Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 306062 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #345 : 29.04.2016 20:17:09 »

Nyt ei voi massit loppuu... Teen 3-vuorotyötä ja sairaanhoitajalla ei vaan ikinä lopu työt, ellei sit itse ryssi niin ...
Ja  skorpioni -mies saa kohta mojovan palkankorotuksen, hän sai osan esimistehtävistä, palkka on vielä epäselvä, mutta kuulemma se joka siirty tekee hänen entistä tehtävää, saa nyt korkeempaa palkkaa siitä kuin mieheni sai... Eli sen korotuksen on ylitettävä toi korotus...
Ja ulkomaille muuttokaan ei voi tulla ihan äkkisuunnitelmana, en muuttais ulkomaille ennen ku oisin suunnitellu ja harkinnu ja valmistautunut asiaan 5 vuotta (  kuu kauris )  knuppel2 Grin

Tässä nyt tuntuu et asiat ei voi mennä huonompaan suuntaan, en väitä siis et ne ois nytkään huonosti mutta ilmassa on sellasta muutoksen odotusta, jotenkin jännittää mihin tää kaikki kehitys vie  Cool
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #346 : 31.05.2016 17:27:00 »

Alkaa tuo  uranus aspect_sex kuu olla sen verran tarkkana, että näyttäisi vaikuttavan ainakin sosiaalisen elämän heräilyyn ja uusista asioista kiinnostumiseen, jos ei muuta.

Elämäntyylin muutoksiinhan tuo aspekti kannustaa ja tarvetta sille olisikin.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #347 : 10.06.2016 19:29:42 »

transiitti  uranus  aspect_squ  aurinko ja  saturnus(4. ja 10. huoneeseen). tr.  uranus 8. huoneessa. Johtavissa merkeissä.
Alkoi pari kuukautta sitten.
Hyvin paljon energiaa! Täytynyt joskus tahallisesti "laskea tehoja", ettei ole liian stimuloitunut. Onneksi on tällä hetkellä töitä, johon voin hyvin purkaa tuota luovaa energiaa, samalla myös kotona puuhailua.


Kovasti olen tätä transiittia jännittänyt, että kuinka tässä nyt rimpuillaan kodin ja työn välillä... Tai kodin ulkopuolisten velvoitteiden ja oman ajan välillä... Mutta  uranus tuossa nataali  aurinko  aspect_opp  saturnus  t-ristin tekevänä, luo sellaisen "flown", eli ei niin tarviikkaan kiikkua edes takaisin. Jos se ittestä riippuu. Toki tuo tekee sen, että jokapäivä on oltava valppaana, jännä miten joka päivä onkin niin erilainen. Pakottaa elään päivä kerrallaan. Natal kartalla on kylläkin jo t-risti (aika väljä), mut tavallaan tiiän meinigin, et joka päivä on tarkastelussa, mutta tämmönen uranus-vivahteinen t-risti onkin erilainen. Grin Omituisia, äkkinäisiä käänteitä, niin töissä kuin kotonakin. Aluksi vähän hermoilin niistä, tyyliin, mitä ihmettä täällä tapahtuu? .Huomasin, että mitä enemmän sitä "kontrolloi", sitä kauheammaksi se menee. Kun on avoin ja tekee kaiken hyvällä fiiliksellä itseensä luottaen, niin pääsee käsiksi siihen johki "flow"-virtaan. Täytyy kuunnella omaa sisäistä ääntä. Loppujen lopuks, kaikki "oudot ilmiöt" on ihan normaaleja juttuja mitä tapahtuu muillekkin, ehkä nyt vaan enemmän tuntuu oudolle, jos tulee peräjälkeen käänteitä...
Maskuliinisen puolen vahvistamista, koska ei nuokaan nyt maailmaa kaada, pienistä ei kitistä Tongue
No... Ehkä sellaista asenteen muokkausta elämään, erilaisia suhtautumistapoja, ja paineen sietokykyä ollut.


Joskus tuntuu että olen mikäkin pahanilman lintu, tyyliin kävelen huoneeseen ja rakenteet vaan tippuu ja hajoo, vaikka en koskenut mihinkään! Ikävänä puolena on se, että kummasti koitetaan minun piikkiin laittaa kaikenmoista, mistä se pieni uraaninen "kapinahenki" ehkä tulee, kun puolustaa itseään, mutta toisaalta tuo rohkeutta pitää puoliaan ja ilmaista itseään selkeämmin. tr  uranus rikkoo tuota natal  saturnus  aspect_opp  aurinko :a siis jollain tapaa.

Myös siihen, ettei temmota joka suuntaan ja ladata täyteen velvollisuuksia, sellaisia mitä ei kertakaikkiaan pysty toteuttaan. (koska nyt niitä ladataan normaalia enemmän). Joskus tuntui että ne seinät sortuu päälle ja pahasti, koska niitä käänteitä ja kapuloita rattaisiin tulee vähän joka välissä, ettei oikein pysynyt mukana tahdissa. Joskus täytyy vaan hoitaa nopeasti jotkut esteet pois alta, ja tuntuu helpommalta sanoa nyt että "Ei nyt, teen kun kerkeän", "pyydä jotain toista", "tee itte!". Vaikka se saturnuksen luoma syyllisyyden tunne välillä hiipii mieleen, mutta en anna sen vaikuttaa liikaa, koska olen velvollisuuden tuntoinen ihminen luontaisesti ja todella tarkoitan sitä, jos en joskus ehdi jotain palvelusta suorittamaan. Joskus taas tekis mieli repiä hiukset päästä. Cheesy Koitan vaalia omaa energiaani.  smitten Tästä syystä nyt, olen huomannut saavani aikaan ärtymystä tietyissä ihmisissä elämässäni ja töissäkin, varmaankin sen takia jos ovat pitäneet itsestäänselvyytenä, tai jonkin sortin ovimattona. Sellaisella kultaisella keskitiellä seikkailu on hyvä.
Ja tunnen oloni vapaaaksi  smitten
« Viimeksi muokattu: 13.07.2016 13:12:51 kirjoittanut downtempo » tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #348 : 23.08.2016 21:37:24 »

Mulla on just alkanut tr  uranus aspect_squ keskitaivas, ilmeisesti tietää jonkinlaista myllerrystä työrintamalle. Mitähän tässä on odotettavissa? Millaisia muutoksia teillä on ollut tällä transiitilla? Alkuvuodesta pukkaa lisäksi tr  uranus aspect_sex askendentti, joten Uranus pyörittelee villisti.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #349 : 25.08.2016 15:44:00 »

No mulla on syntymäkartallakin  uranus aspect_squ askendentti  aspect_con jupiter (merkkaankohan näitä oikein),  pluto tekee samaa kuviota. En oo hirveesti kerenny pitkästyä. Vauhti on välillä kovaa ja toisinaan sitten vielä vähän kovempaa. Meditointi tasoittaa onneksi mieltä  Smiley.
tallennettu
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #350 : 16.09.2016 21:15:07 »

Toinen erä. tr. uranus  aspect_squ  aurinko ja  saturnus. Ei ainakaan elämä käy liian tylsäksi. Ihan ihmeen juttuja tapahtuu ympärillä/arjessa/elämässä. Välillä tuntuu, että onks tää jotain elokuvaa pikakelauksella...Jollain tapaa aika jännittävääkin. MÄ inhoon äkkinäisiä juttuja, varsinki sellasia mihin pitää äkkiä reagoida, sellasia "kriisitilanteita" niinsanotusti. (vissiin se tr uranus 8. huoneessa) niin tässäpä on nyt ollu hyvää harjottelua siihen ja nopeaan palautumiskykyyn.
Nyt ei silleesti suututa, eikä ihmetytä, vaan lähinnä olo on et "keep it cool, man".
Ahh... kiitos uranus oinaassa... tää on just sitä mitä oon aina tarvinnukki! Cheesy
Luulen että natal kartalla osittain auttaa tuo uranus kolmio kuu ja mars.  ettei ny vallaan hikeenny kaikesta nopeesta ja oudoista jutuista. äkkinäisistä käänteistä elämässä.

seuraavat mennään sit ens vuoden puolella.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #351 : 24.04.2018 20:35:38 »

Tr uranus aspect_squ keskitaivas alkoi 18.3.2018:  18.3 sain yhteydenoton mikä johti lopulta työpaikan vaihtoon ja ensi kuussa teen samalla paluun Suomeen. Ajattelin, että en kyllä asu koskaan Helsingissä, mutta nyt on siellä asunto ja länsimetron olemassaolo on aika hieno juttu kun sitä pääsee työmatkoihin käyttämään Tongue

Nyt eka kierros ja saa nähdä, että mitä jatkossa - uusi paikka vaikuttaisi vähän tuuliselta ja se sopii ehkä tähän hetkeen. Olen ajatellut jo, että milloinkahan sitä lähtis taas Ruotsiin töihin.. Grin Ei sillä väliä, että tuleeko sinne lähdettyä, mutta kuvastaa hienosti ajan henkeä ja uusikin paikka on kansainvälinen, työkieli pitkälti englanti ja kollegoita useissa eri maissa.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #352 : 25.04.2018 10:29:00 »

Onnea,Elwyn!  Smiley

Mulla on päättymäisillään  uranus aspect_squ mars
ja piakkoin tarkentumassa  uranus aspect_tri askendentti
Työjutut samoin olleet hurjassa muutoksessa, ja ehkä siinä
vähän muuttuu se persoonallisuuskin uusien työkuvioiden myötä.  Wink
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #353 : 16.05.2018 18:56:25 »

Olis kiva jos uranus tukis mun muuttokuvioita byrokratian näkökulmasta, mutta varauduin viivästyksiin etukäteen joten jumittakoon jos kerran jumittaa. Tulee ainakin hyvät veronpalautukset ensi vuonna, koska ei tuota verokorttiakaan tunnu irtoavan riittävän nopeasti. Pitäis pe toimittaa työnantajalle ja noh, saa nähdä angel
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #354 : 08.06.2018 17:38:03 »

Mulla alkaa kesäkuun puolivälissä  uranus aspect_con  mars... saapi nähdä kuinka energistä meininki tulee olemaan...
onneks  harka  mars on hidas ja laiska eikä uskalla niinkään olla uhkarohkea. on mulla kartalla pehmentämässä  uranus aspect_tri mars..
mun kaverilla oli  uranus aspect_squ mars kun hän aloitti laskuvarjohyppelyn...
en suinkaan varmaan sellasta tule aloittamaan.... transiitti osuu 8. huoneeseen. riskien ottamisia vissiin tiedossa, täytyy olla varovainen energioiden kanssa... Shocked
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #355 : 27.09.2018 14:42:24 »

 uranus aspect_opp aurinko tulossa, luvassa ilmeisen hulluja aikoja.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4321



Profiili
« Vastaus #356 : 01.10.2018 10:30:10 »

Heh, aikamoista on  uranus aspect_squ keskitaivas Grin Vaihtuu työnkuva koko ajan, kuten myös firmassa henkilökunta, suunta ja ties mikä. Tuleepahan sitten tälläinenkin meininki nähtyä. Sinänsä organisaatiomuutokset on vähän kuin normisettiä kaikissa firmoissa, mutta täällä ne muutokset tuntuvat isommalta kun on pienempi firma.
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #357 : 27.03.2019 21:26:44 »

Ketju on jo vanha ja foorumikin aika hiljainen, mutta toivottavasti täällä vielä joku lueskelee. Onko kenelläkään ollut samanaikaisesti  uranus aspect_squ kuu ja  uranus aspect_squ askendentti ? Ystävälläni nämä tulossa toukokuussa yhtä aikaa ja jylläävät pari vuotta. Syntymäkartalla hänellä on  uranus aspect_con kuu ja  uranus aspect_con askendentti. Helpottaako nämä syntymäkartan aspektit noita neliöitä? Itselläni samaan aikaan  uranus aspect_opp venus mutta se ei vaikuta niin pahalta kuin nuo ystäväni transiitit.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2019 21:30:55 kirjoittanut mari2 » tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #358 : 27.03.2019 23:07:45 »

Ketju on jo vanha ja foorumikin aika hiljainen, mutta toivottavasti täällä vielä joku lueskelee. Onko kenelläkään ollut samanaikaisesti  uranus aspect_squ kuu ja  uranus aspect_squ askendentti ? Ystävälläni nämä tulossa toukokuussa yhtä aikaa ja jylläävät pari vuotta. Syntymäkartalla hänellä on  uranus aspect_con kuu ja  uranus aspect_con askendentti. Helpottaako nämä syntymäkartan aspektit noita neliöitä? Itselläni samaan aikaan  uranus aspect_opp venus mutta se ei vaikuta niin pahalta kuin nuo ystäväni transiitit.

Näissä toistuvissa ja syntymäkartan aspekteja vastaavissa kontakteissa on aina kysymys henkilökohtaisesta kasvusta ja kehityksestä. Niin näissäkin transiiteissa... Uranuksen kyseessä ollessa, on edessä tyytymättömyyttä, muutoshalua tai turhautumia yleensä... kun syntymäkartalla on yhtymä ja transiittina tulee neliö, on todennäköisesti edessä jokin haastava tapahtuma, joka aktivoi syntymäkartan aspektin toimimaan, joko hyväksi tai haitaksi.. paljon riippuu henkilön kyvystä suhtautua ja asennoitua tilanteisiin, onko kyse rakentavasta vai repivästä tilanteesta ja tuloksesta..
tallennettu

Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #359 : 28.03.2019 18:24:18 »

Ketju on jo vanha ja foorumikin aika hiljainen, mutta toivottavasti täällä vielä joku lueskelee. Onko kenelläkään ollut samanaikaisesti  uranus aspect_squ kuu ja  uranus aspect_squ askendentti ? Ystävälläni nämä tulossa toukokuussa yhtä aikaa ja jylläävät pari vuotta. Syntymäkartalla hänellä on  uranus aspect_con kuu ja  uranus aspect_con askendentti. Helpottaako nämä syntymäkartan aspektit noita neliöitä? Itselläni samaan aikaan  uranus aspect_opp venus mutta se ei vaikuta niin pahalta kuin nuo ystäväni transiitit.

Näissä toistuvissa ja syntymäkartan aspekteja vastaavissa kontakteissa on aina kysymys henkilökohtaisesta kasvusta ja kehityksestä. Niin näissäkin transiiteissa... Uranuksen kyseessä ollessa, on edessä tyytymättömyyttä, muutoshalua tai turhautumia yleensä... kun syntymäkartalla on yhtymä ja transiittina tulee neliö, on todennäköisesti edessä jokin haastava tapahtuma, joka aktivoi syntymäkartan aspektin toimimaan, joko hyväksi tai haitaksi.. paljon riippuu henkilön kyvystä suhtautua ja asennoitua tilanteisiin, onko kyse rakentavasta vai repivästä tilanteesta ja tuloksesta..


Kiitos Emelia. Mielenkiintoisia aikoja tulossa hänelle joka tapauksessa. Uranus liikkuu huoneessa 10  harka ja neliöi sieltä kuuta huoneessa 12  leijona, nousumerkkiä ja uranusta huoneessa 1 leijona. Hänen miehellään on vielä samaan aikaan  uranus aspect_opp mars Uranus huoneessa 3  harka ja mars huoneessa 9  skorpioni. Ollaan näköjään kaikki muutoksen tarpeessa Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: