Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8543075 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #960 : 19.04.2008 19:09:43 »

Kotkansilmä:
JONKUN TASON AJATTELU LIENEE SALLITTUA ITSELLÄSI MYÖS!!!!! tickedoff uglystupid2 knuppel2 idiot2 uglystupid2

Mieti mitä sanot,jos et edes tiedä mistä puhut!!!
MISSÄ hiton kohdassa mun tekstissä lukee,että koirat olis jahdanneet niitä lintuja siellä???
Kauempaa niitä ihailtiin ja koirat ei todellakaan lintujen perässä juosseet,ihan keskenään leikkivät eikä ketään häirinneet.Paitsi sinua näköjään.
Urpo olet itse.

Lintuja itsekin ihailen ja katselen,luuletko tosiaan että annettaisiin koiriemme niitä häiritä,HALOO!!! uglystupid2

Ja hyvää iltaa vaan kaikille. Smiley
kaverilta juuri kotiuduin,oli kyllä kiva nähdä ja jutella pitkästä
aikaa niitä näitä.
Nyt jotain syötävää ennenkuin kuolen nälkään. angel
« Viimeksi muokattu: 19.04.2008 19:11:48 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #961 : 19.04.2008 19:18:47 »

Kengukin kulmakaapille.... verenpaineet laskuun.  Smiley

Taisi olla väärinkäsitystä ja sitä myöten turhaa tuohtumusta.

Rauha!  smitten

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #962 : 19.04.2008 21:07:46 »

Huh  Shocked muillakin paha pvä ku vaa mulla...

Ärsyttää ihmiset jokka laittaa tekstareita että soita, sitten kun soitan nii minä sitä ja minä tätä. jos koitan sanoo jotain omista asioista nii ei, mä en kuule nyt jaksa muitten ongelmia  idiot2 halooo?, keneköhä laskuun tässä nyt turistaan.eikösse kaverisuhdekki oo 2-suuntanen .prkl.

mutta hyviä öitä ja kauniita unia ja oman kullan kuvia  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #963 : 19.04.2008 21:09:36 »

Juups! Wink

Tuohtumusta on ilmassa kun energiat nousee ja nostaa itse kunkin kiukut pintaan nyt.
Sanoo nimimerkillä kokemusta on koko päivältä Angry Cry tickedoff

Ensin kahden vuoden tauon jälkeen sen idiootin kanssa (anteeksi hänen sielullulleen pyytää minun sieluni),kun en tajua miksi pitää muuttaa perässä tänne samaan kaupunkiin. idiot2 buck2
En halua sitä enää nähdä,enkä kuulla koko tyypistä.
Tekstivistiä lensi sivutolkulla,joten kait olen pian  police selontekoa antamassa,vaikken herjaillutkaan.
Jaa miksi en?
Koska tiedän että juuri sitä hän odottaa,enkä nyt suo sitä nautintoa.

Sitten soitinkin itse  police tuossa iltasella.
Paikkakunnan nuoriso oli päättänyt tuohon kalliolle rakentaa nuotioita.
Katselin sitä tovin,mutta koska on etelärinne ja puita paljon,sekä nuorilla olutta matkassa,katsoin paremmaksi soittaa.
Meni hätäkeskukseen.
Sanoin ettei täällä kyllä mitään hätää ole vielä,mutta jos nyt joku kurvaisi katsomassa ja lopettamassa poikien ja tyttöjenkin leikit.
Palokunnankin sinne soittivat,vaikka sanoin ettei täällä mitään isoa tulta ole.
Nuoret juoksi tietysti karkuun,ennenkuin virkavalta ehti mäen päälle,mutta aika kauan ne siellä tepastivat.
Metsäni ja lenkkipolkuni ja se yli sadan vuoden vanha kuusi siis säästyivät ainakin.

Mutta vieläkin kiehuttaa kaikki ja kahdet päikytkin on vedetty.
Veto on poissa ja jotain ihmeellistä ilmassa.
Menisipä pian ohi tämä kiukku kausi.Ei oo kivaa. Undecided
tallennettu

Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #964 : 19.04.2008 21:25:49 »

Jaa?  :Smiley

Minulla juuri niin loistava päivä, kun aamulla lupasin itselleni. Istuin pikkupihallani useamman tunnin päivää paistattelemassa, innostin siellä vähän siivoilemaankin. Seuranani varpusia ja isoja, mehiläisiäkö lie.  smitten

Olisiko "matalapaineet" kuitenkin lisääntyvästä valosta? Talvenhan me tuon valon suhteen ainakin elämme kuin horroksessa, niin kevään kirkkaus väsyttää? Tai ei tahtoisi mitään ikäviä asioita ihanuutta "pilaamaan"?  idiot2
tallennettu

Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #965 : 19.04.2008 21:38:14 »

Elekää ny kiukutelko, hyvät ihmiset!  Cheesy Tulkaa vaikka mieluummin tekemään minun tutkielmani loppuun.. Tai alkuun, otsikkohan tuossa vasta näyttäis olevan.  :Smiley Ei nyt vaan jaksa.
  Mulla on tänään ollut varsinaisen hieno päivä. Aurinko on paistanut niin taivaalla kuin meikäläisen pääkopassakin. Olkapääni menin reväyttämään kun tuossa ajellessani heitin vähän ympäri, mutta pieni kipu aina sillon tällön on ihan hyvä. Sitä tuntee olevansa elossa.
  Tänään mulla näitä iloisia tuntemuksia on tullut pitkin päivää, ekat heti aamulla kun herätys oli niin loistava  smitten Niin siis, toi yks tipahti sängystä (kun mä vien joskus vähän enemmän tilaa) ja kiros niin pirusti. Oli se koominen näky  2funny
  Päivällä näin ratakavereita pitkästä aikaa, ajettiin about neljä tuntia. Kaaduin vaan kahdesti (pyörä säilyi ehjänä onneksi). Rankan treenin jälkeen kunnon safkat ja.. Päiväunet.  :Smiley Lenkkeilemässä kävin myös, piskikin tuntuu saaneen uutta puhtia keväästä. Juoksi sen verta reippaasti etten perässä meinannut pysyä  laugh
  Tällä hetkellä väkerrän matikkaa ja sitä pirun tutkielmaa.. Niin ja dataan, tottakai  Grin

Neela, mikään ikävä asia ei pilaa ihanuutta niin kauan, kuin jaksat pitää ne ikävät poissa mielestäs..  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #966 : 19.04.2008 21:59:01 »

Neela, mikään ikävä asia ei pilaa ihanuutta niin kauan, kuin jaksat pitää ne ikävät poissa mielestäs..  smitten

Wink

Joskus vaan realiteetit on niin kovat, ettei saa pois mielestä. Mutta "huonoja" päiviä tarvitaan, että erottaa ja arvostaa hyviä.  smitten
tallennettu

Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #967 : 19.04.2008 22:35:30 »

Tällaisen löysin sinulle Chandra.  angel

http://www.lintukuva.fi/lajikuvat/kuvahtml/1cygolo211.html
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #968 : 20.04.2008 00:00:52 »

Voi kiitos Neela! smitten

Juuri noita kuvia kaipasinkin. angel smitten
Itsellänikin varmaan yli sata kuvaa joutsenista eri kuvakulmista ja samantyylisiä otoksia kuin nuokin.
Ihania nuo pienet piiperoiset! smitten smitten smitten
Nyt keskityn vain niihin ja nukkumaan,enkä ota muuta vastaan nyt.

Hyvää yötä! smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #969 : 20.04.2008 06:50:41 »

Aurinkoista aamua ystävät  Smiley tapani mukaan tarjoilen taas vanilija-suklaa kahvia, paha tapa josta ei pääse eroon kun makuun tottuu  Grin

vitsi että oli taas kummallinen uni..muutettiin meidän sihen uuteen kotiin joka nyt sitten ostettiin (ihan oikeastikki  Smiley muutto kesäkuun lopulla) mutta vielä oli lunta pihassa ja vanhat asukit olivat jotain tavaroita jättäneet sinne, löysin 2 erilaiset tarot-kortit jostain kaapista. Ilmeisesti opiskelin jotain kun opettaja oli siinä meidän pihalla ja ihmetteli kun sanoin lopettavani koulun, vaatetusalaa luulisin

Shocked

tänään ei kiukuta yhtään niinpalioo ku eilen  Smiley kohta pitäsi lähteä anopin kanssa puutarhamessuille  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #970 : 20.04.2008 09:09:24 »

Hyvää ja kaunista sunnuntai-aamua kaikille  smitten

Kahvi maistui hyvältä aurajuustovadelmahillokaurapaahtoleivän  Smiley kanssa  Tongue

Flunssan kanssa painiskelen täällä, tullako vai eikö tulla - kyläilemään meikässä  knuppel2
Lapsi on ollut torstaista lähtien räkätaudissa. Olen huomannut, että aina keväisin iskee katalimmat pöpöt  :Smiley Huh buck2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #971 : 20.04.2008 10:16:01 »

....
Sitten soitinkin itse  police tuossa iltasella.
Paikkakunnan nuoriso oli päättänyt tuohon kalliolle rakentaa nuotioita.
Katselin sitä tovin,mutta koska on etelärinne ja puita paljon,sekä nuorilla olutta matkassa,katsoin paremmaksi soittaa.
Meni hätäkeskukseen.
Sanoin ettei täällä kyllä mitään hätää ole vielä,mutta jos nyt joku kurvaisi katsomassa ja lopettamassa poikien ja tyttöjenkin leikit.
Palokunnankin sinne soittivat,vaikka sanoin ettei täällä mitään isoa tulta ole
.
....

Hei "Chandra"

Olen tässä sivummalla "kuunnellut" juttujanne

Hyvän teon teit, kun soitit virkavallan paikalle
- valvovat vähän tarkemmin ko. alueen tilannetta
ja nuoriso sai toivottavasti heti ymmärrystä lisää,
että vaarallista touhua tulen kanssa "leikkiminen".

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #972 : 20.04.2008 10:36:06 »

Huomenta. angel
Tänään olis luvassa filosofiaa... pitää tehdä koko kurssi itsenäisesti
eli hulluna tehtäviä,en oo vielä edes aloittanut mutta ajattelin käyttää
tämän päivän niitä tehdessä ja lukiessa. Smiley
Kaverille meen niitä tekemään,luetaan yhdessä,
toivottavasti siitä tulee jotain eikä vaan aleta laiskottelemaan..

Kävipä Esmiraldalla hyvä tuuri,ihania ihmisiä kyllä löytyy vielä  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #973 : 20.04.2008 10:42:28 »

Ihmiset ovat ihania!

Eilen ajelin Ouluun katsomaan tanssinäytöstä.
....
Minä ääneen ehdin siinä manailla, että kun pitkän matkan olen ajanut, eikä sisään pääse. Edessä oleva rouva sanoi, että sinä tarvitset tämän lipun paremmin kuin hän ja myi sen minulle. Pääsin sisään ja löysin jopa aika edestä yhden tyhjän paikan.

Hei "Esmiralda"

Joskus kannattaa sanoa ajatuksensa ääneen.
Olipa ihanaa,
että pääsit vastoinkäymisistäsi huolimatta
katsomaan tanssi-esitystä.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #974 : 20.04.2008 11:04:18 »

"Huomenta" smitten

Olipa kiva huomata,että Elämäilo on taas areenalla. Cheesy smitten

Ihmiset ovat suuremmaksi osaksi hyviä ja ihania. angel
Mutta joukkoon mahtuu myös niitä,jotka eivät näe tekojensa seurauksia.
Mitä siinä tilanteessa tehdä.
Karttaa moista seuraa,tai tulee vedetyksi suohon mukaan. Huh
Entäs jos tuppaa liian lähelle tuo toinen?

Näin unta omasta tilanteestani,mutta en muista kuin sen,että olin erikoisen hämärässä talossa ja siellä oli miehiä.
Soitin äidilleni,eli oppaani kanssa keskustelin.
Tänään hieman rauhallisempi olo ja yritän katsoa uutta tilannetta etäänpää,,,
Flunssa on pahimmillaan päällä ja keuhkojen ja nenän kautta nousee vanhaa kuonaa pois.
Tänäänkin vain lepoa.
Jos tuo ihana ystäväiseni kävisi puolestani apteekissa.En nyt jaksa liikkua yhtään.
Katselen luontoa ja eritoten kuuntelen parvekkeelta käsin.

TAROT-tulkitsijat!!!!!!!!!!!!!!
Miten tulkitsisitte nämä minulle aamulla nousseet kortit.
Lanttien 10,Sauvojen kuningatar ja maljojen 4.
Ei ole väliä mistä pakasta itse katselette,mutta eritoten tuo maljojen neljä jäi nyt askarruttamaan,että mitä en huomaa??? Huh
tallennettu

Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: