Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 306042 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #285 : 19.03.2014 09:23:25 »

Olen nousu skorppari ja tällä hetkellä uranus on yhtymässä venukseen ja pluto neliöi venusta ja tekee kolmiota auringolle.

käsitin erään astrologin perusteella, että toukokuussa minulla olisi ko transiitit (eri paikkakunnalla) päällä. Hieman ihmettelin, mutta en ole alan syväosaaja....

Jaa, onko tuo sitten käyttänyt jotakin muuta "ennustus"menetelmää kuin transiitteja? Auringonpaluuta, Kuunpaluuta, relokaatiota, progressioita tms. Koska Uranus ja Pluto ovat tällä hetkellä keskinäisessä neliössä, niin ei niitä saa millään ilveellä samanaikaiseen yhtymään AC:n kanssa. Tällä hetkellä sinulla saattaa olla Saturnus AC:lla, vai liekö sekin jo ohitse?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #286 : 19.03.2014 11:46:48 »

Saattaa kaiketi olla käyttänyt jotakin muuta.. Minulla on ko kartta, mutta en osaa tulkita siitä mikä olisi "menetelmä". Minulla tosiaan transitoi saturnus AC:ta. Kaiketi viimeinen tai tokavika ohitus  on toukokuun ekalla viikolla, muistaakseni.
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #287 : 19.03.2014 12:09:20 »

Mikähän " ennustusmenetelmä" voisi olla, katsoin, että siinä kimpanssa nousulla on uranus, pluto ja MC , samalla tavalla kuin ne ovat syntymäkartalla...
tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3526



Profiili WWW
« Vastaus #288 : 19.03.2014 20:34:30 »

Mikähän " ennustusmenetelmä" voisi olla, katsoin, että siinä kimpanssa nousulla on uranus, pluto ja MC , samalla tavalla kuin ne ovat syntymäkartalla...

Arvelisin, että progressio tai aurinkokaaridirektio on kyseessä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ave^^
Vieras
« Vastaus #289 : 19.03.2014 20:46:10 »

Transitoiva uranus nousulla mulla elämässä toi toivotun opiskelupaikan ja muuton toiselle paikkakunnalle, eli uusia mahdollisuuksia kyllä tuo. Afro Lähinnä sanoisin, että se tuo sellaisia muutoksia, jotka vaikuttavat siihen omaan rooliin tai siihen mitä on yleensä tottunut olemaan, kun kyseessä on asc.
tallennettu
stiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #290 : 20.03.2014 18:49:04 »

Transitoiva uranus nousulla mulla elämässä toi toivotun opiskelupaikan ja muuton toiselle paikkakunnalle, eli uusia mahdollisuuksia kyllä tuo. Afro Lähinnä sanoisin, että se tuo sellaisia muutoksia, jotka vaikuttavat siihen omaan rooliin tai siihen mitä on yleensä tottunut olemaan, kun kyseessä on asc.

Mukava kuulla  Cheesy, toivottavasti  minullakin ovet aukeaa, se tietäisi myös muuttoa.

Tää olen mielenkiintoista tää ennustava astrologia. Jos tarkastelee tän jonkun toisen ennustavan menetelmän kautta, niin mulla on tosiaan toi uranus nousulla. Jos taas katsoo "normaaleja" transiitteja, niin silloin uranus tosiaan on konjuktiossa venukseen ja pluto  tekee kolmiota auringolle ja neliötä venukselle. Saturnus on nousulla ja mitähän kaikkea muuta kartalla onkaan...noi taitaa olla isoimmat/vahvimmat transiitit tänä keväänä.
Joku toinen astrologi "ennustaa" taas sen perustella mitkä transiitit on silloin kun saan tietää tulokset... Sen perusteella silloin tapahtuu jotakin tosi positiivista....Mielenkiintoista.

Joka tapauksessa itse pitää tehdä ennen pääsykokeita se suurin työ lukemalla ja istumalla   Tongue . Tuntuu, että uuden suunnan etsimistä ja jaksamista pakertaamiseen löytyy  saturnuksen ja pluton siivittämän.

« Viimeksi muokattu: 20.03.2014 18:50:38 kirjoittanut stiili » tallennettu

Aurinko härkä - Nouseva skorpioni - Kuu leijona
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #291 : 23.03.2014 17:00:18 »

Mulla on myös Uranus tuonut isoja muutoksia. Kohta on alkamassa  uranus aspect_sex venus, ehkä se toisi rakkauselämään jotain säpinää, kun olen vähän kyllästynyt tähän sinkkuiluun... ja onhan tuossa yksi potentiaalinen ehdokaskin pitkästä aikaa näköpiirissä, mutta arvaan ettei mikään käy niin etukäteen ajattelisi.  :Smiley

Huhtikuu on kyllä harvinaisen täynnä kaikkia muitakin transiitteja, että saas nähdä mitä tapahtuu!
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #292 : 01.04.2014 16:30:05 »

Mulla on myös Uranus tuonut isoja muutoksia. Kohta on alkamassa  uranus aspect_sex venus, ehkä se toisi rakkauselämään jotain säpinää, kun olen vähän kyllästynyt tähän sinkkuiluun...

Ihan mahdollista, itsellenikin Uranuksen trini Venukselle toi muassaan suhteen, joka on kaiken järjen vastaisesti kestänyt (olen kroonisesti sitoutumiskammoinen, ja tämä kumppani on  kaksoset jolla vielä  aurinko aspect_opp uranus. Mutta käsittämättömän kärsivällinen ja ymmärtäväinen tapaus.)

Ko. transiitti kuitenkin alkaa olla omalta osaltani ohi, ja seuraavaksi iskee todella pitkäaikainen ja voimakas Uranuksen neliö Marsille. Samalla Uranus tekee oppositiota mun ASCille. Enää pitäisi miettiä miten tuollaisen sekopäisen energian saisi hyötykäyttöön.
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #293 : 01.04.2014 19:47:09 »

Mulla on myös Uranus tuonut isoja muutoksia. Kohta on alkamassa  uranus aspect_sex venus, ehkä se toisi rakkauselämään jotain säpinää, kun olen vähän kyllästynyt tähän sinkkuiluun...

Ihan mahdollista, itsellenikin Uranuksen trini Venukselle toi muassaan suhteen, joka on kaiken järjen vastaisesti kestänyt (olen kroonisesti sitoutumiskammoinen, ja tämä kumppani on  kaksoset jolla vielä  aurinko aspect_opp uranus. Mutta käsittämättömän kärsivällinen ja ymmärtäväinen tapaus.)

Ko. transiitti kuitenkin alkaa olla omalta osaltani ohi, ja seuraavaksi iskee todella pitkäaikainen ja voimakas Uranuksen neliö Marsille. Samalla Uranus tekee oppositiota mun ASCille. Enää pitäisi miettiä miten tuollaisen sekopäisen energian saisi hyötykäyttöön.

Hahaa, mulla merkittävä elämää tuulettanut ja positiivisesti muuttanut transiitti oli  uranus aspect_squ aurinko, että luulenpa että tuo Uranus neliö Mars voi olla hyväkin asia, kunhan siihen osaa suhtautua oikein ja ottaa rohkeasti vastaan muutokset, tai niin kuin minulle kävi, rohkeasti tehdä ne muutokset mitkä haluaa. Itsensä siinä tietysti täytyy laittaa likoon, mutta niinhän kaikissa elämää mullistavissa jutuissa. Silloin ei kannata paljon taakseen katsella, vaan ainoastaan eteenpäin ja positiiviin mielin. Liittyisikö sinulla Kato Vega ihmissuhteisiin(kin) nuo muutokset kun se Uranus on DC:llä?
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #294 : 02.04.2014 08:33:13 »

Itsensä siinä tietysti täytyy laittaa likoon, mutta niinhän kaikissa elämää mullistavissa jutuissa. Silloin ei kannata paljon taakseen katsella, vaan ainoastaan eteenpäin ja positiiviin mielin. Liittyisikö sinulla Kato Vega ihmissuhteisiin(kin) nuo muutokset kun se Uranus on DC:llä?


Varmaankin. Tosin tuo transiitti alkaa  uranus:n ollessa vielä 6.huoneen puolella, että ainakin alkajaisiksi kyse lienee enemmän jostain työelämän muutoksista tms.
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #295 : 02.04.2014 15:51:54 »

Mulla on  uranus nyt MC:llä ja on kovasti paineita mennä opiskelemaan.
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #296 : 02.04.2014 19:51:06 »

Selvittelin juuri millaisia transiitteja on kartallani ollut muuttojen aikoihin. Tämä liittyy keskusteluun Muuton transiitit, http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=7085.0 mutta laitan nämä Uranuksen vaikutukset myös tänne.
Itselläni osui melkoinen muuttosuma vuosille 1995-2001, jolloin muutin kaikkiaan kahdeksan kertaa.  uranus aspect_squ kuu transiitti alkoi 3.3.1996 ja päättyi tammikuussa 2002 (jos käytän 10 asteen orbia). Erikoista sekin, että transiitin alussa olin pari kuukautta ilman vakituista asuntoa, jonka jälkeen sain asunnon pari päivää Uranus-transiitin alun jälkeen, 6.3.
« Viimeksi muokattu: 02.04.2014 20:03:10 kirjoittanut Temah » tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #297 : 03.04.2014 19:38:01 »

Hei! Plarasin läpi koko sivuston etsien heitä, joilla on  uranus aspect_opp  keskitaivas, joka ittelleni tulee päälle nyt pariksi vuodeksi melkein.

Löysin K-NRJ:n samaisen transiitin. Hän sai vauvan ja muutto yhteen vauvan isän kanssa. Vauva ei ittelle enää passaa, enkä HALUA MUUTTAA MIHINKÄÄN!  

Kysyisinkin Sacyltä ja Arppilta, mitä teille on sattunut tai alkanut sattumaan viime vuodesta alkaen. Teillä on ollut sama Uranuksen kuvio.

Tiedän, että tuo oppositio on sama kuin yhtymä IC:lleni. En halua, että mitään tapahtuu kodilleni! Olen jo tarpeeksi taistellut voidakseni pitää katon pääni päällä. En jaksaisi enää uusia haasteita.

Työn puolesta; ilmoitin juuri kesäkahvilani kolmannesta kesästä, joten sekin homma pysyy samana. Mutta jotenkin hirvittää, sanoo tämä astrouskovainen!!! Shocked

Huomasin, että minä olen viisastellut ja höpöttänyt tuolla edellä kaikenlaista. Nyt kun tämä kulma sattuu omaan nilkkaan, en osaa sanoa mitään.

Voisko joku 'lohdutella' minua?  Sad
« Viimeksi muokattu: 03.04.2014 19:57:35 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #298 : 03.04.2014 19:57:00 »

Rupesin kaivelemaan ja tällaisen löysin:

 uranus aspect_opp keskitaivas

This will be a very upsetting time in your career, when you feel a powerful urge to free yourself from restrictions in your personal life. Your home life is likely to be unstable this year, due to your own actions or circumstances out of your control. If you’ve been bored with your location or have experienced heavy restrictions in your living situation, you’ll feel an overpowering need to move now. Your reactions are immediate and urgent, and your decisions may confuse the people closest to you in life. If you need to make a change but have been ignoring your feelings, external forces may oblige and force you to relocate or change your living situation. You may experience more problems with electricity or wiring in your home, or problems with obnoxious neighbors. Whatever happens, it’s likely to happen quickly and without much warning and you need to handle these problems as quickly as they come up. Changes in your career may also compel you to move, or you may initiate a new business venture that upsets the routine and stability of your home life. Know that these two important areas of your life, home and career, are polarities that need to be kept in balance. When you’re more comfortable and free in your personal life, you’ll be more productive in your career.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #299 : 03.04.2014 21:41:58 »

Kiitos tuosta pläjäyksestä, Esmis. Itelleni tulossa myös, mutta kattelin, että  uranus lähtee retroilemaan 16 asteesta heinäkuulla,
joten ihan tarkka  aspect_con kosketus IC:lle siirtyy hamaan tulevaisuuteen..
Miten mulle on jostain jäänyt mieleen, että  uranus 4 huoneessa vois tuoda kotiin "epätavallisia" omalaatuisia ihmisiä,
ovet ovat avoinna ja silleen.
Sullehan tulee ap-kartalle  uranus aspect_opp mars ja  uranus aspect_kvi saturnus
että oisko siinä halua ja jännitettä rikkoa rajoja, muuttaa rutiineja,
vapautua? jostakin.
Ja jos vaikka tulee tarve tarttua siveltimeen, proge  kuu leijona .n myötä elokuun okranvärisessä yössä  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: