Sivuja: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8512484 kertaa)
0 jäsentä ja 35 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11310 : 16.04.2010 15:24:34 »

Onnea kotimatkallenne  angel

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #11311 : 16.04.2010 15:36:37 »

^__^ No sitä tulevat tarvitsemaan. Itävallan joka ainoa lentokenttä suljetaan tänään. Kiss

Mun mies on jumissa Frankfurtissa ja kait tulee sieltä viimein kävellen,
kun se ei eilen meinannut uskoa mua millään, että ota hemmetti se lento NYT!!!!

Ei meinannut uskoa vielä tänä aamunakaan, ettei niitä pirun lentoja saa
ja kentät ja ilmatilat on menossa täälläkin yhtä kiinni kuin pohjoisessakin,
kun huusin jo sitä, nyt on ihan turha surra niitä lentoja, vaan etsiä
jo kiireenkauppaa junaa, bussia tai vuokra-autoa.

Nyt se on viimein tajunnut sen lentohomman, mutta ei kykene harmiltaan toimimaan nopeasti
ja varaamaan sen junan, bussin tai vuokraamaan auton, vaan kiroilee siellä nyt ensin kaikessa
rauhassa ja sitten kait kun on siltä selvinnyt, niin kaikki liput juniin ja busseihin on menneet
ja vuokra-autoja ei ole enään tarjolla. buck2

Tyypillinen Jousimies sanoisinko?  Grin buck2
« Viimeksi muokattu: 16.04.2010 15:41:35 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11312 : 16.04.2010 16:19:50 »

Grin  jousimies het!
Tämä joukkari oli tänään menossa etukenossa POSTIIN, vaan eipä ollut menemistä, koska kaikki kaksi postiamme on liitetty kauppojen yhteyteen ja   kaupat ... lakon takia kiinni  crazy2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11313 : 16.04.2010 16:50:07 »

jaa, se meni tämä päivä taas asioiden hoidossa, niin en ehtinyt omaa projektiani edistää yhtään.

no, otanpa perjantai illan sitten ihan loman kannalta, enkä rasita aivosolujani millään vakavalla ajatustyöllä ainakaan tänään. Smiley

relax.....

tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11314 : 16.04.2010 19:40:19 »

mikähän tässä päivässä on piälessä kun aamusta asti kaikki menny viturallee. pää kipee huutamisesta eikä kakarat tottele . ääääääääääääääähhhhhhh
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kristiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11315 : 16.04.2010 21:25:54 »

pysäyttäkää mut! tekis mieli mennä koulun ikkunasta sisään jatkamaan kuvanveistotyötä :'D kuvanveisto <3
tallennettu

*nouseva vaaka
*aurinko rapu
*kuu skorpioni
*merkurius ravussa
*mars ja venus leijonassa
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11316 : 16.04.2010 21:27:02 »

pysäyttäkää mut! tekis mieli mennä koulun ikkunasta sisään jatkamaan kuvanveistotyötä :'D kuvanveisto <3
2funny hillitse ja odota maanantaita  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11317 : 16.04.2010 21:27:44 »

wow, kuvanveisto. en ole ikinä kokeillut. todella kiinnostavaa. lapsena tosin olin keramiikkakkerhossa mutta se ei oo ihan sama....

mitä materiaalia ja millä välineillä?

*utelias*

olisi mahtavaa kokeilla joskus.
tallennettu

Kristiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11318 : 16.04.2010 21:34:38 »

oi me tehään ihan kipsiveistoksia <3 se on aivan ihanaa kun pääsee sotkemaan savessa ja kipsivalussa. tehään tässä kurssissa antiikkisista patsaista (lähinnä päistä) mallista. ite teen kuolevaa orjaa. se on niin herkkä ja todella upea.

Lisäksi oli pakko valita juuri se kun isukki on kanssa tehnyt sen. aina pitää haastaa isäukko!  Wink
tallennettu

*nouseva vaaka
*aurinko rapu
*kuu skorpioni
*merkurius ravussa
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11319 : 16.04.2010 21:37:07 »

smitten

hih...totta, isäukot pitää haastaa.

minä en oikein osaa isääni haastaa pienkoneen lentämisessä, mäkihypyssä, kaupanteossa tai autoilussa, niin ....yhden keksin: itsepäisyys Grin siinä olen jopa ehkä, öhm, melkein voittanut :Smiley Undecided Cry

lapsena isä antoi (tahallaan) mun aina voittaa shakissa. Smiley
tallennettu

Kristiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11320 : 16.04.2010 21:43:38 »

isit on ihania! (ja äititkin  smitten)  Teidänpä isäukko onkin monitaituri :O näemmä tykkää lentämisestä kun lentää pienkonetta ja mäkihyppää Shocked aika hurjapää! Mun on helppo kisailla isin kanssak un meillä on niin samat mielenkiinnon kohteet, taide ja huono huumori. ja angstaaminen ajoittain. ehkä se johtuu siitä että hänkin on  rapu  Wink

Sit äiti on aina silleen et älkääpäs nyt siinä lapset uhotko.
tallennettu

*nouseva vaaka
*aurinko rapu
*kuu skorpioni
*merkurius ravussa
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11321 : 16.04.2010 21:56:28 »

mun isä on tosiaankin hurjapää, sellainen Ukon salamanisku....jos ilmaistaan suomalaiskansallisromanttisesti tjtn. isän kanssa on aina ollut ihan erityinen 'sielunyhteys'...tosin terveys on hällä nykyään jo heikompi, kun ikää alkaa olla kohta 70.

hällä synttärit Vappuna. katoin että vapun vanha nimi oli Helavalkeat...kelteillä Beltane....

äidit ja isät on ihania, ja heitä kun ei ole kuin 1 kpl kumpiakin.... Smiley oon iloinen kun kaikenmaailman vääntöjen jälkeen välit molempiin on nykyään hyvät...

tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11322 : 17.04.2010 16:43:03 »

aloin miettiin semmosta. että.. jos "syntyy" jotakin, esim tässä ko tapauksessa nyt vaikka mukeloni ryhtyy artistiksi. niin eikös sille voi luoda kartan kans. jos määrittelee ilman syntymäaikaa mutta esim päivämäärän sille hetkelle kun joku ahaaelämys olis tullu, tässä siis toi tähti-kisa?
onkostää ny ihan tyhymä ajatus.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11323 : 17.04.2010 16:53:34 »

ei ollenkaan.

minä teen usein karttoja tapahtumille, jopa hetkille kun olen saanut jonkun tärkeän oivalluksen.

ja olen huomannut, että nuo kartat kommunikoi oman syntymäkarttani kanssa selkeästi. :Smiley

tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11324 : 17.04.2010 17:31:44 »

isukeilla on kivoja taitoja, mutta niin on tyttärilläkin nämmä :Smiley

niin joo, kuulemma isukkini on hyvä piirtäjä (äitini mukaan), ja sen jo tiesinkin että on suuri musiikin ja elokuvien ystävä. musiikki vaan on omaa aikakauttaan....missä on hienotkin puolensa....

mun äidillä on taas jokin 'aliarvioin itseäni' ongelma, koska hän näkee lahjakkuuksia vain muissa mutta ei itsessään. :Smiley (minä taas en usko tähän)

se on harmillista.

huvittavinta olisi, että jos isäni pääsisi ennakkoluuloistaan esimerkiksi pitkätukkaisia miehiä kohtaan, niin hänellä ja mun miehellä voisi olla yhteistä, esimerkiksi elokuvat ja luonto...

mutta nykyään suhde on vain sellainen vihamielinen 'p****n m****u sälli joka varasti mun tyttären'
 :Smiley Undecided Cry

niin isä on aika omistushaluinen ainoasta tyttärestään, mutta toisaalta aina mun puolella. mutta usein liikaakin, ei kaikki muut ole mun vihollisia, joilta minua pitää suojella :Smiley

hassuja nuo ukot.....

« Viimeksi muokattu: 17.04.2010 17:35:02 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Sivuja: 1 ... 753 754 [755] 756 757 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: