|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #871 : 14.04.2008 16:11:54 » |
|
voi vitsi, oliskin niiiin ihanaa vaannukkua kuin tukki yhtäsoittoo vaikka 8h  jotenkin musta on kehkeytynyt niin huonouninen että joka rasahdukseen herään ..ja muutenkin heräile..jos kellon mukaan nukun 10-12h nii todellisuudessa 5-7h erikokoisissa pätkissä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #872 : 14.04.2008 19:31:32 » |
|
Juu I-Ronia!  Uutta pukkaa,mutta vielä raskaus(odotus)aika. Odotahan kun pääset synnyttymään.Toisaalta tuo 11 on myös mestariluku ja henkinen sellainen. Mietin itse aina numeroitten kohdalla,miten ne liittyvät unen tunnelmaan. Jos kyse on enne-unesta,mietin sitä päivämääränä.Vain tuo unen näkijä itse voi täysin ymmärtää unen viestin,koska hän on siinä tunnelmassa. Muut voivat antaa avaimia sen ratkomisessa. Kotkansilmälle ja Esmiraldalle.  Nyt kun luin tuosta teidän säätilastanne,niin en ihmettele,että olette huolissanne. Täällä kun mittari kipusi parvekkeella taas tuonne 27 asteeseen,niin sitä unohtaa,että jossain päin Suomea todella on vielä lunta. Ja ovathan nuo yöt vielä kylmiä täälläkin,mutta siilit ovat kekseliästä porukkaa,joten täällä ne varmaan löytävät jo paikan,missä suojautua yön kylmyydeltä. Sitä en osaa sanoa miten lumessa. Otin kerran myöhään syksyllä siilin sisään,kun se oli vain paikallaan ja näytti sairaalta. Söi kyllä ja nukkui korissa,mutta soitin eläinsuojeluvalvojalle,jonka tiedän hoivaavan esim.emonsa menettäneitä siilejä. Hän vei sen sitten kotiinsa ja eläinlääkärille.Oli huolissaan jo siitä,että siihen aikaan niitten kuuluisi jo olla talvipesässään.Tämä siili jouduttiin lopettamaan,koska osottautui sairaaksi. Eipä ressu ainakaan kuollut jäätymällä ja nälkäisenä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #874 : 14.04.2008 21:39:09 » |
|
Hellou!
Täälähän on tupa täynnä siilejä!  ...ja oravan raatoja...  Ihana tarina isästäsi Tigru. 
Tässä lisää siiliä  Tunteellinen siili Oi, sanoi siili, olen tunteellinen siili, olen hyvä, kiltti, hellä. Ja kelläpä, kellä on vastaansanomista? Se vain on surullista, että piikkikuoren alla siilin hellyys piili. Oi, sanoi siili, olen surullinen siili, niin yksinäinen jotta! Ja se on aivan totta: Se yksinänsä eli ja piikein piikitteli, ja piikkikuoren alla sitten itkeskeli. -- Kirsi Kunnas http://www.kiroilevasiili.fi/http://www2.eduskunta.fi/kerhot/luonto/eurosiili/tunnista.htmhttp://www.luontoliitto.fi/kevatseuranta/siili.htmlhttp://www.nicehouse.fi/puutarha/ajankohtaista/siili.htmhttp://www.soivasiili.fi/ http://www.youtube.com/watch?v=V0FaDtlT3vk&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=eCHz19CtuMA 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #875 : 15.04.2008 07:50:05 » |
|
 Huomenta tasapuolisesti kaikille, myös Chandralle, joka nukkuu vielä. Tee olikin hyvä juoma valtaisan kahvi buumin jälkeen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor
|
 |
« Vastaus #876 : 15.04.2008 09:30:44 » |
|
Otin kerran myöhään syksyllä siilin sisään,kun se oli vain paikallaan ja näytti sairaalta. Söi kyllä ja nukkui korissa,mutta soitin eläinsuojeluvalvojalle,jonka tiedän hoivaavan esim.emonsa menettäneitä siilejä. Hän vei sen sitten kotiinsa ja eläinlääkärille.Oli huolissaan jo siitä,että siihen aikaan niitten kuuluisi jo olla talvipesässään.Tämä siili jouduttiin lopettamaan,koska osottautui sairaaksi. Eipä ressu ainakaan kuollut jäätymällä ja nälkäisenä.
Voi tästä tuli mieleen taas se yksi tarina jonka kenties olen joskus aiemminkin kertonut, mutta kun siitä on jäänyt niin lämmin muisto mieleen.. Olin alle kouluikäinen ja siskoni olivat ala-asteikäisiä. Leikimme pihalla ja löysimme sairaan näköisen oravan pennun. Itkien menimme sisälle isälle ja äidille kertomaan ja isä tuli katsomaan. Joku meistä sisaruksista katsoi isää silmiin sanoen että orava pitää viedä lääkäriin. Isä mietti hetken, nosti oravanpoikasen laatikkoon ja otti meidät lapset mukaan ja ajoi 70km:n päähän eläinlääkäriin. Vastaanotolla orava kuoli. Sen perna oli revennyt. Näin myöhemmin tietenkin tajuan että isä ei voinut olla tajuamatta, että orava on kuolemaisillaan joka tapauksessa hyvin pian. Mutta hän otti lapsen huolen vakavasti. Ja osoitti kunnioitusta sitä kohtaan, että lapset halusivat auttaa eläintä. Voi miten minä isääni rakastankaan.  Huomenta kahvitupalaiset!Tästä muistui mieleeni tapahtuma, joka sattui kun pikkuveljeni oli 4 ja minä ekaluokkalainen. Kotimme ohi menevällä pikkutiellä oli orava jäänyt auton alle. Veljeni kävi hakemassa sen ja tuli itkua tuhertaen kotiin, vei oravan äidille ja sanoi: "Korjataan tää laastarilla." Nyt naurattaa, mutta silloin kyllä kovasti itketti. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #877 : 15.04.2008 10:27:40 » |
|
Huomenta!  Mistäs tiesit Kotkansilmä,että nukuin?  Tosin unimaailma oli taas niin vilkasta,että viideltä jo nousin kirjoittamaan untani ja jäinkin sitten kuuntelemaan lintujen aamukonserttia. Olipas voimakas orkesteri ja paljon "instrumentteja".  Rakkauden Valon muistamattomuuden koen kyllä niin,että silloin käymme paikoissa opiskelemassa ja ei ole tarkoitus muistaa niitä päivätajunnassa,vaan opit nousevat sitten intuitiivisesti.  Joskus saatan herätä heti unen loputtuä,mutta se on kuin kumilla pyyhkäisty.En saa mistään kiinni. Ja Aaviisuinen keitti nyt keitostaan,jota ei siellä pienessä ja likaisessa keittiössä suostunut keittämään.Vaelteli myös universaaleja käytäviä pitkin sen ihmeitä katsomassa.Muuten pitkä uni tulkittavaksi. Itse tein viime yönä jonkun keksinnön,jota esittelin sitten muille.Ja näytin myös,miten minulla on sänkyni vieressä yöpöydällä kännykkä. Vähän kauempana sängyn päädyssä kaksi lankapuhelinta ja vielä kauempana kaksi. Herasin kun nenäni eteen tuotiin lappi jossa luki:"Mikä mättää?Nyt eteenpäin ja ala lentää!  Vieläkin touhuan tuon Jonetten Valinta kanavoinnin puitteissa,vaikka pitkälle jo on päästykin,mutta koko ajan nousee uusia asioita,joissa edelleen jokin vanha ajatustyyli vallalla. Ja minä kun luulin,ettei niitä enää ole.  Kamalasti ihminen luo itselleen rajoituksia,eikä sen vuoksi pääse eteenpäin.Ja kun ne ovat kätkeytyneet vuosikausiin,ei ihan helposti tajua,mikä vielä mättää. Onneksi on unet ja kanavat mitä kautta löytää ne ja heittää pois! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #878 : 15.04.2008 11:01:51 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #879 : 15.04.2008 11:44:16 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.04.2008 11:46:50 kirjoittanut Aaviisuinen »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
marix
|
 |
« Vastaus #880 : 15.04.2008 11:48:19 » |
|
tänään postinjakotöissä nähtyä ja kuultua; 3 (juopunutta?) miestä käveli lähistöllä, kun minä tulin erään talon d-rapusta ja jatkoin matkaa c-rappuun.. kuulin, että ne jutteli meikäläisestä (postinjakajahan on niin erikoinen nähtävyys..) ja sitten yks niistä tuumas, että "tuo likka ei laskuja tuo!" huvitti siinä mielessä, että kun ihmisten ensimmäinen asia aina on, että "ethän tuonu laskuja..".
oon ennenkin samassa paikassa törmänny johonki tollaseen mieheen, joka kommentoi.. edellisellä kerralla nimittäin mun hiuksia, että "varo ettei tuo letti jää pinnojen väliin" ei sillä et mun tukka letillä olis ollu, mut onhan siinä pituutta..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 ,  ,  ja  jousimiehessä  kauriissa  vesimiehessä  ja  vaa'assa  ,  ja  skorpionissa
|
|
|
|
kengururotta
|
 |
« Vastaus #881 : 15.04.2008 11:54:25 » |
|
hyvää päivää  (jos tässä päivässä jotain hyvää olisi  ) Aamu alkoi riitelyllä isoveljeni kanssa,joka lähti ihan pienestä asiasta,ja yltyi siitä sitten... aika pelottavaa etten pysty yhtään hillitsemään itseäni,en siis yhtään.  Hain jo puukon laatikosta ja uhkasin iskeä sen veljeni selästä läpi...  Pelottaa vähän kuinka hulluksi sitä itsensä näin jälkikäteen ajateltuna tuntee. Onneksi en tehnyt mitään kuitenkaan,vaan kuin rikoin pari koriste-esinettä ja menin ovet paukkuen huoneeseeni kuuntelemaan musiikkia niin lujalla ettei kukaan vaan kuule kun itken. Ei kovin hyvin alkanut tämä tiistai,mutta ehkä tästä on suunta vaan ylöspäin. Tallilla kuitenkin jo kävin hevosia harjailemassa ja rauhoittumassa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Nouseva Leijona Aurinko Neitsyt Kuu Kalat Merkurius Neitsyt Venus Leijona Mars Kaksoset
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #882 : 15.04.2008 16:22:22 » |
|
 Teetä on juotu, koska yllätysflunssakin iski. Se siili tuli tuohon rapun eteen muutaman paljaan ruohotupsun kimppuun, etsien jotain suuhunpantavaa. Ei minulla mitään kissan ruokaa ole, joten vein raejuustoa, ja kas rohkaistuaan alkoi hotkia koko annoksen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
 |
« Vastaus #883 : 15.04.2008 17:11:29 » |
|
Miauw kaikki ihmiset, kotkat ja siilit...! 
Arvatkaas, lähden sittenkin pariksi päiväksi Oshoilemaan kuun lopussa! 
Syykin on mitä painavin;
Hienoista mustasukkaisuutta ja etukäteis-ikävää ilmassa. :
Vaa'an mielestä 9 päivää on liian pitkä aika jättää minut yksin, koska pelkää, että eksyn treffeille jonkun muun kanssa sillä aikaa, kun hän tekee meditaatioita ja henkisiä harjoituksia pitkäpartaisten miesten ja Marimekon kirjaviin trikoisiin pukeutuvien naisten kanssa. 
Hän sanoi, että tuntee minut jo liian hyvin... -kuulema paremmin kuin minä itse, koska vakuutin, että pysyn uskollisena, enkä suunnittele mitään erityisiä tapaamisia tuoksi ajaksi, niin hän vastasi, että niin et tällä hetkellä. : 

Jouduin siis hoitamaan itselleni hiukan vapaata tuolloin, -onneksi sain ja ajan sitten vähän myöhemmin Stuttgardiin muutamaksi päiväksi. 
Se voikin olla ihan mielenkiintoinen kokemus. 
Hän on saanut 2 kirjaa Parta-Ossin keskuksesta, jotka pitää lukea etukäteen. Kovasti hän yrittää, onhan tässä vielä parisen viikkoa aikaa. 
Tänään aion illalla vilkaista niitä itsekin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #884 : 15.04.2008 17:25:45 » |
|
Tervehdys tupaan! Empä ole juuri ehtinyt piipahdella, mutta nyt täräytellään pannullinen moccaa.  Unia on nähty ja siilejä. Ja Sasha nauttii sopivasta mustasukkaisuudesta.  Se on mieltä kohottavaa, niin kauan kuin ei mene ilkeäksi ja rumaksi touhuksi. Minähän en muuten näe unia ikinä... tai siis näen mutten muista. Avasin keskustelunkin tästä, muttei täällä taida olla paljon samasta "ongelmasta kärsiviä". Olen tosiaan yrittänyt kaikki konstit niitä muistaakseni, mutta ei, niin ei. Luulen, että minun juttuni on se, että pikkaisen tuota neitsyt vaikutta tekee sen, että samantien kun herään olen reaaliajassa. Näin tapahtuu aina, herään kelloon tai itsekseni. Menen sitten näin... keskimäärin yksi uni vuodessa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|