Samoin Paz!

Väärään maahan olen pudonnut,mutta sen kanssa oppii elämään,vaikka talvella tiukkaa tekeekin.
Myös ihmisten pidättyväisyys on asia,jonka kanssa olen pyöriskellyt.
Todennut nyt myöhemmin,että se vain kuuluu jotenkin tänne ja pitää oppia ymmärtämään,että paljon halutaan elää vielä kulisseissa.
Aineista puhuminen,siis huumausaineista,alkoholista,tupakasta ja monista muistakin,ei poista mielestäni henkisyyttä mitenkään.
Päin vastoin,avaa silmät näkemään,miten yleistä tämä on.
Uskoisin sinunkin Wid Star pyörineen tilanteissa,joissa käyttäneitä on ollut mukana.Sitä vaan ei huomaa,jos ei osaa tulkita merkkejä.
En tiedä mitä henkisyyteen käsitteenä liitetään.Mutta olen huomannut,että siinäkin lyödään johonkin ihmeelliseen kastiin,jossa valtavasti rajoituksia.
Se menee jo uskonnon puolelle.
Itse jos noudattaa tiettyä tietä.Pidättäytyy jostain,pitää ymmärtää,että se on vain oma valinta,mutta ei tee itseä sen paremmaksi kuin muitakaan ihmisiä.
Me olemme kaikki saman arvoisia ja ojan pohjan puliveivari voi joskus olla paljon henkisempi,kuin yksikään saarnaava yhteen janaan katsova "henkinen" ihminen.
Sillä hän on tuomitseva,jos arvio noilla perusteilla muita.
Tuomitsevuus on mielestäni kaukana henkisyydestä.
Ymmärrys ja myötätunto.

Laajakatseisuus ja hyväksyminen.
Rakkaus ja auttaminen,vaikka toinen sitten käyttäytyisi juuri päin vastoin,kun omat arvot elämässä ovat.
Niillä pääsee aika pitkälle,eikä tarvitse murehtia muitten huoliakaan.
Olla läsnä,jos tarvitaan,mutta antaa toiselle vapauden elää,kuten hän haluaa.
Päihteillä on tarkoituksensa,kuten kaikella muullakin.
Opettavat mitä opettavat.Jotain kuitenkin jokaiselle,käyttää niitä sitten tai ei.
Jokainen valitsee oman elämäntyylinsä ja minusta on ihanaa,että täällä voi puhua mistä vain.
Jos perinteisellä tavalla katsottaisiin,mikä kuuluu henkiselle foorumille,niin eipä tänne monta juttua jäisi.