Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka olit edellisessä elämässäsi- testi  (Luettu 19560 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #15 : 09.02.2008 20:34:47 »

Ja täällä toinen Marie Antoinette  coolsmiley

Voisi selittää, että miksi olen aina pelännyt niin jumalattomasti, että mitä nuo tavalliset kansalaiset minusta ajattelevat...  Undecided

Ja samaten olen ollut ihan hysteerinen rahan kanssa, etten vain "tuhlaa", edes välttämättömyyksiä en itselleni soisi.  idiot2

mielenkiintoista...  :Smiley
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #16 : 10.02.2008 11:09:36 »

marie antoinette
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #17 : 15.02.2008 00:56:54 »

Marie Antoinette

Vaikka Marie Antoinetten kasvatus jätti hänen luku- ja kirjoitustaitonsa huteriksi, hänen kauneutensa pelasti hänet kurjalta kohtalolta. Neito harrasti ylellistä pukeutumista, ja nautti peli-illoista (suurin panoksin tottakai!) sekä valtaisista juhlista. Vaikka rouvan tyyli muuttuikin iän myötä vähemmän koreilevaksi, ei se estänyt kansaa kutsumasta kuningatarta  Madame Kassavajeeksi . Syytöksiä sateli hovin köyhdyttämisestä; tavallinen kansa näki nälkää, kun Marie Antoinette tuhlasi vaatteisiin. Ranskan vallankumous veikin lopulta neidon hengen   hänet mestattiin giljotiinilla.

Pidä siis sinäkin toisinaan kukkaronnyörit tiukilla! Vaikka nautit elämästä ja sen suomista huveista, eikä giljotiinikaan enää uhkaa, voi kassavaje yllättää myös tänä päivänä.

 Cheesy
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #18 : 15.02.2008 10:55:53 »

Myös Marie Antoinette.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 15.02.2008 15:13:24 »

Täällä, olikohan se nyt kolmas Sigmund Freud.  Grin Cool
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #20 : 16.02.2008 14:16:50 »

Nefertiti  Smiley
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 16.02.2008 20:26:49 »

Sigmund Freud täällä!

Hyvä tulos, olen iloinen. Olen ihaillut tuota herraa jo pitkään ja lukenut hänestä ja tuloksistaan paljon.

Kivaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #22 : 17.02.2008 23:04:07 »

mä olin salvador dali!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Cheba
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #23 : 17.02.2008 23:13:35 »

Nefertiti Grin
tallennettu
Loveangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili
« Vastaus #24 : 17.07.2008 23:23:39 »

Sigmund Freud


Vaivaako analyyttisuus? Nyt löytyi syy   testin mukaan olisit voinut olla Sigmund Freud! Miehen suurin ja tunnetuin meriitti psykoanalyysi, jota sovelletaan psykoterapiassa. Freud uskoi, että lapsuus jää mieleemme elämään ja tulee esiin unissa ja käyttäytymisessä. Hän piti suuressa arvossa unien tulkintaa.

Freud uskoi myös, että seksuaalisuus avikuttaa suuresti elämäämme ja päivittäisiin tekoihimme. Hän myös kehitti oidipuskompleksiteorian, jonka mukaan mies tuntee luontaisesti vetoa äitiinsä ja kateutta isäänsä kohtaan. Freud uskoi myös libidoon, seksuaaliseen viettiin, jolla on ratkaiseva osa ihmisen kehityksessä, toiminnassa ja elämässä. Kuulostaako kummalta? Jos ei, niin kenties sinulla ja Freudilla on enemmän yhteistä kuin luulitkaan. Pyrit ymmärtämään ihmisen toimintatapoja ja sitä, miksi olemme, mitä olemme. Älä kuitenkaan tuppaa liikaa, sillä sitä ei usein katsota hyvällä!

Unet kyllä kiinnostaa meikäläistä  Smiley
tallennettu

Nousu-Kauris
Aurinko-Oinas
Kuu-Neitsyt
Venus-Härkä
Mars-Kaksoset
Merkurius-Oinas
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 18.07.2008 09:27:05 »

olen ollut nefertiti

Nefertiti oli Egyptin kuningatar, ja faarao Amenhotep IV:n päävaimo. Hän oli myös faarao Tutankhamonin anoppi, mutta mistään hirvitysanopista ei tällä kertaa ollut kyse, ei hätää; Nefertitin nimikin tarkoittaa näet "kauneus on saapunut". Perhe oli ilmeisesti tälle naiselle tärkeä, ja hänestä onkin löydetty useita kohokuvia, joissa hänet kuvataan leikkimässä lastensa kanssa ja syleilemässä perhettään. Sinunkaan perhearvosi eivät siis ole tuulesta temmattuja.

Nefertiti nousi länsimaissa maailmanmaineeseen 1910, kun arkeologit löysivät upean häntä esittävän rintakuvan. häntä esittävä rintakuva löydettiin. Sitä pidetään edelleen pidetään edelleen yhtenä naiskauneuden suurena ihanteena. Ole siis ylpeä itsestäsi ja juuristasi. olet upea ja ainutlaatuinen!

olenkin aina tuntenut suurta vetoa egyptiin....Cheesy
tallennettu

Fiona
Vieras
« Vastaus #26 : 18.07.2008 22:12:48 »

Olit Sigmund Freud!

Vaivaako analyyttisuus? Nyt löytyi syy testin mukaan olisit voinut olla Sigmund Freud! Miehen suurin ja tunnetuin meriitti psykoanalyysi, jota sovelletaan psykoterapiassa. Freud uskoi, että lapsuus jää mieleemme elämään ja tulee esiin unissa ja käyttäytymisessä. Hän piti suuressa arvossa unien tulkintaa.

Freud uskoi myös, että seksuaalisuus vaikuttaa suuresti elämäämme ja päivittäisiin tekoihimme. Hän myös kehitti oidipuskompleksiteorian, jonka mukaan mies tuntee luontaisesti vetoa äitiinsä ja kateutta isäänsä kohtaan. Freud uskoi myös libidoon, seksuaaliseen viettiin, jolla on ratkaiseva osa ihmisen kehityksessä, toiminnassa ja elämässä. Kuulostaako kummalta? Jos ei, niin kenties sinulla ja Freudilla on enemmän yhteistä kuin luulitkaan. Pyrit ymmärtämään ihmisen toimintatapoja ja sitä, miksi olemme, mitä olemme. Älä kuitenkaan tuppaa liikaa, sillä sitä ei usein katsota hyvällä!
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #27 : 18.07.2008 23:27:34 »


Tein testin uudestaan ja olen kauhian hämmästyny! Shocked
Olenkin muuttunut Einsteiniksi.

En kyllä tunne tuota puolta itsestäni lainkaan,vaan nyt ei oikein ollutkaan enää juuri mihinkään kysymykseen sopivaa vastausta.
Minä olen kait sitten muuttanut maailman katsomustani ja koen eri tavoin.
Mutta Einstein en kyllä ole. Grin
tallennettu

Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #28 : 19.07.2008 06:50:37 »

Albert Einstein.

Tunnetko itsesi joskus fiksuksi? Ei ihme; testimme mukaan sinulla ja Albert Einsteinillä on paljon samoja piirteitä! Miehen kuuluisin luomus lienee suhteellisuusteoria, jonka hän kehitti 1915. Einstein itse oli ihmeissään suhteellisuusteorian saamasta huomiosta, koska se on tavallisen ihmisen elämästä melko kaukana.

Lapsena Einstein halusi puhua täydellisesti; siksi hän kokeili lauseitaan mielessään ja kuiskasi ne, ennen kuin sanoi sanaakaan ääneen! Perheen sisko kutsuikin poikaa hulluksi. Albert vietti aikaansa yksin ja huolehti aina läksyistään. Hän ei siis ollut se koulunpihan jännittävin tyyppi!

Vaikka Einsteiniä on sanottu sovittelijaksi, hän saattoi ärähtää, jos asiat eivät menneet hänen halunsa mukaan. Kotiopettajaakin albert huitaisi tuolilla, jos tämä opetti muutoin kuin Einsteinin toivomalla tavalla. Vaikka sinussa saattaakin olla neron piirteitä, jätä silti tuolit rauhaan ja muista, että Einsteinkin oli sodan loppumisen kannalla.
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #29 : 24.07.2008 13:11:02 »

Sigmund Freud
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: