Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310238 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #120 : 07.03.2010 12:46:33 »

Kiitos, kun tämänkin näkökannan tähän Uranukseen! Varmaan olet Uranuksen kasvatti, mikään ei voi sinua enää tyrmätä. Missähän merkissä sinun Uranuksesi onkaan?

Ja nyt kun Uranus on Oinaassa, se riipii niitä, jotka ovat vielä vähän pehmeämmin sen opastuksessa olleet. Minun synt.Uranus on ollut Kaksosissa ja varmaan siitä tämä kaikki uteliaisuus esim. astrologiaankin ja mm. avaruuteen yleensä.

Nyt Uranuksen yhtymä lähentelee minun Juno, vaimona olemisen asteroidia, niin kyllä vähän hirvittää.
Mutta tässähän niihinkin muutoksiin kasvan pikkuhiljaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #121 : 07.03.2010 13:01:39 »


Esmi  smitten

Minulla  uranus on neitsyen ja vaa'an rajalla, muutaman asteen kuitenkin sen vaa'an puolella.

Tuo Uranushan on minun 2. huoneen viiden planeetan stelliumin osanen. Siksi minulle hyvin vaikea näin kevyenä harrastajan arvioida mikä on mitäkin.
Etenkin, kun tuo stellium sisältää sekä näitä hitaita, että persoonallisia planeettoja.

Nyt menee ot:ksi, mutta stellium alkaa  neitsyt
  aurinko aspect_con pluto aspect_con uranus aspect_con jupiter aspect_con merkurius
päättyen  vaaka n.

 angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #122 : 07.03.2010 13:42:26 »

Siis todella rankat yhtymät!

Mutta minkä elämän lähtökohdan oletkaan siitä saanut, Neela! Teen lisää topikkisyntiä kun liitän tämänkin tähän. Mutta ajatellaan siten, että kaikki liittyy kaikkeen, ei ole mitään erikseen yksin.  :Smiley

Stellium Näytä kartalla

Useita planeettoja kasaantuneena samalle alueelle karttaympyrällä merkitsee eräänlaista voimapistettä elämässäsi. Nämä yhtymät vaativat erityistä huomiotasi ja johdattavat oikein käytettyinä uraa uurtaviin saavutuksiin elämässäsi. Voit olla varma että moni lähelläsi oleva ihminen kokee nämä sinussa olevat uudistumisvalmiudet valtavaksi uhaksi omalle elämälleen. Niinpä saatkin varautua jatkuviin yrityksiin voimasi valjastamiseksi jonkun toisen tavoitteiden taakse. Et varmaan voi välttyä silloin tällöin haksahtamasta imartelun ja kehumisen salakavalaan ansaan, mutta tulokset eivät tuossa tilanteessa koskaan vastaa sen paremmin omia kuin toistenkaan odotuksia. Tämä voimapahkura on valjastettavissa vain sydämen voimalla palvelemaan sinulle henkisesti tärkeitä tavoitteita eikä siinä juurikaan kaivata muiden apua tai neuvoja. Seuraavien yhtymäaspektien kuvaukset palvelevat kaikki omalla tavallaan samaa tarkoitusta, joten lue ne tarkoin ja luo niistä itsellesi hyvältä tuntuva kokonaisuus.

Muistutukseksi!

Minulla Sepon mukaan on myös Uranus stelliumissa, järjestys tässä:  uranus ceres Kaksosissa,  merkurius venus aurinko Ravussa.

Kuitenkin vähähemmän ravisuttava stellium kuin Neelalla. Mutta Uranus on aikamoinen tekijä porukoissa! Huh

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #123 : 07.03.2010 16:47:25 »

Neela, kun radixillasi on   aspect_squ niin samainen transiitti toimii sinulle eduksi ja luonteesi mukaisesti, eikä siis oikeastaan aiheuta suurempaa kuohuntaa... Voit juuri nyt poimia tuon aspektin antamia "hedelmiä".

Jos radixilla on jännitteinen aspekti  aspect_con  aspect_opp  aspect_squ se toimii näiden kahden ko. toisiaan koskettavan taivaankappaleen välillä jännitteisesti vaikkei transiitti olisikaan jännitteinen  aspect_con aspect_sex  aspect_tri ja päin vastoin... Kannattaa myös huomioida että  aspect_con voidaan tulkita jännitteiseksi tai pehmeäksi, tulkinta riippuu aina taivaankappaleiden välisestä suhteesta toisiinsa ja niiden luonteesta.
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #124 : 07.03.2010 19:51:40 »


Niin totta Emelia!  Kiss
Vasta nyt osaan ottaa vastaan tuon syntymälahjana saadun  aspect_squ ja olen vihdoin saanut ympäristönikin uskomaan sen.
 neitsyt  vaaka painoitteisena olen yrittänyt (= lyönyt päätäni seinään) kertoa nätisti, että ymmärrän muiden erilaisuuden ja pelotkin minun erilaisuuden edessä. Kuuroille korville on mennyt  Grin ja minua on "pakotettu", painostettu, manipuloitu.... milloin kenenkin kantaan. Nyt vasta tuntuu, että se menee jakeluun, että Minä teen niinkuin Minä näen Minulle parhaaksi, vaikken "pakota" muita elämään mallini mukaan. Jokaisella on oma tie.

Tässä Sepon näkemys sukeutuvan  aspect_squ aspektista  uranus mars välillä.

Uranus sulkeutuva neliö Mars
Kykysi aloittaa uusia asioita ja viedä niitä menestyksekkäästi eteenpäin sai sinut edellisten elämien aikana eksymään kaidalta polulta ja luovuttamaan lahjakkuutesi muiden käyttöön. Siksi olet jäänyt hiukan jälkeen omasta kehityssuunnitelmastasi ja tässä elämässä sinun tulee keskittää kaikki energiasi omien pyrkimystesi toteuttamiseen. Tunnet selvää ja syvää ahdistusta heti kun sitoudut toimimaan muiden säännöillä ja siitähän ei voi seurata muuta kuin kasvavia hankaluuksia. Olet erittäin kekseliäs ja kyvykäs selviämään vaikeimmistakin ongelmista kunhan toimit mahdollisimman puhtaasti omilla ehdoillasi. Tie tähän auvoiseen tietoisuuteen ei kuitenkaan ole helppo. Sinun on pystyttävä ottamaan opiksesi kaikista kohtaamistasi arvaamattomista vaikeuksista ja havereista, sillä ne ovat merkkejä väärästä suunnasta ja niitä riittää kunnes olet jälleen vapaa tekemään vain sen minkä itse koet mielekkääksi. Et pysty keskittymään samaan asiaan kovin pitkäksi aikaa, sillä edellisten elämien käyttämättä jääneet mahdollisuudet odottavat sinua heti kun saat edellisen projektin omalta osaltasi valmiiksi. Uskalla toimia asioiden aloittajana ja anna muiden huolehtia jatkosta, sillä kaikille asioille on omat tekijänsä. Kun mielenkiintosi sammuu, alkavat myös vaikeudet kasaantua tekemistesi ylle. Älä välitä muiden puheista muutoksia tehdessäsi, sillä he eivät voi ymmärtää sinun kouluasi.


Ja ot:

Minä en koskaan ole pitänyt radix aspect_con helppona tai pehmeänä aspektina, vaan  aurinko askendentti neitsyt :mäiseen tapaan suurena velvollisuutena  uglystupid2 käyttää oikein nuo syntymässä saadut luontaiset tiedot mitä yhtymät antavat jo syntyessä. Pidän niitä Lahjoina universumilta, jonka vastaanottaminen on yksilön vastuulla.


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #125 : 07.03.2010 20:43:59 »

Neela!! Voi ETTÄ kuulostat ihanalta!!!  smitten smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #126 : 07.03.2010 21:34:57 »


No mutta, Kiitos!  Kiss

Astrologiassa on sekin ylettömän mielenkiintoista kuinka suhtaudumme aspekteihin. Onkohan syntymäkartalla tai  aurinko  askendentti siihenkin vaikutus?

Itse näen radix aspektit;

 aspect_con lahja, joka pitää osata käyttää
 aspect_opp elämän opetus, joka ilmenee "opi tai itke ja opi!"
 aspect_squ haaste, katso osaatko ratkaista
 aspect_tri (tässä aspekstissa on pilkettä silmäkulmassa) "tajuatko kuinka hyvä tuuri sinulla kävi?  Grin

Muita en ole vielä oikein selvittänyt.  2funny

ja meni Taas ot:ksi  Lips Sealed


tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #127 : 07.03.2010 21:41:41 »

Ihanasti oivallettu, Neela!

Emilia osaisi ne sanoa sitten varmaan elämän vauhtitilanteissa eli transiiteissa.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #128 : 07.03.2010 21:48:44 »


Varmasti osaa!  Wink

Nyt odottelemaan Emelian OT-vastausta  Grin

Kohta saadaan moitteet, kun  uranus ei ole sivuun puhuttu  angel
mutta hiljaistahan täällä on ollut ja jos vaikka näistä höpinöistä lähtee Uraanisia ajatuksia.



tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #129 : 07.03.2010 22:11:27 »

Hihii!

Nyt tuli tunne kuin joskus kakarana vähän pahanteossa! Kukaan ei ole nähnyt, joo!  2funny 2funny
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #130 : 07.03.2010 22:28:40 »


 Grin

Uranuksen Kauhukakarat!

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #131 : 07.03.2010 23:07:25 »

Heips. Tuolla oli puhetta aiemmin  uranus yhteydestä tapaturmiin, murtumiin jne.
Itse kaaduin kaksi kuukautta sitten lasketellessa ja mursin sääriluun sekä polvi kärsi pahasti.
Mulla oli tuolloin  uranus  aspect_con  venus ja  tarkka aspect_sex  mars sekä  aspect_sex  saturnus ja  aspect_opp  pluto .
Nyt kuntoudun hyvää vauhtia jo, mutta alussa oli vaikeaa totutella olemaan hieman avuton ja se kävi hermojen päälle kovasti. MUTTA jännää, että tämä ikävä tapaturma toi myös loppujen lopuksi hyviä asioita elämääni , tosi paljon, myöskin työelämään liittyviä, oikeastaan enimmäkseen sinne ja onhan  uranus  aspect_con MC:lleni just tuolloin.
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #132 : 12.03.2010 23:06:11 »

Löysin tällaista astrologista tekstiä Pirjo Laineen kääntämänä:

Itselläni on pian Uranus yhtymä Juno Oinaassa 3.huoneessa ja se vähän hirvittää!

Yleisellä kartalla on kuulemma vähän samat asetelmat:

Halusin puhua seuraavien päivien astrologiasta ja siitä, miten kaikki tukee tätä muutosta kumppanuusmallissa, koska tapahtuu merkittäviä asioita (minkä voitte epäilemättä tuntea!), jotka osoittavat tämän uuden mallin olevan todella tulossa! Tänään (13.2.) Uranus, vapautumisen, muutoksen ja eteenpäin liikkumisen planeetta, on puolisekstiilissä Junon, kumppanuuden, sitoutumisen ja avioliiton Jumalattaren kanssa. Nämä kaksi ovat tanssineet yhdessä vuodesta 2009 saakka, jolloin Juno oli Kaloissa ja liittyi Uranukseen.
 
Juno on yksi symboli, johon kannattaa kiinnittää huomiota tässä kumppanuusmuutoksessa, koska se hallitsee liittoja, jotka menevät pelkän romanssin ja hauskanpidon yli - liittoja, jotka menevät "pitkälle". Junon ollessa aspektissa Uranuksen kanssa tapahtuu merkittävää muutosta siinä, miten sitoudumme, mitä haluamme ja tarvitsemme ja miten ryhdymme saamaan sitä.
 
Junon siirtyminen Kaloista Oinaaseen oli merkittäväå, koska se siirtyi omega-pisteestä (eläinradan viimeinen merkki) alfa-pisteeseen (eläinradan ensimmäinen merkki), mikä viimeisteli kierroksen ja siirsi asiat uudelle, korkeammalle vaihteelle. Kaloissa Juno oli mystinen, tainomainen, romanttinen ja sielunkumppaniaan tai kaksoisliekkiään kaipaava. Nyt ollessaan Oinaassa Junon rohkeus, intohimo, rehellisyys ja suoruus tulevat pintaan. Jumalatar tietää, mitä se tarvitsee ja haluaa, ja lisäksi se tietää, mitä se ansaitsee.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #133 : 13.03.2010 04:17:26 »



   Eräällä "vierailijalla"on tuo sama yhtymä ajankohtainen.Siinäkö sen salaisuus,että liitossa etsitään voimakkaasti omimpia alueita elämään.Tosin kovin kauniisti,mies on paljon mökillä,vaimo kotosalla  mielipuuhassa,harrastuksissa jne.

Kuningatar on tullut kuulluksi,ja tietää,mitä haluaa.

 Mikä hassuinta,ennen vaimo ajatteli;voi kamala,taas mökille,voi ei!

 Mies ajatteli;Kun sais kerrankin mennä mökille,hiihtää ja pilkitä yksinään.
   
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #134 : 13.03.2010 10:39:35 »

Heh, tällaista varmaan monella, Sunsai!

Meillä ei ole mökkiä, mutta paljon kulki aikoinaan mies kalassa, pilkillä ja ongella. Sitten kuoli paras kalakaveri eikä jalka enää kanna niitä matkoja.

Huomasin, että Junokin tulee minulla yhtymään Junoon samalla kun Uranus sitä koskettaa. Huh! Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: