Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Alkoholismi  (Luettu 57671 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #75 : 04.03.2006 14:33:32 »

Hih, tuo oli lohduttavaa, Kotkansilmä ! Ai jee !!  2funny Olen "hullu, ku pullosta tullu"... Pitää varmaan myös hankkia ns. pullonpohja-lasit, että näkee paremmin pullon pohjalla/pohjalle... Heh, hee...  2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #76 : 05.03.2006 00:54:38 »

Cool
    Cool
       Cool

             Entä tölkinpohjalasit ??   :Smiley  :Smiley   :Smiley

                  Lips Sealed
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #77 : 06.03.2006 01:00:24 »

Noh, vaikka mitkä lasit... Kunhan ne ovat TÄYNNÄ ! Princess of Darkness ja TÄYDET LASIT... (siinäpä mainio nimi bändille) Tai aurinkolasit, ettei humala häikäise...  2funny  2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #78 : 06.03.2006 11:28:11 »

Cool

     Ei ihan täydet lasit, vaan jokaisessa eri määrä nestettä, eli

     viritetyt eri sävelkorkeuksille, niin ja pullot myös, siinäpä oiva

     tapa viritellä orkesterin instrumentit, jos vaan kunto kestää!!!

S I N F O N I A T    S O I M A A N ,  J A   B A I L A A M A A N
                      2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #79 : 06.03.2006 13:02:00 »

Hiljaa, hiljaa, pullon kellot kajahtaa... Tai: Hiljaa, hiljaa, Karjalasta kajahtaa...  2funny  2funny
« Viimeksi muokattu: 06.03.2006 13:03:56 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #80 : 19.05.2006 21:02:19 »

PAKKO taas kerran tehdä tunnustuksia...
Voihan V, että tuli taas retkahdettua !
Mutta rehellinen, kun olen, tunnustan sen, että olen tällä hetkellä ympäripäissäni... Mutta VAIN ja AINOASTAAN tämän päivän.
Huomenna RAKKAAN isäni synttäreille !
Mukavaa viikonloppua kaikille Astrolaisille !  smitten
Minulla EI siis mitään hätää, päinvastoin !!
Kunhan nyt vain piiiiiiitkästä aikaa revittelin......  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #81 : 19.05.2006 21:31:14 »

PAKKO taas kerran tehdä tunnustuksia...
Voihan V, että tuli taas retkahdettua !
Mutta rehellinen, kun olen, tunnustan sen, että olen tällä hetkellä ympäripäissäni... Mutta VAIN ja AINOASTAAN tämän päivän.
Huomenna RAKKAAN isäni synttäreille !
Mukavaa viikonloppua kaikille Astrolaisille !  smitten
Minulla EI siis mitään hätää, päinvastoin !!
Kunhan nyt vain piiiiiiitkästä aikaa revittelin......  Wink

Hehheheh....!  2funny Päissäni olen minäkin.. tuli tänä iltana avattua punaviini pullo jos toinenkin.. :Smiley
Huomen aamulla lento Brysseliin, jossa työhommia ja oman kullan kanssa vehtaamista, mutta kappas kun eräs ihana (miespuolinen ja hitsin seksikäs) ystävä soitti ja sanoi, että viettäisi aikaa (kas kummaa),  Brysselissä samaan aikaan... :Smiley Cheesy 

Js matkustaisit kanssani, niin meillä olisi huisin hauskaa ja jännittävää!
Sinä kun tunnut lentävän samoilla aaltopituuksilla .. ! 2funny Cheesy

Iloa, valoa ja rakkautta Sinulle Enkeli  smitten
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #82 : 19.05.2006 21:35:12 »

No, huh, huh, Asterix !!
Herranjestas, minä varmaan kuolisin, jos huomenna pitäisi lentokoneella lentää... ONNEKSI EI TARVITSE !!  Shocked
Hauskaa ja "känäistä" illanjatkoa sinullekin... !  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #83 : 19.05.2006 23:21:17 »

No, huh, huh, Asterix !!
Herranjestas, minä varmaan kuolisin, jos huomenna pitäisi lentokoneella lentää... ONNEKSI EI TARVITSE !!  Shocked
Hauskaa ja "känäistä" illanjatkoa sinullekin... !  Wink

9.30 lähtee lento... mitenkähän tuohonkin herää..?  idiot2 :Smiley
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #84 : 20.05.2006 15:25:47 »

En tiedä, onko tässä ketjussa ollut mainintaa lääkkeestä nimeltä Revia. Yksi läheisistäni on saanut avun tämän  lääkkeen avulla.

Ote www.paihdelinkki.fi- keskustelupalstalta:

" ... ReVia vähentää juomisesta tulevaa mielihyvän ja nousuhumalan tunnetta. ReVia ei aiheuta yhdessä alkoholin kanssa käytettynä mitään ikäviä reaktioita, ..."

Ko. henkilö voi nauttia alkoholia yhdessä tämän lääkkeen kanssa, mutta juomisen humalahakuisuus on poissa. Näinollen juominen on hallinnassa. Ei tarvitse juoda enää siten, että se olisi elämän viimeinen kerta.
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Asterix
Vieras
« Vastaus #85 : 21.05.2006 12:31:51 »

Heh...!  Cheesy

No en varsinaisesti ole alkoholisti (tai sitten kiellan ongelman Cheesy :Smiley), mutta minusta oli hauskaa pitaa "alkkispaiva" pakkauspaivana. Cheesy Belgiassa on tanaan aurinkoinen paiva eilisen ukkoskuurojen jalkeen ja ajattelimme lahtea kullan kanssa sunnuntai picnikille, kunhan tasta Astroilusta ehdin. Cheesy 2funny

Gigiannelle voimia, rakkautta, valoa ja Enkeleita.. Mina uskon sinuun. smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #86 : 21.05.2006 13:56:11 »


Mitenkäs sais apua, päästäkseen eroon huumediileristä. tickedoff
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #87 : 21.05.2006 20:18:38 »

Mitenkäs sais apua, päästäkseen eroon huumediileristä. tickedoff

..ensin sinun kai tulisi löytää sellainen. tässä asiassa en sinulle voi apua tarjota, koska en ole koskaan moisia ihmisiä tuntenut..

..mutta sinä ilmeisesti olet jostain syystä sellaiseen tutustunut.. suosittelisin sellaista, että lopettaisit yhteyden pidon diileriisi, ja aloita välttelemään heitä.

voisi toimia, mutta minulla valitettavasti ei ole kokemusta moisista, joten kovin hyviä neuvoja minulta et moiseen voi saada.

jos et kuitenkaan pysty olemaan miettimättä diilereitä, suosittelisin että kasvattaisit omasi, silloin et tue ammattimaista rikollisuutta,, samalla tavalla kun jätät tukematta idioottimaisia päätöksiä sekä vuosikymmeniä kestänyttä valehtelua..

mutta jos sinulla oikeasti ongelma alkoholin kanssa, niin suosittelen lukemaan tutkimukset huolella läpi,, jonka jälkeen miettiä sellaisia ratkaisuja, joissa ei tarvitse diilereitä miettiä......

puistattaa koko sana, toisaalta se on hyvä muistutus nykyisistä asenteista, ja tuon yllämainitun vuosikausia kestäneen valehtelun tuottamista tuloksista..

(:

jos ei muuten niin juo humalateetä, että rauhoitut smitten
2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #88 : 21.05.2006 21:14:38 »

Tässä hyvä linkki jokaiselle alkoholismista tai muista riippuvuuksista kärsiville Sieluillemme!  Smiley

http://www.avominne.fi/
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #89 : 21.05.2006 21:29:09 »

Missä menee alkoholismin ja normaalijuomisen raja? eikö se ole vähän kuin veteen piirretty viiva... Itse ainakin määrittelisin sen niin, että on alkoholisti silloin kun juominen haittaa ja hallitsee elämää, vaikka olisi kyse hyvin harvoin tapahtuvasta juomisesta, jonka monet laskisivat jopa vähäiseksi juomiseksi...

Olen vain alkanut pohtia, että pitäiskö ryhtyä ihan absolutistiksi kun joka reissulla joko katoaa omaisuutta, vedetään vaatteet lippusalkoon, kiivetään puiston korkeimpaan puuhun tai herätään väärältä paikkakunnalta...

Onko se osa normaalia nuoruutta? Kun sitä on jatkunut 14-vuotiaasta asti, ei vaan enää jaksa. En tajua miten kaikki kaverit jaksaa. Se vie niin paljon voimavaroja, ettei enää halua... Hajottaa itseänsä...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: