Sivuja: 1 ... 501 502 [503] 504 505 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606237 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Lucanne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Angels are for us


Profiili WWW
« Vastaus #7530 : 19.12.2009 08:10:30 »

Hienoa Elwyn.....oppia ikä kaikki!

Eikö ole ihan mukavaa kun itse osaa?

Rauhallista ja rentouttavaa lauantaita.
tallennettu

Kuu Oinaassa. MC.
Venus ja Ceres Vesimiehessä.
DC, Pallas. Merkurius ja Aurinko Kauriissa.
Juno ja Kuunsolmu Jousimiehessä.
Saturnus, Mars ja Neptunus Skorpionissa.
Vesta Vaa'assa. IC. Jupiter Neitsyessä sekä Pluto ja Uranus Leijonassa. ASC.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #7531 : 19.12.2009 14:09:51 »

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

ei mulla muuta.... taidanki lähteä takas vaa'alle  Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #7532 : 19.12.2009 16:27:39 »

Sinä Elwyn kun olet paljon katsonut, oletan Wink ) noita elokuvia...
oletko katsonut...katsoitko eilen Hohdon?

Vaikka vanha leffa onkin..ja moneen kertaan katsonut,
joku Jack Nicholsonin roolisuorituksessa saa aina karvat pystyyn...

tuntuu välillä, että hän on ihan yhtä hullu kuin näytteleekin...
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7533 : 19.12.2009 17:53:34 »

aloin etsiä toiselle tuoretta tietoa aarrekartoista ja toiveiden toteumista ja tuli vastaan valtava määrä kouluttajia,  life coacheja jne.. mutta tämä vastaa ehkä jotain siihen, miksi joillekin hoitoala on oma valinta - itselleni ei..

Eli jokaisella ihmisellä on jotain opittavaa siitä työstä mitä tekee. No tämä nyt kuulostaa ihan päivänselvältä, mutta kyse ei ole vain suorittamisesta vaan jostain syvemmästä. Työpaikkakin voi olla karmisen velan takaisinmaksua. Jos olet sairaanhoitaja, sinulla voi olla edellisestä elämästä jotain sellaista velkaa jonka maksat hoitamalla ja hoivaamalla muita. Tai sitten oppiläksynä on oppia inhimillisyyttä. Näitä ei voi ulkopuolinen kellekään suoraan todeta, vaan jokaisen täytyy tarkastella sisimpäänsä mikä on se oppiläksy.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #7534 : 21.12.2009 01:00:10 »

Kävi klassiset,  Grin läppärini on tänään kitissyt hiukan ja vedin virus  -ja haittaohjelmat läpi tuloksetta
ja se jäi auki sohvapöydälle ja ajattelin hiukan siivoilla ja kun mie en saa aikaiseksi siivota,
ellen liitä siihen jotain mielenkiintoista osiota, :Smiley  joten niin aloin tanssia sen imurin varren kanssa
ja kappas, potkaisin vahingossa läppäriäni siinä pöydällä,
se päästi ikään kuin kiinni leikkaavan äänen/vinkaisun ja niin, toimii nyt aivan loistavasti!  Cheesy Grin

tallennettu
Norna
Vieras
« Vastaus #7535 : 21.12.2009 03:16:32 »

 Sain mieheltä oman pikkuläppärin! Voi ihanaa, pääsee pois istumasta pöytäkoneelta koska se on tylsää.
 Mukeloille ostettiin lahjoja eilen, pitäisi vaan päästä paketoimaankin. Tänä vuonna meillä on joulupöytäteemana Luomu eikä teollisuustuotekinkkua hankittu vaan pienet paistit villisikaa sekä poroa.

 Olipas oikein ihanaa kun 3-vuotias poikani toissapäivänä näytti takapuoltaan ikkunasta ulkona lumitöitä tekeville naapureille  buck2 2funny ja isosisko vieressä nauraa. Miten voi edes tulla mieleen tollasta? Grin Lapset ja spontaanius...
 Että hyvää joulua vaan sinnekin  angel.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7536 : 21.12.2009 03:23:45 »

Miniläppäri on aivan must! Afro



 Olipas oikein ihanaa kun 3-vuotias poikani toissapäivänä näytti takapuoltaan ikkunasta ulkona lumitöitä tekeville naapureille  buck2 2funny ja isosisko vieressä nauraa. Miten voi edes tulla mieleen tollasta? Grin Lapset ja spontaanius...
 Että hyvää joulua vaan sinnekin  angel.
 

 Grin 2funny

tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #7537 : 21.12.2009 11:35:27 »

Kävin tänään joulun ajan päivystysvastaanotolla tän mun kolmatta viikkoa kestävän ripulin takia...Vastaanotto oli aivan todella törkeää: taas epäili ressimahaa, kielsi täysin syömästä pellavansiemeniä ja sanoi, että suoli on vain ärtynyt...Sanoin, että tämä ei ole normaalia mutta ei akka kuunnellut yhtään..

Eikö pellavansiemenet auta ummetuksen lisäksi myös ripuliin? Sitähän täälläkin suositeltiin....Jätin vkloppuna siemenet välistä niin olo paheni huomattavasti...Eilen kun otin niin helpotti..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7538 : 21.12.2009 13:26:07 »

N222 ymmärrän todella hyvin tuskasi tuon asian kanssa,
on turhauttavaa kun lääkärit ei ymmärrä, eivät osaa etsiä oikeita asioita,
eikä saa mitään vastauksia.. Sillon on ihminen aika yksin pahan olonsa kanssa.
Toivotaan että asiaan löytyy joku ratkaisu pian...

(mulla on nyt ollu 2 viikkoa epämääräsiä vatsavaivoja, mihin liittyy kamalaa polttelua mahassa sellasina äkkinäisinä kohtauksina..)

Vitsit mutta että on ollu ihana viikonloppu skorpun kanssa.. Smiley
Ollaan luisteltu parina päivänä, juotu kaakaota,
leivottu yhdessä joulutorttuja, käytiin lenkillä,
jäädytettiin jäälyhtyjä, saunottu, ja muuta kivaa paljon  Wink Kiss smitten
Niin paljon että mentiin öö toissapäivänä vahingossa nukkumaan vasta seitsemältä aamulla ja alkoholi ei liittynyt mitenkään asiaan..  Smiley

Perjantaina mun oli tarkotus mennä humputteleen mun  kalat ystävättären kanssa, oltiin käyty sen kanssa Rossossa tomaattikeitoilla ja kannettu kaksistaan kilometri juosten ja nauraen kuusi tänne skorpun asunnolle.. uglystupid2 (iso, sairaan hieno ja tuuhea serbiankuusi  smitten ) ((minkä skorpu hyväksyi sitten kun olin sen kerran tänne tuonut ja piti sitä vielä kauniinakin kun olin sen koristellut smitten)).. Öh, niin anteeksi, lähdin puhuun ihan väärästä asiasta taas! Niin siis että meninkin jo sen  kalat :n luo ja olin ollut siellä 10 minuuttia niin mulla alkoi ihan saakelin tuskaiset vatsakivut.. uglystupid2 Koko maha oli ihan kosketusarka ja sitä poltteli, sitten sain rennien, imodiumin ja panadolin ja meni ohi vartissa.. Mut oli aika v-mäinen kipu, melkein itkin vaikken helposti kivusta itke.. Soitin sitten skorpun hakeen mut kotiin ja onneks kävikin niin..
Koska me vietettiin ihana loppupäivä skorpun kanssa ja puhuttiin asiat halki ja sain sanottua miltä musta tuntuu kun se on ollut niin stressaantunu koko ajan eikä se ollut tajunnut miten paljon se sitä muhun on purkanut..

Nyt on kaikki taas hyvin.. smitten

Lähden tänään yhden  rapu -miekkosen kanssa varmaankin ideaparkkiin shoppailemaan. Saas nähdä miten sen kanssa tuun toimeen pitkästä aikaa.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7539 : 21.12.2009 15:22:48 »

suosittelen energiahoitajia.. jos lääketiede ei auta..

nyt ei jaksaisi yhtään ratkoa muiden ongelmia, mutta neuvon vielä  rapu mitä osaan.. katsoin kaamean elokuvan kuninkaista ja hallitsijoista - mietin kaikkien menneitä elämiä jälleen - ja heitin sen roskiin samantien. heh. siinä jouluhumua. äiti Maa todella antaa ilmastonsa sekoilla.. oletteko selvinneet hangista?
« Viimeksi muokattu: 21.12.2009 15:24:37 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7540 : 21.12.2009 15:25:36 »

Hangista selviytyy kun ei käy ulkona, minun joulureissaamiset loppui tähän. Elimistö taas vaihteeksi sekaisin. No huomenna saa apua.

Kun tämä kylmyys loppuisi, muutama kuukausi vielä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7541 : 21.12.2009 15:50:27 »

Ai.. Mä oikein nautin tästä talvesta, mikä on ihanampaa kuin sytytellä ulos lyhtyjä ja ulkotulia, sisälle jouluvalot, kynttilöitä, kuusenvalot..

Käydä ulkoilemassa kullan tai kavereiden kanssa, luistella tai lenkkeillä,
ihailla pimeän sinistä taivasta, timantteja hangella tai lumipyryä, joka näyttää niin suloiselta katuvalojen valokeiloissa.. Sen jälkeen tulla sisälle ja tuntea ihana kihelmöinti poskissa kun ne punottaa kivasti pikku pakkasen jäljiltä ja käydä saunomassa, kietoutua vilttiin ja olla tunnelmavalaistuksessa.. Juoda kaakaota tai jotain hyvää teetä..

Mun mielestä talvessa ja etenkin joulussa on jotain tositosi romanttista,
mitä ei kyllä peittoa edes valkean kesäyön romantiikka!  smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #7542 : 21.12.2009 15:50:58 »

Ehkä joulukuu on kuukauriin parasta aikaa!  Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7543 : 21.12.2009 15:55:15 »

talvella aina eniten säpinää  jousimies  >  rapu  kaksoset .. no mutta siis, katsokaa miten maapallon ilmasto ja tuliperäiset alueet kuohuvat.. jos ei tulisi positiivisia kanavointeja, näyttäisi aika kaoottiselta.. mutta hauska pallo, kaiken kaikkiaan.. luultavasti  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #7544 : 21.12.2009 17:20:30 »

Ehkä joulukuu on kuukauriin parasta aikaa!  Cheesy

No näemmä! Tongue
Mie olen tässä päättelemässä päivää ja menossa tuon
oman  kuu kauris :n toimistolle kodin kautta, kun siltä tuli niin hempeä viesti,
että... heti kun toimisto on tyhjä muista, olisi takkahuonessa pieni picnic,
laita jotain helppoa päälle, joka näyttää kauniille lattialla... ..ja niin,
menemme sen jälkeen illalliselle.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 501 502 [503] 504 505 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: