Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunpaluu-kartta  (Luettu 29280 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 03.03.2013 13:16:32 »

Se  vertex vaaka vois enämpi olla niitä sopimuksia,
 juno niihin sitoutumista.
Ja sitten  Psyche  skorpioni aspect_sex  juno kauris  aspect_kvi askendentti kaksoset

http://fi.wikipedia.org/wiki/Psyyke

Psyche ja Eros linkkejä lukemaan  angel
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #31 : 10.04.2013 10:54:02 »

No nih, tiistaina 9 pv vaihtui skopunousuinen kuunpaluu, skopun numero ja päivä, jännä.
Nousu osuu syntymäkartan 11 huoneeseen. Kuunpaluulla Pluto kakkosessa, sekstiili  chiron ja  saturnus. Paluun Saturnus 11 huoneessa ja Chiron kolmosessa.

Nelosessa  oinas Mars Venus ja Aurinko yhdessä...onpa siinä vielä Eriskin...Uranus myös siellä nelosessa.... kotona tarviiskin saada asioita aikaan...

Itse Kuutamo on kolmosen puolella, neljän asteen päässä IC:ltä. Kuu siis aste oinasta, tarkat aspektit Jupiterille joka on 13  kaksoset ja kuunsolmulle joka on 17  skorpioni ...en vaan tiedä että mitkä aspektit nuo nyt sitten on?

En tiä, vaikka ja mitä, Jupiter, Lilith ja Vesta seiskassa, missä ne nyt on syntymäkartallakin pyörineet, ja onhan se vähän ollut sen mukaista menoa, tiä tarvisko sitä ny lisää olla kuitenkaan  buck2
Mutta siis skopu ja oikku energiaa tuntus olevan aika paljon...ja Merkuriusta myös kolmoshuoneen kautta.

Mitähän tuo onnenpiste ykköshuoneessa oppositiossa Jupiteriin seiskassa?

Jää nähtäväksi tämä, kiintoisaa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 10.04.2013 11:30:20 »

Olisikohan Kuuhildalle tulossa putkiremppa kotiin?

Minulla on ollut Kuunpaluiden tulkinnassa aika yksinkertainen systeemi, joka kuitenkin toimii ihan hyvin. Koristeita voi lisäillä taitojen mukaan. Tärkeitä ovat:

-nousumerkki
-Kuun huone (Kuuhan on aina samassa kohdassa kuin syntymäkartalla)
-Auringon huone (merkille ei niin suurta painotusta)
-kartan hallitsijaplaneetan sijainti huoneessa
-vahvasti painottuneet huoneet
-tarkat planeetta-aspektit
-akseleille tarkasti osuvat planeetat
-Kuunvaihettakin voisi tietysti silmäillä, vaikka en ole itse testannut sen toimivuutta

Usein joku teema toistuu pitkäaikaisesti, esim. kolmen, neljän kuukauden sisällä saattaa ensin olla Jupiter nousulla, sitten planeettasuma 9. huoneessa ja sitten Jousimies nousuna. Kuunpaluut eivät ole siten niin lyhyen ajan katsauksia, mitä voisi ensin kuvitella.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #33 : 10.04.2013 12:08:50 »

Enpä tiedä...MUUTTO on ollu se pitkäaikainen toive, muttei semmosta vielä ole näkyvissä, mistäs semmonen nyt yhtäkkiä olis tulossa? No ei tiiä, energiaa olis kai ainakin...ajattelin käyttää tuota nyt hyväksi, ja siivota kaikki turhat rojut pois ajelehtimasta..edesauttaahan sekin sitä että joskus on helpompi päästä muuttamaan.

Kun aattelin että Skopu muuttaa jotakin, Saturnus on toiveiden huoneessa...toiveiden täyttymys vai hanaa vastaan? Ja Plutokin on kakkosessa, jonka vois ajatella liittyvän asuntoon ja rahajuttuihin jotenkin, vaikka kyse onkin vuokra-asunnosta.

Minä kävin lurkkimassa noita muitakin kuunpaluita, ja skopu, vaaka ja rapu nousut siellä aika hyvin vuorotteli..Saturnus oli usein 11 huoneessa, ja Pluto heilui kakkosesta kasiin. Yhden paluun nousu  oli 29 astetta  vaaka, ja mulla on sillä kohtaa Pluto syntymäkartalla pakittamassa...mitähän lie?

Onko muuten rapunousulla jotain erityistä merkitystä näissä, kun kyse on kuitenkin kuusta?

Ja sitten vielä pari asteroidi aspektia, jotka sai mun huomion; Pallas, joka on tällähetkellä oppositiossa mun radixin Saturnukseen, on paluulla viitosessa, ja Ceres, joka on noususolmullani, on Paluulla Kasissa.

Noh olisko tuo viitoshuoneen Pallas sitten jotain haihattelua rakkauselämässä? Saturnuksella päähän? Ja tuo Ceres? Nyt täytyy vaan jakaa hellää hoivaa ja huolenpitoa ympäriinsä?
« Viimeksi muokattu: 10.04.2013 13:37:41 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #34 : 11.04.2013 11:34:09 »

Ja niin, mielenkiintoinen kuvio...en ymmärrä kuun oppositiokarttaa,
mutta auringonpaluulla Kuu ja Antivertex ovat tasan oppositiossa syntymäkartan Plutoon, eli vertex Plutolla.
Tällä kuunpaluun oppositokartalla MC on tasan siinä syntymäkartan Plutolla, 29  vaaka
 idiot2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #35 : 11.04.2013 22:29:44 »

Minulla on Saturnus syntymäkartalla yhtymässä Ic, tosin 4. Huoneen puolella, mutta se vain luo vakautta kodin alueelle (Ic) - minusta Sat. 3 Huone lisää jämäkkyyttä ja painoa kommunikaatiolle, puhumiselle ja toisaalta voi viitata keskusteluihin tai viestintään viranomaisten kanssa 3. Huone = puhuminen, Sat = viranomaiset ... en todellakaan näkisi tuota sijaintia vankilana, mutta koska 3. Huoneessa on lyhyiden matkojen liikkuminen, saattaa Saturnus jarruttaa mahdollista liikkumista jonkin verran..

tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #36 : 15.04.2013 16:26:49 »

Hupsista!
Erittäin potentiaalinen mahdollisuus muuttoon!
Kas vain  :Smiley
tallennettu
JPpaukku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #37 : 31.05.2013 15:58:20 »

mulla tosiaan oli kuunpaluu hirmuisimman  kalat-rykelmän aikaan ja selvisin hengissä. Tiesi kyllä rankkaa sairastumista ja kaikenkaikkiaan kurjaa aikaa koko maaliskuu ja puolet huhtikuusta niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Näin jälkikäteen voin kertoa, ei nyt liity kuunpaluisiin mutta kuitenkin. On pari naistuttua, toinen  aurinko kalat ja toinen  neitsyt joille tämä jakso oli TOSI RANKKA. neitsyelle tiesi vakavaa sairautta, kaloilla taas loppui n. vuoden kestänyt lupaava uudenlainen parisuhde, johon hän kovasti uskoi.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #38 : 16.07.2013 09:59:26 »

Mitä mietitään siitä, jos on jonkun kanssa likipitäin identtinen kuunpaluu kartta? Akselit heittävät vain asteella...
onnenpiste lie ainoa jossa eroa enemmän.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #39 : 17.07.2013 16:41:03 »

Todennäköisesti teille voi sattua samanlaisia asioita.. eroavaisuuksia syntyy, kun katsotaan karttoja yhdessä syntymäkarttojen alueiden eli Huoneita vasten... KuunPaluu kertoo tapahtumista, syntymäkartta juuri sinun elämänalueesta ja ihmisistä joihin tapahtumat liittyvät..
tallennettu

emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #40 : 27.07.2013 00:33:51 »

Seuraavassa Kuunpaluu-kartassani 29.7. on Lilithin paluu asteen tarkasti. Onkohan tällä jotain merkitystä, voisiko joku kertoa, minkälaisista asioista on kysymys? Kysyy nimimerkki " Astrologiasta hyvin kiinnostunut, mutta vielä liian vähän tietävä"  idiot2  Smiley
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #41 : 02.10.2013 09:08:30 »

Mulle tulee raju kuunpaluu kartta seuraavasta, TARKKA uranuksen ja kuun oppositio! Paljon ainakin tapahtuu elämässäni, muutan yhteen kumppanini kanssa.

Saa kertoa mitä tämä kuunpaluukartta kertoo ja kuinka muutto sujuu jne Smiley Mausteita kukakin saa lisätä oman maun mukaan!
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 03.10.2013 00:18:43 »

Tuo  kuu aspect_opp uranus
on osa yod-kuviota
eli monimerkityksisempikin ehkä kuin vain  kuu vaaka ja muutan yhteen kumppanini kanssa

 vesta liittyi niihin muuttoihin, kotiin, kotilieteen,
lukot ja avaimetkin siihen on yhdistetty
 vesta neitsyt aspect_sex saturnus skorpioni
 aspect_kvi uranus oinas yodin kärkenä
ja kannaksi  kuu aurinko vaaka
ja  aurinko vielä  aspect_con IC,
kuin myös halliten nousujellonaa?
Ja että kun auringon näkyvin paikka on se MC niin nyt se tavallaan paistaa "yölläkin"
eli on siellä kuun alueella IC:llä
eli onko se silloin hyvinkin näkyvää (ja kuuluvaa Uranuksen kera)
vai vain olennainen tuo avainten saanti tämän kuunpaluun aikana?
Uudet vai ne vanhat naapurit  kuu  3 huoneessa,
omituisia vai sinäkö yllätät sillä Uranuksella vai "ismilläsi"?
Montako taulua raahaat mukanasi?
Kuka määrää niitten paikan?
Ehkä jotkut jutut liittyvätkin enämpi sun kumppaniin kuin sinuun?
Lilith  aspect_kvi DC

Vähenevän kuunsirpin aika on siirtymävaihe; voit miettiä menneitä, saattaa asiat päätökseen ja valmistautua edessä oleviin uusiin asioihin. Kuun taikaa / Lori Reid

Ehkä sille avainten saamiselle vois sitte tehä oman kartan...
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #43 : 03.10.2013 20:24:45 »

Kiitos nikki  smitten

Tosiaan, tämä muutto sinänsä ei muuta suhteessa mitään, sillä olemme lähes asuneet yhdessä, nyt tämä on vain tavaroitani myöten selvää Smiley Tavaroita ei tule paljon, tai huonekaluja tarkemmin ottaen.

Juuri nyt en ole mielillä muuttaa, tai sitten tosiaan otan uranuksen käyttöön ja muutan rajustikin. Naapurit siinä mielessä vanhoja, kun olen täällä jo tuttu naama. Mutta kuitenkaan minua ei tunneta, minusta usein yllätytään, ensisilmäys ei aina anna täydellistä kuvaa.

Talo onkin kumppanini, ei minun, joten enempi varmasti hänen elämänsä muuttuu kuin minun. Vaikea selittää Smiley

Ihana lainaus, siirtymävaihe tosiaan! Tulee vain mieleen Haloo Helsingin http://www.youtube.com/watch?v=BzBNIagJv3M

Meil ei oo sormuksii, ei taulutelkkarii
Jotka kuuluu siihen kulissiin
Jota peloissaan kodiksi kutsutaan
Ja jonne haaveet haudataan

Miksei ikinä riitä että toinen on siinä
Ja jakaa tämän hetken sinun kanssasi
Ja päivät valoa loistaa ikkunoiden raoista
Pöytään jossa on aina kukkia
« Viimeksi muokattu: 03.10.2013 20:27:01 kirjoittanut trius » tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #44 : 03.10.2013 20:52:39 »

Huomasinpa nyt katsoa miehen kuunpaluu karttaa! Hänellä myös TARKKA  uranus  aspect_con MC !  aurinko 3.huoneessa, IC:hen kuitenkin orbia jo enempi jos vain tarkoilla tykkää pelata. Hänellä myös  askendentti leijona
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: