Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuleeko kanavoinnit pääasiassa negatiivisilta alieneilta?  (Luettu 18773 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #30 : 22.12.2011 12:12:12 »

Jos joku muu kanavoi ja Kryon ottaa kanavoinnissa huomioon kysymykseni asiasta (kanavoijan niistä kuulematta), voidaan olettaa että ajatukseni ovat telepaattisesti välittyneet Kryonille. Lisäksi kanavoinnin hyväksyntä Kryon.com:in taholta vahvistaisi sen että nekin hyväksyvät ne aidoiksi.

Et näemmä edes tiedä mitä kanavointi on.   idiot2 Grin
Se ei ole telepatiaa, eikä kenenkään ajatuksia välity telepaattisesti Kryonille.

Miten niin eikö korkeammissa ulottuvuuksissa kommunikoida telepatian välityksellä?
Ja mitä tekemistä on sillä jos välitän kysymyksen telepaattisesti sen kanssa vastaako se kysymyksen kanavoinnin kautta?

Lainaus
Kanavoitu taho voi vastata kanavan kautta vaikkapa sähköpostitse tai ihan kasvokkain esitettyihin kysymyksiin (sinne Kryon-sivustolle voi myös lähettää kysymyksiä ja siellä kerrotaan myös muista Kryon kanavista kuin Lee Carrol). Ihminen joka toimii kanavana, toimii vain kanavana. Hänellä ei välttämättä ole mitään ihmeellisiä kykyjä sen kummemmin kuin kellään muullakaan.

Silloin ihminen on välissä vaikuttamassa ja voi selitellä omiaan. Tämähän testaa vain sitä onko Kryon saanut viestin ja onko se henkinen olento. Ihmisen kannalta riittää vain se että se toimii kanavana. Eikä kanavoi esim. vastauksiaan satelliitista tai keinoälystä.

Selvänäkijän luoksekin pitäisi mennä niin ettei puhu itsestään mitään. Kysymykset ovat vain ajatuksissa. Henkimaailma tuo kyllä vastaukset jos näkijä on siihen kytköksissä.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2011 12:50:47 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 22.12.2011 12:29:35 »

Sinä voit toki keksiä omasta päästäsi ihan niin paljon määritelmiä kuin haluat sille mikä on sinun mielestäsi 'oikeaa' kanavointia. Samoin voit asettaa mitä tahansa edellytyksiä - aivan naurettavia ja mahdottomiakin - sille, että kanavointi on sinun mielestäsi 'oikea.'  Kanavointi on mitä on, sinun edellytyksilläsi asian suhteen ei ole merkitystä muille kuin sinulle.

Lainaus
Miten niin eikö korkeammissa ulottuvuuksissa kommunikoida telepatian välityksellä?
Ja mitä tekemistä on sillä jos välitän kysymyksen telepaattisesti sen kanssa vastaako se kysymyksen kanavoinnin kautta?

Se kanava - ihminen joka kanavoi - on fyysisen tason rajoitusten alainen ja sen mukaan mennään, ei toisten tasojen mukaan mistä se kanavoitu entiteetti mikä lieneekään, on kotoisin. Ja kaikki muuten myöntävät ihan suoraan, että kanava useinkin vaikuttaa kanavointiin jonkin verran. Sävyeroilla ei olekaan merkitystä silloin, kun itse sanoman ydin pysyy. Michael kirjoissa onkin mielenkiintoista juttua tästä asiasta, sillä se joukko ihmisiä jotka kanavoivat sielujoukkoa nimeltään Michael, halusikin  usein saada saman asian kahden eri ihmisen kautta kanavoituna jotta näkivät mikä oli se kanavoinnin ydin. He huomasivat, että se kanavan vaikutus on niin pieni, että sitä samaa sanomaa joskin eri sananvalinnoin, sieltä tuli. Michael kirjat löydät myös kirjastosta, jos kiinnostaa oikea tiedonhankinta nillityksen ja kanavoinnin-oikeellisuuden-ehtojen asettelun sijaan. Kanavoiva ihminen vaikuttaa sanomaan sitä vähemmän, mitä tasapainoisempi hän on itse ja mitä paremmin hän on siis putsannut itsestään menneisyyden sutut.

Jos telepatia on mielestäsi ihan helppoa ihmiselle, mene ja tee itse todistettu telepaattinen teko ja kuittaa sitten se miljoona dollaria jonka James Randi aikoinaan lupasi jokaiselle, joka todistettavasti tuottaa yliluonnollisen ilmiön.  Grin Lisäksi voit itse saada suoraan Kryonilta vastaukset kysymyksiisi ihan telepaattisesti ilman, että tarvitsee kenenkään tehdä sitä puolestasi.

Lainaus
Tämähän testaa vain sitä onko Kryon saanut viestin ja onko se henkinen olento. Ihmisen kannalta riittää vain se että se toimii kanavana. Eikä kanavoi esim. vastauksiaan satelliitista

Kanavointi ei ole tarkoitettu leikkikentäksi, jolla voit testailla omaa skeptisyyttäsi ellet löydä ihan itse ja omin voimin vaivaa näkemällä ihmistä joka kanavoi ja suostuu sinun leikkiisi. Edelleenkään et ole ymmärtänyt mistä kanavoinnissa on kyse, eikä minua kiinnosta käyttää enempää aikaa selittääkseni sinulle asioita joita internettiä käyttämällä voit itsekin löytää. Kuten vaikkapa sen, mitä se kanavointi oikeastaan on.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
elina1111
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #32 : 22.12.2011 17:24:05 »

Ehkäpä kannattaa jättää ne kanavoinnit vähemmälle ja keskittyä siihen mikä on tärkeää ja olennaista:
The Collective Evolution II: The Human Experience http://interdimensionalcollective.blogspot.com/2011/12/collective-evolution-ii-human.html
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 22.12.2011 18:19:24 »

Ehkäpä kannattaa jättää ne kanavoinnit vähemmälle ja keskittyä siihen mikä on tärkeää ja olennaista:
The Collective Evolution II: The Human Experience http://interdimensionalcollective.blogspot.com/2011/12/collective-evolution-ii-human.html

Juu, varmaan niiden joilla on suuria epäilyksiä ylipäätään kanavointien suhteen, kuten tässä ketjussa on näkynyt, on parempi jättää kanavoinnit sikseen.

Minä puolestani saan niistä Kryon-kanavoinneista nimenomaan sitä tärkeää ja olennaista asiaa ja ne ovat olleeet korvaamattoman hyödyllisiä minulle monella tavoin vuosien aikana.  Niissä  onkin ainakin joiltakin osin samaa tavaraa, kuin tuossa blogissa esitetyt jutuissa.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #34 : 23.12.2011 13:41:02 »

Unet ja ajatukset ovat myös kanavointia ainakin tämän määrittelyn mukaan.
Telepatia = ajatusten siirtoa.
http://henkimaailma.wordpress.com/2010/01/19/kanavointi-mita-se-on/

Lainaus
Jos telepatia on mielestäsi ihan helppoa ihmiselle, mene ja tee itse todistettu telepaattinen teko ja kuittaa sitten se miljoona dollaria jonka James Randi aikoinaan lupasi jokaiselle, joka todistettavasti tuottaa yliluonnollisen ilmiön.  Grin Lisäksi voit itse saada suoraan Kryonilta vastaukset kysymyksiisi ihan telepaattisesti ilman, että tarvitsee kenenkään tehdä sitä puolestasi.

Riittää siis että näkee unta tai pystyy lähettämään/vastaanottamaan ajatuksia? Miksi itse luet sitten Kryonin teoksia jos voit saada vastaukset suoraan kryoniltakin?

Henkimaailman linkistä :
Lainaus
Lyhyesti kuvailtuna kanavoiti on tiedon siirtoa jossa yhteys on yleensä telepaattinen.

Eli kyllä Kryonille voidaan ylläolevan mukaan (kanavoida) ajatuksia joihin se voi sitten vastata kanavoijana toimivan henkilön kautta. Ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa tai kanavoinnin määritelmien vastaista.
« Viimeksi muokattu: 23.12.2011 14:15:28 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #35 : 23.12.2011 13:58:16 »

Heeeei.
Minusta kukaan muu ei voi perustella ihmiselle niitä tahoja, joihin hän voi luottaa, ja joita kannattaa kuunnella, ja joista hän jotain saa, kun hän aivan itse, niin kuin tässäkin on nähty. Itse on etsittävä se, mitä haluaa, miten haluaa ja mistä sen saa. Jollekulle toiselle se voi olla jokin ihan toinen taho.
 Varmasti löytyy sellaisiakin tiedonlähteitä, jotka tuntuvat itsestä heti hyviltä, ja ns. uppoavat aivan ilman selityksiä ja sen kummempia perusteluja. Pitää vain kuunnella itseään ja antaa sellaisten juttujen olla, ainakin toistaiseksi, jotka eivät tunnu hyviltä itselle, tai ajankohtaisilta.
 smitten
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 23.12.2011 14:06:00 »

Lainaus
Unet ja ajatukset ovat myös kanavointia ainakin tämän määrittelyn mukaan.
Telepatia = ajatusten siirtoa.
http://henkimaailma.wordpress.com/2010/01/19/kanavointi-mita-se-on/

Kyseessä on yhden asiaa harrastavan näkemys kanavoinnista. Hän voi kokea asian telepatiana, muualla sitä kuvaillaan jollain muulla tavalla. Tämä on ensimmäinen kerta, kun itse törmään käsitteeseen telepatia kanavoinnin kohdalla. Tottakai jos joku kuulee sen kanavan äänen päässään, tuntuu se varmaan telepatialta. Itse käsitän kuitenkin telepatialla vain täällä fyysisellä tasolla elävien ihmisten välisen telepaattisen kommunikaation, tuo mistä linkittämäsi teksti puhuu, ei ole minulle telepatiaa vaan kanavointia. Huomaatko? Jos haluat puhua siitä, onko kanavointi telepatiaa vai ei, sinun pitää jutella noiden sivujen kirjoittajan kanssa. Minä olen edelleen sitä mieltä että ei ole.

Lainaus
Riittää siis että näkee unta? Miksi itse luet sitten Kryonin teoksia jos voit saada vastaukset suoraan kryoniltakin?

Edelleen olet siinä harhaluulossa, että jaan linkittämäsi sivuston kirjoittajan näkemykset siitä että kanavointi on telepatiaa En jaa niitä, en ole sitä mieltä että kanavointi on telepatiaa ja vaikka olisikin, minulla itselläni ei ole telepaattisia kykyjä. (Enkä sellaisia edes haluaisikaan).

Jotta saisin vastauksia Kryonilta, minulla pitäisi ensinnäkin olla kysymyksiä Kryonille.  Grin
Mistä päättelit, että minulla olisi kysymyksiä? Ei nimittäin ole, elän hetkessä pohtimatta liikaa tulevia ja elämä kantaa. Kryoneita seuraan mielenkiinnosta vähän samalla tavalla, kuin seuraan uutisiakin päivittäin.

Toiseksi: En ole enää vuosiin lukenut niitä Kryon-kirjoja, koska ne tulevat viiveellä kun on suomennostyökin siinä välissä. Sen sijaan kuuntelen niitä kanavointeja sieltä netistä, koska niin pystyn seuraamaan niitä suht ajantasaisesti. Kryon kun puhuu hyvin  usein nimenomaan ajankohtaisista aiheista. Tänäkin vuonna on tullut kasakaupalla kanavointeja sinne sivustolle ja olen ne kuunnellut lokakuuhun asti.

Kolmanneksi: Voisin saada Kryonilta vastauksia niihin kysymyksiin (joita minulla ei siis ole) jos kanavoisin Kryonia. Mutta minuapa kun ei lainkaan kiinnosta minkäänlainen kanavointi. Niin että kun en halua kanavoida (ja se miksi en on ihan yksityisasiani), eikä minulla ole edes mitään kysymyksiä Kryonille, niin kysymyksesi on minulle aivan epärelevantti.

Sinullahan niitä kysymyksiä - tai pikemminkin onkohan-tämä-kanavointi-oikeaa-ollenkaan tyyppisiä testejä on - ei minulla.

Lainaus
Lainaus
Lyhyesti kuvailtuna kanavoiti on tiedon siirtoa jossa yhteys on yleensä telepaattinen.

Eli kyllä Kryonille voidaan ylläolevan mukaan esittää ajatuksia joihin se voi sitten vastata kanavoijana toimivan henkilön kautta. Ei tässä pitäisi olla mitään ongelmaa tai kanavoinnin määritelmien vastaista.

Kuten jo mainitsin, en jaa ko. sivuston kirjoittajan näkemystä siitä, että kanavointi on telepatiaa. Eivätkä jaa mitkään muutkaan lähteet joita olen aiheesta lukenut, tämä on ihkaensimmäinen kerta kun moisesta kuulen. Kysymyksesi on siis epärelevantti.

Jos haluat keskustella kanavoinnista telepatiana, sinun täytyy tehdä se jonkun sellaisen kanssa, jonka mielestä kanavointi on telepatiaa. Inttäminen aiheesta kanssasi ei nimittäin kiinnosta. Olemme tästä eri mieltä ja sillä siisti.


tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #37 : 23.12.2011 14:08:26 »

Heeeei.
Minusta kukaan muu ei voi perustella ihmiselle niitä tahoja, joihin hän voi luottaa, ja joita kannattaa kuunnella, ja joista hän jotain saa, kun hän aivan itse, niin kuin tässäkin on nähty. Itse on etsittävä se, mitä haluaa, miten haluaa ja mistä sen saa. Jollekulle toiselle se voi olla jokin ihan toinen taho.
 Varmasti löytyy sellaisiakin tiedonlähteitä, jotka tuntuvat itsestä heti hyviltä, ja ns. uppoavat aivan ilman selityksiä ja sen kummempia perusteluja. Pitää vain kuunnella itseään ja antaa sellaisten juttujen olla, ainakin toistaiseksi, jotka eivät tunnu hyviltä itselle, tai ajankohtaisilta.
 smitten

Juuri näin Kuuhilda, olen samaa mieltä. Ne kuuntelevat jotka tykkäävät ja saavat kanavoinneista jotain, ne jotka suhtautuvat niihin epäillen tms. niin miksi he niitä kuuntelisivatkaan. Yhtä hyvin voitaisiin ryhtyä kinaamaan siitä onko maksalaatikko hyvänmakuista vai ei. Jokaisella on mielipiteensä ja subjektiivisesti ne ovat aina totta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #38 : 23.12.2011 15:06:38 »

Lainaus
Tottakai jos joku kuulee sen kanavan äänen päässään, tuntuu se varmaan telepatialta

Äänien kuuleminen päässä on mahdollista toteuttaa myös mikroaaltojen avulla.

http://remoteneuroimaging.blogspot.com/2010/12/microwave-hearing.html
http://www.youtube.com/watch?v=9wpfOSGm0wc
http://en.wikipedia.org/wiki/Microwave_auditory_effect
http://www.wired.com/dangerroom/2007/12/the-voice-of-go/

En välttämättä laskisi äänien kuulemista kanavoinniksi..
Ehkä Kryon onkin satelliitti?
« Viimeksi muokattu: 23.12.2011 15:48:06 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: