Sivuja: 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5606023 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14235 : 10.09.2011 07:12:12 »

Se on kyllä tosiaan niin että sitä saa mitä tilaa Cheesy Voi ei.

Minä värjäsin tuossa aamuyön pimeinä tunteina hiukseni, ja toivoin semmosta punasta. Lopputulos on kuitenkin lähinnä vain tumma. Mitään sen tarkemmin eriteltävää värisävyä en tästä löydä.
Tämä pönsö on ollut aivan mahdoton värjättävä edellisen raskauden jälkeen...siinä ei värit pysy tai sitten ne näyttää ihan kummalta Shocked
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14236 : 10.09.2011 13:29:57 »

mitähänny on meneillään.
ahdistaa tää suhde, koen etten ole rakastettu.
hukkaanko mä parhaat vuoteni odottamalla jotain.

mies siis töissä 24/7 ja sa mut tunteen oloni huonoks ihmiseks
kun oon "vaan" kotona. Koitan siis paria firmaa pyörittää. toinen 1v ja toisen alotin kesämmällä.
eli kumpikaan ei tuota mitään. joten siis minäkään en mitään tuota.
kodinkone vaan.
tee sitä siivoo tätä tee ruokaa. imuroi.moppaa. viikkaa.
mihin elämä menee.

 Undecided
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14237 : 10.09.2011 13:48:54 »

Sad
Tuttua paskaa.
Antteksi sanavalinta, mutta sitä se on.
Mulle mikä tahansa oli parempi kuin tuommonen elämä, ja siitä se sitten muuttuikin rytisten.
Ootko kertonu ukolle kaikesta, että se tietää mitlä susta tuntuu ja ootteko yhdessä miettiny että mitä vois tehdä...vai onko se poissuljettu vaihtoehto?
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14238 : 10.09.2011 14:12:08 »

käytii parisuhekurssi tammikuussa. samaan se liusuu aina.
arvot on erilaiset, eikä ne kohtaa. 
se ottaa vapaata sitävarten että menee kalaan. mutta ei mihinkä mun menojen tai ees että olis perhekeskistä aikaa. eikä sekään muutu.

Mä en usko, että tulen kuulluksi oikein . kun meillä ihmisillä ko  on tapana lakata kuuntelemasta ja alkaa miettiin mitä vastaa. ehkä se kokee sen hyökkäyksenä jotenki.
enkä enää tiä jaksankokaan. mä oon henkisesti vetäny kilometrejä ohi oma psykoterapiajaksoni myötä, 3v kaivanu mikä/kuka mä olen ja miksi. tunnistan tunteet.
se ei ees erota tunteita toisistaan.

entiä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14239 : 10.09.2011 18:02:34 »

"Minä uskallan
olla minä
enkä se ihminen
jonka sinä haluaisit.

Minä uskallan
olla täyttämättä odotuksiasi
jos niin tehdessäni olisin uskoton itselleni.

Minä haluan pysyä omana itsenäni
ja siitä huolimatta löytää sinut.

Minä uskallan
odottaa, että otat minut vastaan silloinkin
kun aiheutan sinulle vaivaa."

"Toki minä muutun ja kehityn
mutta en koskaan sellaiseksi
kuin sinä haluat
vaan sellaiseksi kuin minun kypsymiseni tie
minua johtaa."

-Ulrich Schaffer:Uskallan kohdata elämän kasvoista kasvoihin

mun voimalauseet tänään.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14240 : 10.09.2011 18:11:06 »

Ulrich on kirjoitellut viisaita smitten smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #14241 : 11.09.2011 11:13:51 »

"Minä uskallan olla se ihminen,
joka olen:
keskeneräinen, mutta kuitenkin onnellinen,
uuden edessä epävarma ja kuitenkin tiedonhaluinen,
joskus ratkaisujen edessä pelokas,
hämmentynyt ajatusten paljouden keskellä,
ja kuitenkin myös pienistä yksityiskohdista haltioitunut.

Epäilevä ja empivä,
sitten taas rohkea ja vakaa,
sanoihin mieltynyt,
sitten taas vaiteliaana syrjään vetäytynyt.

Joskus rikki revitty ja täynnä ristiriitaisuutta,
mutta myös yksipuolinen ja naiivi.
Vielä paljon muutakin minä olen,
jotain, mitä ei aina osaa kuvailla.

Minä uskallan
katsoa itseäni,

rakastaa itseäni

sellaisena kuin olen
ja antaa myös muiden nähdä minut
tällaisena

rakastetaan minua sitten

tai ei."
[/color]
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #14242 : 11.09.2011 19:05:09 »

ironia, huh! Kirjoitin juuri äsken aika samankaltaisen runon!! Shocked Tosin tuo on paljon kauniimpi kun oma väsäilyni.
Olen pitänyt viikon tauon foorumilta ja tämä pursuaa kaikkea uutta ja ihanaa, tässä se sunnuntai-ilta kuluukin!
Tuntuu, että oon taas täynnä energiaa ja luovuus pääsee taas virtaamaan vapaasti minussa ja elämässäni! Ihana tunne!  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14243 : 11.09.2011 19:24:50 »

No tottakai uskallat Soma smitten

Voi miten iso mies meillä on...pieni seitsemänvanha on niiiiiin iso, että ei esim. kehtaa pyytää tutulta aikuiselta apua kun on kiivennyt liian korkealle puuhun eikä pääse pois  Shocked
Ja muutenkin! Joka asiassa väittää vastaan!!! Oikein pitää pistää kova kovaa vastaan monta kertaa päivässä.
Täällä taisi olla muillakin ekaluokkalaisia. Ainakin *Marie*lla? Miten teidän ekaluokkalaiset käyttäytyy?
Onko niille tullu "uhma", niin kun sanotaan että kouluun menijöille tulee.
( En tiedä uskoisinko tätäkään, vai olisiko kyse vain siitä, että kouluun meno on niin iso muutos että se saa lapset kotona änkyröimään...ehkä kokevat tarvetta varmistaa turvalliset rajat, kun maailma on vielä niin iso ja pelottava paikka.)
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #14244 : 11.09.2011 19:56:49 »

Jossain adonain kanavoinnissa oli sellanen pieni kiitollisuusharjotus, jossa kehotetaan pyrkimään kiitollisuuden tilaan ilman mitään syytä kiitollisuuteen ja se tuntuu pelastaneen paljon parin viime päivän aikana. Opetella olemaan vaan kiitollinen, syitähän meillä on aina.

Löytyisikö linkkiä tuohon harjoitukseen? Adonai on tuttu, mutta tuo kyseinen kavavointi ei nyt osu silmään.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14245 : 11.09.2011 20:26:28 »

Meillä toi on kyllä välillä niin kuin murrosikäinen!
Herkkä lapsi kylläkin, ollu aina, että kaippa se ottaa sitten asiat toisia rankemmin ja ressaa enemmän.
Joskos se tästä helpottas...edellinen vähän tämmönen samanlainen kausi oli n.2v sitten, jolloin oli juuri muutettu uudelle paikkakunnalle, ja lastenpsykologin tuomio oli että pojalla on hermot kireellä, kyllä se siitä.

Ehkä  kuu rapu herkistää?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #14246 : 11.09.2011 20:42:54 »

Ja  askendentti rapu piti olla.
Toivottavasti tilanne tosiaan rauhottuu, olis parempi jos muksu sais kotona rauhottua, ettei täällä kaikki energia kulu kaikenmoiseen tappeluun.
Murrosikää tosiaan odotellessa! Leivästä voi saada aikaan paljon pidemmänkin kuin kolmen päivän välirikon, uskon Wink Tongue
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #14247 : 11.09.2011 23:10:59 »

Mitähän nyt tapahtuu? Siis taivaalla, onko siellä jotain räjähtävää?

Yhden kaverin mies on pettänyt sitä ja niillä on kauhee riita on siis kolme lasta josita pienin on vielä vauva. Yks toinen vauvallinen kaveri tuli vahingossa raskaaksi ja nyt sen mies haukkuu sitä huoraksi ja painostaa aborttiin. Mä kilahdin toissapäivänä ihan totaalisesti kun vauva on huutanut monta päivää ja tuli kirjallinen valitus meidän hoitamattomasta pihasta. Menin kaatosateessa tekeen sit pihatöitä ja huutelin kirosanoja ja laitoin naapurille aika v-mäistä tekstiviestiä yms ja nyt kaikki naapurit ehkä ei enää ollenkaan tykkää meistä mut what ever? Musta oli vaan niin idioottimaista kun sanoi et olivat miettineet taloyhtiön kokouksessa mikä olisi hienovaraisin keino puuttua tähän meidän pihanhoitoon...no kirjeen muodossa valitus!! Joopa joo, en ois puolikskaan ollu niin vihanen jos joku olis ihan rehellisesti tullu jutteleen asialliseen sävyyn asiasta.... Eipä tainnut sit olla rohkeutta.

Meidän vauva oli allerginen myös mangolle, mitään sopivaa kiinteetä ruokaa ei vielä ole. Koliikkihuudon kaltaista itkua on alkanut tulemaan taas melko paljon, on ilmavaivoja ja happamia röyhtäyksiä ja syömisongelmia... Usein joudutaan toinen syöttämään vasta kun on nukahtanut kun muuten ei syö.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #14248 : 11.09.2011 23:53:10 »

 aurinko 18  neitsyt aspect_kvi Lilith 19  oinas
ja
Nemesis 19  vaaka aspect_opp Lilith 19  oinas kaikille ansionsa mukaan  crazy2
tallennettu
joas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #14249 : 12.09.2011 00:26:41 »

Mitähän nyt tapahtuu? Siis taivaalla, onko siellä jotain räjähtävää?

Yhden kaverin mies on pettänyt sitä ja niillä on kauhee riita on siis kolme lasta josita pienin on vielä vauva. Yks toinen vauvallinen kaveri tuli vahingossa raskaaksi ja nyt sen mies haukkuu sitä huoraksi ja painostaa aborttiin. Mä kilahdin toissapäivänä ihan totaalisesti kun vauva on huutanut monta päivää ja tuli kirjallinen valitus meidän hoitamattomasta pihasta. Menin kaatosateessa tekeen sit pihatöitä ja huutelin kirosanoja ja laitoin naapurille aika v-mäistä tekstiviestiä yms ja nyt kaikki naapurit ehkä ei enää ollenkaan tykkää meistä mut what ever? Musta oli vaan niin idioottimaista kun sanoi et olivat miettineet taloyhtiön kokouksessa mikä olisi hienovaraisin keino puuttua tähän meidän pihanhoitoon...no kirjeen muodossa valitus!! Joopa joo, en ois puolikskaan ollu niin vihanen jos joku olis ihan rehellisesti tullu jutteleen asialliseen sävyyn asiasta.... Eipä tainnut sit olla rohkeutta.

Meidän vauva oli allerginen myös mangolle, mitään sopivaa kiinteetä ruokaa ei vielä ole. Koliikkihuudon kaltaista itkua on alkanut tulemaan taas melko paljon, on ilmavaivoja ja happamia röyhtäyksiä ja syömisongelmia... Usein joudutaan toinen syöttämään vasta kun on nukahtanut kun muuten ei syö.

Voi jeesus millaista porukkaa. Jos ihmisillä on pieni vauva niin luulisi että taloyhtiön tyypeillä olisi älyä  tajuta että pihanhoito ei ehkä ole just nyt se eka prioriteetti Cheesy Äly hoi. Noihin tehtäviin hakeutuu aina mitä ihmeellisimmät nipottajat.

Mitä tuttavapiirisi miehiin tulee niin en oikein voi kuin pyöritellä päätään.

Ehkä lähestyvä täysikuukin kuumentaa tunteita, mene tiedä? Ihan rauhallisissa merkeissä sen kyllä pitäisi tapahtua... Pluto on myös seisahtumassa ennen etenemistään mutta eikai sekään mitenkään räjähdysherkkä planeetta ole.
tallennettu

Aurinko, nousumerkki, Merkurius ja Uranus Jousimiehessä
Kuu Vaa'assa
Venus ja Mars Vesimiehessä
Jupiter ja Neptunus Kauriissa
Saturnus ja Pluto Skorpionissa
Kuun Solmu Härässä
Sivuja: 1 ... 948 949 [950] 951 952 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: