Sivuja: 1 ... 800 801 [802] 803 804 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5604647 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12015 : 21.07.2010 00:03:19 »

Jos haluatte kokea söpöyden yliannostuksen niin katsokaa tämä :

http://www.youtube.com/watch?v=irRTn3uGb0Q&feature=player_embedded#!

Voi miten suloooneeen!  smitten
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #12016 : 21.07.2010 00:26:22 »

Lainaus
Surulle ei tunnu olevan loppua tänä kesänä... luopumista opetetaan nyt ankaralla kädellä... elämä, joka sisälläni alkoi kehittyä on nyt poissa, on niin tyhjä olo. Elämä alkoi, mutta loppui lyhyeen. Tänään sain puhelin soiton, mummu nukkui pois viime yönä. Kaikki tämä on osa elämää, mutta suru on niin suuri, ihan häkeltynyt enkä vielä oikein käsitä tätä kaikkea...

Hmm. Voimia sinulle faithful. Ajan mittaan helpottaa.


Sain itsekkin keskenmenon keväällä. Se oli kyllä rankka kokemus, mutta silti haikealla tavalla erittäin kaunis. Koin, että se kasvatti minut lopullisesti naiseksi ja viimeisetkin rippeet sisälläni jylläävästä teiniangstikapinasta huuhtoutui pois.

En minäkään suunnitellut raskautta ja olen vasta jälkikäteen tajunnut kuinka paljon minua se asia pelotti. Olin aivan kauhuissani. Samalla opin, että on jälleen olemassa uudenlaista rakkautta mitä ihminen voi kokea - rakkautta omaan lapseen.

Äidin rakkaus ja suojeluvaisto on uskomattoman vahva.

Oivalsin itse aika nopeasti sen, ettei nyt ollut sen aika. En ole valmis vanhemmuuteen, enkä taatusti halua sitä tehdä yksin. Yritän olla syyttelemättä tai tuomitsematta itseäni mistään. Kaikella on tarkoituksensa.


Elämässäni on viimeisen vuoden aikana vieraillut kaksi ihmistä - kummatkin vain hetken - ja he ovat ainoat kaksi, jotka ovat koskettaneet minua aikuisiässä näin syvästi.



Vaikka rakkaus merkitsisi hyvästejä,
yksinäisyyttä ja murhetta,
on se kaiken kärsimyksen arvoinen.



/A
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12017 : 21.07.2010 14:22:14 »

Surulle ei tunnu olevan loppua tänä kesänä... luopumista opetetaan nyt ankaralla kädellä... elämä, joka sisälläni alkoi kehittyä on nyt poissa, on niin tyhjä olo. Elämä alkoi, mutta loppui lyhyeen. Tänään sain puhelin soiton, mummu nukkui pois viime yönä. Kaikki tämä on osa elämää, mutta suru on niin suuri, ihan häkeltynyt enkä vielä oikein käsitä tätä kaikkea...

Olen pahoillani puolestasi. Voimia!
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #12018 : 22.07.2010 15:21:57 »

Hmm. Voimia sinulle faithful. Ajan mittaan helpottaa.


Sain itsekkin keskenmenon keväällä. Se oli kyllä rankka kokemus, mutta silti haikealla tavalla erittäin kaunis. Koin, että se kasvatti minut lopullisesti naiseksi ja viimeisetkin rippeet sisälläni jylläävästä teiniangstikapinasta huuhtoutui pois.

En minäkään suunnitellut raskautta ja olen vasta jälkikäteen tajunnut kuinka paljon minua se asia pelotti. Olin aivan kauhuissani. Samalla opin, että on jälleen olemassa uudenlaista rakkautta mitä ihminen voi kokea - rakkautta omaan lapseen.

Äidin rakkaus ja suojeluvaisto on uskomattoman vahva.

Oivalsin itse aika nopeasti sen, ettei nyt ollut sen aika. En ole valmis vanhemmuuteen, enkä taatusti halua sitä tehdä yksin. Yritän olla syyttelemättä tai tuomitsematta itseäni mistään. Kaikella on tarkoituksensa.

Kauniita ajatuksia, kiitos Anahata smitten Ja kiitos myös Artemis Smiley Minulla ei herännyt missään vaiheessa sellaista oloa, etten ole valmis vanhemmuuteen, miehelleni kyllä tuli. Mutta kauhuissani olin kyllä, ensin raskaudesta ja sitten sen keskeytymisestä. Kyllä se tuntui todella ihmeelliseltä ja kauniilta asialta. Mutta tosiaan, nyt ei ollut tämän aika, turha sitä on sen enempää miettiä. Oikeastaan olen todella onnellinen kahden ystäväni puolesta, molemmat ovat raskaana ja hehkuvat sellaista onnea ja tyytyväisyyttä smitten Ehkä mä saan lapsen sitten joskus, kun on sen aika Smiley Ei iskenyt kuitenkaan vauvakuume, oon tällä hetkellä ihan tyytyväinen elämääni kaksistaan miehen kanssa.

Ensi viikolla mummun hautajaisiin. Mummu oli ollut todella rauhallinen ja onnellinen kuulemma ennen kuolemaa. Oli sanonut että on valmis lähtemään, että on saanut rauhan. Se tuntuu hyvältä, että hän ei pelännyt.

tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #12019 : 22.07.2010 22:58:30 »



                                   coolsmiley

              Asiahan ei tietysti minulle kuulu. Mutta jos kuitenkin katsoo itseensä.

                Etsien syitä tuohon naisille niin luonnollisen kokemuksen puutteeseen.

                   JOspa, jos kuitenkin, siellä sisällä olisi joku ,JOKA, ei haluakaan!!

                                                    smitten




                                 
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
epona
Vieras
« Vastaus #12020 : 23.07.2010 02:48:00 »

... Ja kun sen oikein osaa ottaa niin ymmärtää, että se olikin viesti Sinulle. Kokemus, joka opettaa.

           Ei kaikkea tarvtise dramatisoida.

Ihmisellä on tapana.


Raakaa tekstiä.


 angel

/A
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12021 : 23.07.2010 08:56:42 »

Mukava kuulla Faithful että mummisi sai elää pitkän elämän ja oli rauhallisin mielin Smiley

Isoisäni kuoli jokunen vuosi sitten, hän oli jo hyvin vanha ja voimat olivat lopussa. Hän oli pitkään puhunut että haluaisi jo päästä kotiin joten hänen lähtönsä oli loppujen lopuksi onnellinen asia. Että pääsi kotiin minne kaipasi pitkän elämän päätteeksi  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #12022 : 24.07.2010 02:38:10 »

Öitä tupaan!

Tuli sellainen olo, että haluan jakaa yöllisen, mietteliään tunnelman kanssanne. Sellainen suuri rauha, ja hyvänolon tunne kaikesta... Voiko kaikesta edes tuntea mitään, hyvää?

Olin illan kahden ystäväni seurassa, olen tuntenut molemmat 6-vuotiaasta asti, nyt melkein 20 vuotta. Teimme ruokaa ja toisen ystäväni poikaystävä oli myös seurassa. Oli äärettömän mukavaa, helppoa, epädramaattista. Oli tavallista ja tavallisuudessaan ihanaa. Katsottiin telkkarista Suurinta Pudottajaa ja taivasteltiin, ja katseltiin auringonlaskua ja taivasteltiin.  Wink

Harvoin on näin rauhallinen ja seesteinen olo, sellainen, että tuntuu kuinka kaikessa olisi se juoni, punainen lanka, selvyys, yhteenliittävä materia, joka arjen pyörityksessä sotkeentuu tunteiden, ajatusten, kiireen ja melun sekamelskaan. Ihan kuin voisin nähdä vähän pidemmälle tietämättä kuitenkaan yhtään sen enempää kuin ennenkään.

Toivoisin, että jokainen kiireinen, stressaantunut ihminen saisi rauhallisen ja itseään hyväksyvän ja ymmärtävän olotilan itselleen. Tai että voisi halata sitä ihmistä, joka näyttää murtuvan murheidensa alle, ja pelkää niin kovasti jo kaikkia. Voi, kun voisi antaa hyvää oloa toiselle. Ei ruokaa, rahaa, korviketta, vaan oloa! Plim plom, sulle tulis multa hyvää oloa nyt! Itsevarmuutta, ja itserakkautta, tervettä itsesuojelua ja voimaa, sitä tulis sulle nyt! Energiapallon, -pullon, -pyörylän tai vaikka -valon muodossa.  Wink

Onko rakkaus yksinkertainen asia? Esine, olio?

Olen kauhean rakastunut poikaystävääni, kauhean, koska ei voi hötkyä (ja hyvä niin), tuntuu niin hyvältä rintakehällä, varpaista hiuspohjaan asti, kun on vaan kokonaan lämmintä, hyvää oloa. Muttei rakkaus silti tunnu aina niin kovin yksinkertaiselta, tai minä itse? Että kuka tässä rakastaa ja ketä? Ja sitten tämä suhdekin on oma olentonsa ja se onkin tuollainen...Oho.
Tuntuu, että kahden ihmisen välinen suhde tosiaan on yksi olento, aivan eri juttu kuin sinä+minä, se on = me molemmat -olio.

Poikaystäväni   kuu  oinas naurattaa minua. Ihan hirveää räiskähtelyä ja rähisemistä, ja välillä pusketaan melankolialla nurkkaan mököttämään. Hän pitää itseään tasaisen tylsänä ja rauhallisena ihmisenä  uglystupid2 Kuin katselisi jotain jenkkiläistä iltapäiväsarjaa  Tongue

Toivon tupalaisille hyvää huomenta, olkoon se virvoittava ja valaiseva,
jaaritteleva indiima yöllä, kun menee auttamaan rakastaan tavaroiden roudauksessa.  smitten

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12023 : 24.07.2010 12:41:10 »

ihan kivaa Costa Bravalla.. fiestaa riittaa..

etta sellaista, mutta allas kutsuu nyt. luen aina vaan uusia naiskirjailijoita joista en ole kuullut, niin se vaan kaikki toiveet tulee toteen... naapurina alueen "presidentti"..  angel

aa rajjççççaus

se on ihan hullua, koska olen jarkeva en rakastu enaa paitsi olen Kaikki..  angel
« Viimeksi muokattu: 24.07.2010 12:44:46 kirjoittanut ^Atrox Fortuna^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12024 : 24.07.2010 20:14:05 »

Iltaa, täällä Lopen Uupunut Tigru.  buck2 buck2

Oon aivastanut tänään, valehtelematta, varmaan yli sata kertaa.. En tiedä mille nyt oon yhtäkkiä näin saakutin allerginen, mutta oon jo valmis hyppään parvekkeelta alas tän jatkuvan niiskutuksen kanssa  crazy2 crazy2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12025 : 24.07.2010 20:25:09 »

En ole pitkään aikaan katsonut transiittejani, mut nyt huomasinkin että mulla alkoi  jupiter aspect_tri askendentti juuri samana päivänä kun lasken myös ovuloineeni....
MIELENKIINTOISAA..  Cool
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #12026 : 24.07.2010 22:10:11 »


Iltaa tupaan kaikille!  smitten

Nyt on lomat vietetty ja täytyy tunnustaa, että Ihanat kelit oli.
Minä RRRRakastan lämpöä ja aurinkoa eikä + 30 ole mikään ongelma, joten minulla paras kesä pitkään aikaan.  Smiley

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #12027 : 25.07.2010 23:55:53 »

Onpas lämmin kesäilta täällä lakeuden laidalla!  smitten
Lähdin ulvomaan kuuta, mutta siellä se on pilvien takana piilossa.
Istuskelin aikani kesantopellolla lämpimässä tihkusateessa ja mietin syntyjä syviä.
Paljon vanhoja juttuja lapsuudesta ja nuoruudesta tuli mieleen, täytyy kai niitäkin kaivella ja pohtia, saattaa päätökseen.
Yrtitkin keräilin kun ei juhannuksena ehtinyt...

Varsin levollinen olo, nukuta tosin ei vieläkään. Samapa tuo kun loma on...

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12028 : 26.07.2010 11:55:56 »

Luonnossa lenkkeily on mahtavaa! Me käytiin eilen kanssa jollain noin puolentoista tunnin kävelyllä mäkisessä maastossa luonnonsuojelualueella..

Mulla on sellainen sähköinen olo.

Hirveästi energiaa tai jotain sellaista levotonta säpinää ja olen aloittanut jo tänä aamuna varmaan kymmeniä eri projekteja MIELESSÄNI.. Suunnittelen ja suunnittelen, mutta en tiedä mitä tekisin.

Lähinnä mietin sitä, että;
a) Raskauden aikana pitäis liikkua ja syödä hyvin. (eikä olla tällainen laiskamato!!)  knuppel2
b) Mulla ei ole yhtään vakituista liikuntaharrastastusta, koska ne maksaa...
c) Vauvalle tarvii kaikenlaisia hoitotarvikkeita ja ainakin nyt haluan 60€ maksavan imetystyynyn ja 60€ maksavan kantoliinan, joiden jälkeen tilille ei jää rahaa.
d) TULEEKOHAN SIITÄ TYTTÖ VAI POIKA  Cheesy Cheesy
e) Olenkohan nyt jo raskaana?? Pari viikkoa vielä pitää odottaa, että saa tuloksen, sinä aikana ehtii järjestellä tulevaisuutensa vielä sata kertaa uudestaan, tulevan vauvan nimikin muuttuu joka päivä. Mira, Minka, Janna, Santos, Anton, Mariel, Inka...
f) Hmm, ajattelenko liikaa?

Mutta juu, en ole ainoa kärsimätön tässä perheessä. Skorppari odottaa innolla. Se makas eilen pää mun mahan päällä ja kuunteli. Sitten se alkoi vaan itkemään ja halimaan mua ihan sekopäisenä kun on niin onnellinen.. Smiley

Anteeksi kun puran tänne tämän kaiken!  2funny En vaan voi esim. töissä tai kavereillekaan oikein puhua tässä vaiheessa mitään, kun mistäs sen tietää jos menee vaikka puoli vuotta ennen kuin raskaudun.

Onhan tässä kaikessa myös oma stressinsä lähinnä rahojen riittävyydessä (ja huom.huom., kyllä mä oikeesti ajattelin ensin ostaa ne välttämättömimmän vauvantarvikkeet vaikka kaikista kalliista hienouksista haaveilenkin).. Onneks kirpparilta ja tuttavilta saa siistejä vaatteita sun muuta..

Ei vaan oikeen tiedetä että missä asutaan vuoden päästä, onko se omakotitalo vai rivari vai kerrostaloasunto, vuokra vai omistus... Sinnittelisikö jossain pienessä kaksiossa, että olisi takuulla varaa maksaa vuokrat ja ois varaa säästää ensiasuntoon vielä rahaa...
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #12029 : 27.07.2010 08:06:20 »

Tiigris, ei liikunta maksa välttämättä mitään Smiley Esim. mainitsemasi luonnossa liikkuminen on ilmaista ja ihanaa! Jos haluaa vähän investoida niin sauvakävelyssä sauvat maksavat vain kerran, mutta se on todella hyvä liikuntamuoto; aerobista liikuntaa + käsitreeni + hapenottokyky kasvaa kohisten!

Nyt kesällä uimaan luonnonvesiin  smitten
Venyttelyä, joogaa, pilatesta voi tehdä kotona! Pyöräily on lajeista parhain  smitten Toki täytyy olla pyörä ja sekin maksaa sen kerran sitten..


tallennettu
Sivuja: 1 ... 800 801 [802] 803 804 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: