meryem
|
 |
« Vastaus #17505 : 29.03.2025 22:29:23 » |
|
Kuuhilda, kun omalla rx kartallani on  niin ihmettelen tuota ihan jatkuvasti, koko elämäni. Muistiin liittyen, tulee mieleen, että tunteet  vääristää muistoja  ? Esim. jos ajattelee, että kukaan ei tykkää musta niin muistaa helposti ikävät tilanteet, mutta ei niitä kertoja, kun on saanut ystävällisyyttä osakseen? Esimerkiksi? Jotenkin tällä tavalla näen, että nää planeetat voi vaikuttaa muistiin, että ne värittää muistoja todella voimakkaasti ja omien tulkintojen kanssa kannattaa olla tarkkana, ettei menee liian väritetyksi. Tr.  on ollut  , eikö se ole tuonut yhtään sellaista konkretiaa ja maadoittanut tunnelmaa? Itselläni ainakin on, hyvin sellainen jalat maassa olo, ei mistään unelmista tietoakaan. Onko se sitten jo vähän liian maadoittunutta? Hmm, no ehkä nyt vaan aika ei ole vielä kypsä. Mutta  ja  vaihtavat ihan kohta merkkiä  siitä tulee mielenkiintoista. Lisäksi tämän päivän auringonpimennys sisältää sellaista rytinä uusikuu 9  energiaa. Uskoisin, että kun  myös siirtyy siihen merkkiin, niin jotenkin  teemat nousee esille ja (toivottavasti) tää lilluva  energia hellittää vihdoin.  on ollut todella pitkään  mun kuumerkissä ja kyllä se tuntuu. Nyt varsinkin viime vuosina vielä tuo  niin aika raskasta on ollut, kun  on ampunut kaikki unelmat alas. Ei se  ehkä maadoitakaan, se vaan laittaa kapuloita rattaisiin ja koettelee. Mutta vinkkinä maadoitukseen, kannattaa urheilla, tehdä ruokaa ihan ajatuksella kiireettömästi, testata joku uusi resepti. Keskittyä tuoksuihin ja makuihin, yleensäkin aistien käyttäminen maadoittaa. Tai sitten vaikka siivota, sekin maadoittaa. Kykyjä kannattaa käyttää, mutta löytää se tasapaino siihen, ettei tule sellainen olo, että on jatkuvasti jalat irti maasta ja irrallinen olo tästä arkimaailmasta. 12.huone on lahja, jos sen huoneen kanssa osaa toimia, mutta siitä voi tulla myös ikävä laitos ja vankila, jos ei ota 6.huonetta ja arkea, rutiineja ja maadoitusta mukaan vastapainona.
|
|
|
tallennettu
|
"Tomorrow never knows what it doesn't know too soon" (Morning glory - Oasis)
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #17506 : 30.03.2025 13:44:51 » |
|
Nummelan mukaan  :n liitetään paljon muutakin ihmisessä kuin tunteet, mm. rinnat, vatsa, ruumiin nesteet, hedelmällisyys (  /  ) RNA ja tuo muisti.  :seen liitettävä termi neptunian tarkoittaa veteen kerrostunut vrt veden muisti, lumihiutale palautuu samaan muotoon.. Aikuisessa naisessa on vettä 40% - 60%, vastasyntyneessä jopa 80%.  ja lapsivesi? sikiön aikaiset kokemukset?? Veteen kerrostunut muisti,  kollektiivinen muisti, alitajunnan viestit unen aikana.  mielikuvat  tarvehierarkian alin aste, eloonjäämisen vietti = ravinto, ensimmäisenä äidinmaito Miten muistijälkiä aktivoikaan erilaiset hajut, maut, tuoksut, usein varhaislapsuudessa koetut, kuinka ne herättävät mielikuvia ja tunteita. Kuuhilda Ilmeisesti pohdit ap-karttasi 12 huonetta. Liekö  Alasolmu  työmuisti, vai terävää, analysoivaa muistia, jota hallitsee  , joka myös liittyy muistiin ( ap  natal  )  mielikuvat, unen viestit, alitajunnan työskentely, kollektiivinen, kansanmuisti, eri taiteen muotojen, musiikki, elokuvat, herättämät muistot, muistin lokeroista yllättäen esiin pulpahtavat, ovatko ne välttämättä valemuistoja? Totuus löytyy unista, saduista ja tarinoista, sanoo Olavi Moilanen.  -akseli aktivoi muistia tässä erilaisten kohtaamisten myötä, ihmisiä, tapahtumia, kokemuksia. Ja tuo muisti, liitettynä Nummelan mukaan  :n, on sulla joka tapauksessa ollut tapetilla ja tulee olemaan, koska sun  :n ylittävät retroten  ja  . 12 huone on lahja. Täytyy olla henkisesti kypsä, ikäkin tekee tehtävänsä, ottamaan sen lahjan käsittelyyn. Dana Gerhardt on kirjoittanut paljon eri huoneista. Etsi 12 huone. Sullahan on siellä syntymälahjana  tuo kaiken tieltään polttava, vai dogmeihin uskomaton, vai tuleva kunnalisvaalien ehdokas, sitoutumaton.  liittyy hermoihin, että hermolepoa välillä, pois kaikista ärsykkeistä. Mene metsään, potki käpyjä. Ota  matkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #17507 : 31.03.2025 13:49:17 » |
|
Sama  se minullakin siellä on Meryem. Ihmetellään siis  Varmasti  ja  yhdessä ovat mätkineet sellaisen aivan liiankin konkretisoituneen ja realistisen olotilan, josta seurauksena pitkä ja tylsä alakulo? Mulla se natal  on 1  niin kaippa tässä vähän ennakoin ja murehdin, sitäkin. Kiitos vinkeistä... nuo, nyt kun rauhassa katson, ovat oikeastaan asioita joita suuresti tarvitsen, itsestä huolen pitämistä, energian kohdistamista omaan hyvinvointiin. nikki Pohdin kyllä tuota Ap. 12 huonetta juu. Työmuisti on ainakin prakannut normaalia pahemmin viimeaikoina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ikiviuh
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #17508 : 04.04.2025 07:34:04 » |
|
 han hämärtää rajan itsen ja muiden välillä ja valemuisto voi olla jotain, jonka olet kuullut toisen kertomana ja ehkä eläytynyt siihen? Tai joku vaikuttava elokuvan kohtaus, tai uni joka on mennyt tunteisiin. Vanhoilla ihmisillä olen nähnyt myös sellaisia muistisairauden ilmenemismuotoja, että ihminen imee itseensä kaiken ympäriltään ja eläytyy siihen niin, että seuraavassa hetkessä vakuuttaa noiden havaittujen asioiden tapahtuneen itselleen. Aivoista on kai jo rappeutunut sellainen osa, joka tarvitaan siihen että ymmärtää muiden kokemusten olevan muiden kokemuksia. Kuten vanhemman polven sotakertomukset siitä kuinka on oltu rintamalla, vaikka kertoja olisi ollut vielä lapsi sotavuosina. Mulla tuli mieleen myös universaalit sadut, joita eri kansojen ihmiset ovat kertoneet ominaan, sovellettuina omaan kulttuuriin ja ympäristöön. Jo ennen kirjoitettua historiaa kertomukset ovat siirtyneet suullisena perintönä eteenpäin, ja jokainen kertoja on antanut sille jotain omastaan. Silti niissä tarinoissa on jotain yhteistä, kun riisutaan tasoja pois, alla on jonkinlainen yleisinhimillinen runko, joka vetoaa ihmiseen kulttuurisesta ympäristöstä huolimatta. Jotain samaistuttavaa, yhteistä, kollektiivista. Yksilön merkitys hälvenee ja kollektiivinen yhteinen, symbolinen merkitys jää jäljelle. Jos on hyvä tarina, ei ole merkitystä sillä kenelle se tarkalleen ottaen on tapahtunut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #17509 : 28.07.2025 17:50:52 » |
|
Tää ajatuksen tynkä lähti kai oikeastaan Tanhuan blogista ja  ksesta. Minä, kuten varmasti moni muukin, tuntee, miten universaali feminiini on voimistumassa. Tyyliin NYT RIITTÄÄ! Ja ajattelen mm. Gazaa. Koska maskuliini ei tee mitä pitää, ja suojele heikompiaan, vaan käyttää heitä hyväkseen, nouseeko lopulta feminiini, ja lopettaa maailman lasten kärsimyksen? Tai patistaa maskuliinin yhteistyöhön tämän loppumiseksi. Sitäkö se  siellä potkii? Täytyy vähän perehtyä, mitä kaikki muu feminiini, kuten vaikka Lilith,  ja  hommailevat. Sedna ainakin näyttää olevan Meren ja sen otusten jumalatar. Syvä muutosvoima, petos, traumat, mitä siihen kuuluukaan ja miten tulkitaankaan. Isä yritti pelastaa huonolta sulhaselta, mutta tämä nostatti myrskyn, eikä pelastaminen onnistunut. Peloissaan isä petti tyttärensä. Sednan tarinasta on monia eri versioita, mutta on kyllä niin samaistuttava ja puhutteleva sanoma, että tästähän tulee mun uus johtotähti. Olkoon nyt sitten kääpiöplaneetta, asteroidi tai planeetta, tai vaikka ne kaikki https://www.kosminenhattara.fi/2023/11/30/sedna-inuiittien-meren-jumalatar-avaa-meille-uutta-tietoisuuden-vaylaa/Olisivatkohan Sedna ja  tsunameiden takana?
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.07.2025 11:39:33 kirjoittanut Kuuhilda »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
 |
« Vastaus #17510 : 01.08.2025 22:57:13 » |
|
Ettäkö tsunami syntyy Uranoksen mereen heitettyjen pallien kuohunnasta..  Tsunami 2004 ja  oli 3  mutta kuitenkin ehkä olennaista on se maanjäristys, vaikka merenpohjan mannerlaattojen liike, joka aiheuttaa tsunamin, eli 2004 oli  ,  ,  jos ja kun maamerkkejä tutkailisi. Astrothemesivustolla on kartta, ja tulkintaa, jos haluaa tutkailla. Etsit Kuuhilda amatsonia, joka puolustaa lapsia, valmiina taisteluun, niinkös? Gazan lapset, nälkiintyneet, and Lilith`s child killing energies..fokus ja huomio siinä,  13  mean Apogee Lilith 14  Ettäkö sun oma Lilith -  reagoi nyt tähän voimallisesti,  ruokkii ja kantaa huolta ja Lilith? Se amatsoni, valmiina taisteluun, voipi näkyä sun progekartalla, hyvinkin, 105 Artemis  IC  MC. Artemis, kuun jumalatar, metsästäjä, amatsonien palvoma, eläinten ja lasten puolustaja,vastasyntyneiden suojelija, miehistä agressiota omaava, naisten keskinäisen voiman ja siskouden korostaja (myös naisten keskinäinen kateus) armeijan palvelukseen hakeutuva arkkityyppi. (Niemi-Mattila / Ajattomat arkkityypit) Artemis on ollut myös  nyt, universaali puheenaihe? Tuosta Artemiksen sijainnista IC:lläsi on nyt pakko kysyä, ootko koirien ja kissojen ystävä, (jätät ne muitten hoitoon kuitenkin..) vai onko kotona pehmoleluja pilvin pimein...unilelu..mulla on pieni jääkarhu tyynyn vieressä, tunnustan, ystävällä on sen kaksonen...  Ja voisinpa yhdistää tuon progekuvion myös siihen sinun hirvikolariin, Artemis siellä luonnon suojelijana käppäilee hirvien kanssa ja  vastapäätä yllättää. Toivottavasti selvisit pahemmitta kolhuja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #17511 : 02.08.2025 18:47:26 » |
|
Jos vaikka palleista ja sormenpäistä syntyis kuohuva soppa  En muista enää mitkä järistykset ja tsunamit oli kyseessä, mikähän vuosi mahtoi olla, mutta  ja  olivat neliössä.  luulisin. Progella on menossa kaikenlaista hurjaa, mutta juu. Voihan Artemis. Olen muun ohella miettinyt, että mitenkähän olisi mahdollista perustaa sellainen yhteisöllinen "pihapiiri", jossa asujaimet olisivat yksinhuoltaja nepsy äitejä niiden nepsylastensa kanssa, vailla tukiverkkoa. Olisi ympäristö, joka ymmärtäisi, kannattelisi ja tukisi, lainaisi syliä ja sydäntä silloin, kun sitä joku tarvitsee, oli se sitten äiti tai lapsi. Sopii, kuin nenä päähän. Kissoja ja koiria on kasa, hiljan tuli yksi kisu lisää :)Pojan kissa tuli mummolaan vähän pidempään hoitoon. Huomasin, että Artemis on mulla syntymäkartalla vitosessa, ja luonnossa eläinten kanssa vaeltaminen on asia, joka tuo iloa ja valoa. Eläimet yleensäkin. Meni Artemiksen nuoli ohi, ei käynyt kolarissa mitään vakavampaa. Ihme tuuri, joka mua seuraa kaikenlaisissa tapaturmissa yms. Liekö sitten mun  ?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #17512 : 02.08.2025 22:52:15 » |
|
Jännä toi Artemis, piti ihan tarkistaa. Se on mun kartalla 12. huoneessa  ja siihen osuu kohta tr.  sekä  rx  Minkälainen soppa siitä mahtaa tulla... Minussa ei muuten ole tippaakaan yhteisöllisyyttä. Ei yhtään, vaikka olenkin  nuorempana tykkäsin olla kesäleireillä ym. nykyään sellainen olisi ihan ahdistus. Jopa tavallinen sosiaalisuus on välillä raskasta.  keskittyy perheeseen. Olen tänä kesänä ollut kissa-, koira-, lastenvahtina ja talovahtina. Se on  sopivaa hommaa  Omassa kodissani ei ole edes kukkasia ja kun vien roskat ja laitan oven kiinni niin voin olla poissa ihan niin kauan kuin haluan, mutta nousu  en koskaan ole kauhean kauaa... 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #17513 : 03.08.2025 22:32:00 » |
|
Tuleekohan hirvisoppa  Minä oon oikein ihmisvihaaja mörrimöykky kyllä jos niin sattuu, mutta siinä pitää löytää ja osata pitää tasapaino. En kyllä osaa  Yhteisöllisyyttä tää maailma tarvis. Siinä asiassa pitäis palata takaisinpäin, meidän lajin kuuluu elää niin, eikä möllöttää yksin masentuneena kivikasojen sisällä tuijottamassa puhelimiaan. Tulee joku hätä, niin et voi pyytää naapurilta apua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #17514 : 11.08.2025 13:31:21 » |
|
Tanhua ja positiivisuus pöhinät. Juupa juu. Seuraava  uhri oli mun toinen poika. Välit poikki. Parempi niin lopulta, koska kaveri vain rikkoo läheisiään, mutta ei ollenkaan helppo juttu. Tää  auringonpaluu on tuonut riitaa ja itsensä puolustamista nimenomaan ukkopuolisten kanssa.  huone 5 Karmee vuosi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
 |
« Vastaus #17515 : 15.08.2025 18:12:55 » |
|
Tanhua ja positiivisuus pöhinät. Juupa juu. Seuraava  uhri oli mun toinen poika. Välit poikki. Parempi niin lopulta, koska kaveri vain rikkoo läheisiään, mutta ei ollenkaan helppo juttu. Tää  auringonpaluu on tuonut riitaa ja itsensä puolustamista nimenomaan ukkopuolisten kanssa.  huone 5 Karmee vuosi. Anteeksi kun kysyn, mutta mikä uhri? Ikävää, jos välit on poikki. En tiedä tilannettasi, mutta jos minulla olisi lapsi, niin en usko että välit menisivät poikki jos suhde on hyvä ja lapsi on voinut kasvun ajan luottaa vanhempaansa. Toivottavasti ei ole mitään kovin vakavaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
 |
« Vastaus #17516 : 16.08.2025 14:02:25 » |
|
Vähän sama fiilis, että noi yltiöpositiiviset vibat ei nyt ulotu mun elämään.
Kuuhilda, liittyykö huumeidenkäyttöä tai jotain tällaista minkä takia välit meni? Ei tarvitse vastata, jos et halua. Joka tapauksessa raskaita tilanteita.
Taylor Swift julkaisi tiedon uudesta albumista ja some sekosi. Mietin miten jonkun elämä tuntuu olevan tuollaista voitosta voittoon menoa ja hänellä on energiaa tehdä kahta levyä samalla kun tekee ihan valtavaa kiertuetta!? ja aikaa miettiä jokaikistä yksityiskohtaa. Kuten uuden levyn kansitaide, uuden "eran" värimaailma ja tyyli ja vihjeet, joita oli annettu uudesta levystä jo kolme vuotta sitten?!?! Taylor Swift laulaa olevansa mastermind ja kaikesta päätellen sellainen hän myös on.
Me muut taaperretaan täällä kuka mitenkin ja minäkin toivon, että tämä(kin) karmea vuosi loppuisi jo.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
t.touhula
|
 |
« Vastaus #17517 : 16.08.2025 14:57:57 » |
|
Tämä ketju pitääkin lukea huolella. Olen aina kokenut haitaksi ku se on  ssa. Eräs läheinen oli aika v*mainen, kaurisluonne. Ylikontrolli päällä ympäri vuoden joka asiassa. Hyvä että sain hengittää kuten tahdoin. Muutin omaan elämään heti kun silmä vältti. En tokikaan saanut mihinkään tukea, mutta elinkin omaa ylitouhukasta elämääni. Sitä samaa yhä. Onneksi hän (kauris) ollut poissa pian 40v.. Sisaruksilla monella nouseva  - ei sitten yhtään natsaa itsenäisen luonteeni kanssa. Ei olla pidetty yhteyttä kymmeniin vuosiin. Naurattaa, kun eivät mene auttamaan Ukrainaa, kun kyttäävät kaikkea koko ajan. Siellä olisivat tarpeellisia. Täällä muitten haittana jatkuvasti. Mutta ydinsanomani on: antoisa ketju tämä Artemis yms... Dancke schön, jokaiselle teille!
|
|
|
tallennettu
|
Vapaus - mikä ihana sana!
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #17518 : 17.08.2025 00:33:27 » |
|
Eileithyia, uhri siinä mielessä, että monet asiat menevät täysin mullin mallin, eikä se tapahdu kivutta. Kun kohde on mun syntymä  , niin tämä sopii hyvin teemaan. Se on helppo ajatella kaikenlaista, niin minäkin ajatelin, mutta elämä ei ole koskaan piitannut olla kovin suoraviivainen mun kohdalla. Poika on nepsykirjon ihminen, ja syntymälahjana saatu vaikeus kokea empatiaa ja uhmakkuushäiriö. Mun oli pakko ilmaista että nyt riittää paska kohtelu, tämä ei käy. Aikuinen ihminen siis jo. Voi olla, että tämä kuitenkin kääntyy vielä voitoksi. Puhuttiin puhelimessa hänen kanssaan tänään, ja ehkä kova kovaa vastaan toimii tässäkin, kuten lapsenakin...  hän.  , että kyllä se on siellä kuoren alla. Huoh. Mä oon Meryem kanssa miettinyt noita menestyviä superihmisiä... niinkun mitä!? Miten joku vaan voi porskuttaa noin, ja singota omaa lahjakkuuttaan maailmaan repeatilla, kun multa ei aina onnistu edes suihkussa käyntl!  t. touhula, mulla myös  kauris.  Lilith tosin. En nyt sanoisi että se on varsinainen haitta...kuten ei mikään muukaan, se vain on. Mutta pulla ei oo kotona tuoksunu ainakaan yhtään liikaa  Ei vaan, Lilith  sopii hyvinkin siihen, että välit lapseen katkeavat. Et taida arvostaa kaurista juuri Mulla se inhokki on  Missä se nikin  tietous viesti oli? En muka löydä millään  Olisin vähän pohdiskellut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2025 00:57:55 kirjoittanut Kuuhilda »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
 |
« Vastaus #17519 : 18.08.2025 14:04:38 » |
|
Eileithyia, uhri siinä mielessä, että monet asiat menevät täysin mullin mallin, eikä se tapahdu kivutta. Kun kohde on mun syntymä  , niin tämä sopii hyvin teemaan. Se on helppo ajatella kaikenlaista, niin minäkin ajatelin, mutta elämä ei ole koskaan piitannut olla kovin suoraviivainen mun kohdalla. Poika on nepsykirjon ihminen, ja syntymälahjana saatu vaikeus kokea empatiaa ja uhmakkuushäiriö. Mun oli pakko ilmaista että nyt riittää paska kohtelu, tämä ei käy. Aikuinen ihminen siis jo. Voi olla, että tämä kuitenkin kääntyy vielä voitoksi. Puhuttiin puhelimessa hänen kanssaan tänään, ja ehkä kova kovaa vastaan toimii tässäkin, kuten lapsenakin...  hän.  , että kyllä se on siellä kuoren alla. Huoh. Mä oon Meryem kanssa miettinyt noita menestyviä superihmisiä... niinkun mitä!? Miten joku vaan voi porskuttaa noin, ja singota omaa lahjakkuuttaan maailmaan repeatilla, kun multa ei aina onnistu edes suihkussa käyntl!  t. touhula, mulla myös  kauris.  Lilith tosin. En nyt sanoisi että se on varsinainen haitta...kuten ei mikään muukaan, se vain on. Mutta pulla ei oo kotona tuoksunu ainakaan yhtään liikaa  Ei vaan, Lilith  sopii hyvinkin siihen, että välit lapseen katkeavat. Et taida arvostaa kaurista juuri Mulla se inhokki on  Missä se nikin  tietous viesti oli? En muka löydä millään  Olisin vähän pohdiskellut. No toivotaan, että kääntyy voitoksi.  Jokainen voi tosiaan ajatella kaikenlaista, eikä toisen tilanteesta tiedä. Nepsykirjohan kyllä jo selittää paljon, onneksi ei sentään sitä tyypillistä eli huumeita tai persoonallisuushäiriö, manipulaatio, sosiopatia. Nepsyille on olemassa nykypäivänä onneksi paljon tukea ja apua ja erilaisia perhetyön muotoja löytyy.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|