Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542910 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1170 : 02.05.2008 09:49:52 »

En saa oikein selvää mitä Tigrikselle tapahtui= Meillä taas tuli jopa lähenemistä mutta kummankin pitää olla sitte niin cool.. meillä on tainnut olla 1 riita koko 7 kk tuttavuuden aikana, se oli 20.1 ja sitten ei tavattu noin 2 vkoon. Kumma kyllä haluan pitää tyypin kuvioissa vielä - jos vaikka paras aika olis edessä.  jousimies (optimist)

Vaikka olen tavannut taas kymmeniä muita, ei kiinnosta silleen tosissaan.. vielä..

Tosiaan siis, tee jotain aivan muuta kuten minä tein, matka, uutta nähtävää, uusia ihmisiä, ehkä se hemmo sitten on saanut jotain selväksi itsensä kanssa ja näet tekstaako keskellä yötä yksin vai mitä.. minutkin haluttiin nähdä mutta myönsi olevansa liian humaltunut, ja sitten aloinkin miettiä tarkkaan koko kokemuksen, että hän oli siellä joogakoululla se minua kiinnostavin (siis vetovoima, vaan olihan siellä monia), mutta ei tarkoita että olisi vielä valmis mihinkään henkisyyteen-. Se "joogaoppi" minkä hän maassaan sai, oli "tee mitä haluat" ja sitä olen nauranut hänelle, joo.
  2funny Cool :Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 12:19:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1171 : 02.05.2008 10:12:59 »

Ardith, joo kännijuhlat sopii niille, joiden on siis helppo olla tyhjäpäitä muutenkin.. onhan sitten vaihtoehtoisia vappuja, esim itse olin synttäreillä hienossa huvilassa ja keskusteltiin fiksusti. Keskustan läpi menin nopeasti. No mutta nyt on kesäistä. Ja duunia silti..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1172 : 02.05.2008 10:51:10 »

Aurinko piirtää veteen kuviaan,
niin hiljaa vesi lainehtii,
jatkaen sinisiä uniaan.
Tuuli lempeästi puhaltaa,
perhosen jo lentoon opastaa.
Niin hento on perhosen lento tuo,
kun vielä kantaa sitä siivet nuo,
jotka kesän sanomaa meille tuo.

(kirjoitin tuon eilen mökillä)

Hyvää huomenta ja päivää kaikille! smitten angel

Tigrulle iso ja lämmin halaus,kaikki kyllä selviää,ennenkaikkea,sinä
selviät! Mistä tahansa! Voima nainen. coolsmiley smitten

Mä odottelen tässä isosiskoa,hän tulee viettämään pitkästä aikaa viikonlopun
tänne kotiin. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
mirka222
Vieras
« Vastaus #1173 : 02.05.2008 11:33:37 »

Juu, ei tuo kännääminen ole yhtään hyvä juttu, varsinkaan ongelmien selvittelemisessä Grin Mulla on lähes aina kymmenkertaistuneet ongelmat kännäämisen seurauksena, jolloin tuppaa helpommin saamaan "itkupotkuraivareita"...Vappuna sain taas kuulla kunniani eräältä  harka "ystävältä", toisaalta enpä tiedä oliko hänkin sitten hirveässä tuiskeessa...Ketuttaa vaan tuollainen yltiöpäinen konservatiivisuus, ehkä tempperamentit ei vaan sovi yhteen..Oon nyt vähentänyt tietoisesti juomista,  mutta vaikeaa se yleisesti ottaen nykyaikana on, varsinkin, jos suurin osa kavereista ryyppää pari kertaa viikossa eikä voida nähdä muuta kuin kännäyksen merkeissä..Noh, opiskelukaverit ei ryypiskele niin paljon, mutta koen olevani vähän eri planeetalta heidän seurassaan..Exän kanssa sain puhuttua onneksi vappuna, hänelle tuo viina näyttää sopivan paremmin: hän ei puhua pukahda selvinpäin, mutta kännissä sitten höpöttää senkin edestä...Sanoi rakastavansa yli kaiken ja heittää tietokoneensa vaikka parvekkeelta alas, jos se on siitä kiinni..Kämppä on kuitenkin irtisanottu ja muutamme omiin asuntoihin, saa nähdä muuttuuko tilanne parempaan vai huonompaan päin..Olemme vain niin erilaisia, ettei haluaisi kuitenkaan lähtä toista muuttamaan oman tahdon mukaiseksi, vaan muutoksen tulisi lähteä henkilöstä itsestään..Toisaalta ei kummassakaan sinällään mitään vikaa ole, kiinnostuksen kohteet ja käsitys parisuhteesta ovat vain niin erilaiset.. 
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1174 : 02.05.2008 13:37:32 »

kerroinko mä siitä yhestä miehestä, joka häkelty kovasti mut tavatessaan? käykö villille tähdelle ikinä niin? tai miten WS reagoi semmosiin? sanoo suoraan, että ekköhän ny painu johonki siitä..?

oon vaan eilen miettiny sitä, että oisko mun pitäny suoraan sanoa, ettei käy ihan niin tuttavalliseks ku mä vaan jotenki jousimiesmäisesti taas kerran paistattelin suosiossa ja olin olevinani.. kunnes oma mies kysy, että häirihteekö toi sua et pitääks meijän vaihtaa baaria.

onneks mun lellona ei oo semmonen samperin mustasukkailija, joka vetää ketä vaan turpaan joka ees kahtelee päin! en kestäis hetkeäkään.. californicationissa sillä muijalla se uus ukko oli kyl semmonen, että hyssytteli ku toinen mies haukku sitä muijaa ja kun muija tuumas et no ok, hän vetää ite sitä turpaan niin ei ois muka saanu!! v*ttu että kirosin miehelleni sitä.. ehkä tulvi muistot mieleen mun exästä ravusta, joka oli just semmonen et jos hermostuin ni se vaan et "HYSHYS nyt".. sit meni vaan vielä enemmän hermot.  tickedoff huoh..

kaunis ilma tänään  :Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1175 : 02.05.2008 13:54:50 »

Tigris, me henkiset naiset luulemme usein miehistä jotain ihmeellistä.. eikä ne ole.. missä ovat henkiset ystäväsi ja muut ystäväsi, eiköhän niitä ole. Osaatko katsoa objektiivisesti näitä miehiä, joiden takia kuohuat niin paljon? Viime suhteeni pakotti siihen. Mitä tämäkin jäbä olisi tarjonnut?

Ystävät, minutkin nappaa yksi miespuolinen ystävä innoissaan liikenteeseen, lasten kanssa, emme tosin sovi yhteen mutta historiikissa muuten samaa ulkomaisten kanssa.

Joo marix, ei ole miehet viime aikoina villiintyneet liikoja, kai ne tapaamiset on olleet enemmän älyllisiä. Kun en viitsi hurmatakaan sellaisia jotka ei kuitenkaan innosta. Ja sitten jos vähän hurmaa sellaista joka innostais niin.. njaa.. noin 3 vanhempaa miestä on olleet kiinnost/hullaant (hyvä asema, yritys tai säätiö), pari veskaria eri toten, jaksoin katsella aikani kun itseä ei kiinnostanut eikä millään uskonut-

Jahas, vkl alkaa. 
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 15:13:45 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1176 : 02.05.2008 14:34:12 »

tigriä pitäs nyt vähän piristellä Smiley en vaan tiiä uskallanko sanoa yhellekään naiselle enää mitään, kun oon jonkun 3 kappaletta suututtanu nyt viimesen viikon aikana.. olemalla vaan huumorintajunen..  Cool

taidan jättää ne piristyssanat sashan hoidettavaks Wink en osaa sanoa muuta kuin, että kyllä sä selviät nainen!!!!!  knuppel2

ja tässä jotain piristystä kans;

"Hai ku siinä olis ripa, sano mustalainen kun hevonen suahon uppos."

"Kyllon rahaa, mutton reirekki kipiät."

"Niin teherähän ku isäntä sanoo eikä niinku hyvä tulis!"

"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäk ronaltsin."  Grin

"On niin kiirus, nottei kissiäkää kerkiä sanomahan ku pitkähäntääseksi eläämeksi."

"Hengellistä hyminää, sanoo Haka-Jaska ku kirnuhun piäri."
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1177 : 02.05.2008 15:22:21 »

No mutta teepä se, olen tehnyt sen joskus Englannissa ja joskus Kanarialla ja kaikenlaista on tullut sitten! Arvaas miten moni on joutunut eroon siitä jonka kanssa piti elää loppuelämä? Allekirjoittanut yhden kerran, sen jälkeen, pystyykö ottamaan todesta - eikä kuitenkaan enää olisi sen yhden kanssa kuin ystävä!" Siten tämä leikki joskus menee. Nyt mene hemmottelemaan itseäs kaverien kanssa, ei viinaa, aurinkoa ja jotain viatonta.

Elämä on tarina, joskus jotkut ovet sulkeutuvat.

Sitten muita aukeaa..

tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1178 : 02.05.2008 16:25:49 »

Tigrinum! smitten Kiss

Vastaan kysymykseesi,että onko joku joskus halunnut vain nollata
pään ja unohtaa?
Kyllä varmaan hyvin moni.Minä ainakin ja useasti.
Olen tunneihminen ja koen syvästi sekä ihastumisen,rakastumisen,että myös eron.
Olkoon se ero sitten minkälainen tahansa,niin sitä vain tuntee itsensä yksinäiseksi,säälittäväksi,tyhmäksi,ja muuta kuin sitä erosurua ei pysty ajattelemaan.
Jos sinua yhtään lohduttaa,niin et ole ainoa.Ystäväpiirissäni ainakin useimmat naiset ja miehetkin,jotka ovat eron läpi käyneet,ovat olleet ihan samassa helvetissä.
Silloin ei auta se,että miehiä riittää ja uusia tulee.Ei se ole sen arvoinen ja muut fraasit.
Moni latelee niitä myös siksi,ettei kestä katsoa surevaa ystäväänsä,tai pohtia hänen kanssaan mikä meni pieleen.
Odottaa saavansa iloisen ystävänsä takaisin jakamaan omia juttujaan.

Enkä nyt tarkoita ketään täällä sinulle kirjoittanutta,vaan noin yleisesti.

Ei siinä muu auta kuin tuntea kukin tunne kerrallaan tai koko hullunmylly yhtä aikaa.Valvoa ja itkeä. Cry
Ja jos osaat itkeä,on se yksi suurimmista lahjoista ja puhdistavin myös.
Kaikella on aikansa.Sanotaan että ero on pieni kuolema ja joskus tuntuu,että pitkän liiton jälkeen se on pahempi,koska se toinen on elossa,vaan ei enää sinulle.

Mutta se on varmaa,että yli siitä pääsee ja siihen auttaa aika.
Ei kovin nopeasti,jos on vakava suhde ollut,mutta pääsee kuitenkin.
Ja joskus huomaat katsovasi taas sillä silmällä jotain uutta ja silloin tajuat,että suru on ohi! smitten

Älä kiellä tunteitasi,vaan elä ne!Niin et ainakaan masennu ja jää sellaiseksi,jota pelkäsit.
Juu,ja olen kuullut tuon saman,että sinä olet niin vahva.Mutta kun jää kolmen lapsen kanssa yksin,ei olo tunnu kyllä kovin vahvalta.
Mutta selvitty on ja taas vilkuilen sinne ja tänne ja myös miehet takaisin. Cheesy Grin smitten

Tähtää ensin siihen päivään,kun huomaat,ettet aamulla ensimmäiseksi muistakkaan eroasi.Se on jo pienen voiton merkki! Smiley
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1179 : 02.05.2008 16:30:12 »

Tigrinum, hienoa, kun huomaat ettet tarvitse juoda kun kaverisi joi. Ehkä opetus olikin löytää omat rajat ja tahto. Rakastuminen on niin ihanaa, myönnetään, mutta kun sitä ei voi omistaa eikä se tule tahtomalla, se on sydämen tila joka on. Unelmoi paremmasta niin ihmeet voi yllättää....

Wink Mateve
tallennettu

mateve
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1180 : 02.05.2008 17:12:46 »

itse en juo todellakaan yhtä usein ku oma ukkoni. ei oo tarvetta, kun tää pystyy juomaan kotona ollessaan.. ei siis tarvi aina lähteä johonkin.

edellisessä suhteessa olinkin absolutisti, kun mieskin oli. eihän se hyväksyny mitään alkoholia, joten oli paree olla juomatta. siitähän se riemu sitten repes, kun lähin opiskelemaan. join "salaa" kaikki keskiviikot ja sit viikonloput vaan seurustelin Wink

minä jätin sitten lopulta.. itse jättäneenä opin paljon itestäni sen suhteen kautta. sitäpä sitten yritän eroaville ihmisille sanoa, että varmaan opit suhteesta jotain edes. en tiedä kuinka paljon jätettynä voi oppia, riippuu varmaan suhteesta ja ihmisistä. mitä tigri on oppinu? Smiley minä opin jättämään ennen ku petän, mm. opin tunnistamaan itestäni ne merkit, sen etten enää välitä.

enpä tiedä mitä tekisin jos nyt tuliskin ero. yhteiset kissat ja kaikki. mut luulen, että vaihtaisin paikkakuntaa. muuttaisin helsinkiin sinne missä mun alan työpaikat on. vaikken kyl usko, että pakeneminen mitään auttaa ikinä missään. joskus ne tilanteet kuitenkin naaman eteen tulee ja ne pitää vaan kohdata.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1181 : 02.05.2008 17:41:32 »

Kaikista suhteista oppii kumpikin jotakin ja se on posiitivinen asia. Smiley

Mutta nyt kuitenkin haluan hehkuttaa aivan ihanaa miestä,jota suuresti arvostan! smitten
Nimittäin tuota Graigh (?)jotain,joka nimellä Leijonamies tunnetaan. Cheesy
Wau!Siinä on mies!!!!!!!!
Katsoin äsken,miten hän hoivasi leijonia ja tiikereitä ja auttoi uudet poikaset maailmaan tilanteessa,jossa emo ei niistä lainkaan piitannut ja jo se häkissä olo tuskaisen synnyttävän tiikerin kanssa,huh!
Lisäksi tuli vielä perätilassa toinen ja oli aika huiman näköistä.

Luontoretkeni sujui taas niin ihanissa merkeissä ja kävinkin katsomassa valkovuokon ja keltavuokon eroa.Eipä juuri muuta kuin väri ja se,että keltavuokon lehtityvestä voi lähteä kolmekin kukkaa,kun valkovuokolla vain yksi.
Kiviä,höyheniä ja käpyjä oli taas taskut pullollaan kun tulin kotiin.
Ja vanha hirvensarvia muistuttava oksa. Grin

Sitten havaitsin aivan oudon ilmiön.
Joku eläin on alkanut käyttämään tampooneja! Shocked
Mietin että mikäköhän.Orava siinä katseli vierestä,mutta ei,se oli liian pieni.
Tovin päästä jonkin eläimen hygienian hoitoon kuului wc-paperi! tickedoff
Voi elämän kevät sanon vaan ja yäk! buck2
Välillä nautinnon keskellä herää tuo suuttumus oikein kunnolla,kun seuraan ihmisten touhuja metsässä. knuppel2 tickedoff

Nyt kai pian voidaan puhua jo alkukesästä,sillä lupiinin lehdet jo korkealla,kielot pienillä nupuilla,juhannusruusuissa pienet lehdet,,, smitten

Ja muuten,tapasin tänään yllättäen kaupassa nuoruudenihastukseni. Cheesy
Muuttuneitahan ollaan kumpikin,mutta vain vähän. Wink
Sain kylään kutsun,kun on näille seuduin hänkin muuttanut.
Mutta se reissu taitaa jäädä väliin,sillä ihastus jäi nuoruuteen.
Kiva oli silti jutella. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1182 : 02.05.2008 18:36:54 »

Jaa mitä on oppinut vuosien saatossa.
Yksi tärkeimmistä on samanlainen huumorintaju.Ilman sitä ei hommasta oikein tule mitään.
Sitten se,että minun tulee saada olla täysin oma itseni ilman mitään rooleja ja tuntea,että minut hyväksytään sellaisenaan.
Sama pätee tietysti toiseen.
Ja molempien itsenäisyyttä ja omaa vapautta arvostan myös.
Aikaa omille ystäville ja touhuille.
Joskus muutokset suhteessa lähtevät niinkin kaukaa,kuin lapsuudenkokemuksista.
Minä olen saanut olla lapsi ja hoivattu,mutta viimeisessä suhteessani tuntui,että minusta odotettiin hoivaajaa ja kädestä pitäjää koko ajan.
Joskus tuntui jopa siltä,että olisi pitänyt olla se äiti,jota kumppanilla ei omien sanojensa mukaan ainakaan ollut.

Ei minusta ole miehelle äidiksi ei hoitajaksi,paitsi silloin,jos tulee sellainen tilanne päälle,että toinen tarvitsee tukea.Kuten nyt läheisen sairaus,kuolema tai muu vastaava.
Lapsia on hoivattu jo niin,että miehelle haluan olla nainen ja kumppani.
Nyt voi tuntua siltä,että kirjoitan tyyliin minä,minä,minä.
Mutta sen juuri opin,ettei heikkoa hoivasuhdetta enää minulle kiitos! Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1183 : 02.05.2008 19:40:06 »

Opitko ehkä TARKKAILEMAAN enemmän.. olen kysynyt muutamilta näkijöiltä ja kenenkään mielestä suhteeni ei lopu.. siis ei lopu rumasti varmaankaan.. olen oppinut tarkkailemaan, oli minullakin pisteeni jolloin koin sen sulautumisen ja ole siinä sitten kun mies keksii muuta.

Joten silloin nainen keksii muuta tai muita..> ura. Matkat. Ystävät.

Aiemmin jos kysyin näkijöiltä - ne paperit taitaa olla tallessa jossain - sanottiin kyllä loppumisestakin ja yksi mitä sanottiin, tuli mieleen, oli että tulisi nuorempi ja henkisesti valmiimpi.. ja tulikin.. mutta ei vieläkään lopullinen.   Kiss Mutta kyllä kaikenlaista puppuakin tuli kuten että kesällä 2006 tulisi joku.. ja jotkut lupasi että tuon lyhyen suhteeni sankari olisi palannut kuvaan (joku saattoi jopa sanoa että maamerkki ja tapahtuma, jossa hän töissä > ei ihme jos kuuntelin). Ei, ei. Harva neuvoi kokonaan katkomaan välit ja se oli parasta! Täytyy sanoa että t touhula neuvoi niin. Touhula näki jotain muutakin suht ok, ei tietty kaikkea. (Tämä kiinnostus näkijöihin aikanaan liittyy siihenkin, että tutun selvänäkijän kanssa piti tutkia näkemiskykyä.. hän taas näkee yleisiä asioita, ei yksityisiä erityisen hyvin; siis maailmantilanne, tulevaisuus, ainakin omasta mielestään..)

Aina pitää pitää mieli rauhaisana eikä mennä tunteisiin liikaa.. muuten ei ole elämässä kuin vuoristorata suhteiden mukana > liikaa riippuvuutta toisesta. Ei helppoa tiedän, jos on vahvat kemiat.

PS Olinpa unohtanut että tuo hankala henkilö puhui nk rakkaudesta  2funny ja henkisyydestäkin, mutta se siitä. Tämä jonka kanssa nyt olen liikkunut, tietää myös sellaisesta, mutta onneksi ei suuria lupauksia. Silloin voidaan kokea käsillä oleva juttu-

Että semmoista kahvitaukoa.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2008 07:19:10 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1184 : 03.05.2008 07:12:12 »

tigru

Niiden "väärien" kanssa pitää reenata suhteita että ei sitten mokaa sitä suhdetta "sen oikean" kanssa  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: