Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tatuointi ja lävistykset  (Luettu 141145 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #15 : 08.02.2008 07:02:10 »


Jokaisella on oikeus päättää omasta kehostaan, siitä mitä haluaa ja mitä ei halua ja olla oma itsensä  Smiley
Minä olen ainakin oma minäni ja enemmänkin, vaikka minulla onkin tatuointi. Enkä ainakaan itse sitä ottanut hetken mielijohteesta. Kyllä sitä tuli mietittyä parikin vuotta  :Smiley
Inkkaritatska kuuluu persoonaani tosi vahvasti  smitten

Rohkeasti vain toteuttamaan omaa itseään  Smiley






tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #16 : 17.02.2008 17:39:23 »

Hui, nyt olen varannut ajan rastojen tekoon. Viikon paasta on taman eukon kuontalo uuden nakoinen Cheesy Aika paljon tuo rastojen laitto kampaajalla maksaa, mutta toivottavasti on hintansa veroinen!

Seuraavaksi rastojen jalkeen sitten tatuointi..Tosin olen aika paljon nyt netissa katsellut mandala aiheisia tatuointeja ja nayttaa kylla olevan aika yleinen, samoin kuin esim alaselan tatuointi.

Ja sitten viela se industrial piercing, ennen kesaa luultavimmin Cheesy
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #17 : 17.02.2008 21:20:48 »

Tatutointikuvia kannattaa etsiskellä myös erilaisilta taidesivuilta. Hyvänä lähteenä toimii esimerkiksi Deviantart, josta löytyy sadoittain tatutointeja hakusanalla tattoo design tai tattoo.

Mandalatatutointejakin näkyy löytyvän, kun laittaa hakusanaksi mandala tattoo. Tai pelkkä mandala.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2008 21:23:52 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #18 : 17.02.2008 21:39:54 »

Kiitos linkkivinkista! Ihan mahtavia mandalakuvia!
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Milona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 18.02.2008 17:00:49 »

Totta kai tatuoinnit ja varsinkin lävistykset vaikuttavat ihmiseen. Olemme täynnä erilaisia aku- vyöhyke- yms. pisteitä, jotka reagoivat varsinkin lävistyksiin.
Onko sinulla, AthaMaarit, esim selän kanssa ongelmia? Tai luultavammin ainakin niskan? Jos korvasi on täynnä reikiä ja metallia, eivät voi olla vaikuttamatta korvan vyöhykkeisiin.  Rusto-osaan lävistykset ovat vielä pahempia...

Kauniitahan ne ovat, joo, mutta oletteko nähneet kaunista tatuointia ryppyisellä ihmisellä?
 eli kun ikä alkaa näkyä, alkaa tatuoinnitkin roikkua...
tallennettu

usko enemmän, tavoittele tarkemmin
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #20 : 18.02.2008 17:39:24 »

Korvakoruni ovat hopeaa ja selän kanssa on ollut ongelmia aina Grin Syy siihen on lähinnä runsas piirtäminen ja kirjoittaminen huonoissa asennoissa (pidän tavaroita sylissäni) sekä yliliikkuvat niveleni, joiden takia en pysty venyttelemään selkälihaksia kuntoon, kun paikat liikkuvat liikaa enkä saa venytystä oikeaan kohtaan. Akupunktiopisteillä on varmasti myös näppinsä pelissä, mutta itse en ottaisi lävistyksiä enkä tatutointeja, jos intuitioni varoittaisi asiasta Smiley

Mie olen ehkä enemmän herkkä henkipuolelta lähteville energioille kuin materiasta lähteville energioille
tallennettu
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 19.02.2008 11:07:08 »

Mie olen ehkä enemmän herkkä henkipuolelta lähteville energioille kuin materiasta lähteville energioille

Catch a Fish
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #22 : 19.02.2008 12:27:14 »

Hei!
Tuossa olen törmännyt jo useaan ihmisten huomautukseen runsaasta sormusten käytöstäni. On huomauteltu, kuinka ne tukkivat nestekiertoa ja voivat olla osa syy rintasyövän kehittymiselle ja kuinka tukkivat /häiritsevät energioiden kulkua käsissä, aiheuttaen epätasopainoa. Siis näin, kiitos kommenteista... mutta kun tykkään sormuksistani!
Niillä on jokaisella jokin oma tarina, yhteys johonkin ihmiseen tai muistoon, merkitys minulle itselleni nje. En todellakaan kanna koruja vaan niiden ulkonäkö seikkojen vuoksi  Angry
No, sitten pohdin tuossa toissa ehtoona, että jos tatuoisin sormiini niille paikoille jonkin symbolin? Silloin (-ko?) olisi vältettävissä edellä mainitut ongelmat ja silti nuo omat juttuni olisivat aina mukanani  angel
Ihan tyhmää (-kö?)  Cheesy
Reiteen haaveilen syntymämerkin ympärille tiettyä kuvioita, mutta hinta kipuaa kovaksi koon vuoksi, eli voi olla toteutumaton juttu. Toisaalta "näen" sen sieluni silmin, eli se on jo siinä "tavallaan" ja toimii silloin. Eli jos tatuoinneilla on jokin "maaginen" funktio ihmiselle, niin eikö se oli korvien väli juttu ja silloin joskus riittää kun vaan omistaa hyvän mileikuvituksen   Wink ja pari hyvää kuulakärkikynää  2funny
tallennettu
Trinity
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #23 : 26.02.2008 18:52:15 »

Kuvanani käytän vähän aikaa sitten hankkimaani tatuointia... löysin mallin kolmisen vuotta sitten, ja olin jo silloin miettinyt asiaa jonkin aikaa.. päätinpä siis että jos vielä haluan tatskan täytessäni 30 vuotta, "saan" hankkia sellaisen, eli taidat olla samoilla linjoilla, Daria.  Wink

Itse kuva on kelttinen, ja edustaa naisen kolme aikakautta, eli "the virgin, the mother and the druid". Tatuoija teki siihen pienen muutoksen, joten sain sen keskelle Vesimiehen  vesimiesSmiley

Tässä on vielä sen nimi/tarkoitus: The Ceilidh - The Dance: "Within ancient and modern spiritual traditions, The Dance is a metaphor for life, an ancient choreography moving with the rhythm of the Earth to the music of the Cosmos."

Olen siihen erittäin tyytyväinen, ja olen iloinen että vihdoinkin sain sen hankittua!
tallennettu

The magic never ends...
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #24 : 26.02.2008 20:53:05 »

Trinity: todella kaunis ja syvallinen tatuointi sinulla! En malta odottaa omaa tatskaani!
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #25 : 26.02.2008 23:50:10 »

Päärynälle; älä välitä kuvia katsellessa kuinka yleinen haluamasi kuva on. Jos se on sinulle tärkeä, ota juuri se!  smitten Onhan se siis tärkeä ilmeisesti monelle muullekin.
AthaMaarit; (nyt menee aiheen ohi, mutta...) Oletko kokeillut tuohon selkääsi Pilatesta? Toimii ainakin loistavasti minulla, jolla kaikki nivelet menevät ikään kuin yli.

Omat tatuointini olen molemmat ottanut melkein 10 vuoden harkintavälein ja erittäin tyytyväinen olen.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #26 : 27.02.2008 00:06:46 »

Trinity  Shocked Sinulla on minun tatskani  smitten Upea, todella  Wink
Tuon kuvion löysin myös kolme vuotta sitten, mutta rahatilanne antoi periksi vain kaulakorun oston  :Smiley Piti myös hankkkia se 30-v. "lahjaksi" itse itseltäni, mutta edelleen on tökkinyt rahasta... Kohta alkaa häämöttää seuraavat kympit  2funny Kuvani tulee olemaan iso, koska keskelle "solmuun" on myös tarkoitus saada mahtumaan jotakin erilaista  Wink Se "minuus"...  angel siksi myös maksaa aikastavalla...
tallennettu
Trinity
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #27 : 27.02.2008 11:33:12 »

Päärynä: kiitos!  Smiley  Ja onnea matkaan rastojen kanssa! Ilmoitathan miten niiden kanssa menee!

Jaspis: Heh, hyvä maku sinulla!  Wink Jos sinulla vain on mahdollisuus siihen, kehotan hankkimaan tatskan! Minä aina hymyilen itsekseni kun näen omani.

AthaMaarit: Tuttu tunne, nuo yliliikkuvat nivelet! Minulla on sama ongelma, ja olen joutunut vaihtamaan työpaikkaakin sen takia, floristin työasennot kun eivät ole niin herkullisia! Eikun venyttelemään!  Wink
tallennettu

The magic never ends...
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #28 : 01.03.2008 17:17:55 »

Tanaan sain vihdoin rastat paahani! Nama ovat aivan ihanat!!!! Tuntuu kuin olisin"palannut" johonkin sellaiseen lookiin, joka on minun ydin itseni aina ollutkin, eli siis kotoinen olo Cheesy
Kampaaja, joka nama suloiset baby rastani laitto, oli oikein mukava ihminen ja rastojen laittaminen (eilen 4 h, tanaan 2h) sujui kuin siivilla kun tuli juteltua ja naurettua niin paljon! Varasin viela viikon paahan hanelle ajan varjaykseen -odotan oikein innolla tuon ihanan ihmisen kohtaamista uudelleen Smiley
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #29 : 01.03.2008 17:43:44 »

Hienoa, Päärynä, että uskalsit lähteä toteuttamaan intuitiotasi! ^_____^ Minulla oli tuossa parisen vuotta sitten samanlainen tilanne eli hiuksistä kyse. Minullahan on luonnostaan viljan vaalea tukka ja hiukset olivat minulle yhdessä vaiheessa hyvin tärkeät. Nyt jälkeenpäin ajateltuna tuo aika oli sellaista tietoista henkistä aikaa joten hiukset, henkisyyden symboli, olivat etusijalla.
Kuitenkin, minusta alkoi tuntua siltä, että minun pitäisi värjätä tukkani oranssiksi. Mietin sitä HIRMU pitkään, koska kevytsävytteet eivät pysy päässäni ja kestoväri saattaisi pilata tukkani kokonaan. Uskalsin sitten testata tuota ja ah, oli ihanaa! Sävy on tummentunut punaiseen päin koko ajan ja nyt tunnen olevani lähempänä omaa Itseäni, kun tukkani on punainen. Oikein tumma pinkki on ollut kaikkein mieluisin punasävy tähän mennessä.

Nyt minulla on ollut vuoden ajan jonkinlainen kipinä siihen, että ottaisin kevyen permanentin ja vetäisisin sen alle ohuen piilokaljun/sänki. Kovin dramaattista piilokaljua ei ohuella tukallani saa, mutta jonkinlainen edes. Tuo olisi aivan mahtava androgyyninen yhdistelmä, yhtä aikaa feminiinen ja maskuliininen. Minulla onkin lapsena aina ollut sänkipoikatukka, mutta ei vielä koskaan kiharia. Ehkä toteutan sen vielä, jos se vaivaa vielä vuosien päästä Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: