Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tatuointi ja lävistykset  (Luettu 142729 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #90 : 01.02.2009 13:47:24 »

Kyllähän feikkikoruja löytyy joka lähtöön! Parhaiten huuleen sopii feikkirenkaat, koska ne pysyvät paikoillaan paremmin kuin esimerkiksi magneettiset feikkinapit. Löysin ainakin tällaisen feikkikoruvalikoiman suomalaisesta nettikaupasta. Ja korut löytyivät ihan hakusanalla "huulikorut" Googlen kautta Smiley

Huulessa feikkikorussa on se huono puoli, että puhuessa (ja syödessä) koru liikkuu koko ajan. Voin kuitenkin itse kaksi huulikorua (Snake Bites) omistavana sanoa, että huulen lävistys on sangen kivuton toimenpide ja minulla lävistys parani alle kuukaudessa, siitäkin huolimatta että koruni olivat hivenen pienet ensikoruiksi. Huuli ei mahtunut turpoamaan kunnolla ja siitä syystä paranemisprosessi oli normaalia hitaampi. Korujen kanssa ei ole tähän mennessä ollut mitään ongelmaa. Sain lävistyksen korujen hinnalla Melankol13:sta, joka itsekin on kirjoitellut tähän ketjuun. Jos siis mietit huulilävistystä tosissasi, kannattaa ottaa yhteyttä Melankoliin, jos on Tampereelle päin menoa.

Jos huulikorusta ei sitten tykkääkään, korun voi ottaa pois ja lävistyskohta umpeutuu itsekseen normaalin haavan tavoin. Muistoksi jää EHKÄ pikkiriikkinen arpi, riippuen miten pitkään koru on ollut paikallaan. Huuli tuntuu muutenkin olevan paikka, jossa lävistys kasvaa helposti umpeen, kun korun ottaa pois. Ex-poikaystävältäni kasvoi pitkään huulessa ollut lävistys umpeen pelkän parranajon aikana.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #91 : 01.02.2009 18:54:03 »

Kiitti Atha infosta ja linkistä.  Wink

[quiote]Jos huulikorusta ei sitten tykkääkään, korun voi ottaa pois ja lävistyskohta umpeutuu itsekseen normaalin haavan tavoin. Muistoksi jää EHKÄ pikkiriikkinen arpi, riippuen miten pitkään koru on ollut paikallaan. Huuli tuntuu muutenkin olevan paikka, jossa lävistys kasvaa helposti umpeen, kun korun ottaa pois. Ex-poikaystävältäni kasvoi pitkään huulessa ollut lävistys umpeen pelkän parranajon aikana.[/quiote]

Niin, mutta se että ei viitsisi rahoja tuhlata turhaan. Tai entä jos joutuu syystä tai toisesta ottamaan korun pois huulesta vähän pitemmäksikin aikaa, kuten vaikka jos on töissä jossain lävärikammoisessa paikassa. Sitten reikä umpeutuisi eikä sekään olisi kivaa.

Mutta harkitsen kyllä sitä oikeaa läväriä, koetan eka feikin kanssa.

Ei vitsi, feikki kielikoru!  Cheesy Entä jos sen nielaisee vahingossa?  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #92 : 01.02.2009 20:44:39 »

Lävistyskoruja varten on olemassa läpinäkyviä tappeja, joilla pidetään lävistyskohta avonaisena, mutta niin ettei korua näy. Näitä kutsutaan häivytyskoruiksi tai häivekoruiksi.

Rahallisesti lävistykset voi saada halvalla yksityislävistäjiltä, jotka treenaavat lävistämistä, jos siis vaan uskaltaa ja luottaa lävistäjään. Minulla on itselläni tosiaan hyviä kokemuksia yksityislävistäjistä. Omalla korulla otettuna lävistys on yleensä huomattavasti halvempi liikkeessäkin kuin normaalisti. Halpoja lävistyskoruja saa netistä, voin heittää linkkiä jos kiinnostaa jossain vaiheessa Smiley

Feikkihuulikorua voi kokeilla myös tavallisella hopeisella korvarenkaalla, jos sellainen löytyy, jonka saa puristettua kiinni huuleen (esim. hopeinen rengas pallolla, jossa korun pää menee pallon sisälle)
« Viimeksi muokattu: 01.02.2009 22:57:37 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #93 : 14.03.2009 22:07:33 »

Minusta alkaa tuntua, että on friikimpää olla ilman tatuointeja ja lävistyksiä. Shocked

Olen yleisesti sitä mieltä nykyään, että tatuoinnit harvoin näyttää hyvälle naisen iholla (vai onko se kyllästymisen tulosta,
kun niitä on niin monella?), idiot2
etenkin kun ne hiukan väljähtää/venähtää, mutta olen yhden hyvänäköisen
ja tyylikkään tatuoinnin nähnyt
ja se oli erään naisen niskassa, johon oli tatuoitu tosi kauniilla tavalla hänen tyttärensä nimi.  Smiley

kaksi maailman ruminta ja järjettömintä tatuointia, mitä olen nähnyt niin erään englantilaisen
miehen käsivarressa iso skootterin kuva ja sitten erään itävaltalaisen miehen selässä
Karvisen kaverin, Oskun kuva ja molemmat tatuoinnit näyttivät sille,
että ne on mustekynällä joku lapsi sutannut.  Shocked

Kait päätös noista tatuoinneista on tehty hiukan huonossa hapessa. Grin 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #94 : 14.03.2009 22:55:37 »

Minusta alkaa tuntua, että on friikimpää olla ilman tatuointeja ja lävistyksiä. Shocked

Totta. Minä olen täys friikki.  Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #95 : 28.07.2009 20:43:19 »

Mulla viedään nyt työssäoppimisjakson viimeistä viikkoa tatuointiliikkeessä. Pomo lupasi minulle tatuoinnin työsuhde-etuna, joka tuli kyllä niin puun takaa (kun tatskat tosiaan maksaa paljon), että olen vaan mietiskellyt mitähän sitä ottaisi. Tuntuu sille, että aika kuvalle on jo, joten miksipä kieltäytyäkään tarjouksesta.
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #96 : 29.07.2009 13:08:19 »

Wau AthaMaarit, susta tulee siis tatuoija? Olet kyllä niin taitava piirtäjä, että tatuointiasiakkaita luulisi piisaavan Smiley
Itse hankin ekan tatuoinnin puolitoista kuukautta sitten, tuossa mun avattaressa se näkyy. Oon niin tyytyväinen tuohon kuvaan, että uusia tatuointeja on jo harkinnassa..näihin jää koukkuun Cheesy
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #97 : 29.07.2009 21:45:34 »

Voi ei, en minä vielä kuukauden harjoittelun jälkeen pääse tatuointikoneella ketään kiusaamaan Grin Olen vain suunnitellut malleja ja hoitanut koneita ja asiakaspalvelua, ja sallinut samalla paikan pomolle rennomman heinäkuun olemalla apuna. Yrittäjällä kun ei vapaapäiviä kauheasti ole...!

Miekin vähän "pelkään", että ekan kuvan jälkeen sitä jää vaan koukkuun tuohon, ihan kuten lävistysten kanssa kävi. Onneksi olen niin stanan nirso kuvien suhteen, että tuskin mitään hirveän valtavaa kokovartalopalettia tulee kerättyä! Grin
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #98 : 05.08.2009 09:33:02 »

Mie näin noin viikko sitten merkillistä unta ja kun nyt satuin lukemaan tämän keskustelun, niin pakko kertoa. Siinä unessa miun vanhanaikainen rakas äitini patisti minua ottamaan oikeaan silmäkulmaan lävistyskorun. Shocked Itse en ole sellaista ajatellut ikinä, mutta herättyäni, pohdin sitä ja sen jälkeen on tuntunut siltä, että pitäisköhän ottaa. Onko tietoa kellään, mikä meridiaani tai akupiste vaikuttaisi oikean silmä lävistysalueella?
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #99 : 05.08.2009 14:30:55 »

No siinä silmien lähellä, kulmakarvojen alkamiskohdassa on virtsarakko ja silmän ulkoreunassa sappirakko. Sen enempää minä en tiedä.

Voin kuitenkin sanoa, että jokainen lävistys on omalla kohdallani vienyt minua lähemmäs Itseäni, niin hassulle kuin se ehkä kuulostaakin  Grin Onhan lävistäminen alunperin pyhä tapa, joten en ihmettele, jos energiat siitä lähteekin nousuun ja muokkautumaan itselleen sopiviksi, jos on vielä herkkä energioille (kuten itse olen).
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #100 : 06.08.2009 13:19:38 »

ahaa, se vois napata tuo sappirakko...Vois olla tarpeeseen. Mietin myös, että miten se meneekään, onko oikea silmä rationaalinen puoli ja vasen alitajunnan, vai onko se päänalueella vielä samalla puolella aivolohkojen kanssa?
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #101 : 06.08.2009 14:58:14 »

Kyllä se taitaa - minusta - mennä kehon osien kanssa niin, että oikea puoli on maskuliininen ja vasen on feminiinen.
tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #102 : 12.08.2009 11:44:28 »

AthaMaarit: Ok, kuukauden harjoittelun jälkeen ei varmaan juu ole järkevää ryhtyä tatuoimaan  Cheesy. Mutta sitten jos päätät jatkaa tuolla alalla, niin minä kyllä tulen sinun asiakkaaksi Smiley

Meikäläinen pohtii seuraavaa kuvaa toiseen olkavarteen. Varmaan joku enkeleihin liittyvä kuva tulossa smitten Haluamani tatuoija tosin on niin kiireinen, että saan odottaa kuvan laittoa ensi vuoden maaliskuulle.

tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #103 : 12.08.2009 15:13:09 »

No kuule, taitaa olla lähempänä se jatko kuin arvaatkaan  Grin Oli eka päivä koulua tänään ja meille ilmoitettiin heti, että työharjoittelut alkavat sitten syyskuun alussa. Alunperin puhuttiin ennen kesälomalle lähtöä, että harjoittelut alkavat vasta joulun jälkeen. Olipa kiire ryhtyä metsästämään harjoittelupaikkaa, joten päätin, että meikäläinen menee takaisin tuonne tatuointiliikkeeseen Grin Siellä oli kivaa, opettavaista ja rentoa. Ihan minun tyylinen paikka.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #104 : 17.08.2009 16:34:33 »

No niin! Nyt on toteutettu yksi vuosikausia kestänyt haave ja napautettu industrial-lävistys vasempaan korvaan Cheesy Omani ei tosin ole yhtä vaakatasossa kuin kuvan koru, enemmänkin viistottain pystyssä, kun mulla on niin pienet korvat. Jännitti ihan kamalasti, kuten aina ennen lävistämistä, ja sattui jonkin verran (tosin ei kauempaa kuin muutaman sekunnin), johon auttaa aina pieni "aijaijai"-valitus, mutta Hyvin Meni ja Olen Iloinen!

Ensimmäinen kerta oikealla lävistäjällä, by the way. Olen aina saanut aiemmat lävistykset suhteilla - tästä piti maksaa melkein täysi hinta siitä huolimatta, että oli oma koru, mutta kyllä se oli sen arvoista ja kun intuitio sinne opasti, on pakko olla oikea paikka, hinta ja korun asento.

Ja kun koru jäi pystyviistoon, minulle jäi tilaa vasempaan korvaan vielä Rook-lävistystä varten! Se sitten seuraavaksi.... tai skin divereita kämmenselkään...  Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: