|
|
|
|
|
|
|
rovatar
|
 |
« Vastaus #3033 : 15.08.2008 23:59:21 » |
|
O i ihana Leijona ainakin vielä valvoo....  Mittees sun elämään näin yön viime hetkinä?? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #3038 : 16.08.2008 10:43:36 » |
|
Huomenta kaikille!  Lionheartille ONNEA!!... ja kiitos vahvasta kahvista! Heräsin vasta vaikken baarissa ollutkaan, väsyttää ja nuuduttaa tämmöinen sataminen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #3040 : 16.08.2008 11:02:13 » |
|
Kiitokset onnitteluista  Oikea päivähän on vasta huomenna  Nomutta sehän ihanaa, saadaan onnitella huomenna uusiksi! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #3041 : 16.08.2008 13:26:16 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #3042 : 16.08.2008 14:02:45 » |
|
HMMMMMMH... Miksi mä en pyytänyt sen numeroa? Oonko tyhmä? Se oli niiiiiiin ihana ja täydellinen.......  Mitkä silmät, mikä katse, mitkä suudelmat, mitä *****ä.... HUHHUH... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cheuphaet
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #3043 : 16.08.2008 16:15:15 » |
|
Pölpötellääs tänne jotain mietteitä nyt. Mies se puurtaa töissä kaiket päivät ja minä lorvin kotona koneen ääressä!  Mua vähän jännittää, kun pitäisi muuttaa vielä tässä kuussa Jyväskylään, eikä meillä ole kämppää sieltä. Kaikki on jotain yksiöitä, vapautuu myöhemmin syksyllä tai ei saa tuoda lemmikkejä.  Pitäisiköhän mieheni ilmoittautua poissaolevaksi kouluunsa nyt syksyllä jos ei saaha sitä. :  No jaa, eiköhän tuokin selviä pian.  Nyt pittää ottaa rennosti, maanantaina on synttärini ja menen Helsinkiin hienon bändin keikalle! Ja kissat pittää viedä leikattavaksi. Tuo ykski lellikki tuossa mouruaa ja kinuaa silittelyä. Soundgarden kuullostaa ihanalta, ja taidanpa keittää teet. Tulipa sekavaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|