Sivuja: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606012 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14250 : 12.09.2011 01:16:07 »





  Tottakait Soma uskallat sen asunnon ottaa.. coolsmiley Mieki iha ite  Cheesy ostin asunnon,
  vaik ex sitä epäilikin.. idiot2 Tsemppivä sulle Soma. angel smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14251 : 12.09.2011 12:51:48 »

Voi naapurit  smitten smitten Ah.

Ei käynyt sitten kellään mielessä tulla ihan koputtamaan ovelle ja mainitsemaan asiasta? Että ihan kirjallinen varoitus? Äh.
Kai sanoit että kuka tahansa saa tulla leikkaamaan teidän nurtsin jos heinät häirii niin ettei asian kanssa pysty elämään Wink
Meilläkin täällä yksi pari kasvattaa takapihalleen viidakkoa. Hiukan on ihmetelty, että miksei kaksi pontevaa nuorta ihmistä muka saa nurtsia leikattua, kun pihaa muuten hoidetaan, mutta ei se mun elämääni niin paljon häiritse, että siitä tarvittis sanoa heitille. Kasvatelkoon nurtsiaan, jos tahtovat.

Sadepäivä taas. Ennätin jo toiova että olisi niin ihana smitten ilma kuin eilenkin, mutta ei. No, syksyllä kuuluukin sataa Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14252 : 12.09.2011 13:31:10 »

Oikeastaan vähän hiljaa sisälläni toivon, että se asunto ei sittenkään oo mulle sopiva. :Smiley
Voi hitsi! Nyt lopetan kyllä nuo toivomiset ihan kokonaan. buck2

Asunto oli täydellinen. Siellä oli paljon kaappitilaa, ihanat uudet ikkunat ja just sellanen lattia mistä olen aina haaveillu ja mitä rakastan, sellanen vaaleanharmaa laminaatti. MUTTA: kylppäriin mahtuu vaan pikkunen pyykkikone, ja seki vaan suoraan suihkun alle. Eikä taloyhtiössä ole pyykkitupaa. Siis mitä ihmeen järkeä tuollasessa on! Onko se edes turvallista? idiot2

Nyt täytyyki alkaa sitte metsästämään mahollisimman pientä pyykkikonetta ja punnitsemaan vaihtoehtoja. Oishan se aika mahtava asunto.



 Non nii. Grin smitten Mieki ostin ed.pyykkärin..vaik meillä on p.tupa.
 On se kiva omalla pestä ja sillonku haluaa..Eikä sitä pyykkiä tuu nii
 paljoo..ainakaan mulla..Ko yksin toistaseks asustelen..ai.. eiku oha mul toi
 pieni koiruli.. Cheesy      angel smitten   

Mulla on erikoisen isohko kylppäri..joka on tos hyvä juttu
Ja sitte isohko vaatehuone... Grin smitten


 
« Viimeksi muokattu: 12.09.2011 13:37:03 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14253 : 12.09.2011 14:19:53 »

mahtusko pyykkikone keittiöön?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14254 : 12.09.2011 14:53:25 »

Ihmeisiin kykenevä parantaja ilmoittautukoon nyt. Alkaa pää hajoamaan.  Cry
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #14255 : 12.09.2011 15:16:14 »

Muutos onnistuu positiivisesti

Sinun pitäisi tuntea, että omaat valtavasti potentiaalia, ja että itseluottamuksella ja hieman suuremmalla ponnistelulla muutos on todella mahdollinen, jos vain tarpeeksi sitä haluat. Jos tuntuu, että nykyinen elämäsi on epämiellyttävää tai täynnä vaikeuksia, älä kiinnitä huomiota ikäviin ja negatiivisiin asioihin. Näe se positiivinen puoli, potentiaalisi – ja toimi tarmokkaasti.

-Dalai Lama

 smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14256 : 12.09.2011 15:27:37 »

kai siihen tulee vastaavat liitännät ku astianpesukoneeseenki-luulisin.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14257 : 12.09.2011 16:00:30 »

Ihmeisiin kykenevä parantaja ilmoittautukoon nyt. Alkaa pää hajoamaan.  Cry







                 Hei Casperiina... laita viestii jos vaan haluut.. angel smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14258 : 12.09.2011 16:31:14 »

Ihmeisiin kykenevä parantaja ilmoittautukoon nyt. Alkaa pää hajoamaan.  Cry

                 Hei Casperiina... laita viestii jos vaan haluut.. angel smitten

Kiitos Unelmassa.  smitten

Mä olen monesti jo sanonut kokeneeni elämässäni ihmeitä, paljosta on selvitty. Mutta se tuho, mitä henkiset ongelmat on tehneet fyysiselle kropalle on tullut kohdattavaksi vasta nyt, vaikka olen selättänyt masennuksen ja löytänyt niin paljon rakkautta ja mielenrauhaa. Ja nyt olen keskellä pahinta painajaistani, kun muuten kaikki olisi elämässä niin täydellistä, kun viimeinkin olen oppinut näkemään asioiden valoisat puolet..  Cry

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14259 : 12.09.2011 17:00:46 »

Voimia Casperiina! Kyllä se fyysinen keho palautuu kun pidät siitä hyvän huolen ja saat tarvittaessa asianmukaista hoitoa ja apua jos se niin vaatii  smitten smitten

Voimat tulee tarpeeseen.  smitten

Mä olen kohdannut sen valitettavan asian, että lääketiede tai mikään ulkoinen keino pitää huolta itsestään ei ole mulle tarjonnut parannusta, koska se kaikki on luotu mielen tasolla. Kun on vuosikausia myrkyttänyt itseään tuhoavilla ajatuksilla. Nyt tiedostan ajatuksieni seuraukset, mutta kun paniikki on jo päällä, on hyvin vaikeaa eläytyä luomaan positiivista värähtelyä... vaikka se olisi ainoa tehtävissä oleva asia.  Embarrassed
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14260 : 12.09.2011 17:43:42 »




     Casperiina..Toivon et sait apuja.. angel smitten
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14261 : 12.09.2011 17:46:15 »

 smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14262 : 12.09.2011 17:51:16 »





                     angel angel angel angel 
                 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14263 : 12.09.2011 20:06:44 »

Toivottavasti tosiaan sait apua Casperiina smitten

Voimia toivottelen minäkin, ja lähetän iiiiison nipun myönteisiä ajatuksia sinulle, saat käyttää vaikka kaikki, ei tarvitse palauttaa Smiley

Minä pähkäilen tuota päiväkotia Shocked Shocked

Poika sanoi pari vkoa. takaperin, että yksi täti riepottaa. No, ei siitä sen enempää. Sitten, kun seuraavalla viikolla naapurin tyttö sanoi samaa, katsoin velvollisuudekseni kertoa asiasta päiväkodin johtajalle. Asia hoidettin niin, että ko. "riepottelijalle" oli kai kerrottu asia, ja hän oli sitten tentannut lapsilta, että no, ootteos sanonu niin. Ja eipä ne lapset uskalla siihen mitään sanoa!
Sitten minulle sanottiin, että molemmat lapset kielsivät kysyttäessä asian, aivan, kuin se tarkoittaisi että niin ei ole tapahtunut. Ja siinä se.
Pelkään että lapset eivät uskalla enää sanoa kotona, jos tuollaista tapahtuu! No, ehkä joidenkin toisten lapset vuorostaan sitten!
Ei tuntunut olevan mitään hyötyä...paitsi se, että ehkä tuo ko. hoitaja ajattelee otteitaan, jos hänessä syytä on. Onhan toki mahdollisuuksien rajoissa, että lapset ovat keksineet tälläisen kimppahuijauksen...aika kamalalat kuulostaa, mutta kai se olisi mahdollista.
Tänään poikani joutui teekoohon, kun eräs toinen lapsi joka kyllä väkivaltaiseksi tiedetään, oli tuupannut hänet tuolin kulmaan ja silmäkulma auki, silmä musta Sad
Ja viime talvena samainen poika unohdettiin ottaa luisteluun mukaan, kun olikin ollut legoilla leikkimässä sivuhuoneessa. Siis...miten joku lapsi voidaan unohtaa?

Olenko nyt yli herkkä hörhelö jos alan oikeasti ihmetellä tätä päiväkodin touhua?
Onko muilla kokemuksia??
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14264 : 12.09.2011 20:48:42 »

Toivottavasti tosiaan sait apua Casperiina smitten

Voimia toivottelen minäkin, ja lähetän iiiiison nipun myönteisiä ajatuksia sinulle, saat käyttää vaikka kaikki, ei tarvitse palauttaa Smiley


Kiitos Kuuhilda!  Kiss  smitten

Mä sain latauduttua Unelmassan hoidon aikana, nyt pystyy taas olemaan läsnä hetkessä, mikä on juuri sitä, mitä tarvitaan. Hengitän syvään ja olen yhteydessä keskukseeni.  angel
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Sivuja: 1 ... 949 950 [951] 952 953 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: