Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 306063 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #330 : 09.10.2015 12:29:33 »

Ja pakko sanoa, että varsinkin tänä vuonna olen ollut viimeisen päälle turhautunut ja kyllästynyt tämän yhteiskunnan järjestelmään, byrokratiaan ja joutavan päiväiseen ihmisten pomputtamiseen. Mikään itsestäänselvä ei ole itsestäänselvää ja rajullakin tavalla olen alkanut repimään itseäni irti näistä tympäännyttävistä kahleista joihin meitä pakolla yhteiskunnan taholta sidotaan kiinni. Olen onnellinen, kun en revi stressiä asioista joille en mitään voi  angel. Etsin koko ajan omaa tapaani elää ja kulkea itseäni tyydyttävällä tavalla, enkä siksi halua sitoa itseäni mihinkään sellaiseen mikä ei millään tavalla tee elämästäni mielekkäämpää  Wink.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #331 : 09.10.2015 12:34:52 »

Juu, kyllä.. erityisesti tuo hauttomuus sitoutua asioihin, jotka eivät ole henkilökohtaisesti mielekkäitä sopii Uranukseen...

Mutta no..  tuo että aspektit olisivat haasteellisia tai sitten ei... kun aspekti on radixilla, se on se henkilökohtainen tapa toimia.. jolloin suhtautuminen asioihin voi ilmetä  aspect_kvi kvinkunssissa ärtymisherkkyytenä - transiittiaspekti puolestaan kertoo mitä tapahtuu ja millainen on lopputuos..
tallennettu

downtempo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194


Profiili
« Vastaus #332 : 09.10.2015 21:46:08 »

Ja pakko sanoa, että varsinkin tänä vuonna olen ollut viimeisen päälle turhautunut ja kyllästynyt tämän yhteiskunnan järjestelmään, byrokratiaan ja joutavan päiväiseen ihmisten pomputtamiseen. Mikään itsestäänselvä ei ole itsestäänselvää ja rajullakin tavalla olen alkanut repimään itseäni irti näistä tympäännyttävistä kahleista joihin meitä pakolla yhteiskunnan taholta sidotaan kiinni. Olen onnellinen, kun en revi stressiä asioista joille en mitään voi  angel. Etsin koko ajan omaa tapaani elää ja kulkea itseäni tyydyttävällä tavalla, enkä siksi halua sitoa itseäni mihinkään sellaiseen mikä ei millään tavalla tee elämästäni mielekkäämpää  Wink.

Kuulostaa juuri uranuksen käden jäljeltä. Smiley Tuolla asenteella varmasti saa hyviä rakentavia muutoksia aikaiseksi ensisijaisesti itseä kohtaan, ja sitä kautta löytää oman mieleisen polun mitä kohti suunnata. Tsemppiä!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #333 : 22.10.2015 11:46:41 »

Lueskelin teidän kirjoituksianne eri kulmista jotka vaikuttaneet itseenikin samoin kuin kuvauksenne kertovat.
Itseäni mietityttää Uranuksen kolmio Pars Fortunae -pisteelle. Mitä siitä repisitte?

Kone tilttaili oikein kunnolla, joten ehdin katsella paperisista karttaversioista muutaman tuttavani, muassa Juha S.n karttaa ja kas, meillä kaikilla on Uranuksen yhtymä Merkuriukselle juuri nyt. Parilla myös Merkuriuksen yhtymä Uranukselle. Melkoista menoa siis ystävien kesken. Ei se ole ihme, jos kansa kuulee totuuksia. Ihan ilman sarvia ja hampaita. eihän totuus ole v....ilua, vaan totuutta.

 knuppel2  Wink

Odottelen jotain asiallista kommenttia tähän edelleen.  angel Kiitos ennakkoon!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #334 : 24.10.2015 21:51:19 »

 uranus on viime aikoina aspektoinut ahkerasti mun persoonallisia planeettoja. Pääsääntöisesti kivaa aikaa, ihanaa nostattaa muutamia kulmakarvoja, kapinoida keinotekoista pintakoreutta vastaan ja aiheuttaa kunnon paheksuntaa kanssaihmisissä! Cheesy Olen paljon räävittömämmällä tuulella kuin yleensä ja TODELLAKIN puhun suuni puhtaaksi - piti se vastapuoli siitä tahi ei. Toisaalta taas siedän määräilyä, rajoitteita, hidasteita huomattavasti heikommin kuin normaalisti.

Tuossa, kun  uranus aspect_tri venus oli tarkempi, oli muuten pientä hämminkiä eräiden vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa... Kaksi miespuolista kaveria olivat luulleet minun olevan kiinnostunut heistä "siinä mielessä" - tästä sitten aiheutui aikamoista väärinymmärrystä, asioiden selvittelyä ja nolostelua puolin sun toisin... Embarrassed  Noloa vielä, että toinen noista kavereista on myös työkaverini, joten päivittäin törmätään buck2

Liittyisikö Uranuksen transiitti muuttoon? Tuli loppukesästä ostettua asunto miehen kanssa. Toisaalta oman kodin perustaminen voisi ehkä olla enempi Saturnuksen heiniä, ns. kivijalan rakentaminen... Astrokalenterin mukaan tuolloin ei ollut mitään kotiin liittyvää tai äkillisiin muutoksiin liittyvää transiittia ilmassa - mutta voihan toi päällä suhaava  uranus tietty sekoittaa pakkaa, vaikkei transiittiaspekti täysin tarkimmillaan olekaan...
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #335 : 26.10.2015 17:35:21 »

Kiitos Emelia ja downtempo vastauksistanne  Smiley !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
bri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #336 : 06.11.2015 17:21:00 »

Noniin, avaudunpa minäkin nyt täällä. Uranuksen transiitti lähestyy IC:täni hyvää vauhtia ja sen kyllä huomaa. Auto toistuvasti huollossa, kännykkä temppuilee, tietokone meni vaihtoon jo aiemmin syksyllä.. Lisäksi suhtaudun todella kärsimättömästi kaikkiin velvollisuuksiin, mietin alanvaihtoa ja tunnen itseni yksinäiseksi, sillä moni ystävä on viime aikoina muuttanut ulkomaille tai ainakin Suomen sisällä satojen kilometrien päähän.
Onneksi miehen kanssa edes menee hyvin, on meinaan todella tärkeä tukipilari näinä aikoina.  smitten

Koko ensi vuoden Uranus hitsaa ees-taas IC:lläni (joka on myös neliössä  kuu merkurius - uranus neptunus -oppositioon) ja Saturnus puolestaan ahdistelee nousumerkkiäni ja kuunsolmuani. Saas nähdä mitä tuleman pitää!  tickedoff idiot2
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #337 : 09.12.2015 10:38:58 »

Uranus ei välttämättä "tee" mitään, jos ei ole konkreettista korjattavaa, vaan tarjoaa esim. vain irrallisuuden tunteen ja mahdollisuuden katsoa asioita ulkopuolisin silmin ja toteuttamaan asioita ilman emotionaalisia vaateita...



Itsellä tällä hetkellä 1/2016 asti ainakin  uranus aspect_con aurinkouranus aspect_con venus ja  uranus aspect_con mars
 ilmeisesti tosiaan ei ole mitään konkreettista korjattavaa, kun melko rauhallista on näin  aurinko oinaalle.. toisaalta tuo pinnan alla kuplii-tunne on jatkuvasti läsnä.. en vaan tiedä miten se tulee esiin.
Työkuvioissa on tulossa muutoksia ja esim. tämä astrologia on taas tullut kuvioihin pitkän tauon jälkeen, samoin käsillä tekeminen ja ideoiden näkyviksi saattaminen.


otetaas uusiksi tämä 2 ei mitään korjattavaa2. mietinkin jo miksi en saa mitään aikaiseksi. vilkaisinpa sitten tuota transiitti karttaa enkä ihmettel yhtään jos pikkasen menee nyt suksia ristiin ihmisten kanssa, oman tilan tarve on kasvanut jäörjettömäksi ja sellaisen oman tekemisen haluaminen on älytöntä, toisaalta itsensäö toteuttaminen on tullut kuvioihin rankasti ja halu päästä irti ihmisistä ja ylimääräisestä avustakin!!? mutta siis ne transiitit just ny näyttäis tältä  mars aspect_opp mars  aurinko ja  venus , jupiter aspect_tri keskitaivassaturnus aspect_opp  kuuuranus aspect_con  mars ,  ja tällä viikolal on kyllä ihmissuhteet ollu varsin koetuksella... tätä uranusta näyttäis jatkuvan ensi kesääna sti, joten työttömänä ihmisenä odottelen mielenkiinnolla mitä tapahtuu ja kuinka kovaa ravistelen taas kaveripiiriäni ja sukulaisis.

 Radix kartalla siis  aurinko merkurius venus mars on oinaassa huoneessa 9 ja tuo uranus 29 astetta skorppionia huoneessa 4 eliihan jouskarin ja skorpparin rajalla...  kuu kaksoset huone 10 opposito tuolle uranukselle ja  saturnus jupiter ja  pluto huone 2
 että sitä tuli voimaa on kyllä ihan radix kartalla riittämiin ilman näitä transiittejakin.

http://www.astro.fi/images/radix_web/08.04.1981_15:21_1_-02:00_61.415_-27.172_00.png
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #338 : 28.01.2016 14:39:23 »

Haluaisin vähän valaistusta uranus sulkeutuva kolmio marsiin.Help!Aurinko vaaka,nousujouskari,mc vaaka,pluto neitsyessä ja ainiin mars leijonassa huone5, uranus neitsyessä 9:ssa huoneessa.9:ssähuoneessa stellium.
« Viimeksi muokattu: 28.01.2016 14:48:35 kirjoittanut salaastro » tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #339 : 27.02.2016 10:30:44 »

mä tuossa aiemmin jo valittelin tätä Uranustani...

 Uusi vilkaisu transiitti karttaa kertoilee seuraavaa :
 uranus  aspect_con  mars 3/16 asti
 uranus  aspect_con  aurinko 4 / 16 asti
 uranus  aspect_con  venus 4/16 asti
 ja sitten tähän listään  neptunus  aspect_squ  kuu ties minne asti
 ja  pluto  aspect_squ  kuu kesään asti.

 Ok, pääsin töihin hetkeksi aikaa ja tämä työhomma se asioita vasta solmuun laittaakin, varsinkin raha-asioita. Pakko jaksaa uskoa, että kyllä tämä tästä taas joskus helpottaa Angry
 uranus on radix kartalla 29'37  skorpioni huoneessa 4 eli aivan merkkien rajalla. Kaiken lisäksi proge  uranus on 28' 21  skorpioni eli melkein  yhtymässä radix  uranus kanssa.
 
 Kaiken huipuksi proge  saturnus on 3' 26  vaaka kun radixilla  jupiter on 3'48  vaaka huoneessa 2 eli nekin melkein päälekäin.
 enpäs taas tiedä on tilanteen ja ahdostuksen aiheuttaja  saturnus aspektit/transiitit vai tuo kauan jatkunut ystäväni  uranus kaikkinensa?
 sitten tuolla on vielä yks Solar Arc  mars 21'15  harka kun  keskitaivas on tarkalleen 21'35  harka

Sellasella mennään, voin kertoo että tahtoo olla aurinko Oinas vähän ihmeissään.

 Vinkkejä pliis!
« Viimeksi muokattu: 27.02.2016 10:34:49 kirjoittanut Liev » tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #340 : 29.02.2016 01:12:26 »

Minulla muuten Uranus on syntymäkartalla huoneessa 1 ja Saturnus huoneessa 6. Mitä näistä vois päätellä Emilia tuon transiitin johdosta ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #341 : 20.03.2016 09:25:12 »

Itsellani on nyt juuri  uranus  aspect_sex  mars, on aika hurjaa touhua ja paljon uutta, tyo, auto, keittioon kaapit ja sitten viela kasi murtui...kohta alkaa  venus  aspect_con  :uranus, mitahan siita seuraa, kun marssi pisti jo tuulemaan!!!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #342 : 20.03.2016 13:23:50 »

Minulla meneillään tr  uranus aspect_sex kuu, monta vuotta oli noiden neliö ja aivan kaheli aspekti kun piti yhtenään vaihtaa maata, kaupunkia ja asuntoja saman kaupungin sisällä.
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #343 : 26.04.2016 23:45:59 »

Mulla on meneillään tällä hetkellä  uranus aspect_squ kuu ... En tiedä miten sen pitäisi vaikuttaa, koska en taas tosiaan tiedä missä oon menossa mun elämässäni... Shocked Grin

Sitä paitsi siitä on kuutisen vuotta kun oon viimeks ajatellut ajatuksella näitä astrologisia juttuja. Tässä välissä on ollut perhe ja äitiys.
Onko tää nyt sitä et Uranus pöllyyttää mun äitiyden ja kodin tunteita? Nimittäin nääs kun vähän on sellanen tunne, että tahdon jotain. En tiiä mitä. Vaikka laihduttaa 10kg, juosta maratonin, käydä Nepalissa, maalata taideteoksia, kirjottaa runoja, opiskella uuden ammatin ja alkaa harrastaa laulamista, sirkusta, arkunrakentamista tai kuviokelluntaa? Ees jotain jännempää, kuin paloitella joka päivä tarjolle kurkun ja porkkanan paloja ja imuroida hirvee määrä muruja keittiön lattialta, pestä kuravaatteita ja taistella hampaidenpesusta. Ja kaipaan olla yksin, siks valvon nytkin yöllä. Mutta yksin ollessa ajatukset on vähän levottomia.

Meneeks se niin että Uranus nyt aktivoi mun kartalla kuuta ja samalla siis kaikki mun kartalla olevat kuun aspektit voimistuu?

« Viimeksi muokattu: 26.04.2016 23:52:19 kirjoittanut Tiigris » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #344 : 28.04.2016 17:49:21 »

Mulla on meneillään tällä hetkellä  uranus aspect_squ kuu ... En tiedä miten sen pitäisi vaikuttaa, koska en taas tosiaan tiedä missä oon menossa mun elämässäni... Shocked Grin

Sitä paitsi siitä on kuutisen vuotta kun oon viimeks ajatellut ajatuksella näitä astrologisia juttuja. Tässä välissä on ollut perhe ja äitiys.
Onko tää nyt sitä et Uranus pöllyyttää mun äitiyden ja kodin tunteita?

Ainakin minulla se johti ulkomaille muuttoon, tosin väliaikaiseen sellaiseen kun duunit ja massi loppui.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: