Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8556103 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #1245 : 05.05.2008 17:00:52 »

Hellou pitkästä aikaa! smitten

Tämä tyttö sitten oli Stuttgartissa ja ajoi sinne omalla autolla! Smiley

Ja olipa elämän muuttava matka!  Cheesy

Vaaka oli varannut minulle Avatar-koulutuksen pitkäksi viikonlopuksi.
10-12 h per päivä tiukkaa opiskelua!

Hän kurssitti itsensä 11 päivässä Avatariksi ja itse teen sen kesäkuussa
Hollannissa kansainvälisessä Avatar-konferensissa
ja sen jälkeen menemme Floridaan toiseen konferensiin, jossa
Vaaka tulee Masteriksi ja jos oikein hyvin menee, niin sitten minäkin. Smiley

Todella mullistava kokemus! Shocked
Olen kuin uusi ihminen, vähintäänkin kuin tietokone,
joka on vaihdettu uuteen ja parempaan. Cheesy
Sain kokemuksen todella oikeasti toimivasta ideologiasta,
siis menetelmästä

jolla elämä (ja liike-elämä) kuositaan kunnolla menestykseen!

Menetelmän on kehittänyt Harry Palmer ja tässä linkkiä hänestä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Palmer_(Avatar)

http://www.avataroverdrive.com/

Tuosta Wikipedian Harry Palmer sivuilta löytyy myös linkit
kritiikkiin, mikäli kiinnostaa.

Meillä oli Vaa'an kanssa ilo tavata Harry Palmer henkilökohtaisesti
ja hän kutsui meidät Floridaan kesällä. Smiley

Vaaka on niin innostunut Avataresta, että on lähettämässä
business partnereitaan ja henkilökuntaansa kurssille.

Kurssit maksavat, mutta se on pieni hinta todelliseen onneen
ja menestykseen. Smiley

Tiedän, kuullostaa kornilta, -etenkin minulta, joka epäilee kaikkia
"menestys-teologioita",
mutta se menetelmä toimii ihan oikeasti ja se vastaa kaikkiin
ihmisen tärkeimpiin kysymyksiin. Smiley

Kurssin jälkeen ei ole enään kysymyksiä, miksi minulle tapahtuu aina
näin, miksi en menesty, miksi ihmissuhteeni ovat kuin ovat, miksi ne eivät toimi, miksi uskonnot sanovat niin tai näin,
missä/mikä/kuka on jumala, mikä uskonto on eniten oikeassa, miksi on sotia, nälänhätää jne.

Kurssi avaa silmät, kehon, sielun, mielen, kolmannen silmän
ja intuition todelliselle näkemiselle ja ymmärtämiselle.

Hyvin moni valon tien kulkijoista ovat Avatareja.

Kirjoitan oppimastani myöhemmin tänne. Nyt on hiukan kiire,
auto pitää viedä huoltoon. Kiss
Olen speciaalissa yksityiskoulutuksessa Avataresta
tämän viikon täällä Wienissä
ja opettajinani ovat kuuluisa ja huh..!  Shocked hurjan menestynyt liikemies/nainen pariskunta, jotka yllätykseksemme ovat molemmat
monen vuoden kokemuksen omaavat Avatar-Masterit.

Torstaina lähdemme Vaa'an ja lasten kanssa lomalle. Smiley

Checkatkaa nuo sivut. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1246 : 05.05.2008 17:25:55 »

Hmmmm..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1247 : 05.05.2008 17:48:56 »

Mielenkiintoista Sasha...  :Smiley Tuossa äskettäin tyttäreni leikkivät keskenään kun yhtäkkiä vanhin tyttöseni sanoi nuorimmaiselleni, että sovitaan niin, että sun nimi on nyt Ka. Eihän tuossa muuten mitään, mutta satuinpa muistamaan, että se liittyy muinaiseen Egyptiin.  Cheesy

Ka-sielu oli egyptiläisen käsityksen mukaan yksi ihmisen kolmesta sielusta ban ja akhin ohella. Ka-sielu ymmärrettiin ihmisen kaksoisolennoksi, joka vastasi ihmisen ruumiintoiminnoista, esimerkiksi syömisestä, juomisesta tai nukkumisesta. Se irtautui ihmisen ruumiista kuoleman jälkeen mutta ei voinut jättää koskaan ruumista lopullisesti, ja siksi ruumis säilöttiin palsamoimalla. Ruumiin mätänemistä kutsuttiin toiseksi kuolemaksi, ja se tarkoitti ihmisen lopullista tuhoutumista. Ruumiinsa menettäneiden ka-sielujen uskottiin palaavan elävien maailmaan kostonhimoisina aaveina.
tallennettu
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1248 : 05.05.2008 20:46:08 »

Iltaa tupaan.
Kuppi kahvia, kiitos.  Smiley
Uusikuu!; toivon heti!  Cheesy

Vai näyttäisi Sasha löytäneen oman "tiensä". Sehän on hienoa  smitten
Kaikkihan me jotakin etsimme ja toivottavasti kaikki löydämme sen omanlaisemme. Mutta kerro ihmeessä kokemuksistasi, olisi hauska kuulla miten sujuu ja mitä löydät.  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1249 : 05.05.2008 20:52:37 »

Nyt mä tiedän mitä mun pitää tehä... HYVÄKSYÄ

Ei voi päästää irti ennen kun hyväksyy, ei voi hyväksyy ennen kun on vihanen ja suree..

Juu'u, minullehan tuo irti päästäminen on kai se juttu!  angel

Sitten me kuitenkin sovittiin että parempi että ei nyt hetkeen nähä ja lopetettiin puhelu hyvällä fiiliksellä... Sain rauhan.

Hyvä, että sait puhuttua ja itsellesi rauhan. Siitä on hyvä lähteä toipumaan ja päästelemään irti.  smitten Grin
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1250 : 05.05.2008 21:24:37 »

Luin tuossa pikaisesti kuulumisianne läåi ja ensimmäisenä tuli mieleen,että nyt uuden kuun toiveisiin se IMURI TIGRINUM!!!! Cheesy

Ja luokin mielessäsi oikein tehokas ja sellainen joka paikkaan yltävä.
Samaan syssyyn vaan luomaan muitakin huonekaluja.
Toivomuksia vaan kehiin!
Ja irtipääsyjä! Cheesy

Sitä se on tämä elämä,oppimista,kumppaneita,irtipäästämisiä ja taas uuteen sulautumista. smitten
Siksi se kait kaikessa monipuolisuudessaan niin ihana ja haastava koulu onkin.

Olen tuosta scientologiasta kuullut eräältä mieheltä,joka yrittää päästä sen opeista eroon,koska häntä oltiin viemässä heti jenkkilään koulutukseen,eikä osaa edes kieltä. Grin
Sanoi sen tuntuneen alussa hienolta jutulta,mutta sitten alkoi rahastus.
No,se oli hänen mielipiteensä ja meidän kaikkien uskomuksille on epäilijöitä ja tuomitsevuutta.
En osaa sanoa siitä mitään,koska ei ole henkilökohtaista kokemusta ja kuultujen juttujen mukaan en vielä luo käsitystä.

On totta että jokainen tarvitsee omansa ja onnellinen sen löydettyään ja eikö se sitten riitäkin. angel
On kuitenkin ihanaa olla innostunut jostain uudesta ja tutustua siihen syvemmin.
Aikaa on vaikka mille maailman tappiin asti.
Itse aloitin eilen tuon Veda-taiteilun.Ja ihan omin päin ilman opettajaa.
Menestys ei vielä ollut huikaiseva,mutta nautinto oli suuri. Cheesy Grin
tallennettu

Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1251 : 05.05.2008 22:01:44 »

Chandra sai hoidon tehtyä?

Saitkos nurkat siivottua ennen uppo-oudon ihmisen tuloa?  Grin

Ei kun vakavasti, kumpi on sinulle helpompi tilanne aloittaa tuollainen uusi henkilökohtainen hoitosuhde, sinun vai hänen luonaan?
Kiinnostaa, kun minun luona ei kukaan koskaan ole käynyt, joko olen ollut hoitajan tai näkijän kotona tai ihan "liiketiloissa".

Otappa seuraksi tuosta vihreätä teetä ja hunajaa makeaksi.
Muutkin iltateelle vaan.  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1252 : 05.05.2008 22:45:28 »

Juu,meillä meni koko ilta.Tai no,kolme tuntia.
Juoksin imurin kanssa ja sanoin sitten,että sori vaan,mutta nyt olen ulkoillut ja en joka nurkkaa ruokonnut. Smiley

Totesimme siinä yhteen ääneen,että se nyt ei kylläkään ole tässä lainkaan pääasia.Mutta juu,suht siistin näköistä sain aikaan.
En enää päästä ihan kamalaan kuntoon asuntoani,koska voi tulla hyvinkin akkinäisiä tilanteita.

Pääsääntöisesti teen mieluummin kotonani hoitoja.Siihen on montakin syytä,mutta minulla on omat traditiot ennen asiakkaan tuloa.Kaikki välineet ja kirjat ovat myös aina saatavilla,jos hoidossa ilmenee jotain,johon minulla on esim.kirja,josta ajattelen olevan hyötyä asiakkeelle.
Joku tykkää katsoa korttien viestiä hoidon jälkeen ja joskus vain jutellaan.Eikä tarvitse lähteä minnekkään.

Pidän uusista ihmisistä,vaikka tämä olikin jo pari kertaa käynyt luonani.
Mutta tykkään tehdä hoitoja aivan ensikertalaisille,sillä heidän reaktionsa ovat niin suoria ja aitoja. smitten
Myös itselle se on mielenkiintoisempaa,koska ei tiedä ihmisestä mitään ja on jännä huomata,että hoidon aikana tulee esiin paljon asioita,jotka osoittautuvat oikeiksi.
Pelkoja,hylätyksi tulemista,kätkettyjä suruja,milloin mitäkin.
Olen opetellut nuo kehon kielet ja saanut lahjaksi sen,että itselläni usein keho reagoi samasta paikasta kuin hoidettavalla.

Värit joita näen,kertovat myös paljon.
Menen kyllä vieraaseenkin paikkaan tekemään,jos asiakas niin haluaa,mutta hekin tulevat yleensä mieluummin kotiini.
Helpompi kai,kun eivät tiedä,mitä pitäisi varata.
Ja kotonahan on ne omat tutut energiat.

Kiitos teestä! smitten
Taitaisi olla näin iltasella parempi vaihtoehto kuin ainainen kahvi.Vaan kun pitäisi opetella,miten se oikein haudutetaan,jotta olisi kelpo tavaraa. Huh
Minulla on lahjaksi saatuja erilaisia tee makuja vaikka miten,mutta tuolla ne kaapissa koristavat hyllyjä.
Kukas neuvoo,mitkä mittasuhteet on oikeat?Olen aina,lapsesta asti ollut kahvi ihmisiä.

Nyt Nenne ja minä menemme yöpuulle.Toivottavasti saan unta,kun väsymys menee jo hieman yli. buck2
Hyvää yötä teille kaikille! Smiley smitten
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1253 : 06.05.2008 11:11:47 »

Hei Ystäväin

Piipahdin täällä pikaisesti. Hiljaista oli.

Kaunis pilvetön taivas eikä juuri tuultakaan
- lämpötila nyt + 5,5 0
- yöllä on ollut pakkasta - 1,1 0
- toukokuun maximi on ollut + 22,6 0
  - mittariini ei paista aurinko

Klikkaa
Päivän säätila

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1254 : 06.05.2008 14:38:08 »

tickedoff  knuppel2  tickedoff tickedoff  uglystupid2  idiot2  knuppel2
AAAARRRRRGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kirjoitin pitkän viestin ja se hävisi avaruuteen,että!!!! knuppel2

No,lyhyesti,
kävin sairaalassa "tulevien kesätyötekijöiden kokouksessa" ,
ja MIKÄÄN ei meekään kuten mulle haastattelussa luvattiin. idiot2
Saan aloittaa työt vasta enskuussa vaikka tarkoitus oli että tässä kuussa,
eipähän oo rahaa juhannuksena mennäkkään sitten mihinkään ja muutenkin meni nyt suunnitelmat uusiksi,
ja munhan piti saada olla hyvän kaverini pari,mutta enpäs saakaan,vaan oon jonkun ventovieraan parina.. uglystupid2 Ei siinä mitään,kyllähän sitä sit tutustuu kesän aikana,mutta oli se iso pettymys kun eka luvattiin että saadaan kaverini kanssa olla työparit.
No pääasiahan on kuitenkin että pääsee sinne töihin edes. Smiley

Tunnin päästä jo kovaa kyytiä saa olla menossa kouluun..
onneks ostettiin aamulla kaverin kanssa kaupasta kaikkea hyvää syötävää
ja tehdään illalla varmaan pirtelöä,
että jaksaa taas...  angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1255 : 06.05.2008 15:03:06 »

Kurssit maksavat, mutta se on pieni hinta todelliseen onneen ja menestykseen. Smiley

Tutkailin noita Avatar- ja scientologiajuttuja ja jäin miettimään tätä kohtaa. Taatusti joku nyt miettii, että onko se "todellinen onni ja menestys" nyt sitten saavutettavissa vain niille, joilla on varaa maksaa tuhansia euroja jostain kurssista? Entä tarkoitetaankohan tuossa systeemissä menestyksellä ainoastaan materiaalista tai bisnesmaailman menestystä, vaiko jotain muuta - vai sekä että?

Mitään varsinaisesti uutta ja mullistavaa en itse löytänyt noista asioista, mitä Avatar-kurssit lupaavat, pikemminkin vain jo ennestään tuttua asiaa. Samoja oppejahan on henkinen kirjallisuus pullollaan, sen kun menee kirjastoon ja lukee. Smiley Mutta sama kai se lopulta on, missä muodossa tieto tarjotaan tai otetaan vastaan. Tietyssä sosiaalisessa roolissa ja asemassa toimiville sama asia on kenties tarjoiltava hieman erilaisessa paketissa kuin taas toisenlaisessa kontekstissa elävälle eikä siinä sinänsä mitään, ainahan on parempi mitä useampi esim. päättävissä asemissa oleva ihminen "herää henkisesti".

Sellainen ajatus on kuitenkin itselleni vieras, että ylipäätään olisi olemassa sellaista henkistä tietoa, jonka saamiseksi välttämättä tarvittaisiin tietty määrä materiaa (rahaa) tai joku tietty asema yhteiskunnassa. Uskon nimittäin, että noin periaatteessa henkiset opit ovat aivan kaikkien ulottuvilla, ilman välikäsiä. Ihminen voi tietysti nostaa toisen ihmisen jalustalle, mutta loppujen lopuksi "vain uskomuksemme erottavat meidät toisistamme", kuten tuolla jossain Avatar-jutuissakin todettiin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1256 : 06.05.2008 19:08:10 »

mulle käy kans tosi usein niin että kunoon kirjottanu pitkät liirumlaarumit nii katoo bittiavaruuteen..oonki ottanu tavaks kopsata teksin ennen lähetystä . ei sitten v*tuta nii palioo
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1257 : 07.05.2008 07:22:56 »

Huomenta tupaan! coolsmiley smitten

Eilen oli niin hektistä,että en jaksanut enää illalla kissaa sanoa,saati että ajatus olisi kulkenut. buck2
Onneksi olen pudonnut siinä suhteessa normaalista oravanpyörästä pois,sillä en jaksaisi sitä kyllä viikkoa kauempaa.

AJATUKSEN ajatuksia kävin lukaisemassa ja herätti kyllä runsaasti mietteitä.Tai toi tuon ikuisuus kysymyksen,eli vaihtoehtohoidot ja raha maksun ottaminen niistä pohdintaan.
Miksi juuri siinä kohtaa,monella herää se ajatus,että tämä pitää saada ilmaiseksi ja miksi hoitajien on vaikea pyytää rahaa,,, Huh

Itse olen tehnyt lukemattomia määriä ilmaishoitoja.Oikeastaan kaikki ykkös ja kakkoskurssien jälkeen.Luulin noitten kurssien riittävänkin minulle,koska ykkösestä löysin sen oman tieni ja todellakin aivan uusi maailma ja yhteys tuonne henkimaailmojen puolelle aukesi. angel
Sain paljon kokemuksia,ihania sellaisia ja elämä alkoi tuntua turvalliselta.Luottamus siihen,että minua kyllä kannetaan,elämä kantaa ja enkeltenkin apuun voimistui.

Mutta nyt tuohon aiheeseen.
Ystäväni alkoivat jossain vaiheessa puuttua ilmaisen työntekooni,koska elin ja elän vieläkin aivan minimi tuloilla.Ihmettelyä siitä,että mikset sinä työstäsi ota maksua.Myös toiset hoitajat ovat näreissään,jos joku tekee koko ajan ilmaiseksi.
Olin jo suorittanut pitkän Master-koulutuksen,vuoden kestävän ja kaikki käymäni kurssit ja koulutus ovat maksullisia.Samoin materiaali,jota tunnuin tarvitsevan tueksi sille.Kirjoja,kortteja,puhelinkuluja ja käytän myös kiviä,sekä yritän sisustaa kotiani sen mukaan,että sinne on hyvä tulla.Valita musiikkia,jota hoidoissa käytän.
Kävin vielä nelostason ja ajattelin että nyt loppuu,mutta kuis ollakkaan,huomasin tarpeen aloittaa viitonenkin ja nyt sit olen opiskellut sitä ja käynyt läpi sen tuomia haasteita.Sekin kurssi maksaa 200 euroa.Master kurssi on kaikkein kallein.Tosin en tiedä mitä Crystal-Master taso maksaa,mutta sen tiedän jo,että sinne asti ollaan menossa.

Niin,mietin että miten minä voin ottaa rahaa vastaan,kun en voi mitään paranemista kenellekään luvata? Huh
Eihän se ole minun käsissäni,vaan toimin siinä vain välineenä,joka on täysin luottavainen maailmankaikkeuden tahdonalaisuuksiin.
Mutta tuli oivallu ja sitä olemme pohtineet porukalla,että mistä se maksu otetaan.
Kyllä se on omasta ajasta jota työhönsä käyttää ja kaikista tarvikkeista hoitopöytiin asti,jotka eivät ole halvimmasta päästä.
Useat saavat apua,mutta on myös mainittava,että kaikki eivät saa.
Joskus vaikeistakin sairauksista toipuu,toisinaan taas ei,vaikka miten monta hoitajaa olisi ja hoitokertoja.
Pitää ehkä muistaa,että tässäkin on Jumalallinen tarkoituksensa ja sielunsuunnitelma.Milloin on kenenkin aika lähteä.

Kohdalleni osuvat kyllä enimmäkseen masentuneet,vaikeista eroista toipuvat,elämän kolhuissa pyörineet ja myös päihdeongelmaisia.
Käytän hinnoittelussa järkeä.
Jos ei ole varaa maksaa,niin hoito tehdään joko pienillä nimellisillä summilla osissa,tai ei lainkaan.
Esim.tähän viitoskurssiinkin kuuluu 200 euron rahallisen korvauksen rinnalle 50 tuntia ilmaistöitä.Ne olen tainnut jo suorittaakin.
Mihin sitten opettajaa tarvitaan?
No,suurin osa ei mihinkään.
Mutta sitten on kyllä minunlaisiani,jotka vähemmän lukevat,mutta sitäkin enemmän kokevat ja silloin toisen kokemuksista on valtaisa apu.
Mitäs tämä nyt? Shocked
Kuuluuko asiaan tällainen ilmiö?Mitä minulle tapahtui?Onko näkemäni jotain,joista muillakin on kokemusta?Miten saatetaan vaeltavat henget eteenpäin "kiusaamasta" talossa nykyisin asuvia ihmisiä?
Voi,sitä tulee niin valtavasti silloin,kun sydämestään tekee,eikä vain rahasta.
Ja luulen,että rahastusryhmät kutistuvat ja kuivuvat kasaansa,koska sana kiertää ja tuollaisia lupauksia ei voi antaa,jollei ole sitten myös tarjota sitä.

Esim.ihan tämän sivuston astrologia puoli on itselleni aika hebreaa. Grin
Ja koska olen hieman tutkinut ja uskon että sekin osaltaan vaikuttaa ihmisen elämään,tilaan Sepolta melko säännöllisesti kk-horoskoopin.Myös luonneanalyysi,sisäinen soturi tulkinta ja yksi parisuhdetulkintakin on tilattu.
Mutta EN MINÄ ODOTA,ETTÄ KAIKEN PITÄÄ MENNÄ NIIN KUIN SIIHEN ON KIRJOITETTU. Grin idiot2
Ymmärrän että siihen menee aikaa ja rahaa ja se on vain yksi näkemys ja mahdollisuus ja ilostun,jos löydän jotain natsaavaa.Myöskin sellaisen pyöreän yleiskatsauksen teen siitä,että onkos haasteellinen kk tulossa,vai mitä.
En silti pullikoi,että nyt rahat takaisin,koska tämä ei pitänyt yhtään paikkaansa. tickedoff

Ihminen luo todellisuuttaan hyvin pitkälle,myös kipujaan.
Keräämällä paljon tunteita sisäänsä,oireilee taatusti jossain vaiheessa joku kehon osa ja mikäli ei sitä kuuntele,oireilut lisääntyvät.
Energiahoitokin on hieman salapoliisityötä.Etsitään vian aiheuttajaa tunnepuolelta ja kokemuksista ja pyritään yhdessä pähkäilemään,mikä sen on aiheuttanut ja miten suhtautua siihen.Miten korjata asiaa,ja kuinka paljon ihminen on itse halukas tekemään työtä asian kanssa.

Silti pidän ihanteellisena sellaisia kursseja ja hoitoja,jotka ovat kaikkien ulottuvilla.
Hinnaltaan sellaisia,että sen voi saada vaikka 10ekeä/kk,josd on työtön.
Meidän ryhmissämme tuo on ainakin mahdollista.Jos on suuret rahat ja suuret lupaukset tiedossa,suhtaudun varauksella.
Jokaisella kun on sittenkin se oma tehtävänsä ja suunnitelmansa. angel

Huh,kun tuli pitkä sekava sepustus. idiot2
Toivottavasti ymmärrätte edes osan,mitä koetin sanoa. Smiley
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1258 : 07.05.2008 08:28:04 »

Kiitos, kun muistutitte vielä yhdestä näkökulmasta tuohon raha-asiaan liittyen. Smiley Nimittäin itsekin olen aivan ehdottomasti sitä mieltä, että työstä kuuluu saada palkka. Esim. vaihtoehtohoitoja tekevälle tai astrologiayrittäjälle kuuluu palkka työstään siinä missä henkisen kurssin kouluttajallekin, enkä sitä halua kritisoida ollenkaan. Esim. ison kurssin järjestäminen vaatii tietenkin paljon organisointia ja resursseja, joihin tarvitaan rahaa. Herkästi myös syytämme rahastuksesta, jollemme tiedä tai arvosta sitä mihin tuo raha käytetään.

Oma pointtini oli enemmänkin siinä, että pohdiskelin mitä uskomuksia on olemassa esimerkiksi nyt näistä henkisistä asioista. Uskotaanko, että on ns. salaista tietoa, josta vain harvat ja valitut (rahakkaat) ihmiset pääsevät osallisiksi, vai uskotaanko että henkisellä tiedolla ei ole tekemistä maallisten arvotusten kanssa, eli se on saavutettavissa kenelle tahansa? Voipi hyvinkin olla osansa tällä omalla kuu merkurius vesimies :llani, että itse suhtaudun yleisesti ottaen tietoon niin, että se tulee mahdollisuuksien mukaan laittaa jakoon vapaasti ja tasa-arvoisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö tiedon jakoon liittyvästä työstä saisi ottaa korvausta, mutta jotenkin kavahdan aina sellaista, jos halutaan tietoa salaamalla ikään kuin ottaa valta tai yksinoikeus siitä tiedosta - mikäli tiedon luonne on sellainen, ettei se varsinaisesti vaadi mitään salaamista.

Tietysti kun mihin tahansa asiaan liittyy raha, se kytkee sen samalla myös muihin "maallisiin" asioihin. Rahalle odotetaan vastinetta ja raha liittyy myös ihmisten välisiin (kauppa)suhteisiin. Siksipä sosiaalisten suhteiden kiemurat ovat osa näitä henkistenkin opetusten verkostoja omine lainalaisuuksineen. Esimerkkinä vaikkapa ihan perusjutut eli itse kunkin kohdalla ns. kognitiivinen dissonanssi tai meihin sosiaalisesti vaikuttavat toiset ihmiset (sosiaalinen paine, karismaattiset johtajat jne. - täällä muutamakin esimerkki). Mitä enemmän näihin tutustuu, sitä enemmän tulee miettineeksi, miten paljon ne vaikuttavat kaikkeen sosiaaliseen kanssakäymiseemme ja hämärtävätkö ne joskus sitä itse asiaa (yksinkertaistakin) kaiken takana.

Mutta kuten todettu, henkiseen kasvuun on monta tapaa ja tietä, ja eivätköhän ne kaikki lopulta johda jotakuinkin samaan suuntaan. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1259 : 07.05.2008 08:33:49 »

Nyt pitää kyllä sanoa että on kaiken MAAILMAN muuta kissanristiäistä siunaantunut tälle viikolle kuin yksinkertainen tapaaminen erään tärkeän hlön kanssa (no siis perjantaihan se otollisin päivä on kuitenkin), on työkokouksia, iltatilaisuuksia, kutsuja, kalusteita, tuttuja, talkoita, uimalaa, ongintaa?? menoa sinne ja tänne, tietoa että miten tv-ohjelmaan pääsee ihan kuin vielä kiinnostaisi. Hermot menisi ellei naurattaisi. Ja exän vaimolle höpinätkin seassa. Nohh.. minä olen villi ja vapaa ja se hemmokin on mutta. Mitäs tää tällainen on. Voipa ainakin verrata muihin jälleen kerran. Ja saa jotain asioita hoidettua-

knuppel2 Cool :Smiley Tongue

Ja skientologia, tuttuni erosi siitä juuri Kaliforniassa tavattuaan pomon joka on jonkinlainen despootti.. hänkin vapautui omalle tielleen (äitinsä opettaa joogaa)..

Avataarana oleminen sinänsä, se vaatii vähän muuta kuin oman seksielämän levittelyä netissä ja naljailua
, kommenttina vaan..(Amman opetuksistahan ei esim veloiteta, ellei jonkun kirjan tai cdn halua hankkia)- 
« Viimeksi muokattu: 07.05.2008 09:09:18 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: