Indium
Vieras
|
 |
« Vastaus #8010 : 29.08.2014 14:20:06 » |
|
Yllättävää ettei kukaan halunnut vihjata suurimmasta salaisuudestaan. :  Kurpitsalla, älä toisilta kysy makuasioita! Jos sää saat noista kuvista kiksejä, niin sitten sää saat niistä kiksejä, eikä siinä sen kummempaa. Pidät jos tykkäät!  Joissain ympyröissä moista katsotaan hyvällä, toisissa vähemmän hyvällä, mutta niin se lienee suunnilleen kaiken suhteen mitä me päällemme pistää voidaan.  Käytkö sienimetsällä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ghede
|
 |
« Vastaus #8011 : 14.09.2014 20:10:22 » |
|
Olen käynyt sienessä yhdesti tänä vuonna ja sato oli kohtuullisen runsas.
Oletko koskaan harrastanut kerroskakkujen tekoa?
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.09.2014 20:22:31 kirjoittanut ghede »
|
tallennettu
|
|
|
|
mii-i
|
 |
« Vastaus #8012 : 02.10.2014 21:37:46 » |
|
En tavoitteellisesti tai harrastuksen vuoksi.
Haluaisitko nakata jotakuta (randomia tai vaikka vihamiestä) kakulla naaman, ihan vain kokeillaksesi, miltä se (kakun naamaan läiskäyttäminen) tuntuu?
|
|
|
tallennettu
|
There is a voice that doesn't use words - Listen.
|
|
|
|
mii-i
|
 |
« Vastaus #8014 : 02.10.2014 22:04:37 » |
|
Minä uskon, että kaikilla lompakoilla ei ole omistajaa, ja että absoluuttinen rehellisyys on mahdotonta, paitsi silloin kun se on mahdollista, ja kaikki jo tietää sen muutenkin kollektiivisen alitajuntamme myötä. Siis epärehellisyyskin voi olla mahdotonta.
Eli tietenkin otan lompakon, jos siinä on enemmän kuin miljoona euroa tai jotain. Ja koska kysymyksessä ei asetettu ehtoja, se lompakko ilmiintyi tyhjyydestä ihan vain minua varten, ja koska omistaja jo ennen sen löytymistä olin minä itse, palauttaminen olisi kukkaron tunkemista omaan taskuun kaikesta huolimatta. Both ways always ^^
Jos kirjoittaisit kirjan, miten se loppuisi?
|
|
|
tallennettu
|
There is a voice that doesn't use words - Listen.
|
|
|
ghede
|
 |
« Vastaus #8015 : 03.10.2014 20:25:56 » |
|
Ja näin saimme päätökseen tarinamme karvaisista pekonikääryleistä kiedottuna höyhenenkevyisiin kinkkupastejoihin, joista sulaa mannaa kuihtuneen haarniskaan päälle 1800-lukua henkevässä linnassa. Tämä linna on toiminut peräruiskekampanjoiden suunnannäyttäjinä jo vuosisatoja ja siksi päätämmekin tarinamme näihin viimeisin ripulin tuoksuisiin lauseisiin, jotta pääsisimme jo nauttimaan edellä kuvatuista ruokalajeista haarniskat päällämme. Loppu hyvin, kaikki hyvin sanoi Sherlock ja joi rommikolan sieraimiensa kautta ja heristi vihertäviä kynsiänsä loimuavan takan suuntaan. Terveisiä Alfred -enolle. Kirja on päättynyt, uinuminen on alkanut.
Jos saisit olla pesemättä käsiäsi koko elämäsi ajan niin olisitko pesemättä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
liveforever
|
 |
« Vastaus #8016 : 04.10.2014 11:00:09 » |
|
En.
Haluatko tietää kaikki jutut joita sinusta jutellaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ghede
|
 |
« Vastaus #8017 : 04.10.2014 20:17:24 » |
|
Totta kai haluan.
Oletko koskaan vetänyt vessanpytystä alas jotain jota olet myöhemmin joutunut katumaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Athene
|
 |
« Vastaus #8018 : 07.10.2014 14:35:57 » |
|
Totta kai haluan.
Oletko koskaan vetänyt vessanpytystä alas jotain jota olet myöhemmin joutunut katumaan?
Kyllä! Oletko nähnyt outoja unia viime aikoina?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
ghede
|
 |
« Vastaus #8019 : 07.10.2014 18:40:27 » |
|
Aivan liian paljon, mutta ei niistä sen enempää. Monesti teemana on ollut esim. lentävät vaginat ja portugalilaiset mandariininpoimijat.
Käytätkö Maybelline -tuotteita ja jos käytät niin mitä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
 |
« Vastaus #8020 : 07.10.2014 18:58:27 » |
|
Käytän Maybellinen Superstay 24H-peitevoidetta, se on paras edullisemman hintaluokan peitevoide mitä tiedän (tällä hetkellä).
Oletko merkkiuskollinen?
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
Baby, I'm astray within the colours of your night
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #8021 : 08.10.2014 00:48:16 » |
|
Mikä merkki?
Saavi vai vati?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ritsa
|
 |
« Vastaus #8022 : 08.10.2014 22:23:59 » |
|
Brasilialainen vahaus ehdottomasti. Tätä karvan määrää ei edes epilaattorilla saisi tuhottua. Tosin ehkä se ylikuumenisi ja karvat palaisivat sitten nätisti pois.
Työn motiivi: kaikkien hyväksi vai selvitäkseen laskuista?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #8023 : 10.10.2014 18:28:30 » |
|
Molemmat. Mutta mieluummin semmonen elämä ettei olisi laskuja ollenkaan, nii vois vaan tehdä töitä sen takia mitä se työ on ja mitä siitä työn tekemisestä tulee, ei rahan.
Villa vai fleece?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|