Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 308983 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #300 : 04.04.2014 10:30:30 »

Kiitos Nikki!! Tuo lohdutti jo paljon!

Tietenkin täytyy ymmärtää, että yksi transiitti on vain yksi ja kuten eivät Seponkaan nettitieto pysty ottamaan vastaan transiittien kokonaisuutta eikö sen suhdettä pohjakarttaan. Saatikka sitten se, että tulkinta kuin tulkinta on aina vain jokin osanen.

Siinä kai se, että pitäisi päästä astrologin eteen tutkiskelemaan koko karttaa tai itse sitä tutkiskella.

Mutta katsotaan mitä se tuo tullessaan!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #301 : 04.04.2014 21:27:44 »

Olen tänään tuntenut oloni hirveän innostuneeksi. Olen innostunut harrastuksistani, ja minulla on paljon ideoita joita voisi viedä pidemmälle. Haluan vain yksinkertaisesti pitää hauskaa, käydä paikoissa, löytää uusia asioita, pitkästä aikaa. Olen ollut kotona 'piilossa' pitkään, ja nyt mietin että miksi? Noh, satuin sitten myös pitkästä aikaa katsomaan tuolta noita transiitteja, ja ilmeisesti minulla alkoi eilen  uranus aspect_tri askendentti ,ja transiittioppaan mukaan se tarkoittaa että... "tämä on hyvin innostava ja virkistävä ajanjakso"..."tapaat mielenkiintoisia ihmisiä"... "käyt innostavissa paikoissa ja koet päivittäisen elämäsi jännittävämmäksi"... ja "nyt on erinomainen aika tutustua uusiin klubeihin, ryhmiin ja ihmisiin". Aah, siis myös vastinetta sisäiselle innostukselle. Löysin transiittioppaan muuten kirjaston poistomyynnistä syksyllä. Osuin paikalle sattumalta, ja sain edullisesti hyödyllistä tavaraa. Suosittelen.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #302 : 11.04.2014 18:37:55 »

Tuli jo mainittua tuo  uranus aspect_con MC 12 asteessa. Opintosuunnitelmat on nyt pitkän pähkäilun jälkeen päätetty ja on ainakin purkautumismahdollisuus jännitteelle. Onneksi on tämä puoli kunnossa, koska seuraavaksi alkaa jännittävä  uranus aspect_opp venus, vaa'assa 16 astetta. Siitä on jo hieman esimakua ja pelottaa osaanko hallita itseni. Toivottavasti tuo tyttären muutto pois kotoa ensi syksynä antaa sykäyksen ja “asiallisen” väylän muutoksiin. Maalauskamppeet on ehkä syytä jättää paremmin esille ja suunitelmallisesti määrätä aikaa tunnepuolen ilmaisuun kun muuten tuskin tältä opiskeluvimmalta ehtii.
tallennettu
piippaliina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #303 : 12.04.2014 21:12:57 »

Minulla oman karttani Uranus on Vaaka merkissä ja tekee yhtymää nyt siis Marsin kanssa, tarkka on 18 astetta Vaakaa, huone 8. Miten näette tällaisen transiitin vaikuttavan? Jotenkin nyt tuntuu siltä, että koko ajan tapahtuu ns, outoja asioita, vähän puun takaa niinku, silmät piäisi olla selässäkin että pysyis mukana täs elämässä... Shocked

Eli  uranus   aspect_conmars merkissä  vaaka, aste 18, huone 8
« Viimeksi muokattu: 12.04.2014 21:14:55 kirjoittanut piippaliina » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #304 : 14.04.2014 12:39:59 »

Eilen päättynyt Uranuksen seisahdus ja siirtymä kulkemaan eteenpäin aiheutti ainakin allekirjoittaneella jonkin verran häikkää netin ja tietokoneen kanssa.. mutta muuten odotan jo kovasti sen ensimmäistä askelta eteenpäin, huomenna 20.12.13 Uranus vihdoin ottaa ensimmäisen konkreettisen askeleen (1 kaarisekunti) eteenpäin...

Minulla taisi olla kans Uranus asialla. Parin tutun kanssa ei kommunikointi toiminut lainkaan. Tiedonvälitystä mikä tiedonvälitystä. Ymmärsivät sanomiseni aivan toisin kuin sanoin. Hällä väliä. Elleivät pese korviaan, omapahan on vikansa. Kiitin heitä kumpaakin henkilökohtaisesti face to face, mutta kokivat sanomiseni piruiluksi. Siitä sitä taas riittää naamanvääntöä heillä joksikin aikaa, kunnes lukevat 'avaus'textarini S-sellaisena kuin ne lähetin-. ja piste. En viitsi tuhlata aikaa henkilöihin, joille kaikki pitää puhua heidän sanoillaan.

Täällä on se etu, että tekstin voi lukea uudelleen, jotta ymmärtää mitä ymmärtää tai mitä toinen on oikeasti kirjoittanut.

 Grin smitten 2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #305 : 14.04.2014 14:30:28 »

Taitaa olla aika klassista, että uranus yhtyy 11.huoneen venukseen ja marsiin juuri nyt ja vanhat ystävät tuntuvat täysin vierailta?
Haluan uusia ystäviä. Tuoreita kasvoja, kiinnostavia ihmisiä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #306 : 14.04.2014 14:40:26 »

Taitaa olla aika klassista, että uranus yhtyy 11.huoneen venukseen ja marsiin juuri nyt ja vanhat ystävät tuntuvat täysin vierailta?
Haluan uusia ystäviä. Tuoreita kasvoja, kiinnostavia ihmisiä.

Mulla on "vain" Uranus  aspect_tri Uranus päällä, mutta täsmälleen sama fiilis. Alkajaisiksi ajattelin hankkia uuden suhteen tuon nykyisen päälle. En jaksa ihmisiä jotka jäävät roikkumaan muuten toimimattomissa suhteissa pelkän seksin takia. Angry
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #307 : 17.04.2014 07:27:41 »

Mielenkiintoista Kato Vega!
Minulla on fiilis, että olen kasvanut ystävistäni eroon. Ja jopa ihan joistain perheenjäsenistänikin.
Haluan ympärilleni uusia ihmisiä. Jostain syystä (uranuksen takia?) koen, että nuo vanhat tutut pidättelevät minua ja ovat jotenkin jääneet jumiin ja minä en halua jäädä jumiin. Se on sellainen outo tunne.

En kyllä ihmettele, sillä uranus matkaa karttani 11.huoneessa ja yhtyy venukseen, marsiin ja ihan just aurinkoon myös.
Koen myös, että en halua ylläpitää enää suhteita, jotka ovat olemasssa vain tavan vuoksi. Olen valmis päästämään irti.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #308 : 17.04.2014 16:44:17 »

Mielenkiintoista Kato Vega!
Minulla on fiilis, että olen kasvanut ystävistäni eroon. Ja jopa ihan joistain perheenjäsenistänikin.
Haluan ympärilleni uusia ihmisiä. Jostain syystä (uranuksen takia?) koen, että nuo vanhat tutut pidättelevät minua ja ovat jotenkin jääneet jumiin ja minä en halua jäädä jumiin. Se on sellainen outo tunne.

En kyllä ihmettele, sillä uranus matkaa karttani 11.huoneessa ja yhtyy venukseen, marsiin ja ihan just aurinkoon myös.
Koen myös, että en halua ylläpitää enää suhteita, jotka ovat olemasssa vain tavan vuoksi. Olen valmis päästämään irti.

Eikös tämä kuulu ihan peruskauraan elämässä.  Jo Saarnaaja kirjoitti Raamatussa:
"Kaikella on aikansa maan päällä. -  Eikä mistään ole hyötyä."
« Viimeksi muokattu: 17.04.2014 17:00:08 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #309 : 17.04.2014 17:16:45 »

Kato Vega sai minut naurahtamaan! Näinhän se on...

Ja usein roikkuu sellaisessakin, josta jo on loppunut tarinat ja sanomiset. Eipä silti, ajattelin lopettaa sellaisenkin toiminnan, jossa ryhmässä olen pyörinyt jo 15 vuotta! Hurjaa hommaa se on ollut. Itämainen tanssi ja monet matkat ja retket! Mutta siis aikansa kutakin.  Cheesy
Ja uusiin seikkailuihin... coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
MariaS
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #310 : 27.04.2014 16:07:20 »

Kun  uranus tuli  aspect_opp MC:lle ja aloitti liikkumisen 4. huoneessa jouduin muuttamaan väliaikaisesti remontin tieltä. Se ei kuitenkaan jäänyt siihen vaan isomman remontin jälkeen oli koko ajan jokin korjaus tai tarkastus meneillään. Kokoajan yllättävästi  lamppasi väkeä tekemässä jotakin  Angry. Jotenkin se ärsytti ja väsytti, vaikka ainahan remontin pitäisi olla hyvä asia  Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #311 : 02.05.2014 12:39:24 »

Uranus aspect_con Cupido transitoivat juuri Erosta kartallani, kvinkunsoivat  juno ani...?
Hankala mies tarjolla vai mun  hankala suhtautua 'tarjoiluun'. VAiko sittenkin kannattavan haastava yksilö?

No hups! Koko rypäshän -niin nataalit kuin transitoivat-  aspect_sex  askendentti lle. Ei kai se ihan hankalaa sittenkään.

Korjatkoon osaavampi, jos olen tyystin väärässä.  crazy2

Ulkona tulee räntää taivahan täydeltä ja minä sandaaleissa liikkeellä. Onneks vain pari sataa metriä kotiin matkaa. Mitenkä jäinkään koneelle taas...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #312 : 02.05.2014 12:44:23 »

Kun  uranus tuli  aspect_opp MC:lle ja aloitti liikkumisen 4. huoneessa jouduin muuttamaan väliaikaisesti remontin tieltä. Se ei kuitenkaan jäänyt siihen vaan isomman remontin jälkeen oli koko ajan jokin korjaus tai tarkastus meneillään. Kokoajan yllättävästi  lamppasi väkeä tekemässä jotakin  Angry. Jotenkin se ärsytti ja väsytti, vaikka ainahan remontin pitäisi olla hyvä asia  Smiley


"Luvattasi ei asuntoosi ole kukaan oikeutettu tulemaan, ellet sitä salli." selkosuomennettu sitaatti Suomen Laista.
Itse ainakin olen paikalla, kun remontti-ryssät (valitettavasti nykyisin virolaisia, jotka puhuu vain ryssää remonttir(ei)s(ko)issa. Jos paikallaoloani ei sallita, ei aukea turvalukkokaan. Kuitenkin taloyhtiöllä on pakote hoitaa loppuun kaikki tarkastusremontin tarpeet, eli isännöitsijän on kyettävä neuvottelemaan sekä asukkaan että remontinsuorittajan kanssa aikatauluista, mikäli on vaara jäädä tekemättä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Hyperö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #313 : 21.02.2015 05:13:07 »

Oinaat hei! Miten yhtymät toimii? Uranus on mulle tehnyt jo yhtymänsä marsiin ja MC:lle - eikä mitään. Odotin niin työelämään muutoksia...
Vasta vuoden päästä tulee uranus auringolle, osuu vai kerran, joko se silloin jotain muuttaa?
Olen ymmärtänyt että uranus on transiittina pakottava, ettei niinkään mahdollistava.
Jos ei  uranus aspect_con aurinko muuta mitään niin, please, jotain uutta edes sitten kun tulee jupiterin vuoro? Onneksi ne on molemmat 10 huoneessa, ehkä toivo ei ole vielä täysin mennyttä.

Kertokaa mitä oinaiden uranus yhtymät on saanut aikaan?   
tallennettu

aurinko, mars, jupiter, mc= oinas, Kuu=kalat, venus=kaksonen, ac=leijona
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #314 : 21.02.2015 17:44:47 »

Hyperö, mulla ekan kerran keväällä 2014 uranus yhtyi mun venukseen, marsiin ja aurinkoon, tosin jäi 1-2 asteen päähän. Muutin ulkomaille ja lopetin pitkäaikaisen työni.
Nyt uranus yhtyy uudestaan ensi kuussa. En tiedä mitä se tietää sitten.. Olen omasta mielestäni "tajunnut" asioita elämässäni mitä en ole ennen suostunut näkemään. Uranushan on jonkinlainen herättäjä
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: