Sivuja: 1 ... 1167 1168 [1169]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 7773656 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17520 : 18.08.2025 21:36:42 »

Eileithyia... Noh, tuosta empatian synnynnäisestä vaikeudesta johtuen pojan käytös on melko narsistista. Siksi vaikea tilanne, eikä ikinä tiedä onko mikään sitä, miltä näyttää?

tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #17521 : 19.08.2025 12:47:26 »

Eileithyia... Noh, tuosta empatian synnynnäisestä vaikeudesta johtuen pojan käytös on melko narsistista. Siksi vaikea tilanne, eikä ikinä tiedä onko mikään sitä, miltä näyttää?

Eli siis Nepsy, jolla on narsismia vai ihan vain narsisti? Narsisti ei ole Nepsy. Tosi ikävä tilanne sinulla. Sad
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17522 : 19.08.2025 14:31:16 »

Nepsykin voi olla narsisti, eivät sulje pois toisiaan.

En tiedä, onko poika varsinaisesti narsisti, koska lähtökohta on autisminkirjo, mutta hyvin paljon samaa käyttäytymistä joka tapauksessa.

Yks taakka muiden mukana, asian voi vain hyväksyä, ja koettaa pitää itsensä turvassa. Kipua se vaan on.

Pahinta ei ole välirikko, se on lopulta jopa helpotus. Pahinta on se kaikki muu kauan ennen sitä.

Minäkin olen toivonut ja kuvitellut, lakaissut maton alle, selittänyt ja sietänyt, vähätellyt omia tunteitani, ymmärrystäni ja näkemääni... ei enää.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #17523 : tänään kello 12:10:47 »

Nepsykin voi olla narsisti, eivät sulje pois toisiaan.

En tiedä, onko poika varsinaisesti narsisti, koska lähtökohta on autisminkirjo, mutta hyvin paljon samaa käyttäytymistä joka tapauksessa.

Yks taakka muiden mukana, asian voi vain hyväksyä, ja koettaa pitää itsensä turvassa. Kipua se vaan on.

Pahinta ei ole välirikko, se on lopulta jopa helpotus. Pahinta on se kaikki muu kauan ennen sitä.

Minäkin olen toivonut ja kuvitellut, lakaissut maton alle, selittänyt ja sietänyt, vähätellyt omia tunteitani, ymmärrystäni ja näkemääni... ei enää.

Juu sitä mietinkin, että onko hän lähtökohtaisesti autisminkirjolla. Nuo on tosi vaikeita tilanteita. Olen itse vähän aikaa työskennellyt autisminkirjon ihmisten kanssa ja se on ollut minun osaamisalaa. Narsismia tosiaan voi esiintyä kaiken muun ohella.  Undecided
tallennettu
Sivuja: 1 ... 1167 1168 [1169]
  Tulostusversio  

Siirry: