Sivuja: 1 ... 540 541 [542] 543 544
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys ja vastaus  (Luettu 3000819 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8115 : 24.04.2019 23:03:52 »

 aurinko antaa elämän,
ja sitten kuitenkin:
Elämä täällä on kuin
vedessä kuun kuvajainen
otat sen kämmenelle
ihmettelet onko sitä


 kuu heijastaa Auringon valoa,
ja jos ei Aurinkoa olisi,
niin mitäpä me taivahalta tuijottaisimme täydenkuun aikaan?
 aurinko päivä antaa päivärytmin
ja  kuu yön ja unen ja alitajunnan ja reaktion
ja otolliset ajat millon millekin.
Jos on pakko valita niin
 merkurius
sen symbolissa on molemmat... angel

Sunnuntai on  aurinko :n päivä,
ja maanantai  kuu :n.

Mistä viikko alkaa?
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #8116 : 25.04.2019 08:22:31 »

Joskus kauan sitten viikko on alkanut sunnuntaista, kun lepopäivä ja pyhäpäivä oli
lauantai eli sapatti, joka on saturnuksen päivä.
Minulle saturnus on planeetoista kiehtovin. Se on planeetoista kaunein ja symboliikaltaan
mystisin (siis minun mielestäni, viisaammat voivat olla eri mieltä). Sitä pidetään rajoitusten ja
kurin symbolina ja karman herrana, mutta kyllä siihen liittyy myös edelleen se pyhyys ja lepokausi.
Aika on tehdä työtä ja rehkiä, mutta aika on myös levätä, ja saturnuksen päivä eli sapatti on suonut
sen kaivatun levon.  Smiley
Hei, Kuuhilda! Kerroit kerran esittäneesi  kysymyksen, joka katosi jonnekin. Sitä minä kyselin...
Jatkan nyt kysymyksellä: Mikä planeetta?
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8117 : 25.04.2019 14:51:47 »

Mikähän...?
Sanon  saturnus
Se ei huijaile, on melko luotettava kapistus, vaikka ankara.
Ei pilvilinnoja.
Sen kanssa tulen jotenkin toimeen...ja hyvä niin.

Mikä olisi energialtaan epämieluisin planeetta sinulle?
tallennettu
Serafina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138



Profiili
« Vastaus #8118 : 25.04.2019 15:42:40 »

Jotensakin  kuu. Siinähän joskus on jotain kammottavaa, etenkin täydenkuun
ja varsinkin verikuun aikoihin. Se vaikuttaa alitajuntaan, aiheutaa kaikenlaista,
vähäisimmillään unettomuutta. Joskus uskottiin joidenkin tyyppien muuttuvan
jopa ihmissusiksi täydenkuun aikaan. Mene ja tiedä, voi se jonkinlaisia luonteen-
muutoksia aiheuttaa. Häilyväinen planeetta.
Jatkan kysymystä: mikä on mieluisin ja mikä epämieluisin planeetta?
tallennettu

Valkoinen solaarinen tuuli
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8119 : 25.04.2019 18:25:10 »

Noh.
Jos  saturnus on mieluisin, niin epämieluisin on...
 neptunus
Yäh, höpöhöpöhaihattelua ja maailmoja syleilevää rakkautta ja kaikkea sitä sellaista utuisen valheellista, ruusunpunaisia laseja...blöägh  buck2 Enkä pidä liiallisesta intuitiostakaan ja siitä, etteivät jalat pysy maassa.

Millaisen  aurinko kuu askendentti setin valitsisit mieluiten seurustelukumppanillesi?
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4354



Profiili
« Vastaus #8120 : 25.04.2019 18:49:58 »

 askendentti leijona
 aurinko skorpioni
 kuu vaaka

+ 2. huoneessa  venus aspect_con mars skorpioni

Mulla on ollut tää yhdistelmä ilman tuota mars&venus-aspektia 2.huoneessa mikä taas löytyy yhdeltä toiselta. Olen tullut siihen tulokseen tässä vaiheessa, että näiden kahden yhdistelmä saattaisi potentiaalisesti tuottaa parhaan lopputuloksen Cool


Kiertoon
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #8121 : 18.07.2019 23:00:22 »

Jos on kehittyny ihminen, mä ottasin Aurinko Härkä, Kuu Skorpioni, Nouseva Leijona.
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8122 : 19.07.2019 08:10:07 »

Pahahan tuohon on vastata,  kun ei oo kokemusta kun sopimattomista, mutta jos  juno perusteella lähtis liikkeelle, nii oiskohan sitten  aurinko vesimies passeli. Muutenkin oon aina ajatellu, että toinen veskari se varmaan olla pitää, mutta ei oo tullu vastaan, ainakaan kumppaniksi saakka.

askendentti vois olla kaksosissa, luultavasti klikkais nousujouskarin kanssa. Tekis mieli sanoa että  askendentti  jousimies, koska näiden ka nssa vaan toimii parhaiten, mutta liika samankaltaisuus ei ikinä ole hyväksi.

Jos hällä olis  kuu  harka niin se tasapainottas, tois maata ja vakautta ja ehkä olis tarvittavaa jämäkkyyttäkin mun kanssani, ja oinaskuu  vois välillä puskea sitä vasten ilman, että on het katastrofi?
tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #8123 : 05.08.2019 23:59:37 »

Pahahan tuohon on vastata,  kun ei oo kokemusta kun sopimattomista, mutta jos  juno perusteella lähtis liikkeelle, nii oiskohan sitten  aurinko vesimies passeli. Muutenkin oon aina ajatellu, että toinen veskari se varmaan olla pitää, mutta ei oo tullu vastaan, ainakaan kumppaniksi saakka.

askendentti vois olla kaksosissa, luultavasti klikkais nousujouskarin kanssa. Tekis mieli sanoa että  askendentti  jousimies, koska näiden ka nssa vaan toimii parhaiten, mutta liika samankaltaisuus ei ikinä ole hyväksi.

Jos hällä olis  kuu  harka niin se tasapainottas, tois maata ja vakautta ja ehkä olis tarvittavaa jämäkkyyttäkin mun kanssani, ja oinaskuu  vois välillä puskea sitä vasten ilman, että on het katastrofi?

Mikä oli kysymys?

Oisko mahdotonta pysytellä viestiketjun aiheessa?
tallennettu

.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8124 : 06.08.2019 19:18:40 »

Body electric, kysy ite äläkä mutise siä, nii homma jatkuu  Grin Oltiin hyvinki aiheessa. Mää vastasin omaan kysymykseeni, ku kukaa ollu kysyny mitää  Cheesy Mut kysytään nyt sitten, että mikä on lempi viikonpäiväs, ja miksi?
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 890



Profiili
« Vastaus #8125 : 06.08.2019 20:43:33 »

Torstai. Olen syntynyt torstaina ja torstai on toivoa täynnä. Jotenkin silloin voi jo huokaista, että kohta on viikonloppu.

Kohta alkaa taas koulut. Tykkäsitkö itse pienenä koulusta ja peräti odotit elokuussa sen alkua vai olitko kauhuissasi?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #8126 : 09.08.2019 17:45:42 »

Molemmista kokemusta. Ei niitä voi verrata, se et lapsi kiusaa nostaa enemmän syyllisyyden tunteita, ja oli järkyttävämpää. Sydän särkyy kummassakin yhtä lailla, mutta jos pitää valita, niin siinä että oma lapsi on kiusattu.
Mitä mieltä meidän ylinopeussakko-järjestelmästä?
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4354



Profiili
« Vastaus #8127 : 08.09.2019 15:04:28 »

Ei mulla muuta kuin että olis syytä ajaa niiden rajoitusten mukaan (tuli sakkoja tai ei), ei ne huvikseen rajoita nopeutta esim. koulujen tai päiväkotien läheisyydessä. Korvesta kun olen kotoisin niin on tullut havaituksi, että rekat tykkää ajaa pääsääntöisesti satasta joka puolella rajoituksista huolimatta. Ratsioista tulee kuulemma hyvä saldo joka kerta angel


Mitä mieltä olet tästä lorusta? Mä olen syntynyt torstaina ja toi "siivet kantaa" sopii kyllä hienosti Cool Veli taas lauantaina ja sillä riittää kyllä tekemistä vaikka muille jakaisi.

"Se, joka syntyy maanantaina, on kaunis aina.
Katsohan tiistai lasta, niin sulokasta!
Keskiviikon lapsella on ilo vasta!
Torstain lapsella siivet kantaa.
Perjantai lapsi rakastaa ja antaa.
Lauantai lapsi saa puuhata aina
vaan se, joka syntyy sunnuntaina
on hyvä ja kaunis ja huoleton aina."
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8128 : 01.01.2020 13:38:43 »

Lauantailapsi täälläkin, ja kyllä, puuhata on saanut.  saturnus Alasolmu  vesimies
ma -  kuu
ti -  mars
ke -  merkurius
to -  jupiter
pe -  venus
la -  saturnus
su -  aurinko

Italian kielessähän nuo ovat suoraan viikonpäivissä nuo planeetat..

Teitkö Uuden Vuoden taikoja tai lupauksia?
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #8129 : 05.01.2020 17:20:02 »

Jotain hirveitä superviruksia liikenteessä tänä talvena, jotka laittaa keuhkot ihan tukkoon eikä lähe edes kuumeella ja lääkkeillä.
Ja senkin jälkeen jatkuu vaa.. buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 ... 540 541 [542] 543 544
  Tulostusversio  
 
Siirry: