Sivuja: 1 ... 23 24 [25]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 306060 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #360 : 05.05.2019 20:19:26 »

Syntymäkartalla  saturnus Alasolmu  vesimies  aspect_opp kuu kuunsolmu leijona
ja nyt tr  uranus harka t-ristin kärkenä..
Others may think you are crazy, sanoo astro.com  Cheesy

5 Astraea  skorpioni tekee tästä sitten ison ristin,
joo kiinteissä merkeissä ja energia ois irti pois..keuli, keuli kiljuu kakarat,
joo mummopyörällä ei keulita..
entiijä
windmills in my mind

Samalla tr  uranus harka aspect_sex jupiter kalat
good luck, fortune
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #361 : 06.05.2019 10:08:38 »

Mulla alkaa kesäkuun puolivälissä  uranus aspect_con  mars... saapi nähdä kuinka energistä meininki tulee olemaan...
onneks  harka  mars on hidas ja laiska eikä uskalla niinkään olla uhkarohkea. on mulla kartalla pehmentämässä  uranus aspect_tri mars..
mun kaverilla oli  uranus aspect_squ mars kun hän aloitti laskuvarjohyppelyn...
en suinkaan varmaan sellasta tule aloittamaan.... transiitti osuu 8. huoneeseen. riskien ottamisia vissiin tiedossa, täytyy olla varovainen energioiden kanssa... Shocked


Vieläkin meneillään tuo   uranus aspect_con mars. (vuoteen 2020 helmikuuhun saakka) Ei mitään kummempaa oo tapahtunut. Oon tavallista levottomampi ollut, mutta olen muutenkin luonteeltani sellainen niin en osaa huomata sen kummempia vaikutuksia. myös suorasukaisempi olen ollut. En jaksa pitää kaikkea sisälläni vaan oon oppinut suoraan sanomaan asiat jos joku vaivaa. sinänsä puhdistavaa. Täytyy vaan olla hienovaraisempi, että mitä suusta päästää. tai tekee.  crazy2
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #362 : 21.01.2020 10:39:21 »

 uranus aspect_con mars
Maltti on valttia. Oon oottanu monta viikkoo yhtä päätöstä musiikin suhteen, olin jo menettäny toivoni kun niistä ei kuulunu mitään ja aloin jo miettimään tuhoavani koko projektin.
Tänään kuitenkin muhun otettiin yhteyttä ko. yhtiöstä.  smitten
Toi transiitti ei todellakaan oo maltillisen ihmisen ystävä. Toisaalta se on Härässä, niin kumoaako se jotenkin sitä.
Levoton olen kyllä ollut.

OOn nyt kuntoillu kovaa, mutta oon samalla ollu liianki innokas, reväytin mun reisilihaksen, ja nyt mun nilkoissa on joku ylirasitus.
Täytyy vähän vähemmillä kierroksilla kuntoilla.
En tiiä onks se tuo tr  saturnus joka pistää kapuloita rattaisiin, että ei liian kovaa, vaan lepoo välillä.

tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #363 : 31.07.2020 19:56:07 »

Onko kokemuksia Tr.  uranus 12. huoneessa? Minulla tr. uranus retroilee nyt siinä 11. ja 12. huoneen rajalla ja ensi vuonna siirtyy 12.huoneeseen. Ei ole planeettoja siinä, mutta joskus nämä huonevaihdoksetkin ovat merkittäviä.

Tälläkin hetkellä tr.  uranus tekee sekstiiliä nousumerkkiini  rapu. Oliko niin, että sekstiili on kuvio, joka yhdistää merkkejä, joilla ei ole oikeasti mitään yhteistä ja siksi tuo on aika jännä aspekti. No ainakin hyviä muutoksia tulossa, joita olen jo pitkään toivonut! Out with the old, in with the new.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #364 : 05.04.2022 09:49:41 »

Katsoin pitkästä aikaa transiittilistaa, kas Uranushan se siellä  Grin
 uranus aspect_ssx aurinko ja  merkurius (7. huoneessa kaksosissa)
Ja  uranus aspect_inc keskitaivas vaa-assa...
Tämäkös se tekee muutoksen tunnetta elämään...
Työelämä ainakin muuttui kertarysäyksellä.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #365 : 05.04.2022 20:34:35 »

Mitähän muutoksia mulla tulee työelämään kun on tr.  uranus aspect_squ keskitaivas

Vai mitä muuta merkityksiä tolla sijainnilla vois olla kun työelämään? Tää on kuitenkin tän sivuston tr listauksessa ihan voimakas kuvio. En ole nyt vaihtamassa työpaikkaa, vaikka välillä ottaa päähän niin silti enimmäkseen ihan ok. Ellei mua sitten headhuntata johonkin uuteen paikkaan  smiley6600 Cheesy Grin Jännä, että toihan on aina sama kuvio myös IC:lle.

Muoks. piti korjata siis  uranus kun se tää aihekin on, mutta olin vahingossa lykänny tohon  saturnus symbolin. Sitten ihmettelin transiittilistaa, että  saturnus on samassa merkissä ku mun Mc, miten se voi olla neliössä  uglystupid2
« Viimeksi muokattu: 05.04.2022 20:54:36 kirjoittanut meryem » tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #366 : 05.04.2022 22:02:36 »

Mulle  uranus aspect_squ keskitaivas osui yksiin työpaikan vaihdoksen kanssa ja samoihin aikoihin tuon kanssa oli muutakin säpinää eli  pluto aspect_squ askendenttiuranus aspect_tri mars ja  uranus aspect_opp merkurius. Uranus on mun paras frendi kaikissa elämänmuutoksissa eli sen aikaan tapahtuu aina jotain. Tänä vuonna on vuorossa  uranus aspect_con kuu joten saas nähdä Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #367 : 06.08.2022 10:24:11 »

Nyt taidan tietää mitä tuo  uranus aspect_squ  keskitaivas tarkoittaa. Muutoksia työelämässä kyllä, ei suoraan itselläni, mutta ympärillä todellakin! Jännä havainto tänä vuonna, josta jo vähän kirjoitin tuolla kiinalaisen astrologian puolella, että kaikki energiat ei näykään suoraan omassa elämässä, mutta ne huomaa ympärillä.

Tällä hetkellä mulla vaikuttaa tr.  uranus aspect_tri rx  mars

Tuli mieleen, että  uranus voisi hyvin liittyä myös joihinkin pieniin lääketieteellisiin toimenpiteisiin. Ei oo kivoja, mutta pitää tehdä ja myös tulee tehtyä  mars Voikohan tähän vaikuttaa se, että mulla on rx kartalla  uranus 6.huoneessa?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #368 : 25.08.2022 22:19:48 »

meryem
2878 Panacea, physical medication, How shall this be balanced? (Henk Middelraad)
Ei ehkä niinkään  uranus
joka itellä  aspect_opp  skorpioni stellium on ollut kiteytettynä irtiottoa rutiineista.
tr  uranus  aspect_opp venus rx  skorpioni joka on myös tytär  aurinko merkurius yhtymällään,
yllättäen iski entero pikkumieheen ja tarttui myös tyttäreen sormenpäitä myöten...
Tais siellä kyllä olla tr  jupiter oinas aspect_con kuu myös,
enkä oo kyllä kattonu noita healing asteroidejakaan hältä.
Mutta että rikkoi rutiinit.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 887



Profiili
« Vastaus #369 : 26.03.2023 23:18:51 »

Etsin tuolta oma astrosta, että onko mulla mitään transiitteja tällä hetkellä ja no, tämä tr.  uranus  aspect_squ  keskitaivas edelleen

Työelämässä vaikutus on ollu se, että oon ollu aika loppu. Niin hirvee stressi, että se on vaikuttanu myös kotielämään (toihan on samalla  aspect_squ IC, miksei sitä tosiaan ikinä mainita?)

On ollu kyllä kuormitusta ihan tasaisesti sekä töissä että kotona ja minkäänlaiset asuntohankkeet tai pohdinnat ei oikeen etene.

Tässä ei nyt ole ollut mitään sellaista tasapainottavaa tekijää tai muuta säpinää niin toi tr on ollu yksinkertaisesti vaan todella kuormittava.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Sivuja: 1 ... 23 24 [25]
  Tulostusversio  
 
Siirry: