Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: oksettaa  (Luettu 23219 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #30 : 06.02.2008 15:56:18 »

Kiitos Arkiviisu! angel
Minulle tulevat myös nuo Matin viestit ja Urielilta on tullut useitakin viime aikoina.En vaan ole lukenut niitä.
Hassuinta tuossa tekstissä on se,että tietää asian olevan juuri noin,mutta esim.minun kohdallani tuo yksi ihminen on todella vaikea opetus.
Minä niin haluaisin kyetä antamaan anteeksi.
Haluaisin irrottaa,että pääsisin vapaaksi.
Haluaisin ja haluaisin,mutta kun en vain onnistu,mistä sitten seuraa kaikki muut sekoittavat tunteet,jotka kääntyvät itseä vastaan.

Kyllä tiedän senkin,mitä hän on minulle opettanut ja kiitollinen saan näistä opeista olla.
Mutta en ole vielä valmis tämän läksyn kanssa.Enkä kiellä sitä totuutta itseltäni,enkä muilta.
En voi hurskastella asialla,mikä ei pidä paikkaansa.
Kovasti tunnen itseni pieneksi,heikoksi ja vajaavaiseksi tämän läksyn edessä.
Mutta joskus se kaikki aukeaa ja joskus se on ohi ja olen vapaa siitä.

Elwyn! smitten

Tervetuloa meidän muuttajien ja muutosten hakuisten joukkoon!
On lohduttavaa lukea,että monet muut käyvät samaa läpi ja mikään aika ei tosiaan ole mennyt hukkaan.
Sen sijaan voimme oppia kyllä valitsemaan vielä paremman,iloisemman ja rakkaudellisen tien.
Silloin tuntuu aina hyvältä jättää kaikki vanha taakse.
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #31 : 06.02.2008 16:26:58 »

Luin äsken tuosta juuri alkaneesta rotan vuodesta.
Mitä kaikkea se pitää sisällään.
Ja eikös vain se heijastu täällä meidän kirjoituksissamme jo.
Joten mukaan vain ja uskalletaan aloittaa uusi ja vauhdikkaampi kausi.
Tänään lupasin itselleni,itse asiassa juuri äsken,antaa vapaata koko muuton miettimisestä.
Toivottavasti pystyn pitämään sen myös.
Ei kun rauhoittavaan soppeen lepäämään aina aika ajoin ja etsimään hiljaisuudesta rauhaa. angel smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #32 : 06.02.2008 16:36:29 »


Lainaus
Lähetetty: tänään kello 14:56:18
Kirjoittanut: Chandra
Elwyn! smitten

Tervetuloa meidän muuttajien ja muutosten hakuisten joukkoon!
On lohduttavaa lukea,että monet muut käyvät samaa läpi ja mikään aika ei tosiaan ole mennyt hukkaan.
Sen sijaan voimme oppia kyllä valitsemaan vielä paremman,iloisemman ja rakkaudellisen tien.
Silloin tuntuu aina hyvältä jättää kaikki vanha taakse.

Kiitos sinulle Chandra kuin kaikille  smitten

Hmmm. oisi niin paljon kirjoitettavaa ... vaan nyt taidan pysähtyä ja sulatella  lukemaani ja kokemaani smitten ehtiihän tässä  Kiss teille t.aaviisuinen


Tässä lisämausteita - aika osuvasti natsaa  tuo Rotan vuoden energia .... :Smiley
https://www.astro.fi
   
   
Ja täällä oma astroani ....  nämä(kin) kuviot ovat hyvin pitkälle TAANNEET sen, että kaikessa omissa murroksissani, muutossa ynnä muutoksissa on ollut " sellainen kultaisen käden kosketus" läsnä koko ajan  smitten
Jupiter oppositio Venus
 jupiter aspect_opp venus

Tarkka: 26.1.2008
Alkaa: 26.12.2007 Päättyy: 9.2.2008
Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu. Mahdollisuus ilmenee joko haasteen tai innostavan uuden idean muodossa aspektista ja vastaanottavasta tekijästä riippuen. Varsinainen tulkinta löytyy vuosihoroskoopista.


Jupiter neliö Kuu
 jupiter aspect_squ kuu

Tarkka: 12.2.2008
Alkaa: 12.1.2008 Päättyy: 26.2.2008
Jupiterin planeettaohitus merkitsee aina jotakin uutta mahdollisuutta onneen ja menestykseen sillä elämänalueella, mihin tämä transiitti kohdistuu. Mahdollisuus ilmenee joko haasteen tai innostavan uuden idean muodossa aspektista ja vastaanottavasta tekijästä riippuen.

Mars sekstiili Jupiter
 mars aspect_sex jupiter
Tarkka: 10.2.2008
Alkaa: 6.2.2008 Päättyy: 14.2.2008
Mars sekstiili Jupiter on monin tavoin onnekas ja palkitseva aikajakso kaikelle sellaiselle tekemiselle, josta olet tähän asti osannut todella nauttia. Väkisin käynnissä pitämäsi tavoitteet ja suunnitelmat eivät tästä menestyksen jaksosta jurikaan pääse osallisiksi. Tämä on oikein hyvä aika tarkastella mitkä osa-alueet elämässäsi ovat johtamassa sinua yhä suurempaan ja parempaan menestykseen, sillä kaikki sellaiset jutut toimivat nyt uskomattoman hienosti ja saat niille kiistämätöntä ja kannustavaa tukea useilta vaikutusvaltaisilta tahoilta. Joku juttu siis kulkee ja joku ei. Jos eteesi tulee tällä jaksolla pelkkiä takkuja niin oletpa osannut pistää panoksesi totaalisen vääriin ruutuihin.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #33 : 06.02.2008 16:37:12 »

Luin äsken tuosta juuri alkaneesta rotan vuodesta.
Mitä kaikkea se pitää sisällään.
Ja eikös vain se heijastu täällä meidän kirjoituksissamme jo.
Joten mukaan vain ja uskalletaan aloittaa uusi ja vauhdikkaampi kausi.
Tänään lupasin itselleni,itse asiassa juuri äsken,antaa vapaata koko muuton miettimisestä.
Toivottavasti pystyn pitämään sen myös.
Ei kun rauhoittavaan soppeen lepäämään aina aika ajoin ja etsimään hiljaisuudesta rauhaa. angel smitten

Heh  Cheesy Grin ihanaa samanaikaisuutta taasen - vai mitä tuumit  smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #34 : 06.02.2008 16:45:40 »

" Ei kun rauhoittavaan soppeen lepäämään aina aika ajoin ja etsimään hiljaisuudesta rauhaa" - Chandra  Kiss

Ja mun sopessa kyllä soi lempparibändini Enya~The Celts  Kiss Kiss Kiss

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #35 : 06.02.2008 18:21:21 »

 Shocked smitten

Juu AAVIISUINEN!!! smitten smitten smitten
Jostain syystä vanhat tutut ja rakkaat sielut,ovat tulleet elämääni uudestaan.
Olen siitä hyvin kiitollinen ja onnellinen.
Sinunkin kanssasi niin ihmeesti loksahtelee nuo asiat kohdalleen. angel
On se aivan ihana asia! smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #36 : 06.02.2008 18:56:29 »

Chandra  Kiss
Ja tässä muutama ajatus - johon nyt ihan sattumalta  :Smiley taasen Grin törmäsin ...
Ja peeäs muistutan itselleni ettei feng shui ole Feng hui - eli että ei pidä pelotella itseään - vaan enenmminkin pilkkeen  silmäkulmissa kanssa ryhtyä toimiin - järjestelelemään kodi, työhuoneen ymv.paikan energioita ... smitten

Kirjasta Feng Shui ja suomalainen koti; Agneta Nyholm Winqvist:
" Tee tilaa uudelle energialle
.... kotonasi on varmasti paljon sellaista ... mitä et ikinä olisi itse edes harkinnut hankkivasi. Näistä esineistä pitää hankkiutua eroon, jos ei pidä niistä tai käytä niitä, vaikka joskus lahjoista on vaikea luopua. Kysy itseltäsi: " Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos luovun tästä?" Vastaus on varsin harvoin kovin pelottava."

...

"Sanonnan mukaan kylpyhuoneen kaappi kertoo millainen ihminen sen omistaa
( jos siellä on edess kaappi-aaviisuisen huomautus  Wink ) ... kylpyhuoneessa voi joutua miettimään, mitä viisi vuotta vanha, lähes tyhjä shampoopullo kertoo."

...
" Tavaroiden raivaaminen pois on tärkeää, mutta ei helppoa, eikä sinun tarvitse käydä kerralla läpi koko kotia ...."

...
" Muista että et voi varastoida mitään niin, ettei se vaikuttaisi sinuun. Jos kannat tavaroita alas kellariin sen sijaan, että antaisit niiden kadota elämästäsi , kaivat ne - feng shuin mukaan - alitajuntasi syövereihin. Jos viet vintille tavaroita, joita ilman tulet mainiosti toimeen, kasaat esteitä tuleville mahdollisuuksille, joita vintti edustaa. Feng shui " näet näkee" kaikkiin tiloihin."

...
" Esitä itsellesi seuraavat kysymykset, kun siivoat ja lajittelet omaisuuttasi:
* Pidänkö tästä esineestä?
* Tarvitsenko sitä?
* Onko se minulle hyväksi vai pahaksi?
* Mitä muistoja, ajatuksia ja tunteita se minussa herättää?
* Jos luovun siitä, myynkö sen, heitänkö sen pois vai lahjoitanko sen? "

" KERÄÄ YMPÄRILLESI SELLAISTA MISTÄ PIDÄT"
********'

aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 06.02.2008 19:03:36 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #37 : 06.02.2008 20:02:07 »

Lainaus
"Sanonnan mukaan kylpyhuoneen kaappi kertoo millainen ihminen sen omistaa
( jos siellä on edess kaappi-aaviisuisen huomautus  Wink ) ... kylpyhuoneessa voi joutua miettimään, mitä viisi vuotta vanha, lähes tyhjä shampoopullo kertoo."

Entä jos ei ole ollenkaan kaappia, vaikka tavaraa on  Huh

Lainaus
" Tee tilaa uudelle energialle
.... kotonasi on varmasti paljon sellaista ... mitä et ikinä olisi itse edes harkinnut hankkivasi. Näistä esineistä pitää hankkiutua eroon, jos ei pidä niistä tai käytä niitä, vaikka joskus lahjoista on vaikea luopua. Kysy itseltäsi: " Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos luovun tästä?" Vastaus on varsin harvoin kovin pelottava."

Ihanaa kannustusta! Minulla totaalityhjennys edessä, ja tiiättekö mikä siinä on pelottavinta..? Elämään saattaa tulla jotain sellaista, mikä tekee kovin onnelliseksi, minkä pelkää menettävänsä heti kun sen saa..! Mutta näköä päin vaan, onneksi päätös on tehty eikä sitä voi enää peruuttaaaaaaaaaaa!!  police


Ardith  Kiss Kiss :-*ekaksi kerron ETTÄ tuo avattaresi on viime aikoina(kin) ilahduttanut minua kovin usein ~että sillä powerilla kun menet niin  Wink
 Cheesy tän kuvan "nimi" on ego-witch  Grin
Lainaus
Lähetetty: tänään kello 18:16:05
Kirjoittanut: Ardith
Elämään saattaa tulla jotain sellaista, mikä tekee kovin onnelliseksi, minkä pelkää menettävänsä heti kun sen saa..! Mutta näköä päin vaan, onneksi päätös on tehty eikä sitä voi enää peruuttaaaaaaaaaaa!!

Jep sitä kaappia miekin ihmettelin - , haku päällä minulla , kaappi jonne saa purkit ja purtilot, pyyhkeet ja muut esmes  Cheesy no ... vaan haussa on , kierrätyskeskuksista ymv. paikoista aion etsiä JA sitten tuunata sen - ihan mun tyyliin sopivaksi  Kiss

Ja kyllä Ardith osuit ytimeen - että sitäpä sitä että MITÄ JOS tosissaan alkaa tuntua hyvältä ja elämä tasottua VAAN kun senkin tai nekin onnensiemenet tuunaa ihan itte NIIN kukas ne pois veis - no ei kukaan - ellei sitten ite tuhoa niitä :Smiley

Lainaus
Kirjoittanut: Elwyn
Lähetetty: tänään kello 18:47:28
Toivon tältä vuodelta aika paljon.. esimerkiksi kivaa ja mielekästä työpaikkaa  Roll Eyes Saa luvan ilmaantua! Viime vuonna tein jo aarrekarttaakin.. tuli ikäänkuin käsky tehdä se. Ensin luin netistä niistä, sitten lehdessä oli juttu ja lopulta radiossa joku nainen lauloi aarrekartan löytämisestä  2funny  Kaikki saman päivänä aikana. Johtuikohan silloisesta työpaikasta Kolilla  smitten Suosittelen kaikille, mahtava paikka ja energiat! Kävin aamuyöstä katsomassa auringonnousua, ah. Mutta tosiaan.. Ei se sitten auttanut muuta kuin tehdä se kartta

 smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #38 : 07.02.2008 00:56:23 »

Kyllä päiväkirjoja voi ja mielestäni hävittää...
Varsinkin jos niissä lukee kaikkea kamalaa.
Silloin ne vanhat energiat jäävät kirjaan ja pysyvät elossa siellä.

Hyvähän minun on puhua.. Siellä se teini-angsti päiväkirja on kotona huoneessani edelleen... Mutta aion kyllä tuhota sen joku kaunis päivä.  Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #39 : 07.02.2008 07:58:27 »

 2funny
Mistäköhän mieleesi AAVIISUINEN nousikin tuo Feng Shui. :Smiley
Katsos kun ystävättäreni on kurssittautunut ja hyödyntää noita Feng Shui periaatteita kaikessa.
Hän tulee kanssani uuteen asuntoon katselemaan hieman huonekalujen ja taulujen ym.paikkaa. Cheesy

Mutta täällä päässä tuo tieto onkin arvokasta!Kaikki turha pois!
Ilmankos olen sitä miettinyt,että nyt lähtee kovalla kädellä.
Ja kyllä.Minulla on joitain lahjaksi saatuja esineitä ja astioita joista en pidä,mutta olen ne säilyttänyt vain siksi,jos lahjan antaja tulee vaikka visiitille.
Nyt annan nekin kiertoon.

Uudessa asunnossa on kylppärissä ihanasti kaappitilaa! smitten
Sinne saa tosiaan meikit ja hajuvedet,hammasmukit,pyyhkeet,pesuvälineet sun muut tarvikkeet,joita naisilla on pilvin pimein,siististi sijoitettua.
Eilen ystäväni ilmaisi halunsa järjestää vaatekaappini. Grin
Siitä vaan ja mieluusti.
En kykene sen kanssa mihinkään järjestelmällisyyteen.
Kun jokin vaate on kadoksissa ja en heti sitä löydä,niin johan alkaa penkominen ja kasaan lopulta yhden hyllyllisen seuraavalle hyllylle ja sitten kaikki onkin mullin mallin. buck2

Päiväkirja,,, Huh
Kyllä,niissä on huonoja muistoja,mutta enimmäkseen hyviä,koska en ole kirjoitustuulella,kun en voi hyvin.
Eli en raaski niistä vielä luopua.
Ja yhdessä paksussa on valtavasti muistoja nuorista,joitten kanssa työskentelin Walkers kahvilan aikana.Ihania piirroksia ja runoja sun muuta.
Olen liimaillut niitä sinne väliin.
Se on rakas,vaikka siellä on kyllä kipeitäkin asioita.

Tänään vointi on PALJON PAREMPI! smitten
Nämä purkaukset täällä ja kokemusten jakamiset ovat varmaan auttaneet.Tuoneet asiat alitajunnasta käsittelyn tasolle.
Söin jopa aamupalaksi leipää!
Aloitan varmaan muutto-topicin tuolla toisessa ketjussa,koska oksetus alkaa kääntyä yhdellä jos toisellakin muuksi puheeksi.Itse mukaan luettuna.Hyvät vinkit ovat tarpeen näin isossa projektissa! Cheesy

Ja aarrekartan voisi kyllä tehdä!Kuullosti hyvältä ajatukselta,kun suunnilleen tiedän,mitä haluan! smitten
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #40 : 07.02.2008 09:51:01 »

Joopas Chandra smitten on tää niinnihanaa kun niin moni moni moni asia on meillä mennyt aikas amoissa kuoseissa - kuten nyt tämäkin .... Kiss

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 06:58:27
Kirjoittanut: Chandra
Päiväkirja,,, Huh
Kyllä,niissä on huonoja muistoja,mutta enimmäkseen hyviä,koska en ole kirjoitustuulella,kun en voi hyvin.
Eli en raaski niistä vielä luopua.
Ja yhdessä paksussa on valtavasti muistoja nuorista,joitten kanssa työskentelin Walkers kahvilan aikana.Ihania piirroksia ja runoja sun muuta.
Olen liimaillut niitä sinne väliin.
Se on rakas,vaikka siellä on kyllä kipeitäkin asioita

Samanlaisia muistoja - minullakin ... ja laillasi olen työtäni tehnyt nuorten kanssa ja runoja niistä hetkistä minullakin muistona  smitten

Ja täällä menossa Feng Shui " remontti" tai sisustus tai what ever - on tuo Feng Shui ollut sydämellä ennenkin ... nyt tuli takaisin " jostain syystä"  Kiss

Ja vastaan tässä tuohon toisen topicin kirjoitukseesi ETTÄ hyvä sie KATSOS kun mulla oli muuttotouhut parhaimmillaan NIIN ajattelin että tästä topici astrolle ETTÄ muuttajan " kymmenen tärkeintä" no se jäi vaiheeseen VAAN sie sen toteutit  smitten
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #41 : 07.02.2008 21:23:21 »


.... kotonasi on varmasti paljon sellaista ... mitä et ikinä olisi itse edes harkinnut hankkivasi. Näistä esineistä pitää hankkiutua eroon, jos ei pidä niistä tai käytä niitä, vaikka joskus lahjoista on vaikea luopua. Kysy itseltäsi: " Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos luovun tästä?" Vastaus on varsin harvoin kovin pelottava."

"Sanonnan mukaan kylpyhuoneen kaappi kertoo millainen ihminen sen omistaa
( jos siellä on edess kaappi-aaviisuisen huomautus  Wink ) ... kylpyhuoneessa voi joutua miettimään, mitä viisi vuotta vanha, lähes tyhjä shampoopullo kertoo."
[/center]


Katos vaan että tuokin natsaa... Olen nimittäin luvannut itselleni, etten osta YHTÄÄN PURKKIA YHTÄÄN MITÄÄN kosmetiikkaa ennenkuin olen saanut viimeisetkin tipat käytettyä kaikista niistä "ihan kohta loppuvista"  Grin Embarrassed
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #42 : 08.02.2008 09:59:20 »


.... kotonasi on varmasti paljon sellaista ... mitä et ikinä olisi itse edes harkinnut hankkivasi. Näistä esineistä pitää hankkiutua eroon, jos ei pidä niistä tai käytä niitä, vaikka joskus lahjoista on vaikea luopua. Kysy itseltäsi: " Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua, jos luovun tästä?" Vastaus on varsin harvoin kovin pelottava."

"Sanonnan mukaan kylpyhuoneen kaappi kertoo millainen ihminen sen omistaa
( jos siellä on edess kaappi-aaviisuisen huomautus  Wink ) ... kylpyhuoneessa voi joutua miettimään, mitä viisi vuotta vanha, lähes tyhjä shampoopullo kertoo."
[/center]


Katos vaan että tuokin natsaa... Olen nimittäin luvannut itselleni, etten osta YHTÄÄN PURKKIA YHTÄÄN MITÄÄN kosmetiikkaa ennenkuin olen saanut viimeisetkin tipat käytettyä kaikista niistä "ihan kohta loppuvista"  Grin Embarrassed


Ja ah mitä ihanuutta tämä topici tarjoaa -  Cheesy no oksentamisen jälkeen(hän) tulee hyvä olo ... http://celestopea.com/Jody-Bergsma-Follow-a-Dream.jpg

... ja mie löysin tällaisenkin kirjan - joka " kuulostaa ihan iteltäni" eli jokin tässä kirjassa
r e s o n o i  =   http://www.josephinewall.co.uk/ripple2.html
 sisimpään olemukseeni JA  heijastaa ~nostaa sieltä esiin päivänoloon    suorastaan intohimoista innokkuutta  Cheesy

Kirjan nimi on " Rakastavaisten Feng Shui ~harmoniaa ja energiaa sydämen ja kodin sopukoihin" ; Sarah Bartlett , 2002 ~kirja on " kaikille jotka etsivät maailmankaikkeudesta harmoniaa" ...

Jo alkusanojen tarina  sai oloni kipunoimaan:
"
Kun vuosia sitten ruipelona keskeskasvuisena  ... asuin Malesiassa, tapasin naapurissa Limin, kiehtovan ja harvinaislaatuisen kiinalaisnaisen. Limillä oli tietty kyky jota hän kutsui "taiaksi". Monta vuotta myöhemmin sain selville, että hän tarkoitti sillä feng shuita.

Sain ensituntuman Feng Shuihin, kun lentomuurahaiset tulivat vieraisille. Istuimme eräänä iltana verrannan vihreän pelipöydän ääressä keräämässä mahjongnappuloita. Lentomuurahaiset ilmaantuvat aina parvettain painostavina ja tyyninä iltoina. Useimmat ihmiset sulkivat ovensa ja sammuttivat valonsa, mutta lim hoiti muurahaiset toisin.  " Haluatteko te pelata mahjongia? Pidän huolen siitä, että muurahaiset eivät vaivaa teitä~Lim jätti palamaan vain verannan porraslampun ja haki sitten ison vadillisen vettä. Hän asetti vadin aivan lampun alle. Lentomuurahaiset tungeksivat meitä kohti, mutta verannan edessä valon tuntumassa ne loittonivatkin mystisesti kuin vuoroveden vieminä. Häikäisevä lamppu houkutteli niitä yleensä hyökkäämään meidän pöytäämme kohti, mutta vaikutti siltä luin vesivadissa tanssivat kuvajaiset olisivat sokaisseet ne. Runsaan puolen tunnin ajan muurahaisparvi kiiti bungalowimme ohi valoa lähestymättä. Ja sitten ne olivat poissa.    Kas niin sanoi Lim, nyt voimme taas sytyttää lamput .... Miksi ne tänne tulivat kysyin ?   Ne tulivat Chin mukana Lim vastasi Chi kuljettaa yhtä ja toista, mutta jos osaa käyttää taikoja on aina turvassa, Lim jatkoi hymyillen    Mitä taikoja kysyin?   Elämäntanssin taikaa. Näytän sinulle huomenna. Saat kuulla punaisesta linnusta ja salaisista nuolista sopiiko? Lim vastasi   Minä nyökkäsin ~tuollaisesta "taiasta" tahdoin tottavieköön tietää lisää.   "

" Tämä kirja opastaa sinua käyttämään feng shuin periaatteita iloksesi ja nautinnoksesi " .   

http://www.feng-shui-owl.de/mediac/400_0/media/320786.jpg
http://www.barbaras-atelje.com/bilder/tavlor/feng%20shui%202.jpg

Ja kun "Rotan vuosi(kin) on täällä vilahdellut niin ...

http://www.caryn.com/images/zodiac-s.jpg
http://www.thespiritualfengshui.com/images/zodiac-sign.jpg

http://www.journey-to-self.com/12%20Animals.htm#RAT
http://www.journey-to-self.com/

ja http://www.journey-to-self.com/images/smiley_face__grinningA.gif
http://www.journey-to-self.com/humor.htm

Ja keskitytään oleelliseen  Wink http://idaart.net/fengshui/images/teta.jpg
http://www.journey-to-self.com/images/yinyang.gif
http://circleofatlantis.com/pics/Mother-Earth-cover-275.jpg
http://www.decorativeprayerflags.com/flags/womansjourney.jpg

ettei ala uudestaan  crazy2 ~ smitten
http://www.bodyandmind.co.za/Digrobler/dianeg.jpg
http://www.newspiritservices.com/hands.healing.water.JPG
« Viimeksi muokattu: 08.02.2008 10:59:30 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: