Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tatuointi ja lävistykset  (Luettu 141154 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #135 : 01.11.2010 10:49:48 »

Voisin aloittaa kuvien suunnitteluhommat, niin saisin ne visualisointi listalle ja sitä kautta ihollekin. Pitkään aikaan en ole tehnyt mitään luovaa. Jospa sitä saisi aikaiseksi.  Smiley

Ne intialaiset häähennat on kauniita. Kerran eräs nainen, ulkonäöstä päätellen lähi-idästä kotoisin, kysyi minulta teenkö hennamaalauksia silmäluomiin. Tämä siis tapahtui silloin, kun tein maalauksia kesäduunikseni.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #136 : 01.11.2010 12:23:14 »

Minäkin mietin veronpalautusten tultua osan käyttämistä tatuointiin. Täytyy miettiä vielä... Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #137 : 03.11.2010 00:02:40 »

Mulla on tulossa yläselkään "kaiken näkevä silmä" Wink
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #138 : 18.11.2010 15:45:33 »

Kävin toissapäivänä hakkauttamassa muistotatskan oikeaan olkapäähän/käsivarteen. Kuolleen isäni ja pikkuveljeni muistolle. Taustalla on suojeluenkelin siivet, keskellä goottimainen risti ja teksti Always Living In Memories kaunolla kirjoitettuna. Koko tatska on musta-valkoinen varjostuksineen. Vasemmassa käsivarressa on ollu melkein 9 vuotta tribalikuva jossa violetti sydän keskellä.

Haluan vielä jossain vaiheessa niskaani jonkun kivan kuvan... ja sääressäkin vois olla kiva.  :Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #139 : 18.11.2010 16:05:50 »

Mullakin on alkanu heräileen taas tatuointi himo. En ehkä haluis uutta, mutta vois jatkaa vanhaa :Smiley Tai sitten ehkä joku pieni uus... Ku on iso kuva jo valmiina, niin uuden ottaminen on hankalaa, ku sen täytyis sopia hyvin yhteen vanhemman kuvan kans. Mut onko siinä sit järkee tehä isosta viä isompaa... en tiiä, ei oo helppoo.. Petollista, kun kaveri otti just uuden kuvan, niin iskikö kateus vai mikä ku pitäis itelleki saada laugh
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #140 : 18.11.2010 18:53:36 »

Noo, tatskaliikkeessähän ne taiteilijat osaavat sanoa mitä kannattaisi lähteä tekemään Cheesy

Mulla näyttää menevän tämän vuoden tatskaamiset ohi, mutta ehkä ensi vuonna sitten!
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #141 : 25.11.2010 10:53:17 »

Lävistyksiä itse omaavana ja lävistettyjen kavereiden juttuja kuunnella voin ehdottomasti sanoa, että lävistämiseen jää koukkuun! Cheesy

Itse pyrin kovasti eroon sellaisista nautinnoista joihin jää koukkuun. Smiley

Ilmeisesti tatuointien kanssa on sama juttu, sillä monet tatutoinnin hankkineet lähtevät hankkimaan lisää tatskoja. Pakkohan siinä on jotain henkistä hyvää olla ^____________^ Lävistysten luulisi ainakin ottohetkellä ja vähän sen jälkeen vaikuttavan kyseisen paikan akupunktiopisteisiin ja miksei vielä myöhemminkin korun materiaalin energian myötä.  

Lävistyskorujahan saa myös kultaisena ja hopeisena. Jokaisella aineella on kuitenkin oma värähtelytaajuutensa.

Yleensä raskasmetallit ovat haitallisia elimistölle ja niistä pyritään eroon, mutta jostain syystä jotkut haluavat liuottaa metallikoruista lisää metalleja elimistöön..

Sulatettuna korumetalli ei ole enää luonnollisessa korkeampivärähteisessä kiteisessä muodossaan ja luulen että noiden vaikutus on ennemminkin värähtelyitä laskeva. Ihan kuten ruuan kuumennus/prosessointi tekee ruuasta energialtaan matalampaa, uskoisin että sama on prosessoiduilla metalleillakin. Se onkin sitten toinen juttu haluako kytkeä itsensä elämävää ylläpitäviin vai elämää tuhoaviin energioihin Smiley

http://healthbeautylove.wordpress.com/2008/12/10/kirlian-images-of-raw-food/

Hopeakin vaikuttaa luonnollisessa muodossaan enemmän lumihiutaleelta..
http://www.microscopy-uk.org.uk/mag/imgmay09/S15.jpg
http://www.cfm-minerals.it/images/MineraliMiei/Silver348bis.jpg

Atomien spin muuttuu prosessoinnissa päinvastaiseksi.. elämää ylläpitävä muuttuukin syöpää aiheuttavaksi..

"Scientists have discovered a direct correlation between the Bovis scale and the direction of spin displayed by an atom or molecule. Atoms registering in the negative Bovis range spin to the right, or clockwise. Atoms in the positive range spin in the opposite direction, to the left or counter clockwise. Examples found in nature of this spin property include our cellular DNA, which is in a left turning spiral. In contrast, cancer cells are in a right turning spin."

http://sante-water.com/blog/page/2/
« Viimeksi muokattu: 25.11.2010 11:39:44 kirjoittanut Kurpitsa » tallennettu
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1090



Profiili
« Vastaus #142 : 02.12.2010 13:56:28 »

Voi ei! Minulle tulee kankuista ja perhosista mieleen aina vaan tämä aivan hirvittävä epäonnistunut tatuointi  2funny

Katso jos uskallat, jos et välitä kankuista, älä katso Cheesy

Huh, ton ois voinu jättää ottamatta, aika karmee - enemmän epäonnistuneita tatskoja sivustolla www.badtattoos.com

Ja tosiaan, katsokoon sieltäkin ken uskaltaa...... Shocked
tallennettu

.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #143 : 22.12.2010 22:54:59 »

Näytti ympärileikatulta. Aika karu. Oikeastaan aika yök.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
vintis
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Profiili
« Vastaus #144 : 14.01.2011 23:55:34 »

Minäpäs kävin eilen ottaa ensimmäisen tatskan myös (ikinä ennen en ole edes halunnut) Smiley Vajaa viikko sitten tuli mieleen et tarviin nyt heti tatskan ja kuva tuli heti mieleen ja suht nopeesti sain ajan. Nyt on sit kiva kuvake tuossa oikealla alaselässä (takaa katsottuna).
Vaikuttaako se omiin chakroihin tms? Eipä edes tullut mieleen..
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #145 : 15.01.2011 12:23:59 »

Mun molemmat selän kuvat on nimenomaan chakrojen päällä. Mua ne on nimenomaan helpottanut. Toinen on tasapainottava ja toinen on sitten sen chakran aihepiiriin kuuluva kuva.

Varasin ajan kolmannelle selän kuvalle Heinäkuuksi. Sain luotua sille niin paljon energiaa, että viimeinkin alkoi tapahtua.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #146 : 13.03.2011 15:41:07 »

Kävikin niin hyvä mäihä, että sain peruutusajan naistenpäiväksi ja nyt niskassani on sinertävät enkelinsiivet, sydän ja japaniksi kirjainmerkit "enkeli".  angel


Seuraa kuvitusta jo mietin... tekstiä... jomman kumman käsivarren sisäpuolelle.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #147 : 14.09.2011 09:37:08 »

http://www.tohtori.fi/?page=5252827&id=5461804

Tollasen jutun luin äsken. En tiiä oonko vaan ollu liian sinisilmänen ku oon ajatellu että tatuoinnit on ihan turvallisia, kunhan ne laitetaan hygieenisesti ja hoidetaan kuntoon huolellisesti. Tuli kyllä ikävä fiilis Undecided Ja kun on vielä iso kuva, niin enemmänhän siitä on saanu niitä myrkkyjä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #148 : 14.09.2011 15:09:29 »

Olen ollut itse tatuointiliikkeessä töissä. Puhelimme pomon kanssa juuri näistä musteasioista. Pomon vastaus oli, että ainakin EU:ssa tatuointimusteille on omat EU-turvakriteerit, joita muste ei saa ylittää. Muussa tapauksessa muste vedetään markkinoilta eikä sitä saa käyttää. Musteen vaatimuslista on pitkä.

Kyseinen tutkimus koski Yhdysvaltoja, joten en tiedä millainen politiikka siellä on tatuointimusteiden suhteen. Euroopassa ja Suomessa ne ovat tiukat.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #149 : 17.09.2011 13:35:24 »

Minusta alkaa tuntua, että on friikimpää olla ilman tatuointeja ja lävistyksiä. Shocked

Totta. Minä olen täys friikki.  Grin

Koska en ole tänne muuta näemmä kommentoinut ajattelin nyt tulla "korjaamaan" asian.  Grin Siis en ole vielä ottanut kantaa tuohon tatuointien ja lävistysten henkiseen puoleen... Alustuksena sanottakoon, että esteettisesti lävistyksistä en pidä laisinkaan, muuta kuin korvissa, joita ei itselläni edes niitäkään ole. Tatuoinneista hyvin monet ovat mielestäni erittäin kauniita, jos niitä on vain muutama eikä koko keho tatuoituna. No niin, mutta siis näkemyksiini tatuointien ja lävistysten henkisestä puolesta... Olen sitä mieltä (älkää nyt lynkatko minua  Grin), että henkis energeettisesti tatuoinnit ja lävistykset eivät ole välttämättä mikään hyvä asia. Perustan itse tämän kannan vain jostain syystä jostain hyvin syvältä ja osittain ehkä tiedostamattomastakin kumpuavaan ajatukseen, että minä en tuolla tavoin saa kajota ruumiiseeni ja sen energioihin, tekisin vain hallaa itselleni, auralleni ja energioilleni jos ottaisin jonkin tatuoinnin saatikka sitten lävistyksen. Minulle ruumis on sielun/hengen temppeli ja sitä pitäisi kohdella sen mukaan ja kyseiset asiat enemmän tai vähemmän eivät ole hyvä juttu ainakaan juuri minulle.  :Smiley  angel Tätä on vaan niin vaikea selittää, se on vain jokin niin järkkymättömän vahva tunne, joka tulee tuolta syömmestä... Sama juttu on siinä, etten missään tapauksessa vaikka ne energeettisesti olisivatkin puhdistettavissa halua keneltäkään, kenenkään käyttämää, vanhaa korua.  :Smiley Niiden harvojen korujen joita käytän tulee alusta lähtien olla ihan omiani, uusia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: