Sivuja: 1 ... 541 542 [543] 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3004421 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #8130 : 05.01.2020 17:40:34 »

Tuliks Varjotar viesti väärään ketjuun?

En tehnyt taikoja tai lupauksia, mutta tais ne taiat silti löytää mut.

Värit tuulen pystytkö sä maalaamaan?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #8131 : 06.01.2020 10:00:11 »

Ei tullu, se kysymys vaa näköjää jäi matkasta, kun ei kipeenä muisti pelaa.
Piti mun vaa miettimäni, että onkohan näillä ihmeellisillä "haistapaska"- jutuilla tänä vuonna joku oikeakin tarkotus? En vaa tiiä mikä mahtais olla..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #8132 : 06.01.2020 10:02:28 »

Mitä tarkoirat "haistapaska jutuilla?"
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #8133 : 06.01.2020 19:33:24 »

Kissan sairastuminen, kamalat työkuviot, oma sairastuminen ja sen sivuvaikutukset ( kyljen lihasten repeäminen) ja näistä seurannut pitkä lepo- ja sairasaika..
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #8134 : 06.01.2020 20:04:32 »

Kuulostaa karmealta  Undecided

Olen pahoillani puolestasi, pitkään lepääminen on ikävää, siitäkin pitää toipua.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 895



Profiili
« Vastaus #8135 : 06.01.2020 20:57:44 »

Varjotar, kuulostaa todella ikävältä. Paranemista!

Täällä oli muutama niin hyvä kysymys aikaisemmin, että haluan vastata niihin!  coolsmiley

Valvontakameroista olen sitä mieltä, että selittää poliisijohtajat mitä tahansa, ne ovat keino kerätä rahaa valtion kirstuun eikä parantaa liikenneturvallisuutta. Perustelut: koulujen ja muiden tällaisten paikkojen lähellä, jossa se olisi loogista ja edistäisi turvallisuutta, ei ikinä niitä kameroita näy! Sen sijaan tyhjällä maantiellä, jossa nopeurajoitus yhtäkkiä vaihtuu niin heti kamera siinä perässä. Hyvä, jos jarruttamalla ehtii vaihtaa nopeutta ennen kun kamera välähtää. Paikka ei ole sellainen, että 10km/h nopeusrajoituksen ylittäminen vaarantaisi yhtään mitään, mutta siitä ihan älyttömät sakot. Tämä ei ole turvallisuuden lisäämistä vaan sitä rahastusta. Tämä on aihe, josta voisin keskustella hyvin pitkään. Tarkennan kuitenkin, että en kannata kaahaamista ja mielestäni on hyvä, että nopeusrajoituksia on. Suomessa ilmeisesti oli joskus aika, jolloin ei minkäänlaisia rajoituksia ollut ja liikenneonnettomuudet oli ihan eri määrissä kuin nykyään.

Tuo viikonpäivä. Olen syntynyt torstaina  jupiter päivänä. Kaikki puhuvat tuon päivän yhteydessä positiivisuudesta ja matkoista, mutta mun mielestä se ei ole niin yksinkertaista. Jupiterin hallitsemalla merkillä  jousimies on myös negatiivinen puolensa. Silmäni avautuivat kun luin yhtä astrologia kirjaa, jossa oli että  jousimies väärällä polulla voi olla erittäin negatiivinen. Tunnistan kyllä itsestäni myös tuon puolen. Uskon, että jupiter päivän ja massiivisen  jousimies stelliumin omaavana minua ehkä pidetään positiivisena ihmisenä, mutta en aina itse näe itseäni sellaisena. Ehkä uteliaisuus positiivisessa mielessä on se myönteinen ominaisuus, jonka liitän  jupiter ja  jousimies. Uteliaisuus saa etsimään uusia paikkoja ja kohtaamaan uusia tilanteita, vaikka tuntuisi, että tummia pilviä vain näkyy joka puolella. Tai sitten olet siellä myrskyn silmässä. Sielläkin on oltu ja sieltä on päästy pois.

Kysymys siis kuuluu: oletko omasta mielestäsi positiivinen?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #8136 : 07.01.2020 09:20:48 »

Kissa on kipee ja ite on kipee viikkokaupalla ja duuni on kurjaa eikä vaihtoehtoja näy. Unet on karmeita ja kaikki mua vastaan. Alkaa usko hiipuu, eikä ulkonakaa oo taas muuta ku vesisadetta päivästä toiseen. Auringon aikaan oli niin paljon enemmän toivoa elämästä.

Alkaa tuntua, että ittensä kandeis ampua vittuu täältä kärsimästä, kun ei oo toivoa buck2 Mistä sitä muka sais?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #8137 : 07.01.2020 11:08:22 »

Joo, ihan pirun positiivinen. Aina uudestaan ja uudestan löytyy usko ja toivo ja asenne, et pääsee eteenpäin. Vaikka mitä paskaa satais ja vaikka kuinka mörkö yrittäisin olla.
En selviäis ilman tätä syntymälahjaa.

 askendentti jousimies  aspect_con jupiter aspect_con uranus

Että Varjotar, kyllä se aina siitä, tuostakin montusta nousee ihan joka kerta.

Positiivisuus kyssäri kiertoon.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4365



Profiili
« Vastaus #8138 : 07.01.2020 19:49:19 »

Mä olen optimistisen realistinen mielestäni. Kyllä mäkin sieltä kuopan pohjalta aina ylös kampean, mutta se tuntuu aina vaativan jonkun verran kiroilua ja nk. tosiasioiden hyväksyntää.


Mikäs tekee sinusta onnellisen tai mikä tekisi jos ei nyt ole sellainen tilanne?
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #8139 : 07.01.2020 20:25:47 »

Minä?

Mitä tarkoittaa mielestäsi, että ihminen on positiivinen?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #8140 : 11.01.2020 21:30:32 »

Että kaikesta paskasta huolimatta,
ei hyppää veneestä hukkuakseen,
vaan herää uuteen päivään ja jatkaa elämää..
että jossain taustalla on kuitenkin se vire, joka näkee myös toisin, vaikka kuinka masentais.
Se ettei katkeroidu, on utelias huomiselle lopun viimeksi.

kysymys jatkoon
onhan tr  jupiterkauris Alasolmulla
realistinen positiivisuus vai mitenkä
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #8141 : 11.01.2020 22:06:06 »

Mä oon pesunkestävä pessimisti, vaikka joskus saatan ollaki valoisa. Mutta kyllä ihmiset senkin voiman musta imee tehokkaasti pois ja sitten ihmettelee että mikäs nyt taas on tai vaa tuumii, että terve se on kun ei usko mihinkään.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5931



Profiili
« Vastaus #8142 : 26.01.2020 21:16:26 »

Aika samalla tavoin kuvaisin positiivista ihmistä, kuin nikki tuossa.

Minkä värinen on tuuli?
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #8143 : 13.04.2022 20:36:46 »

Mun sisäisiin silmin tuuli on violetti ja sininen.


Teetkö manifestointirituaaleja kuun kierron mukaan? Tuli mieleen, kun täysikuu tulossa.

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6581


Profiili WWW
« Vastaus #8144 : 13.04.2022 21:46:07 »

Ettäkö energitasolta luomista vai mitenkä..
joo, en tee,
vaan hyvin konkreettisia juttuja,
kylvin siemeniä nyt kasvavalla kuulla sunnuntaina ja ekat itäneet jo tänään,
tietoista kuun kierron hyödyntämistä..
Viemärit ja paskaröörit putsaan useimmiten  skorpioni kuu :lla,
ja  neitsyt kuu sopi moniin puutarhahommiin,
ja jo nyt mietin kalenterissa millon vois laittaa jo pottua ja porkkanan siemeniä maahan..siis vähenevällä kuulla.
Tiedän, että nyt pitäs olla polttopuut kevätahavilla kuivumassa,
ja silleen..

kysymys kiertoon
tallennettu
Sivuja: 1 ... 541 542 [543] 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: