|
Chandra
|
 |
« Vastaus #4320 : 17.10.2008 10:12:34 » |
|
 Elossa olet ja varmaan pysytkin DC,sillä joudut nyt vain (tai saat,miten vain) niissä etujoukoissa näyttämään erilaisuuden kasvot ja aitouden. Ja totta Kide turisee.Mutta onneksi siinä on sanat MAHDOLLISUUKSIEN MUKAAN. Juutalaisetkin pyrittiin tuhoamaan,vaan eipä onnistunut. Kaukaa haettu esimerkki tähän mistä keskustelemme,mutta totuutta ja aitoutta ei voi tuhota. Ja älkää nyt vain käsittäkö että tarkoitin kaikkien juutalaisten olleen aitoja ja rehellisiä. Se oli vain esimerkki tuhoamisen epäonnistumisesta. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #4321 : 17.10.2008 11:31:28 » |
|
Halaan sua kanssa pieni Tigrusein!  Kiitos DC,lämmitti sinunkin sanasi.  Nyt kone kiinni ja kaupungille.Illalla tuo  minulle ihanan turvallisen kainaloisensa ja ihan aidosti ilman pelejä aijon sitä kyllä rakastaa.  Juhlimme kun hänen poikansa sai pikkuisen pojan 15pv.  Lupasin ottaa parit sidut seuraksi ja nyt jo pelottaa huominen päänsärky.Voi olla että muutan mieleni,mutta katsotaan nyt. Aito peluri?Tjaa,tuon voi kyllä käsittää niin monella tavalla.Mutta oikea peluri on kyllä niin hyvä että sitä ei toiset hoksaa kovin helposti.Taitolaji sekin. Mutta jos aitous lasketaan peliksi,niin miten ihmeessä voi odottaa saavansa aitoa rakkautta,ystävyyttä,,,  Ystäväni ovat kyllä niin tärkeitä minulle,että heidän kanssaan en haluaisi pelata.Enkä pelaa. Minä näen asian niin,että kun valehtelu itselle ja toisille loppuu,loppuu kaikki pelaaminenkin ja on jo todella iso määrä ihmisiä,jotka ovat sen tien valinneet. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #4322 : 17.10.2008 11:39:39 » |
|
Not only are new people a breeze for Maddox, Pax, Zahara, Shilo, Vivienne and Knox, but new places are also a joy, according to the actress.
"So far, we've moved them a lot, and they like moving," Angelina said when asked if they would continue to move around the globe.
Angelina may enjoy life on the go, but she did note a constant she needs in her life -- partner Brad.
"I met the right person," she said of the 44-year-old actor. "I don't like being without him."
Related Content from AccessHollywood.com:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
 |
« Vastaus #4327 : 17.10.2008 18:16:59 » |
|
Oon ihan kasari-goottipunk  Wau!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #4328 : 17.10.2008 18:17:52 » |
|
Iltaa tupaan!  Ei näy värit, mutta Elwyn on kaunis ja avattarensa näköinen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön 
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #4329 : 17.10.2008 18:40:43 » |
|
Minä kun olen tehnyt sellaisen huomion, ettei sellaista kuin tavis ole olemassakaan... kun ollaan kaikki jollainlailla poikkeavia.  *odottaa värillistä hius-kuvaa*  Minusta HURRRRJAN hieno hiusväritys.... musta-violetti!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #4330 : 17.10.2008 18:52:15 » |
|
OI!!! Hieno! ja nyt kuvassa näkyi leikkauskin... ihanan risainen ja rosoinen. Hyvin onnistunut kokonaisuus. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Neela
|
 |
« Vastaus #4332 : 17.10.2008 19:07:56 » |
|
Pikemminkin shamaaninainen kuin noita.  Erittäin kohtalokas vaikutelma. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #4333 : 17.10.2008 20:25:52 » |
|
Kiva tukka Elwyn ja muutenkin kaunis olet..  Mie tulin töistä just, menipä äkkiä kun oli vaan 6h päivä. Tuolla on nääs sellainen meininki että säästetään joka he*vetin asiassa ja mistäs ensin? No tietenkin lyhennetään työaikoja ja mennään vähemmällä työvoimalla! Vanhainkodissa jossa on jo ENNESTÄÄN kiire ja liikaa töitä! Jee!  Toinen säästö-jutska: älkää vaihtako potilaiden vaatteita liian usein, vaippoja ei vaihdeta liian usein, pesulappuja ei saa käyttää paljon.. Joopa joo! Mihin tää hoito menee kun me ei muka saatais tehdä mitään?? Ja lain mukaan mulla olis oikeus saada tuolta nyt jo sairaanhoitajan palkkaa, mut ei, lähihoitajaahan mä siellä näköjään teen. Nyt ottaa päähän. Vakiporukka irtisanoo itseensä solkenaan ja menee muualle..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lionheart
|
 |
« Vastaus #4334 : 17.10.2008 20:28:34 » |
|
Elwyn looks so good!  Kirjoitin äsken pikku pätkän mun blogia, kuukauden viive viimisimmäst merkinnäst.. Tjooh.. Kiirettä on pitäny :  Tässä ote fiiliksistä: "Mä oon miettiny tätä. Mä käyn ryyppäämässä, nään ihmisiä, ihastun ja vihastun mut se kaikki jää niin pinnalliseks. Se on se ilta, ei muuta. Kerran ne naamat ja sitten seuraavana aamuna miettii oliko se tyyppi nimeltänsä Kristian vai Kristiina (if u read this, I'm so sorry). Elämä on hetki ja seuraavaksi toinen irrallinen hetki, minitarinoita yksissä kansissa. Ja ne kannet on mä ja mun mieleni, mun kehoni, mun sanani ja tekoni.. mun elämä."Nyt soi Stam1nan "Koe Murha!" Koe murha! Se on vastuuton taivas Ajatus hyvä kuin ruostenaula Isketty päähäsi senttejä sisään, Vaan ei ole siellä järjen tiellä
Sinuun on laskettu siemen, Lihan, vihan ja himon turhauma Tuoden mieleesi syvälle juurtuneet pelot, Näitä katkeria aatoksia
Te arvottomat, Te hedelmättömät maat Minä kaskean Vihan liekillä kylvän Veristä ohraa
Te ette tunne minua Ja minä en tunne mitään
Oikeutuksen tarvitset tuhoa tuomaan, Kun liität nimeesi arvon, sen myös saat Sota ei yhtä miestä kaipaa, mutta Joka mies yhtä sotaa
Koe murha! On helppoa todeta itsensä erilaiseksi jos Ei ole kokemusta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
, in 
in 
in 
, in