Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranuksen transiitit/uranuksen vaikutus?  (Luettu 310265 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #105 : 28.02.2010 18:49:21 »

Esmiralda hei,olemme  todella vähemmistö,iltaruskon kerholaisia.Meitäkin on paljon,tosin lukijoina ainoastaan...Kyllä nuo sinun kolmiosi tuovat pehmeyttä mukanaan.Itse kuitenkin teemme aina päätökset,mihinpäin kuljetaan.Päätökset,muutokset,ovat kuitenkin parhaimmillaan hyvin rakkaudellisiakin.Minulla olivat rakkaudellisia itseäni kohtaan,sellaiseen ei tällä sukupolvella liioin ollut mahdollisuuksia,ei taitoja...Näissä minun muutoksissani oli mukana,myös rakkaan isäni asiat.Olin hoitanut häntä vuosia..atzhaimerin tauti..Kävin isän luona kolmesti päivässä,hoitelin nuo hänen tarpeensa.Sitten näissä muutoksissa päätin antaa isän asiat kodinhoitajien haltuun ym.ym.Olin tuota ratkaisua kartellut,en ollut halunnut isälle uusia asioita,olin suojellut kaikelta.Asiat sujuivat hyvin,ällistelin suorastaan,miten kaikki sujuikin niin hienosti.Jatkoin käyntejä tietenkin,harvensin kerta päivään.Oli aikaa ja voimia jutteluun isän kanssa,muistoihin...Itselläni muutokset olivat kovin suuria.En kokenut niitä kohdallani rajuina,kauhistuttavina.Tällä iällä,ehkä kaikki on jo niin harkittua,kypsyteltyä.Asioita on tullut laajalti katsottua,mitä mikin asia voisi tuoda tullessaan.Loppu tulos suotuisana kuitenkin.Harvoin tällä iällä erotaan,ei pitäisikään.Mietin loppu tulosta jäädä-lähteä.Yksin kertaistettuna voin sanoa,että ainoastaan lähtemällä varmistin,että lapsenlapsilla on isoäiti ja elämä jatkuu...Kohdallasi on asiat,kaikkineen hyvin,rakastat,ja siitä päättelen,että olet saanut rakkautta,siinä on se kivijalka,jolla on hyvä seistä tapahtuipa mitä vain.Ihmeelinen voima vara,rakkaus ja sitoutuminen vahvoin sitein,se kantaa....
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 28.02.2010 19:43:08 »

Kiitos Sansai, tässä Uranuksen tumman pilven alla, minunkin äänellä puhut! Uskonpa todella, että meidän iässä ei järkytä Uranuksenkaan jyrähdykset enää, koska suhtaudumme elämään jo rauhallisemmin ja ehkä kypsemmin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #107 : 03.03.2010 22:07:33 »

Kato Vega,
Kuinkas neliösi kanssa pärjäsit?

Neliö oli kyllä ihan hirveä, nimenomaan asunto-ongelmien takia, minkä lisäksi piti katkaista välit koko joukkoon väkeä, mukaanlukien suurin osa sukulaisista. Mutta ei se mitään, ny kaikki on ok ja mä olen edelleen tolpillani. Cool
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #108 : 03.03.2010 22:50:04 »

Kato Vega, ehkä ymmärrät poikaani jopa enemmän kuin entisenä kulkurina minä. Hän on päässyt vapaan kulkemisen makuun tuolla maailmalla, eikä arki meinaa millään istua. Suomen byrokratia ja paperit on hirmuinen vuori ja kaikki kansa vaan ajattelee autojen ja asuntojen ostoa jne. Hirveää purkua!
Minunkin karvani nousevat pystyyn! Miten minä olen kasvattanut?!  buck2

Eikä ihme! Tuolla tuplaskorpparilla on meneillään  uranus aspect_opp keskitaivas ja  mars, jotka ovat Neitsyessä. Siis sitä analysointia riittää!!! Eikä varmaan ole töitä tiedossa. Olla tässä vanhassa kodissa vanhan isän ja äidin kanssa lunta luomassa ja puita kantamassa. Herran jestas!!

Mitäs tykkäisit Kato Vega?  coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #109 : 04.03.2010 20:42:53 »

Kato Vega, ehkä ymmärrät poikaani jopa enemmän kuin entisenä kulkurina minä. Hän on päässyt vapaan kulkemisen makuun tuolla maailmalla, eikä arki meinaa millään istua. Suomen byrokratia ja paperit on hirmuinen vuori ja kaikki kansa vaan ajattelee autojen ja asuntojen ostoa jne. Hirveää purkua!
Minunkin karvani nousevat pystyyn! Miten minä olen kasvattanut?!  buck2

Eikä ihme! Tuolla tuplaskorpparilla on meneillään  uranus aspect_opp keskitaivas ja  mars, jotka ovat Neitsyessä. Siis sitä analysointia riittää!!! Eikä varmaan ole töitä tiedossa. Olla tässä vanhassa kodissa vanhan isän ja äidin kanssa lunta luomassa ja puita kantamassa. Herran jestas!!

Mitäs tykkäisit Kato Vega?  coolsmiley

Jos hinkua yleensäkään on, niin kyllä ne vaativammat reissut kannattaa tehdä vielä silloin kun nuoruutta ja terveyttä riittää, että kestää ainakin ne mahdolliset nurjat käänteet (taudit, ötökät, onnettomuudet, jne.) paremmin.

Näin jälkikäteen kun on paikkoja nähnyt, en ainakaan enää ajattele, että muualla on paremmin, vain toisin. Lisäksi olen reissujen jälkeen tullut mukavuudenhaluisemmaksi, niin että vaikka on aina epämääräinen eksotiikan kaipuu, enää en ajattele että pitää vain sen takia mennä sen takia jonnekin vinkuintiaan. Matkustelu kun on enimmäkseen tavaroiden raahaamista ja kulkuvälineiden odottelua.
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #110 : 04.03.2010 21:12:28 »


Minulla

 uranus  aspect_squ  mars
tarkka "osuma" viikon päästä

ja siitä 2 päivän päästä tarkat
 uranus  aspect_opp  pluto  ja
 uranus aspect_tri neptunus

Ei tunnu oikein miltään.  Shocked

Tai tuntuu sisällä itsessäni, tunnen itseni Valtavaksi, Vahvaksi!

 angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #111 : 04.03.2010 22:00:18 »

Kiitos Kato Vega! Nuoren mieli muuttuu... :Smiley onneksi.

Hyvältä kuulostaa Neela, että joku tuntee itsensä 'valtavaksi ja vahvaksi'. Outoa herkkua näinä aikoina!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #112 : 04.03.2010 22:12:23 »


Tuota karttaani, kun tarkastelin huomasin saaneeni syntymän lahjana
 uranus aspect_squ mars ja
 uranus aspect_con pluto
joten "vanhojen tuttujeni kanssa tässä näköjään matkaan.  Smiley

Ehkä siksi "ei tunnu oikein miltään" ?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #113 : 06.03.2010 13:24:36 »

Onnistuin kaatumaan viikko sitten luistellessa; ranne murtui, kipsi kädessä vielä 4 viikkoa...

Nopea muutos tasapainossa  uranus "Uranus vaikuttaa nopeasti, odottamatta ja ulospäin. Uranus hallitsee odottamattomia, outoja ja traagisia tapahtumia. Se on yllättävä planeetta, sillä se saattaa muuttaa elämän hetkessä ylösalaisin: onnellisesta onnetonta tai päinvastoin."

Onko sitten kyseessä  aspect_tri  neptunus vai  aspect_opp  pluto .. Vai molemmat?
« Viimeksi muokattu: 06.03.2010 15:51:16 kirjoittanut Emelia » tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #114 : 06.03.2010 15:24:37 »


 Minä kaaduin vuosisitten, ja ranne murtui,-- silloin oli tarkkana  uranus aspect_sex aurinko

 Siitä saakka olenkin ollut saikulla,-- tutkimukset jatkuvat.

 Mietin vaan, että onko tämä hyvä vai huono käänne,-- olihan kyse   aspect_sex:stä.

 Uskon, että hyvä  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #115 : 06.03.2010 15:45:21 »

Usein sen 'pahan' huomioi sillä hetkellä ja sen 'hyvän' löytää sitten jälkikäteen.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #116 : 06.03.2010 23:09:49 »

Emilia  uranus todella yhdistetaan juuri jaahan ja ilmeisesti juuri tama oppositio aiheutti murtumisen-harmi sinulle.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #117 : 06.03.2010 23:49:25 »

Juuri tuota  aspect_opp itsekin epäilin  pluto ja ytimet.. ei kuitenkaan vaarallista eikä  mars ja leikkaukset osallisina..   siis kyse vain hankaluudesta tavallaan.. Koska  uranus myös aina tarjoaa paljon, ei vaikutus ole vain "ottava".  uranus muuttaa perustaa ja asenteita eli toimii myös  saturnus lailla luoden uutta pohjaa tulevaisuudelle..  Wink
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #118 : 07.03.2010 01:33:19 »


Tuota karttaani, kun tarkastelin huomasin saaneeni syntymän lahjana
 uranus aspect_squ mars ja
 uranus aspect_con pluto
joten "vanhojen tuttujeni kanssa tässä näköjään matkaan.  Smiley

Ehkä siksi "ei tunnu oikein miltään" ?



Hei! Tuossa mietin näitä Uranusjuttuja vielä ja lueskelin. Neela, kun järkeilen sinun  uranus aspect_squ mars synt.kartalla ja nyt transiittina, niin nythän tuo neliö olisi kai sitten sulkeutuvana, eikö? Eikös nuo kuviot kuljekin tässä järjestyksessä:  aspect_con aspect_squ aspect_tri aspect_opp aspect_tri aspect_squ aspect_sex aspect_con
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #119 : 07.03.2010 11:48:43 »

MyöhäisHuomenta!  smitten

Esmiralda minulla on Sepon mukaan nyt avautuva  aspect_squ  uranus mars välillä ja synymälahjana sain siis sulkeutuvan.
En ole uhtään perehtynyt näihin avautuviin ja sulkeutuviin asioihin joten vähän hämärän peitossa tuon merkitys minulle on.

Seppo kuvaa näitä kuvioita näin;

Sulkeutuva neliö
Tämä tilanne on edessä silloin kun olet edellisessä elämässäsi käyttänyt sulkeutuvan kolmion valmiuksia liikaa muiden hyväksi oman elämäsi jäätyä jauhamaan paikallaan. Kosminen laki ei salli sinun pysähtyä myöskään palkkiojaksolla ilman seuraamuksia. Sulkeutuva neliö vaatii aivan ehdottomasti toteuttamaan kahden planeetan keskinäistä energiaa täysin omista lähtökohdista käsin. Muussa tapauksessa seuraamukset ovat vähintään ikäviä sekä sinulle että läheisillesi tai ystävillesi. Ainoa keino jakaa jotain näiltä alueilta myös läheisillesi on opetella toimimaan täysin heidän sanomisistaan ja mielipiteistään välittämättä. Tässä kuviossa itsekkyyden oppiminen on ehdoton edellytys minkäänlaiselle menestykselle elämässäsi.

Avautuva neliö
Yhdeksänkymmentä astetta kohdeplaneetasta vastapäivään on avautuva neliö. sen orbi on kahdeksan astetta. Avautuva neliö ilmentää selvää haastetta kahden omassa elämässä ristiriitaisen olemuspuolen tunnistamiseksi ja yhdistämiseksi. Siihen asti kun ristiriidasta tulee tietoinen koetaan tällainen aspekti lähes poikkeuksetta negatiiviseksi. Todellisuudessa on kysymys perustasta, jolle elämänsä voi rakentaa turvalisin mielin. Hankaluudet etenkin persoonallisen planeetan ilmentämisessä ovat vain merkkinä vääristä valinnoista ja niitä tulee jatkuvasti hyödyntää oikealla tiellä pysymiseksi. Ilman tätä oivallusta oman elämän rakentaminen ei tule onnistumaan. Tiedostettuna tämä on ehdottomasti tukevin kivijalka, jolle planeetan edustaman persoonallisen valmiuden voi rakentaa.


Olisinko saanut siis syntymälahjana jo kyvyn tiedostaa  aspect_squ näiden kahden planeetan ristiriita elämääni. Joten siksikö avautuvana se ei aiheuta "ahdistusta" vaan vahvuuden tunnetta....
Tiedän "ongelmani", vaikken varmaankaan sitä ole ratkaissut.  Wink

Onhan minulla syntymälähjana enemmänkin noita  uranus aspeksteja;

 uranus  aspect_con pluto
 uranus  aspect_con  jupiter
 uranus  aspect_opp  chiron
 uranus  aspect_ssx  kuu
 uranus  aspect_ssx  askendentti

ja tietenkin se

 uranus  aspect_squ  mars

Uranikko? Plutonikon lisäksi?  angel



« Viimeksi muokattu: 07.03.2010 22:14:50 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25
  Tulostusversio  
 
Siirry: