Sivuja: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5603677 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14730 : 04.11.2011 16:28:10 »

Mulla on kaikki oikeesti ihan hyvin  smitten Hienosti, ja parempaan päin on menossa  smitten

Ainahan nyt kaikkea mälsääkin tapahtuu, mutta ei sen saa antaa laittaa asioita menemään huonosti  Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14731 : 04.11.2011 17:55:00 »

Ja nyt olen kahden vaiheilla että haenko vai en takaisin. Toisaalta ylpeä oinas ei haluaisi olla hakematta, toisaalta vaakapuoleni muistaa liiankin hyvin tapahtumat.
Ja kuitenkin töitä pitäis saada ja äkkiä, mut mut...maanantai olis viimeisin hakupäivä joten aikaa miettiä on vielä. (maha ihan solmussa, kädet ja hartiat kipeenä, oksettaa ja pyörryttää- luulen että kroppa tietää ettei pitäis edes ajatella sinne menemistä, typerä ylpeys ja tarve saada rahaa on vastassa) *iso huokaus*  Tongue

Älä mene takaisin. Ymmärrän nuo pointit rahasta yms, mutta haluatko oikeasti takaisin tuohon?? Tai jos menet, niin voithan hakea muita töitä samalla, mutta muuten kyllä miettisin tarkasti onko se sen kaiken kärsimyksen arvoista. Ehkä on aika suunnata kohti kokonaan uusia työkuvioita..  Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14732 : 04.11.2011 18:06:40 »

Ohho *Aminthir*...toivotaan että olet iiiiiihan väärässä näkyinesi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14733 : 04.11.2011 18:30:34 »

Niin tuli mullekin, mutten uskaltanu sanoo...päästä särki ja vasen rinta/käsi. Nyt meinaa taas tulla se raskas energia.


Linnunlauluja ja kukkasia kaikille Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14734 : 04.11.2011 21:06:15 »

Minä jotenkin vielä ajattelin, että linja-auto, ja joku joukko-onnettomuus, mutta luultavasti se on vain mun mielikuvitusta eikä muuta. Sekun lähtee helposti laukkomaan.

Mä en ole ihan vielä tajunnu että miten toi nenäpäivä... ???Siis kaikki ostaa jonkun nenän ja se raha menee hyväntekeväisyyteen...mutta jos sen nenänsä jättää laatikkoon eikä sekoile, niin eiks ne saa rahojaan sitten? Joo, oon tosiaan näin pihalla nenäpäivän ideologiasta.
Onko tää nenäpäivä mistä lähtösin? ^


Tiigris ja Basilika,
tuo on niin totta meille vanhemmillekin. Olen jo kohta eläkkeellejäämässä. Ja samoin kokee ikätoverit töissä. Kannattaisi varmaan kaikkien vähän avautua ja huomaisi, että kaikilla on samanlaiset tuntemukset.
Silti sitä vaan joka aamu tsemppaa ja menee paikalle. Toiset tosin sairastuvat vakavasti ja vetäytyvät vähitellen pois.

^Mun tekis mieli saarnata semmosille ihmisille, jotka tekee vastoin oman sydämensä ääntä, sanoa ihan tiukastikin, mutta kyllä se on niin, että se täytyy ihan itse tajuta, ei sitä joku toinen voi päähän takoa, miten elää kannattaa.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14735 : 04.11.2011 22:42:29 »

Entä jos pöljäilee, mutta ei anna rahaa?  Grin Sopis näin viikonlopputeemaan..  Tongue

Joo, ja "kiva" (tai ei oikeestaan) kuulla et en oo ainoa jolla on tämä vaiva.
Kyllä siihen ikä auttaa mut pirun hitaasti ja se et altistaa itseään jännittäville tilanteille. Se vaan on tuskallista välillä, mut se on aina pakko kohdata se pelko jotta sen voi uudestaan ja uudestaan selättää.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14736 : 04.11.2011 23:30:54 »

Tiigris ja Basilika,
tuo on niin totta meille vanhemmillekin. Olen jo kohta eläkkeellejäämässä. Ja samoin kokee ikätoverit töissä. Kannattaisi varmaan kaikkien vähän avautua ja huomaisi, että kaikilla on samanlaiset tuntemukset.
Silti sitä vaan joka aamu tsemppaa ja menee paikalle. Toiset tosin sairastuvat vakavasti ja vetäytyvät vähitellen pois.

^Mun tekis mieli saarnata semmosille ihmisille, jotka tekee vastoin oman sydämensä ääntä, sanoa ihan tiukastikin, mutta kyllä se on niin, että se täytyy ihan itse tajuta, ei sitä joku toinen voi päähän takoa, miten elää kannattaa.

HÖM Embarrassed
En itsekään tiedä, mitä tuossa yllä olen mahtanut ajatella...en tosiaan tunnista johtotähteäni, tuskin olen ainakaan tarkoittanut että tahtoisin vähän opettaa semmoisia ihmisiä jotka kärsivät sosiallisten tilanteiden pelosta..siltä tuo vaikuttaa  buck2
Varmasti on vakavasti otettava ongelma moinen..onko tämä nyt sitten se, jota kansankielellä kutsutaan kahvikuppineuroosiksi?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #14737 : 05.11.2011 17:39:27 »

Tuollainen nenäpäivä tempaus on hieno juttu ja toivon todella, että rahat käytetään siihen mihin ihmiset ne ovat antaneet. Minua vain tuollaisissa hyväntekeväisyys ohjelmissa alkaa ahdistaa ne ihmisten surulliset tarinat.  Cry

Eilisillan ohjelmasta jäi mieleen, että Erin on tosi symppis  smitten ja katselin myös Korkojen kera, jossa Erin oli Paten kanssa haastattelussa ja se oli aivan mahtava haastattelu.  Smiley

Ketonen ja Myllyrinne oli vakuuttavia raportoijia, heidän soisi enemmänkin tekevän tuon kaltaista journalismia. Niiden vitsit ei oo aina niin hyviä.
tallennettu
elämäonihanaa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #14738 : 05.11.2011 19:47:27 »

Keräykset ovat hyvä juttu minunkin mieletä.Tuli itsekin sinne soitettua ja toivoo,että siitäkin olisi apua smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14739 : 05.11.2011 19:57:08 »

Minä oon kyllä NIIN epäilevä kaikenlaisten keräysten suhteen...mitä isompi koneisto ympärillä, sen epävarmpemaa on perillemeno.
Kirkon naisille annoin keräykseen viimeksi, ja sekin jäi epäilyttämään, että mahtavatko mennä perille, vaikka sen pitäisi olla 100 prossaa mikä sinne perille menee..jaa-a.
Esim. niistä Thaimaan tsuanmi keräyksistä jäi niin paskanmaku suuhun...olin silloin vielä niin höveli, että annoin järkyttyneenä SPRrälle vaikka mitä...ja kukahan senkin sai? Saiko tosiaan joku joka tarvitsi sitä?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14740 : 05.11.2011 23:40:13 »

Kas vain, lisää maustetta soppaan Cheesy Cheesy Salajuoni siellä, salajuoni täällä, ding*,ding*, dong*

Eikä, SPR on oikeasti ainakin ihan mätä laitos.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14741 : 06.11.2011 10:19:14 »

Minäkin annoin kirkolle, kun pikkanen paikallinen kirkko kyseessä ja nämä...diakonissat? kertoivat itse siitä paikasta, jonka elinolojen parantamiseen rahat kerätään. Olivat käyneet siellä ja näin kuviakin siitä..okei, se oli lähetystyötä, mutta viis siitä vaikka saavatkin kristinuskon vaivoikseen, he tekeät oikasti hyvää työtä siellä.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #14742 : 06.11.2011 19:58:27 »

Niin, en tiedä onko tuossa tosiaan enää kyse hyväntekeväisyydestä, muuten kuin luovuttajien puolelta (ja periaatteessa tästäkin voidaan vääntää sitä samaa vanhaa, että onko se puhdasta pyyteetöntä hyväntekeväisyyttä, jos siitä saa itselleen jotain eli verta luovuttaessa saa hyvän mielen ja välipalatarjoilun). Koskahan kehitetään synteettinen verivalmiste tyyliin True Blood? Tongue
« Viimeksi muokattu: 06.11.2011 20:01:46 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14743 : 06.11.2011 20:27:50 »

Mikäköhän on se syy, etteivät sairaalat itse pidä veripankkia?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14744 : 06.11.2011 22:00:06 »

Kyllähän se vaatii tietysti ihan oman organisaationsa...ja tosiaan tarvis palkata aika paljon lisää työvoimaa...mutta siis jos ne maksaa SPRälle, että se vois maksaa ne palkat ja muun, niin eiks se niinkun samantien vois maksella niitä omille työntekijöilleenkin...jaa-a.

Hain töitä smitten
Just mun homma  smitten palkka paska ja hommaan en ole ihan kaikilta osin pätevä, vaikka joiltain osin ylipätevä...
Varmaan se ja sama taloudellisesti, käynkö siellä, vai olenko kotona, mutta tämä homma olisi minulle hyödyllinen.

Ja helpottais nää yhteiskunnan elätti paineetkin, vaikka koetankin olla niin etteivät ne vaikuttaisi minuun.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 981 982 [983] 984 985 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: