Kiva kuulla marix, ilmeisesti ihan hyvi meni kuitenkin reissu. Kummallisia noi työhaastattelut nykyään kun kestää noin kauan ja piti täyttää jotain ihme psykologi testejä ennen haastattelua.

Missä ne haastattelut on, jotka kestää max. 10 min ja ilmotetaan saman tien että juu pystytkö alottaan huomenna tai ens viikolla.

heh...
Oon todella kiinnostunu psykologiasta, mutta en ymmärrä noita ihme psykologisia testejä työhaastatteluissa tai missään oppilaitoksen pääsykokeissa. Puuh. Mulle on jääny traumat kun sosiaalialan pääsykokeissa joskus 7 vuotta sitten istuin kolme tuntia jossain helvatan auditoriossa, jossa oli ties monta sataa ihmistä ja koko ajan tuli jotain papereita kirjoita sitä laske tätä mitä näet tässä jatka kuvaa jatka lausetta niin ja kun on ihan kuollu sen kolmen tunnin paperisession jälkeen niin viimesenä kirjoita itsestäsi sellainen kehusmisjuttu, 10 min aikaa.

Eikä tässä vielä kaikki, sitten psykologin yksilö ja ryhmähaastattelu.

Karseeta. Enkä onnesta edes päässy sitte sinne.

Mutta siis onko toi tulossa myös työelämään, ounou.

Mä en kans yhtään tykkää kehua itteeni. Ihan oikeesti mun mielestä niiden pitäis huomata että mä oon hyvä tyyppi ilman kehumisia ja kaiken maailman testejä tai sepostuksia ja valehtelua, jota hakemuksissa harrastetaan paljon ja mun luonto ei meinaa antaa periks sellasta imelää kaunistelua ja nuolemista.

Oi voi, työelämäkriisi vain odottaa tuloaan kunhan tuolta "koulusta" pääsen.

Noh, täällä olisi iltasumpit ja mansikkaviinereitä halukkaille.

Sateisen ja väsyneen maanantai päivän piristys.