhista teille yks juttu, mutta taidan laittaa tuonne oman topic´n, jotta voin vaikka myöhemmin siivota sen pois  :Smiley
Höyryventtiili oli kovilla eilen, kun kuulin erään henkilön juttusia... en sitten jaksa ymmärtää ihmisten taipuvaisuutta puhua muiden asioista ja keskittyä niihin... luulisi omissa olevan riittämiin  crazy2
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8878 : 02.04.2009 06:53:30 »

Jaah, Saturnalia  Wink Sulla on pikkasen kevättä rinnassa!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8879 : 02.04.2009 19:44:07 »

Nyt on jo helpompi olla kun sain itsearvioinnin kirjoitettua..

Pitipä vaihtaa avattareksi ainakin hetkeksi aikaa kuva karhukissasta (bearcat, binturong) kun se on mun mielestä yksi maailman suloisin otus. Olen fanittanut noita otuksia 10v:sta saakka kun sellaisen kerran telkkarissa näin. Sellainen karvainen rontti, hidas liikkeissään mutta leikkisä ja lempeä kuin mikä. Suloisen ja häijyn näköinen.  Grin Siinä ohjelmassa oli puolikesy sellainen binturongi jossain villieläinten hoitokodissa, niin sehän otti ja kiipesi yhden kameramiehen harteille ja alkoi siitä käpälöimään sitä sellaista isoa mikrofonia, jota erillinen kaveri oli pitelemässä. Aika huvittava tapaus oli.  Smiley smitten

http://www.hilozoo.com/animals/A_binturong.htm
tallennettu
Sivuja: 1 ... 590 591 [592] 593 594 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: