Sivuja: 1 ... 985 986 [987] 988 989 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5595914 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5896


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #14790 : 12.11.2011 18:26:56 »

Onnea Ironia  smitten
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #14791 : 12.11.2011 19:04:20 »

Paljon onnea rouvalle!  Grin smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14792 : 12.11.2011 19:42:58 »

Onnea ironia!!  Cheesy smitten

Varmaan ollut aika suosittu päivä...

Mekin mietittiin tätä päivää yhtenä vaihtoehtona, mut meneekin sit ens vuoden puolelle..

*röyh*.... hups, anteeks  Tongue söin just possunpihviä ja perunan ja voin kera ja puoli lasillista puNkkua.
Kun tää tällanen ruokapäiväkirja on niin tiedoks vaan.
(oon syöny koko viikon salaattia ja hedelmiä ja keitettyjä vihanneksia, kanaa ja kalaa ja raejuustoa) ((ja on ollu vähä näläkä!)

Ja Kaihomielelle kiitokset perin ystävällisestä toivotuksesta, joka varmaankin on ihan astron netiketin mukainen?!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #14793 : 12.11.2011 19:49:33 »

Eilinen Rosen-terapia avasi asiat lopullisesti uuteen valoon ja ennen hiuksia lähti tämä pakkomielteinen ihmissuhde-viritys mäelle. Hiukset menee perässä ens keskiviikkona  Wink On niin loistava fiilis, tuntuu kuin olis herännyt tollasesta reilusta kahden vuoden painajaisesta ja tajunnut, että se oli vaan unta.. mielen harhaa, sitähän tämä kaikki  smitten

 Smiley Kyllikki

Ja onnittelut Ironialle  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14794 : 12.11.2011 20:31:50 »

no massavihkiminen, ei ainuttaka vierasta. sain kirkkohäät ilman stressiä. ei kerrottu ees lapsille. eräs kysyki että onko päivä valittu astrologin kanssa kun mätsäs toi tapahtuman kartta omaani niin hianosti Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #14795 : 12.11.2011 22:16:14 »

.. Iltaisin siis aina sanon että minua saa hoitaa/opettaa unen aikana.  Smiley

Hei tuo on hyvä idea kun olen aina miettiny jotta jos laitan suojaukset niin eihän se  estä sitten jotakin hyviäkin juttuja... Vaikka kuinka sanois jotta rakkaudella ja hyvällä näistä voi tulla läpi...Alanpa minäkin sanomaan jotta hoitaa ja opettaa saa (hyvällä motiivilla sis..)
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14796 : 12.11.2011 23:44:28 »

Oih, Ironialle Paljon Onnea!!!  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14797 : 13.11.2011 00:03:10 »

terveiset presidentinsviitistä. mä rouvauduin eilen.





                       

                                 Onneva..onneva   :Smiley      smitten smitten
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14798 : 13.11.2011 02:15:41 »

Onnea ironialle!
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14799 : 13.11.2011 10:21:21 »

Kätevä ratkaisu ironia, ja päivämäärä tosiaan on erinomainen, varsinkin jos istahtaa omalle kartallesi mukavasti  smitten

Isä tulee tänne poikain juhlittavaksi tänään sillä aikaa kun käyn " työharjoittelussa". On tarvinnu jo väsätä sapuskat valmiiksi ja vaikka mitä..oon puuhannu kun pippuri puoli kasista asti Smiley

Tälläset päivät on aina hyviä, ja marraskuun masennukset tiessään, kun saa päivän käyntiin niin että aamusta asti tapahtuu Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14800 : 13.11.2011 13:16:41 »

^ Niinpä...

No, meillä juhlittiin isänpäivää jo eilen, kuten miehen synttäreitä, mun nimpparia ja miehen valmistumista, kun ne kaikki tapahtuu täs 4 päivän sisällä. Kävi vieraitakin ja kaikilla oli muuukaavaa... Tänään on sit laiskalöllöpäivä, tosin oon jo imuroinut, tiskannut ja pessyt pyykkiä niin käsin kuin koneella, joten voi sanoa et jotain olen tänään saanut aikaiseksi.  Smiley

Vielä kun sais jumpattua.... Mun polvet vaan on eri mieltä.

Arvatkaas mitä  neptunus aspect_sex venus on musta tehnyt ku  venus on mulla 4. huoneessa?
Himatissuttelijan... buck2 Oon nyt kolmena viikonloppuna vähä maistellu illalla kotona sen jälkeen ku vauva on menny nukkuun
ja mulla on siitä huono omatunto.....
Mies sano kyllä eilen ettei sitä haittaa, mut mua itseeni haittaa.
Kai mä vaan kaipaan jotain sumennusta välillä, kun tää arki on niin yksitoikkoista välillä..
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #14801 : 13.11.2011 17:38:50 »

Juu, vanhat kuvat ja päiväkirjat on välillä hyvä tapa huomata miten paljon on mennyt eteenpäin. Ja myöskin että minkälaisissa asioissa sitä "junnaa paikallaan"  Huh.

Siitä duunipaikasta, mistä aiemmin kirjoitin..en sitten hakenut. Kroppa päätti viime lauantaina selkeesti että nyt kuuntelet ja nosti kuumeen  Grin. Ei korkean, mut toimivan ja siinä sitä sitten oltiin sängyn pohjalla tiistaihin asti (viimenen hakupäivä olis ollut maanantai) kun jokainen nivel ja lihas varmisti sen ettei yhtään liikuta paitsi vessaan  2funny.

Mieli on kyllä pirteämpi vaikka tämä jatkuva pimeys ja harmaus verottaa  Tongue.
Kaamostaistelussa käytössä tällä hetkellä lämpimät mummot (villasukat), kynttilät, tummasuklaa ja kunnon maratooni "Kyllä Jeeves hoitaa" sarjaa.

Mitenkäs muut hoitaa tuon kaamostaistelun? (Näköjään tuo  aurinko oinas puskee taas kun en keksinyt muuta sanaa  2funny)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14802 : 13.11.2011 21:00:29 »

Mulla on aina ollu vaikeeta aikaa tää kaamos ja lokapaska aika. Marraskuu just kaikkein hirvein. Lokakuussa on vielä syksyn kauneutta ja joulukuussa vähintään jo kuuraa ja pakkasta ellei lunta, ja tietenkin joulu. Mutta marraskuussa ei ole kuin pimeää ja kuraa ja vettä ja ruskeaa. Ei varsinaista masennusta, mutta ei paljon muutakaan  Undecided
Mun mieli on aina ollu säistä riippuvainen. En tiedä mistä tämä tarkalleen johtuu, mutta niin se menee. Liekö se sitten vain tämä valon puute ja siihen reagointi? Mikähän tähän voisi astrologisesti vaikuttaa? :Smiley
Voihan se olla osittain tekosyykin...on tietysti hyväkin että uupumus ja tympiintyminen ja kaikki möööööööö tulee jossain vaiheessa pintaan..vaikka sitten pimeän ja kamalan maailman tähden, jos se muuten hautautuu kaikkeen muuhun? Näillä surkeillakin tunteilla ja oloilla kun on tarkoituksensa...mikä se milloinkin ja kellekin sitten lienee?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #14803 : 13.11.2011 21:06:25 »

Mulla on ollut ennen aina tähän aikaan vaikeuksia saada hommia hoidettua, opintopisteetkin rupes aina roikkumaan (joka on aika vahingollista kun tähän aikaan eniten kursseja yleensä pitäisi tehdä). Mutta nyt viime vuonna ja nyt ei ole sitä samaa ankeaa fiilistä ollenkaan. En huomannukkaa oo muuta ku esim että kuinka kauniit nuo valot kaupungillakin nyt on kun ne on sytytetty. Ei tietoa mistä johtuu, mutta tyytyväinen oon.  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #14804 : 13.11.2011 21:21:29 »

Hienoa...ehkä tämän marraskuun mollotuksen voi siis joskus voittaa smitten

Onkos täällä ketään kevätmasentujaa?
Se on juttu, jota minä en tajua...mistä se tulee?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 985 986 [987] 988 989 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: