Olen tässä omien tuttujeni ja julkkisten karttoja tutkaillut ja olen pistänyt merkille, että niin Aurinko- ja Kuu-Vesimiesten lapsuuteen ja nuoruuteen kuuluu aika usein äkillisiä ja traagisia menetyksiä. Eilen tutustuin uuteen ihmiseen (60-vuotias tällä hetkellä), ja hän kertoi ihan avoimesti, että hänen äitinsä kuoli auto-onnettomuudessa, eikä isä toipunut tästä - hän joutui mielisairaalaan. Kertoja oli 15, kun nämä asiat olivat tapahtuneet. Häneltä on kuollut myös yksi lapsi 32-vuotiaana täysin yllättäen eikä kuolinsyytä ole vieläkään pystytty selvittämään. Kyseinen herra jäi myös leskeksi varsin äskettäin - vaimo kuoli sydänkohtaukseen.
Karttaansa kun katsoin, niin Kuu-Vesimenieheksi tämä Oinas-mies osoittautui. Olen hyvin samantapaisia kertomuksia kuullut monilta muiltakin Aurinko- tai Kuu-Vesimiehiltä, julkkispiireissä samoin tätä trendiä on nähtävissä.
Äitini on Au-Vesimies ja hän menetti isänsä äkillisesti 17-vuotiaana.
Kuuluisia Au- tai Kuu-Vesimiehiä, joiden lapsuuteen tai nuoruuteen kuuluvat menetykset - ei kuitenkaan välttämättä kuolema, ovat mm. Marilyn Monroe (äiti oli mielisairas ja Marilyn vaelsi sijaiskodista toiseen), Monacon prinsessa Stephanie, prinsessa Carolinen poika Andrea(?) Casiraghi, prinsessa Diana (äiti lähti toisen miehen mukaan ja jätti lapset isälle). Dianan oma kuolintapa on tietysti myös äkillinen. Myös Espanjan kuningas Juan Carlos on Kuu-Vesimies ja hänen nuoruuteensa liittyy epäselvä ampuma-aseonnettomuus, jossa hänen veljensä sai surmansa. Eräiden spekulaatioiden mukaan Juan Carlos on saattanut laukaista kyseisen aseen. Britney Spears on itse Kuu-Vesimies, kuten toinen hänen lapsistaankin. Britneyn lapsuutta en tarkoin tunne, mutta nythän oikeus on päättänyt, että hänen lapsensa pidetään äiteestä kaukana...
Missään nimessä menetykset eivät kuulu kaikkien Veskareiden elämään, vaan merkin energia toimii eri tavoin joillakin muilla ihmisillä.
Ovatko muut havainneet tällaisia trendejä Aurinko- tai Kuu-Vesimiehillä?
Hmmm...
Tunnen monta aurinko vesimiestä, jotka eivät ole menetyksiä kohdanneet, paitsi yksi joka annettiin adoptoitavaksi lapsena eli menetti biologiset vanhempansa ja eräs vesimies aurinko aviopari jotka menettivät lapsensa.
Sen sijaan tunnen kyllä myös veljekset, joilla molemmilla on kuu veskarissa ja heidän äitinsä ei ollut heistä kiinnostunut ja isäkin oli melko hankala. He molemmat ovat pitkälti kasvattaneet itse itsensä. Äiti sittemmin katosi muille maille.
Tunnen myös eräät nuoret vesimies kuu sisarukset, jotka eivät ainakaan vielä ole tragedioita kohdanneet, paitsi että heidän isänsä on hyvin hankala ihminen agressioineen.