Sivuja: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5649188 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #3075 : 13.08.2008 18:15:02 »

Oi Kiitos dawnchild!!! Lämmin halaus!  smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3076 : 13.08.2008 18:15:31 »

Kiiiitos dawnchild  smitten

Päivä vaan paranee  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3077 : 13.08.2008 22:21:51 »

Jaahas. Hyvää yötä toivottelen teille ja kaikkea muutakin mukavaa...  smitten

Olen oppinut tänään jotain rakkaudesta, ja jatkan sen asian opettelua huomenna...

Rakkaus on sydämessä asuva suuri hiljaisuus. 
smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3078 : 13.08.2008 23:26:14 »

En mennytkään heti tuon viestin jälkeen nukkumaan vaan lähdin lenkille!

Olipa hauska kokemus, 50min kävelylenkki luonnonsuojelualueella vanhojen puiden keskellä..
Polku oli kyllä valaistu, mutta oi, rakastan pimeää, valoja ja varjoja,
varsinkin pimeitä metsiä!  smitten

Lepakot vaan lentelivät hurjaa kyytiä ja tuuli kahisi ja suhisi..
Piti poiketa polulta pari kertaa ja mennä vähän syvemmälle metsään missä oli ihan pimeää..
Menin kyykkyyn selkä vasten suurta mäntyä ja kuuntelin yön ääniä ja haistelin viileyttä ja syksyä!!

Pitää aloittaa uusi harrastus: yökävely, melkein kuin unissakävelyä mutta hereillä  Cheesy
Plussaa: saa kävellä rauhassa, ketään ei tule vastaan
kun kukaan muu ei uskalla lähteä lenkkipoluille yksin pimeässä sinunlaistesi hörhöjen takia..  Grin
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3079 : 14.08.2008 08:17:38 »

Huomenta!!! smitten
Voi että  Kiss mulla oli ihanat treffit eilen tämän  kalat kanssa! ei voi muuta sanoa...
Oon aika ihastunut nyt... Aivan ihana tyyppi,ja niin kalamainen kuin olla ja voi  Grin
Illalla/yöllä soitti mulle sit,ku oli lähtenyt juomaan ( crazy2) ja selitti kaikkee että on ehkä rakastumassa
muhun yms.. mä vaan naureskelin että puhutaan kuule sitten kun oot selvinpäin. coolsmiley
Vaikka ei se kovin montaa kaljaa ollut kyllä juonu..
Toisaalta pelottaa,kun tuntuu että tästä oikeesti vois tulla jotain,kiinnostusta on molemminpuolin
jne. Hurjaa...  uglystupid2
En oikeen saanut nukuttuakaan yöllä kun vaan haaveilin siitä ja mietiskelin ja odotin aamua
että voin tulla kirjoittamaan teille tupalaisille että olen korviani myöten ihastunut  smitten
Todella aito ja empaattinen ja puhuu asiat suoraan  merkurius  oinas  Wink Eikä kiertele ja kaartele..
*huoh*
Sovittiin että nähdään tänäänkin,jos kerkeää.. kun mulla on yks koiranhoito ja sit leffamaratoni  leijona
kaverinkans  Smiley Vaikka tuskin jaksan nyt hirveesti keskittyä mihinkään leffoihin,oon ihan omassa maailmassani vaan...  :Smiley
Hyvää päivänjatkoa!! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3080 : 14.08.2008 10:03:35 »

Huomenta!

Kengu ihana kuulla että treffit sujuivat hyvin ja tyyppi on mukava.  Smiley
Sinuna kuitenkin miettisin tuota hänen juomistaan, kannattaa ottaa selvää siitä asiasta ja puhua..
Enkä millään tavalla nyt halua olla ärsyttävän "äitimäinen" tai mitään vastaavaa, olethan fiksu tyttö ja varmasti  osaat kyllä käyttää arvostelukykyäsi!

En vain halua että noin suloinen tyttö menisi kenellekään päältäpäin hyvälle vaikuttavalle rentulle... Undecided

Mutta tutustu, ota selvää, iloitse, ole ihastunut.. smitten
Menkääs nyt sinne treffeille niin voit tulla kertomaan lisää.. smiley6600

Jaahas..
Mä päätin alkaa nyt vähän katsomaan tarkemmin mitä syön. Oon lihonut tässä kesän aikana 4kg ja sen näkee mun naamasta. Jännä kun toisilla on hoikka naama silloinkin kun ne on tukevia, toisilla taas naama pulskistuu heti parista kilosta vaikkei olla lähelläkään ylipainoa...

Ja mulla läski jakaantuu joka puolelle niin tasaisesti, että ei sitä lihomista oikeestaan huomaa muualta ku naamasta.. Niin ja siitä että farkut jotka oli ennen sellaset vähän liian löysät, istuu nyt oikein hyvin. 
Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3081 : 14.08.2008 10:29:20 »

 Smiley Huomenia tupaan! smitten

Täällä on taas tapahtunut niin paljon,että on parempi vain yleisesti vilkaista.
Ei pääse enää kiinni,että kuka ihastuu ja rakastuu ja eroaa ja,,,
Juups,taitaa olla tämä kausi tällaista ihmissuhde opettelua ja juuri parisuhteitten,jotka ovat niitä opettavaisempia. smitten
Siinä kun kaksi erilaista ihmistä yrittää saada sellaista muottia aikaan,että molempien mieltymykset siihen mahtuvat,niin ei ole helppoa.
Vaan jos nuo palaset sitten loksahtavat niin ihanatahan se on! smitten

Olen edelleen tuon kalan kanssa samanlaisessa suhteessa,vaikka tiedänkin jo,ettei tämä ole lopullista.
Ollaan nyt niin kauan kuin hyvältä tuntuu,mutta juominen häiritsee sen verran viikonloppu tapaamisia,että uskon tämän suhteen hiipuvan.
Ne hetket ovat hyviä,kun mies on selvinpäin ja hän on aivan ihana silloin,mutta,,,
No,ei sitä kannata surra sen enempää.Päivä kerrallaan.

Nyt on tullut niin paljon uutta ja ihanaa kuvaan mukaan,että menee se vallan mainiosti ilman miestäkin! Cheesy
Eilen minua pyydettiin vapaaehtoisena toiseksi valvojaksi kuntoutuvien narkomaanien leirille.Mukaan tulee myös heidän pienokaisiaan,jotka ovat huostaanotettuina tällä hetkellä.
Enpä kauaa miettinyt kun lupauduin. Cheesy
Paikka on aivan upean järven rannalla ja saan täys ylläpidon ruokineen ja majoituksineen.Saunaa ja uimista ja saan kokeilla heidän kanssaan Reikihoitoja,koska moni siellä on kiinnostunut.
Ja entäs nämä pienokaiset!Ihania kristallilapsia ikänsä puolesta. angel
Vienpä heidät metsäretkelle ja opiskelen siinä samalla,mitä lapsukaiset kertovat minulle.
Juuri haaveilin mökkilomasta ja nyt siitä tuli vielä odotettua ihanampaa!Nopeasti nämä toiveet toteutetaan runsaampina kuin itse osaa ilmaan heittää! angel smitten
« Viimeksi muokattu: 14.08.2008 10:31:42 kirjoittanut Chandra » tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3082 : 14.08.2008 10:31:11 »

TIGRIS: joo kyllähän mä oon senkaa puhunutkin siitä sen juomisesta,ja se tietää kyllä itsekin että sen
alkoholin käyttö menee välillä ihan liiallisuuksiin... Lips Sealed
Mutta sillä on kuulemma vähän kausittain että välillä on pitkäänkin juomatta mutta sit välillä taas....
Sen kaveriporukka vaan sattuu olemaan just sitä sorttia että juovat paljon ja  kalat sanoi että
jos on yksin kotona ja ne soittaa et tuutko juomaan niin on tosi vaikea kieltäytyä ja jäädä yksin
tylsistymään kotiin.
Sillä on myös taustat mitkä on,huumeet jne,mistä en nyt enempää ala puhumaan kun ne on
sen omia asioita mutta avoimesti niistä mulle kertoi ja sanoi että haluaa muuttua ja onhan jo kuiville
päässytkin niistä.
Mutta katsellaan nyt miten tää tästä etenee  angel Oon kyllä miettinyt sitä sen historiaa ja
kaikkea,ettei tarttis myöhemmin katua...No oon mä omassa elämässäni tottunut näkemään ja kokemaan kaikenlaista että en sillätavalla "pelästy" sen menneisyyttä. mutta jotenkin se tuntuu niin oikealta ja sellaiselta että on halua
vaihtaa suuntaa elämässä,ja muutenkin sellainen niin suloinen,vaikea sitä on tässä sen enempää selittää. Smiley
Tuskin me tänään nähdään ku mun  leijona kaveri loukkaantuis aika pahasti jos en menis kattoo niitä leffoja senkaa.. niin pakko se on mennä ja nähdä vasta huomenna  kalat mies.
Ehkä ihan hyväkin pitää tällainen väli päivä tässä että kerkee ajatella järkevästikin tässä välissä
ennenkuin sitä taas näkee ja ihastuu lisää...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #3083 : 14.08.2008 11:25:18 »



                          coolsmiley

          Hyvin heitetty Chandra.

                                             smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3084 : 14.08.2008 11:49:28 »

On kivaa ihastua, jos vain.

Se on vain sellainen "kosminen loksahdus".. taas juttelin 3-4 miehen kanssa/aamu, mikähän se salaisuus on, ei heissä mitään vikaa, mut ei. Odotellaan. Työt alkoi sopivalla pikku sählingillä ja illalla kiva tilaisuus. Outo asia tuo kunnianhimo, kun melkein mitä vain vois tehdä, mut tekeekö. Omat tavoitteet on omia, no joskus voi muut vaikuttaa. Aurinko jatkuu.. bileet lau.



 aurinko aurinko aurinko

 Cool Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3085 : 14.08.2008 14:00:22 »

heti putkeen puhuin uudestaan 3-4 eri miehen kanssa. vähän kuin markkinatutkimusta. kuka kolahtais? kun ei se viimeisin sielukumppani kauhean järkevä ollut, mut mitkä kemiat.

ei näy tuo sota loppuvan pallolta, pitäiskö tehdä jotain= aikojen piti muuttua. Stubb kävi ja taas ammuttu koneita. joillain planeetoilla ei ole tällaista napit vastakkain touhua. ja eiköhän se ollut se öljyputki siellä taas. ärsyttää että köyhät kyläläiset kärsii - sielun valintako?

Suomihan on kauan ollut rauhan edustaja (taisteltuaan juuri k.o maata vastaan, ei niin että länsi olis sen parempi), mutta täältähän niitä rauhanneuvottelijoita on lähtenyt matkaan.. onko suurvallat rauhoittuneet loppujen lopuksi?

taisin missata Isot bileet voi voi, mutta onpa "pientä" vkl:lle-
« Viimeksi muokattu: 14.08.2008 16:03:00 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3086 : 14.08.2008 16:53:37 »

Äh.... uglystupid2

Mitähän mun päässä liikkuu?
Kävin kampaajalla hetken mielijohteesta ja tukka on nyt toiselta puolelta melkein siili
ja toiselta puolelta pisimmät hiukset noin 10cm..
Otsatukka vino ja rikottu, samoin niskatukka...

Vähän rock!!  coolsmiley

Sen jälkeen myös hetken mielijohteesta ostin kaupasta värinpoistoaineen ja oranssin hiusvärin... uglystupid2
Oon ollut tosi pitkän aikaa tummatukkainen, tai no vuoden nyt ainakin.

No, muutos olkoon myös ulkoinen sitten... Wink
Tässähän tehty jo viikon ajan aktiivista sisäistä muutosta....
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #3087 : 14.08.2008 17:48:55 »



                                               smiley6600

            Iltateetä lipittäessänne voinette katsastaa TV:stä JIM´illä klo. 21,00

                                     maailmanloppu 2012.


                                                    angel


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3088 : 14.08.2008 20:23:59 »

2funny 2funny 2funny

tiesin että tästä tulee vielä katastrofi-kotikauhukampaamoilta... Grin Grin

Mulla on nyt iiiiiihanan kanariankeltainen tukka!  Grin

No värjään siihen huomenna tuon lopullisen värin päähän..
Mutten tiennytkään että blondina on näin hauskaa... 2funny
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3089 : 14.08.2008 22:27:23 »

Aijaijaijaijaii.. Mää taidan olla ihastunu  Embarrassed Tää on kamalaa.

Koulus menee kivasti. Kai. Emmä tiä enää mitää. Pää ihan tyhjä ja hirvee nälkä.. Oon laihtunu paris viikos jotain kolme kiloo enkä pysty syömään. Koko ajan paha olo ja sillee.. Juon sit vaan vettä ku en yksinkertasesti uskalla syödä ku pelkään et heti lentää laatta. Sit heikottaa ja meinasin tänääki pyörtyä rock-tunnin lopuks. Onneks oli se musamaikka siin vieres.

Huomenna aion lintsata. Ehkä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: