Sivuja: 1 ... 749 750 [751] 752 753 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8513120 kertaa)
0 jäsentä ja 33 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11250 : 09.04.2010 12:31:32 »

Hyvää matkaa Zaphirille, toivon että nautit matkasta ja saamme kuulla, kuinka sinä koit Wienin, ja miten se eroaa yksilöllisesti Sashan kokemuksesta Wienistä...on aina ilo kuulla uusia tarinoita.
 smitten

Mulla kun ei ola tällä hetkellä varaa matkustaa ulkomaille, niin kuulen mielellään matkakertomuksia Smiley

tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11251 : 09.04.2010 12:42:11 »

ihana ilma, aurinko paistaa  smitten

tehdään ipanatsin kanssa lähtöä esikoisen koululle kun reksi lainaa meille juhlasalia ja laitto pyynnöstä mikit ja kaikki toimimaan Smiley
maanantaina on kova koitos, aamulla lähdetään heltsinkiin täältä maalta Smiley

jos on haluja nii voi käydä antamassa äänen yleisönsuokikin tittelistä:
http://koululainen.fi/tahti-2010/esitykset/taru-laulu-linnavuori

tänään on ohjelmassa vielä koemeikki ja koekampaus että miltäs näyttää kunnon kasari, krepattu tukka ja niittivyöt ja sifonkihuivit Wink
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11252 : 09.04.2010 16:07:37 »

hienoa jos olet löytänyt sellaisen kohteen jonne haluaisit palata....ja muutenkin mielenkiintoista.

minä oon nyt ihan puhki kun oon juossut koko päivän asioilla.....

vihdoin kotona, talvitakissa alkaa olla kuuma.

odottelen Wien kertomuksia. smitten

tallennettu

Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #11253 : 09.04.2010 19:32:04 »

Iltaa tupaan!

Ja Perjantaita. Suurimmalla osalla taisi alkaa vapaiden vietto, minulla oli taas puolestaan tänään viikon ensimmäinen työpäivä ja seuraavat 7 pv samaa rataa.  Tongue

Oi Amsterdam! Tai Hollanti....  smitten Parasta on kuitenkin minusta keväällä ne pellot, jotka hehkuvat kukkaloistossaan. Onkohan siellä jo sen aika?
Mutta tykkään Amsterdamin kirppareista, bubeista, joissa pyydetään anteeksi jos kännykkä soi ja syöksytään pihalle puhumaan Grin ... vähän toista kuin Suomen kännykkäkulttuuri.
ja toreista, joissa kukkaloisto on myös mahtava.
Kanaaleilla ajelu on myös mukavaa.
Mukavia musoitakin sieltä löytyy, ja pidän ihmisistä siellä. Ystävällisiä.  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11254 : 10.04.2010 10:05:03 »

Pitänee tästä lähteä kohti Helsinki-Vantaata, että ehtii sielläkin tehdä ostoksia.  Smiley Jotain kivaa lahjaksi pitäis miehellenikin jostain löytää, kun on se 20-vuotistapaamistamme juhlistamaan luotu matka. Häneltä nimittäin sain oman lahjani jo siellä Dubaissa.  :Smiley

Ihanaa reissua teille!  smitten Toivottavasti kaikki menee Täydellisesti.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11255 : 11.04.2010 10:34:40 »

Kiva että Wienissä hyvät tunnelmat.

minä köpötin kotiin kymmenen aikaan hiertävillä korkkareilla ja nyt istun koneen ääressä silmät täynnä sotkeentunutta meikkiä joka ei lähtenyt pesussa. todella mielenkiintoista. koitan pysyä tän päivän valveilla ettei rytmit käänny.....vaikka nukuin suloisessa 'siskonpetissä' kolmen naisen kanssa samassa sängyssä jonkinlaista puoliunta...... Smiley
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #11256 : 11.04.2010 11:55:20 »

...

Kaikille siis todella lämpöiset terveiset täältä Wienistä  smitten,

...

Kiitos ja nauti minunkin puolesta  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11257 : 11.04.2010 15:50:10 »

kyllä olen jo vanha enkä palaudu biletyksestä enää nuoruuden malliin, kyllä tämä päivä menee ihan puolikuntoisena, eikä mitään taatusti tule tehtyä. Grin
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11258 : 11.04.2010 17:28:58 »

kyllä olen jo vanha enkä palaudu biletyksestä enää nuoruuden malliin, kyllä tämä päivä menee ihan puolikuntoisena, eikä mitään taatusti tule tehtyä. Grin

Hih, itsellä tuntuu, että menee vähintään kaksi päivää ennen kuin on normaali olo bilestyksen jälkeen. Ja aina se ei vaadi edes hirveitä määriä. Joskus pari lasia viiniäkin aiheuttaa jumalattoman krapulan. Ehkä toisaalta ihan hyvä niin pysyy kurissa tuo bilettäminen. Ei tule lähdettyä usein baariin siten että ottaa viinasta kun tietää, että menee pari päivää pilalle sen takia. Lähinnä aika usein tulee oltua kuskina ja käytyä muuten vain sosialisoimassa baareissa joissa liikkuu paljon tuttuja. Tanssilattiaakin tulee kulutettua melkein joka viikonloppu vaikka juotua tulee enintään kerran kuussa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #11259 : 11.04.2010 17:35:31 »

Hih, itsellä tuntuu, että menee vähintään kaksi päivää ennen kuin on normaali olo bilestyksen jälkeen. Ja aina se ei vaadi edes hirveitä määriä. Joskus pari lasia viiniäkin aiheuttaa jumalattoman krapulan. Ehkä toisaalta ihan hyvä niin pysyy kurissa tuo bilettäminen. Ei tule lähdettyä usein baariin siten että ottaa viinasta kun tietää, että menee pari päivää pilalle sen takia. Lähinnä aika usein tulee oltua kuskina ja käytyä muuten vain sosialisoimassa baareissa joissa liikkuu paljon tuttuja. Tanssilattiaakin tulee kulutettua melkein joka viikonloppu vaikka juotua tulee enintään kerran kuussa.

Jännä kyllä kun mulla taas tuota krapulaa ei lähes koskaan tule. Otan maksimissaan sen neljä lonkkua, lopetan siihen kun huomaan että nyt alkaa järki vähän seisomaan..  Tongue Mutta luulis että kun on tälläinen vähäinen alkoholinkäyttäjä, niin tulis darrakin heti pienestä, mutta ei. Hyvä vaan.  Grin

Ei oo mitään hyötyä juoda itteensä rapakuntoon.  Wink
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11260 : 11.04.2010 17:50:42 »

Juuh, tuo palautuminen alkoholin nauttimisen jälkeen..... crazy2

eilen keho sanoi että älä juo paljon, ja en juonut, tosin kiristävä korsetti esti myös syömästä, ja olin iki-onnellinen otettuani sen pois jatkoilla.... Smiley se oli hyvän näköinen mutta tuskallinen Undecided

keho on alkanut puhumaan tupakoinnin lopettamisen jälkeen ja olen iloinen siitä. tupakoinnin aikana se oli turta, ja yhteys ei toiminut...mutta vaikka joinkin suht vähän niin silti heikko olo...luulin että se on 'vanhuutta' Grin olen kyllä huomannut selkeän eron palautumisessa verrattuna 5-10 v sitten.

ja enää ikinä en halua aamulla oksennuskrapulaa....nouh thanks. kokemukset siitä on jo riittäviä... buck2

vaikka en minä kyllä koskaan mikään kovin tiheätahtinen bilettäjä ole ollut, mutta elämään on sattunut kuulumaan hyvien teemabileiden järjestäjiä aina. siunaus sekin Smiley

nykyään tuntuu, että 2-3 biletystä vuodessa on riittävä....riippuu tietenkin tilanteesta....ei silleen jäykästi, jos on enemmän syytä juhlia niin mikäs siinä Smiley
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11261 : 11.04.2010 18:35:45 »

Korsetti ei ole kyllä mikään maailman paras biletysvaate vaikka ihan super ihanalta näyttääkin. Itsellä oli yo/valmistujaispäivänä päällä itsetekemäni teräsluitettu korsetti ja täytyy sanoa, että vaikka oli hyvä ryhti, niin oli varsin rankka päivä ^^ Kauhean kuuma kesäisin kaiken lisäksi =D
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #11262 : 11.04.2010 18:37:35 »

wow...osaat tehdä itse korsetin coolsmiley

paljonko maksaisi tilaustyö?

joo, ei mulla kuitenkaan ole rahaa crazy2

jos oisi, niin voisin tilata mittatilaustyönä....
tallennettu

Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11263 : 12.04.2010 04:01:54 »

Ihanaa ja ääröttämän kaunista maanantaiaamua koko astron porukalle. =)

Tässä loistava biisi aamunavaukseksi, Miriam Stockleyn Perfect day.
http://www.youtube.com/watch?v=N1axKPIbR44

Se aina ihan yllättää miten paljon pidän maanantai päivistä. Ne ovat jollain tapaa ihanan raukeita ja raikkaita. Mikä olisikaan parempaa kuin aloittaa uusi ja sarastava viikko. Lähdempä tästä keittämään teetä. Aika loisto fiilis. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11264 : 12.04.2010 07:11:50 »

kohta on nokka kohti hesaa ja esikosen näytönpaikka alkaa klo 18. mua jännittää ihan pimeesti.mahaki kipee.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 749 750 [751] 752 753 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: